Connect with us

AUDIENȚE TV

Andrei Ştefănescu a dat gata juriul în rolul Ştefan Bănică Jr.

Published

on

„Dansează baba”, aceasta a fost piesa cu care Andrei Ştefănescu a energizat sâmbătă publicul la „Te cunosc de undeva!”, reuşind să câştige şi premiul ediţiei cu o transformare spectaculoasă.

Ştefan Bănică Jr., aceasta a fost provocarea lui Andrei în cea mai recentă ediţie „Te cunosc de undeva!”, un rol pe care a reuşit să-l interpreteze exemplar. Telespectatorii au rămas şi sâmbăta aceasta alături de talentaţii concurenţi, show-ul de la Antena 1 situându-se pe prima poziţie în topul preferinţelor lor la nivelul targeturilor all urban, naţional şi 18+ urban.

Cu siguranţă, Andrei Ştefănescu a avut sâmbătă una dintre cele mai vesele şi inedite echipe de dansatori pentru rolul său, Ştefan Bănică Jr. Pentru a interpreta piesa “Dansează baba” Andrei a fost însoţit pe scenă de patru dansatori, bărbaţi deghizaţi în bătrânele simpatice. Andrei a reuşit să dea gata juriul cu acest rol de excepţie, primind numai aprecieri pozitive, fie ele despre voce, dans sau prezenţă scenică, fiind şi concurentul care a câştigat premiul ediţiei.

Sambata seara, telespectatorii au savurat spectaculoasele transformări ale concurenţilor de la „Te cunosc de undeva!”, emisiunea clasându-se pe primul loc în topul audienţelor la nivel urban, cu 9.1% rating şi 18.8% cotă de piaţă. Pe locul secund s-a situat postul Pro TV cu 6.9% rating şi 14.3 procente share. În minutul de aur, 21:16, aproape 1.3 milioane de telespecatatori din mediul urban urmãreau Antena 1, în vreme ce doar 875.000 urmãreau Pro Tv. Şi la nivelul targetului naţional, transforming show-ul a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 7.9% rating şi 16.3 procente de share, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu 7% rating şi 14.6 procente de share.

Şi vineri, telespectatorii au rãmas fideli Antenei 1, emisiunile Acces Direct şi Observator 16 clasându-se ca lider de piaţã la nivelul targetului comercial al staţiei 18-49 urban. Astfel, Acces Direct a înregistrat vineri, la nivelul targetului 18-49 urban, un rating mediu de 5.6% şi o cotã de piaţã de 20.3%, poziţia secundã în clasament fiind ocupatã de Pro Tv, cu 4.9% rating şi 17.8% cotã de piaţã. Şi la nivelul targetului all urban, emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a fost preferata telespectatorilor, înregistrând un rating mediu de 6.8% şi o cotã de piaţã de 19.1% şi o medie de 715.000 de telespectatori, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv a înregistrat 5.8% rating şi 16.2% cotã de piaţã. În minutul de aur, la 18:57, Acces Direct era urmãritã de 1.177.000 telespectatori, aproape dublu faţã de cei care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target urmãreau postul Pro Tv.

Observator 16, avându-l drept invitat pe juratul România Danseazã, CRBL, a fost şi el prima opţiune a publicului comercial al staţiei, 18-49 urban, buletinul de ştiri înregistrând un rating mediu de 3.6% şi o cotã de piaţã de 16.1%. Pe locul secund s-a clasat postul Kanal D, cu 2.9% rating şi 12.8% cotã de piaţã, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 1.3% rating şi 5.8% cotã de piaţã. Peste 265.000 de telespectatori din targetul 18-49 urban urmãreau vineri, în minutul de aur, 16:30, Antena 1, de aproape 5 ori mai mulţi faţã de cei care în acelaşi timp urmãreau postul Pro TV.

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending