Connect with us
 

 

Aseară a avut loc cel mai aşteptat moment al acestui sezon MasterChef: stabilirea marelui câștigător! Claudia, Liviu și Andrei s-au întrecut în finala celei mai urmărite competiții culinare din România, demonstrându-și măiestria în bucătărie prin preparate de 5 stele!

Andrei Voica a dat dovadă de multă determinare, concentrare și creativitate culinară, pasiunea pentru gastronomie aducându-i cel mai râvnit trofeu: MasterChef!

Pentru mine este o zi mare, ca și cum m-aș fi născut pentru a doua oară. Vreau să continui pe acest drum și să devin unul dintre cei mai buni bucătari din România”, a declarat Andrei, câștigătorul MasterChef România!

Andrei Voica

CE AUDIENTA A INREGISTRAT SHOW-UL?

Pe durata întregii finale, aproape 1.8 milioane de telespectatori au urmărit testele la care au fost supuși concurenții, iar în minutul de aur, de la 22:41, 2.2 milioane de persoane urmăreau marea finală MasterChef.

Finala MasterChef a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. Ediția a înregistrat 11.6 puncte de rating și 26.1% cotă de piaţă în intervalul de difuzare, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Următorul post clasat, ANTENA 1 a obținut valori de două ori mai mici: 5.3 puncte de rating și 11.9% share pe această categorie.

Audiente TV 14 decembrie 2015 - publicul comercial


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”FOLLOW UP PE URMATOAREA PAGINA!”]

 

Dintre cei 24 de concurenți din bucătăria MasterChef, cei mai buni 3 s-au luptat aseară pentru cel mai râvnit trofeu culinar. Claudia, Andrei și Liviu au uimit pe parcursul competiției cu preparate gustoase, realizate cu mult respect față de ingrediente, dar și cu multă pasiune și creativitate culinară.

Din parcursul competițional nu au lipsit momentele tensionate sau micile greșeli, care au fost sancționate cu sarcina de a spăla vasele, precum și testele sub presiune unde au demonstrat că pot depăși situațiile tensionate, meritând să ajungă până în ultima etapă a competiției: marea finală.

Liviu & Andrei

Meniul finalei a fost compus din trei preparate: un starter, un fel principal și un desert. Concurenții au fost notați de către Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean la finalul fiecărei runde pentru creativitate, gust, plating, dar și curaj. La finalul primei runde, concurentul cu cel mai mic punctaj a părăsit competiția.

La proba starter-ului, Claudia a creat o cremă vichyssoise cu langustine poșate, salsa de fructe și spumă de măr, un preparat extrem de fresh, realizat prin tehnici de gătire realizate impecabil. Totuși, Chef Patrizia a remarcat faptul că gustul merelor a fost pregnant, acoperind savoarea celorlalte ingrediente. La aceeași probă, Andrei a realizat un foie mi-cuit cu jeleu de căpșune, caramel de porto, anason și burete de dovleac, un preparat extrem de fin și de apreciat de Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean, care i-a adus un total de 27 puncte. Liviu a realizat un ragu din pui de baltă cu mange tout, bok choy, ou de prepeliță, piure de dovleac și brunoise, preparat care i-a asigurat participarea la următoarele două probe cu un total de 26 de puncte. Claudia a părăsit competiția, totalizând 23 de puncte.

Juriul MasterChef

Juriul MasterChef

La cea de a doua probă a ediției, Claudiu și Liviu s-au duelat în main course-uri desăvârșite, care să le asigure un punctaj cât mai mare la jurizarea Chefilor. Siguranța și încrederea în sine de care a dat dovadă Andrei la această probă i-au mărit avantajul cu 3 puncte în fața lui Liviu. Calcanul cu baby zucchini, suc de ardei, ghimbir și cafe de paris a fost extrem de apreciat de Chefi, ingredientele și aspectul acestuia fiind notate cu 28 puncte. Andrei a reușit să se distanțeze cu un preparat demn de o stea Michelin, după cum au mărturisit Chefii: o rață caramelizată cu risotto de morcovi aromatizat cu vanilie. Preparatul a fost răsplătit cu 10 pe linie de către cei trei jurați.

finalistii Masterchef

Runda a treia a debutat de la scorul de 57 – 54 în favoarea lui Andrei. Proba desertului le-a pus la încercare concentrarea, creativitea, dar și determinarea privind cucerirea celui mai râvnit trofeu culinar: MasterChef. Bătălia decisivă s-a dat în fața familiilor acestora, emoțiile sporind intensitatea ultimei probe a acestui sezon MasterChef. Inspirat de look-ul propriu, Liviu a propus spre jurizare un moustache tart cu ciocolată și banană cu sorbet de zmeură care i-a adus un total de 28 de puncte. Parfait-ul din trufe cu soia, mousse de ciocolată și caramel de portocale al lui Andrei i-a adus acestuia a doua serie de trei note de 10.

Noul MasterChef al României, Andrei Voica, a câștigat pe parcursul competiției 4 probe și a fost căpitan la una singură. La fel ca și ceilalți, a gătit peste 60 de preparate, cel mai remarcat fiind vita cu piure de cartofi și sos verde. Pasionat de fotbal și pescuit, Andrei s-a înscris la MasterChef dornic să învețe lucruri noi, să-și îmbogățească vocabularul culinar. Pentru Andrei, MasterChef a reprezentat și „o oportunitate de a mă întoarce acasă, o oportunitate de a-și îndeplini un vis, acela de a deveni bucătar profesionist!”.

Inscrierile pentru noul sezon MasterChef s-au deschis! Dacă ești pasionat de gătit, dacă îți dorești să iei parte la o călătorie culinară de excepție intră și înscrie-te pe www.masterchef.protv.ro.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENȚE. Prima semifinală Eurovision nu a facut faţă competiţiei! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

 

Duminică, 27 ianuarie, TVR 1 a difuzat prima semifinală a selecţiei naţionale ”Eurovision”, cu audiențe modeste, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd timeNationalUrban18-49 Urban
Film – WOLVERINEPro TV19:5722:141834955552
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D20:0023:061421556220
Film – CURSA MORTALAAntena 120:0021:59912461264
Film – 22 JUMP STREETPro TV22:1424:06874497350
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 121:0023:4429118827
Film – BATMAN & ROBINAntena 121:5924:3125616388

 

Pe intervalul de difuzare al semifinalei Eurovision PRO TV a fost pe primul loc cu filmele „Wolverine” şi „22 Jump Street” care au înregistrat audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. KANAL D s-a clasat pe locul doi cu emisiunea concurs „EXATLON ROMANIA”. În target comercial, Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu filmele „Cursa mortala” şi „Batman & Robin” .

Topul posturilor TV românești în intervalul transmisiei „EUROVISION – SELECTIA NATIONALA” ieri 27 ianuarie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.67.61350.5
Kanal D16.77.21282.4
Antena 36.72.9517.6
Antena 16.72.9516.1
Romania TV6.62.9507.3
Prima TV6.12.6465.4
TVR 13.71.6281.6
Pro 23.41.5263.4
TVR 22.91.3222.4
Realitatea TV2.21.0171.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.17.6728.5
Kanal D12.45.2497.5
Antena 38.23.4328.9
Antena 16.82.8272.6
Romania TV6.62.8264.5
Prima TV5.32.2213.7
TVR 14.51.9183.0
Pro 23.31.4134.9
TVR 23.01.3121.8
Realitatea TV2.61.1105.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.310.7462.0
Kanal D12.24.5192.3
Antena 110.03.7158.3
Prima TV4.31.667.4
Pro 23.51.355.2
Romania TV3.41.253.1
Antena 33.01.147.9
TVR 22.61.041.1
DigiSport 22.10.832.8
Realitatea TV1.90.730.3
TVR 11.70.626.6
National TV1.40.522.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Bella Santiago câştigă finala celui de-al optulea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

 

Duminică, 23 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena 1 s-a clasat pe locul doi în audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FILM – Albă ca zăpada şi războinicul vânătoriiPro TV19:5722:261685805443
X-FACTOR (VIII)Antena 119:5924:24947598259
FILM – Hoţul de cărţiPro TV22:2625:02844414255
OCHII DIN UMBRA (redifuzare)Kanal D21:5623:5246514662
FILM – Pilot înnăscutKanal D19:5621:5538014066
PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Albă ca zăpada şi războinicul vânătorii” şi „Hoţul de cărţi”. Pe locul trei  în target comercial s-a aflat Kanal D care a difuzat filmul „Pilot înnăscut” şi redifuzarea emisiunii „Ochi din umbră”.
Finala “X Factor” a fost urmărită în medie pe minut de aproape un milion (947.000) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 21:16, a adunat în faţa micilor ecrane 1.299.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.27.61351.0
Antena 112.85.4948.9
Romania TV6.12.6456.1
Antena 35.42.3403.5
Kanal D5.32.2390.7

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.26.8650.7
Antena 115.86.2598.3
Antena 36.82.7258.8
Romania TV6.22.5236.3
TVR 14.81.9183.2

PUBLICUL COMERCIAL 

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV26.78.6369.8
Antena 118.86.0259.7
Kanal D4.31.459.2
Prima TV3.91.354.3
Antena 32.90.940.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending