Connect with us

 

Aseară a avut loc cel mai aşteptat moment al acestui sezon MasterChef: stabilirea marelui câștigător! Claudia, Liviu și Andrei s-au întrecut în finala celei mai urmărite competiții culinare din România, demonstrându-și măiestria în bucătărie prin preparate de 5 stele!

Andrei Voica a dat dovadă de multă determinare, concentrare și creativitate culinară, pasiunea pentru gastronomie aducându-i cel mai râvnit trofeu: MasterChef!

Pentru mine este o zi mare, ca și cum m-aș fi născut pentru a doua oară. Vreau să continui pe acest drum și să devin unul dintre cei mai buni bucătari din România”, a declarat Andrei, câștigătorul MasterChef România!

Andrei Voica

CE AUDIENTA A INREGISTRAT SHOW-UL?

Pe durata întregii finale, aproape 1.8 milioane de telespectatori au urmărit testele la care au fost supuși concurenții, iar în minutul de aur, de la 22:41, 2.2 milioane de persoane urmăreau marea finală MasterChef.

Finala MasterChef a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. Ediția a înregistrat 11.6 puncte de rating și 26.1% cotă de piaţă în intervalul de difuzare, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Următorul post clasat, ANTENA 1 a obținut valori de două ori mai mici: 5.3 puncte de rating și 11.9% share pe această categorie.

Audiente TV 14 decembrie 2015 - publicul comercial


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”FOLLOW UP PE URMATOAREA PAGINA!”]

 

Dintre cei 24 de concurenți din bucătăria MasterChef, cei mai buni 3 s-au luptat aseară pentru cel mai râvnit trofeu culinar. Claudia, Andrei și Liviu au uimit pe parcursul competiției cu preparate gustoase, realizate cu mult respect față de ingrediente, dar și cu multă pasiune și creativitate culinară.

Din parcursul competițional nu au lipsit momentele tensionate sau micile greșeli, care au fost sancționate cu sarcina de a spăla vasele, precum și testele sub presiune unde au demonstrat că pot depăși situațiile tensionate, meritând să ajungă până în ultima etapă a competiției: marea finală.

Liviu & Andrei

Meniul finalei a fost compus din trei preparate: un starter, un fel principal și un desert. Concurenții au fost notați de către Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean la finalul fiecărei runde pentru creativitate, gust, plating, dar și curaj. La finalul primei runde, concurentul cu cel mai mic punctaj a părăsit competiția.

La proba starter-ului, Claudia a creat o cremă vichyssoise cu langustine poșate, salsa de fructe și spumă de măr, un preparat extrem de fresh, realizat prin tehnici de gătire realizate impecabil. Totuși, Chef Patrizia a remarcat faptul că gustul merelor a fost pregnant, acoperind savoarea celorlalte ingrediente. La aceeași probă, Andrei a realizat un foie mi-cuit cu jeleu de căpșune, caramel de porto, anason și burete de dovleac, un preparat extrem de fin și de apreciat de Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean, care i-a adus un total de 27 puncte. Liviu a realizat un ragu din pui de baltă cu mange tout, bok choy, ou de prepeliță, piure de dovleac și brunoise, preparat care i-a asigurat participarea la următoarele două probe cu un total de 26 de puncte. Claudia a părăsit competiția, totalizând 23 de puncte.

Juriul MasterChef

Juriul MasterChef

La cea de a doua probă a ediției, Claudiu și Liviu s-au duelat în main course-uri desăvârșite, care să le asigure un punctaj cât mai mare la jurizarea Chefilor. Siguranța și încrederea în sine de care a dat dovadă Andrei la această probă i-au mărit avantajul cu 3 puncte în fața lui Liviu. Calcanul cu baby zucchini, suc de ardei, ghimbir și cafe de paris a fost extrem de apreciat de Chefi, ingredientele și aspectul acestuia fiind notate cu 28 puncte. Andrei a reușit să se distanțeze cu un preparat demn de o stea Michelin, după cum au mărturisit Chefii: o rață caramelizată cu risotto de morcovi aromatizat cu vanilie. Preparatul a fost răsplătit cu 10 pe linie de către cei trei jurați.

finalistii Masterchef

Runda a treia a debutat de la scorul de 57 – 54 în favoarea lui Andrei. Proba desertului le-a pus la încercare concentrarea, creativitea, dar și determinarea privind cucerirea celui mai râvnit trofeu culinar: MasterChef. Bătălia decisivă s-a dat în fața familiilor acestora, emoțiile sporind intensitatea ultimei probe a acestui sezon MasterChef. Inspirat de look-ul propriu, Liviu a propus spre jurizare un moustache tart cu ciocolată și banană cu sorbet de zmeură care i-a adus un total de 28 de puncte. Parfait-ul din trufe cu soia, mousse de ciocolată și caramel de portocale al lui Andrei i-a adus acestuia a doua serie de trei note de 10.

Noul MasterChef al României, Andrei Voica, a câștigat pe parcursul competiției 4 probe și a fost căpitan la una singură. La fel ca și ceilalți, a gătit peste 60 de preparate, cel mai remarcat fiind vita cu piure de cartofi și sos verde. Pasionat de fotbal și pescuit, Andrei s-a înscris la MasterChef dornic să învețe lucruri noi, să-și îmbogățească vocabularul culinar. Pentru Andrei, MasterChef a reprezentat și „o oportunitate de a mă întoarce acasă, o oportunitate de a-și îndeplini un vis, acela de a deveni bucătar profesionist!”.

Inscrierile pentru noul sezon MasterChef s-au deschis! Dacă ești pasionat de gătit, dacă îți dorești să iei parte la o călătorie culinară de excepție intră și înscrie-te pe www.masterchef.protv.ro.

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0