Connect with us

AUDIENȚE TV

Andrei Cojocaru este câștigătorul ”iUmor”. Show-ul, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Marea finală a celui de-al cincilea sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20.01 și 01.28, la Antena 1, a fost prima în preferințele românilor! 

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 24.6 % cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 4.9 puncte de rating şi 17.3 % cotă de piaţă.

Și la nivelul publicului urban, marea finală ”iUmor” a fost preferată, cu o audiență medie de 5.5 puncte de rating și 16.3 cotă de piață, în timp ce pe locul secund s-a clasat tot Pro Tv, cu o medie de 3.9 puncte de rating și 11.4% cotă de piață.

La nivel național, ”iUmor” s-a dovedit din nou preferatul telespectatorilor, cu o audiență medie de 4.9 puncte de rating și 14.4% cotă de piață, în timp ce a doua poziție a fost ocupată de Kanal D cu o audiență medie de 4.8 puncte de rating și 14% cotă de piață. La nivel național, Pro Tv s-a clasat pe cea de-a treia poziție cu 4.2 puncte de rating și 12.2% cotă de piață.

În minutul de aur, 22.55, aproape 1,7 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1!

Marele câștigător ”iUmor” din acest sezon are doar 18 ani și a fost preferatul juraților, dar și al telespectatorilor! Andrei Cojocaru, ultimul concurent al serii, a intrat pe scenă cu același entuziasm care i-a cucerit pe cei trei jurați în etapa audițiilor. ”Știe să scrie și dă dovadă de foarte mult talent”, a apreciat Cheloo prestația lui Andrei. Mai mult, acesta a reușit să atragă și atenția celorlalți finaliști, care au avut emoții bine întemeiate înainte de a vedea numărul din finală al lui Cojocaru. Trei voturi fără emoții a reușit însă să obțină Andrei Cojocaru, dar și toate laudele celor prezenți. ”Mi se pare că textul acesta a fost mai amuzant decât tot ce am auzit în ultimele ore”, a spus Cheloo. Telespectatorii au fost cei care au decis că Andrei are toate calitățile pentru a merita marele premiu în valoare de 20.000 de euro. Cei patru câștigători de până acum au fost Vlad Grigorescu (sezonul I), Maria Popovici (sezonul al II-lea), Doina Teodoru (sezonul al III-lea) și Ana Maria Calița (sezonul al IV-lea).

Seara marii finale a celui de-al cincilea sezon ”iUmor” a fost deschisă în ordinea tragerii la sorți, de Irinel și Diana, cei doi actori din Ploiești, care i-au uimit de fiecare dată pe jurați cu scenetele lor. Din păcate, succesul lor nu s-a repetat și în marea finală. ”Avem un nume pentru numărul vostru: lacrimi și jale la iUmor! A fost o scenetă seacă, de categorie B”, a spus Cheloo, iar Irinel și Diana au primit trei voturi negative.

Revenit din Anglia, unde lucrează, pentru finala ”iUmor”, Cătă Dum a intrat cu gânduri mari pe scenă, însă nici el nu a reușit să convingă jurații că merită să îi ofere cele trei voturi necesare pentru a intra la votul publicului. ”Cred că îi trebuie mai multă energie, pare că e bolnav… Trebuie să vii hotărât, e finala!”, a spus Delia, iar Cheloo a fost și el de acord. Cătă Dum a obținut astfel două voturi, care însă nu l-au ajutat să rămână în concurs.

Al treilea concurent, Mirela Buhuș, a însemnat și al treilea respins din finala celui de-a cincilea sezon. Dacă apariția sa din audiții a atras privirile și voturile juraților, pentru finală Mirela a ales un alt număr, construit în jurul reacțiilor pe care le-a primit după difuzarea numărului său. Din păcate, decizia sa de a răspunde tuturor răutăților nu s-a dovedit a fi cea mai bună. ”Ai făcut o greșeală foarte mare cu numărul acesta, e clar că te-a enervat ce ți s-a întâmplat. Tu practic ți-ai anihilat numărul în această seară, iar niște oameni pe care nu îi cunoști, au câștigat”, i-a spus Cheloo. Astfel, Mirela a părăsit și ea scena cu trei voturi negative.

Cele trei prestații i-au pus în dificultate pe Cheloo, Delia și Mihai Bendeac, astfel că înainte de intrarea lui Bogdan Zloteanu pe scenă, deja începuseră să se gândească ce se va întâmpla dacă niciun concurent nu trece. ”Cred că are șanse să o dea în bară, doar a mai făcut asta în finală”, a mărturisit Delia încă de la început, iar presentimentul său s-a adeverit, din păcate. ”Eu cred că nu meriți să fii aici, ai avut până acum patru ocazii, ai avut timp să testezi materialul și să vii aici cu ceva bun”, i-a spus Mihai Bendeac. Zloteanu nu s-a lăsat însă afectat nici de voturile negative, nici de schimbul dur de replici pe care l-a avut cu Bendeac mai apoi.

Isabela Iacupovici, actrița care a reușit să atragă toate laudele juraților în audiții, a dovedit că își merită pe deplin locul în finală și a spart șirul voturilor negative. ”Pe ea aș pune bani”, a mărturisit Delia chiar înainte de a-i vedea numărul din finală. Isabela a continuat rolul Tanței, femeia de serviciu extrem de dezinvoltă, care ia jurații la rost. ”E o actriță foarte asumată și cu foarte mult curaj”, a remarcat Mihai Bendeac, după ce Isabela a arătat că are o mare capacitate de a se adapta după replicile venite din partea juraților. Ea a primit astfel toate LIKE-urile necesare pentru a intra la votul telespectatorilor.      

Dan Țuțu, cel care în audiții a primit o șansă în plus din partea juraților, nu numai că a profitat de ea pentru a ajunge în finală, dar a reușit să le dovedească acestora că nu s-au înșelat și a reușit să intre a votul publicului. ”Le mulțumesc enorm juraților pentru acele două minute. Înseamnă că și oamenilor le-a plăcut și e păcat să nu afle și mai departe poveștile mele”, a spus acesta. Țuțu a reușit performanța de a-l face pe Mihai Bendeac să cadă în genunchi și să râdă cu lacrimi. ”Este unul dintre lucrurile pentru care mă voi felicita mult timp”, a spus Mihai despre decizia sa de a-l ruga pe Țuțu să continue numărul său.

Francesca și Sevi le-au atras atenția juraților după ce în audiții au improvizat o scenetă folosind în loc de replici versuri din melodii celebre. Pentru finală au schimbat însă abordarea și au încercat să facă o recapitulare a celor mai bune numere din acest sezon, din păcate nu cu prea mare succes. ”Nu cred că a fost cel mai bun număr din această seară, dar nu e nici printre cele rele și cred că meritați să ajungeți la votul publicului”, le-a spus Delia, însă Cheloo și Mihai Bendeac nu și-au dat acordul.

Renata Cilan, căreia Mihai Bendeac i-a prevăzut în etapa audițiilor că va exploda cariera sa, nu s-a dovedit nici ea foarte inspirată în finala acestui sezon. Și de această dată, Renata a dat dovadă de multă autoironie, însă de această dată abordarea nu a funcționat. ”Mi se pare că îți trebuie niste shot-uri de încredere, nu te mai subestima”, a încurajat-o Delia, însă Renata nu a primit și voturile necesare pentru a trece mai departe.

Nici magicianul Andrei Gîrjob nu s-a dovedit a fi mai norocos în finala sezonului 5, deși a reușit să îi atragă toată atenția lui Cheloo cu numerele sale. ”Am ajuns în punctul în care apreciez foarte mult ceea ce faci, dar cred că putea să fie mult mai bine”, i-a spus Mihai Bendeac, cel care i-a oprit lui Andrei drumul către votul publicului.

Dan Cîrstea, concurentul preferat al lui Mihai Bendeac din acest sezon, după cum chiar juratul a recunoscut, nu a mai avut în finală același succes cu jurnalul său de știri umoristice. ”Am muncit mult pentru numărul acesta, sper să îl impresioneze pe Cheloo, mi-e teamă de el”, a mărturisit Cîrstea de la început. Iar presimțirea lui s-a adeverit, din păcate. Chiar dacă a reușit să îi cucerească pe Delia și Mihai Bendac, Cîrstea nu l-a convins și pe Cheloo. ”Este minunat că încerci, dar acesta nu este un număr care să intre la vot”, i-a spus juratul, spre dezamăgirea tuturor.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 27 mai 2018

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniai, lider de audienta cu ultima etapa a auditiilor pe nevazute!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

S-a încheiat etapa audițiilor pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României, iar echipele antrenorilor sunt complete, însă mai mult decât atât, pentru prima dată în cea mai tare competiție a vocilor, Smiley și Tudor merg în runda Confruntărilor cu câte 15 concurenți, cu unul mai mult decât colegele lor, Andra și Irina.

Vineri seară, chiar dacă aveau câte 14 voci în echipă, antrenorii nu au rezistat atunci când au auzit două participante cu timbre vocale uimitoare și și-au întors scaunele pentru ele. A fost o ediție plină de energie, de momente care au ridicat publicul în picioare și de decizii surprinzătoare.

Cea de-a opta ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.8 puncte de rating și 31.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.4 puncte de rating și 12.8 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:49, aproape 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Tensiune, luptă și voci incredibile

Aseară, ultimii concurenți au urcat pe scena vocilor determinați să impresioneze și plini de entuziasm. Toți au fost răsplătiți cu aplauze din partea publicului, iar șapte dintre ei au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă în următoarea etapă a competiției, Confruntările. A fost un spectacol formidabil, melodiile interpretate au făcut sala să vibreze, iar antrenorii și-au folosit toate argumentele pentru a-și completa echipele cu cele mai bune voci din acest sezon. Chiar dacă avea formula completă, de 14, Smiley nu a rămas indiferent la auzul unei concurente, așa că s-a întors alături de colegii lui și a fost și ales. Însă Tudor nu s-a lăsat mai prejos și, aflându-se în aceeași situație, și-a întors scaunul pentru o concurentă, dar le-a întors și pe cele ale colegelor sale, pentru a avea o luptă în trei pentru cel de-al 15-lea concurent din echipă. În final, participanta a ales echipa Tudor.

Cei care au convins aseară antrenorii sunt: Alexandra Cuza, Mihai Meiroș și Teodora Stoica – echipa Tudor, Silvia Virlan – echipa Irina, Florin Popa – echipa Andra, Evelina Găvan și Geanina Militaru – echipa Smiley.

Vinerea viitoare, de la 20:30, tensiunea crește la Vocea României, în etapa Confruntărilor! Antrenorii formează duetele și lucrează împreună cu echipele lor pentru a găsi cele mai bune piese și pentru a crea momente memorabile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Milioane de romani au urmarit joi seara serialele Las Fierbinți și Triplusec!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Joi seară, românii s-au bucurat de comedie împreună cu personajele lor preferate din serialele Las Fierbinți și Triplusec.

Distracția a atins cote maxime aseară prin situațiile în care au ajuns Bobiță, Celentano, Aspirina și toți ceilalți fierbințeni, dar și prin prestația lui Nicu din Triplusec de pe scena Vocea României. Cele două producții românești s-au clasat pe primul loc în preferințele telespectatorilor.

Serialul Las Fierbinți a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivel comercial, în rândul publicului cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, producția a înregistrat 12.2 puncte de rating și 34.5%, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D avea 4.3 puncte de rating și 12.1% share. La nivel național, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmărit, minut cu minut, episodul Las Fierbinți de joi seară. În minutul de aur, de la ora 20.56, peste 2.7 milioane de telespectatori se distrau împreună cu fierbințenii.

Aseară, Nicu din Triplusec și-a încercat norocul la Vocea României, iar prietenii lui i-au dat o mână de ajutor pentru a trece cu bine de audițiile pe nevăzute. Chiar dacă norocul nu a fost de partea lui și nu a reușit să întoarcă vreun scaun, băiatul a reușit să-și impresioneze apropiații, dar și pe dirigintă. Episodul Triplusec de joi seară a fost lider de audiență înregistrând 6.6 puncte de rating și 19.8% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de locul doi, KANAL D avea 4.4 puncte de rating și 13% share.

Comedia continuă și săptămâna viitoare cu alte aventuri în Las Fierbinți, marți și joi, de la ora 20:30, dar și cu un nou episod Triplusec, joi, de la 21:30, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending