Connect with us

ALL MEDIA

Andrei Gheorghe intră în “Clubul de Poker” la Prima TV

Published

on

PokerStars – cel mai mare site de poker din lume – lansează emisiunea “CLUBUL DE POKER”, ce va fi difuzată în premieră la Prima TV, începând cu 24 octombrie, de la orele 22:00.

“CLUBUL DE POKER” este un reality show centrat pe jocul de poker, adaptat pentru România după un format internaţional, care s-a bucurat de un real succes în multe ţări din Europa: Belgia, Portugalia, Rusia, Germania.

Formatul emisiunii este implementat de către Simpel Media, o casă de producţie din Olanda, în colaborare cu profesionişti români şi va da ocazia unor cunoscute vedete din România să-şi demonstreze abilităţile de jucători de poker.

Opt personalităţi cunoscute vor intra în “CLUBUL DE POKER” sub atenta supraveghere a lui Andrei Gheorghe, gazda emisiunii. Bogdan Naumovici, Alin Caraman, Andra Olaru, Florin Piersic Jr., Claudiu Bleonţ, Gina Pistol, Gabriel Cotabiţă şi Ionuţ Iftimoaie, fiecare dintre ei având o personalitate aparte şi reacţii surprinzătoare.

“Jucătorii mei sunt  foarte interesanţi. Fiecare a venit la masă pentru frumuseţea jocului de poker. Claudiu Bleonţ încearcă să-l sperie pe Cotabiţă, dar între timp Cotabiţă încearcă să-l mintă pe Bleonţ. Se va prinde Cotabiţă de Bleonţ sau care dintre ei va fi înşelat? Bleonţ are foarte multe avantaje pentru că este actor, iar ăştia citesc într-o formă. Dar nici Cotabiţă nu este un începător, e pe scenă de foarte mult timp şi ştie să disimuleze, să facă feţe şi să îţi creeze impresia că are sau că nu are. Cotabiţă e vulpe bătrână, dar nici cu Bleonţ nu mi-e ruşine. Din genul ăsta de analiză şi cu cărţile în mână, poţi ajunge la concluzii extrem de interesante”, a declarat Andrei Gheorghe.

„Regulile jocului”

Reality show-ul „CLUBUL DE POKER” va fi difuzat în fiecare duminică la Prima TV, iar pe parcursul celor 8 episoade – fiecare episod având o durată de 45 de minute – vedetele vor acumula cunoştinte despre jocul de poker şi vor descoperi lucruri inedite despre ei înşişi, fiind supuşi unor probe non-conformiste, care le vor testa rezistenţa fizică, dar mai ales cea psihică. După fiecare probă, concurenţi sunt evaluaţi, iar în funcţie de rezultate, doar unul dintre ei poate câştiga punctele puse în joc pentru încercarea respectivă (punctele se transformă în jetoane pentru jocul de poker). Un medic, un psiholog, un detectiv şi jucătorul PokerStars Team Pro Toni Judeţ vor aprecia prestaţia concurenţilor şi vor decide câştigătorul.

La finalul fiecărui episod, vedetele se vor întâlni la masa de poker, concurând unul împotriva celuilat până când unul va ieşi învingător. Fiecare vedetă va primi în momentul intrării la masă acelaşi număr de jetoane, şansele fiind egale pentru toţi, cu excepţia câştigătorului probei. Jocul de poker se termină în momentul în care este desemnat câştigătorul. În urma rezultatelor obţinute, fiecare vedetă primeşte un număr de puncte, urmând ca la final acestea să se trasforme într-un câştig real, în bani.

Pe lângă cele 8 persoane publice, reality show-ul „CLUBUL DE POKER” va da o şansă şi celor de acasă, celor pasionaţi de poker în special, să intre în cursa pentru premiul cel mare. Astfel, pe parcurs vor intra în „Clubul de poker” şi oameni obişnuiţi, jucători de poker, care va trebui să joace pe site-ul PokerStars.net să se califice, apoi să participe la o preselecţie ce va fi filmată şi va constitui un episod de sine stătător. Mai multe detalii despre etapele calificarilor si regulament puteţi afla pe www.pokerstars.net şi www.primatv.ro.

“Pot-ul cel mare”

Fiecare episod aduce o nouă provocare, dar şi posibilitatea de a acumula tot mai multe cunoştinţe despre poker, vedetele încercând să-şi adjudece la finalul show-ului marele premiu: 10.000 de euro, plus un pachet de participare la European Poker Tour de la Praga din perioada 13-18 decembrie, în valoare de 7.300 de euro. Pe parcursul episoadelor vor exista şi eliminări, astfel încât marea finală va strânge în jurul mesei de poker doar 6 jucători, atât vedete, cât şi jucători de poker obişnuiţi. Fondul total de premii pe tot parcursul show-ului „CLUBUL DE POKER”  este de aproximativ 50.000 de euro.

Din 24 octombrie, începând cu orele 22:00, CLUBUL DE POKER” îşi aşteaptă jucătorii numai la Prima TV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending