Connect with us
 

 

Aseară a avut loc cel mai aşteptat moment al acestui sezon MasterChef: stabilirea marelui câștigător! Claudia, Liviu și Andrei s-au întrecut în finala celei mai urmărite competiții culinare din România, demonstrându-și măiestria în bucătărie prin preparate de 5 stele!

Andrei Voica a dat dovadă de multă determinare, concentrare și creativitate culinară, pasiunea pentru gastronomie aducându-i cel mai râvnit trofeu: MasterChef!

Pentru mine este o zi mare, ca și cum m-aș fi născut pentru a doua oară. Vreau să continui pe acest drum și să devin unul dintre cei mai buni bucătari din România”, a declarat Andrei, câștigătorul MasterChef România!

Andrei Voica

CE AUDIENTA A INREGISTRAT SHOW-UL?

Pe durata întregii finale, aproape 1.8 milioane de telespectatori au urmărit testele la care au fost supuși concurenții, iar în minutul de aur, de la 22:41, 2.2 milioane de persoane urmăreau marea finală MasterChef.

Finala MasterChef a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. Ediția a înregistrat 11.6 puncte de rating și 26.1% cotă de piaţă în intervalul de difuzare, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Următorul post clasat, ANTENA 1 a obținut valori de două ori mai mici: 5.3 puncte de rating și 11.9% share pe această categorie.

Audiente TV 14 decembrie 2015 - publicul comercial


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

[nextpage title=”FOLLOW UP PE URMATOAREA PAGINA!”]

 

Dintre cei 24 de concurenți din bucătăria MasterChef, cei mai buni 3 s-au luptat aseară pentru cel mai râvnit trofeu culinar. Claudia, Andrei și Liviu au uimit pe parcursul competiției cu preparate gustoase, realizate cu mult respect față de ingrediente, dar și cu multă pasiune și creativitate culinară.

Din parcursul competițional nu au lipsit momentele tensionate sau micile greșeli, care au fost sancționate cu sarcina de a spăla vasele, precum și testele sub presiune unde au demonstrat că pot depăși situațiile tensionate, meritând să ajungă până în ultima etapă a competiției: marea finală.

Liviu & Andrei

Meniul finalei a fost compus din trei preparate: un starter, un fel principal și un desert. Concurenții au fost notați de către Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean la finalul fiecărei runde pentru creativitate, gust, plating, dar și curaj. La finalul primei runde, concurentul cu cel mai mic punctaj a părăsit competiția.

La proba starter-ului, Claudia a creat o cremă vichyssoise cu langustine poșate, salsa de fructe și spumă de măr, un preparat extrem de fresh, realizat prin tehnici de gătire realizate impecabil. Totuși, Chef Patrizia a remarcat faptul că gustul merelor a fost pregnant, acoperind savoarea celorlalte ingrediente. La aceeași probă, Andrei a realizat un foie mi-cuit cu jeleu de căpșune, caramel de porto, anason și burete de dovleac, un preparat extrem de fin și de apreciat de Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean, care i-a adus un total de 27 puncte. Liviu a realizat un ragu din pui de baltă cu mange tout, bok choy, ou de prepeliță, piure de dovleac și brunoise, preparat care i-a asigurat participarea la următoarele două probe cu un total de 26 de puncte. Claudia a părăsit competiția, totalizând 23 de puncte.

Juriul MasterChef

Juriul MasterChef

La cea de a doua probă a ediției, Claudiu și Liviu s-au duelat în main course-uri desăvârșite, care să le asigure un punctaj cât mai mare la jurizarea Chefilor. Siguranța și încrederea în sine de care a dat dovadă Andrei la această probă i-au mărit avantajul cu 3 puncte în fața lui Liviu. Calcanul cu baby zucchini, suc de ardei, ghimbir și cafe de paris a fost extrem de apreciat de Chefi, ingredientele și aspectul acestuia fiind notate cu 28 puncte. Andrei a reușit să se distanțeze cu un preparat demn de o stea Michelin, după cum au mărturisit Chefii: o rață caramelizată cu risotto de morcovi aromatizat cu vanilie. Preparatul a fost răsplătit cu 10 pe linie de către cei trei jurați.

finalistii Masterchef

Runda a treia a debutat de la scorul de 57 – 54 în favoarea lui Andrei. Proba desertului le-a pus la încercare concentrarea, creativitea, dar și determinarea privind cucerirea celui mai râvnit trofeu culinar: MasterChef. Bătălia decisivă s-a dat în fața familiilor acestora, emoțiile sporind intensitatea ultimei probe a acestui sezon MasterChef. Inspirat de look-ul propriu, Liviu a propus spre jurizare un moustache tart cu ciocolată și banană cu sorbet de zmeură care i-a adus un total de 28 de puncte. Parfait-ul din trufe cu soia, mousse de ciocolată și caramel de portocale al lui Andrei i-a adus acestuia a doua serie de trei note de 10.

Noul MasterChef al României, Andrei Voica, a câștigat pe parcursul competiției 4 probe și a fost căpitan la una singură. La fel ca și ceilalți, a gătit peste 60 de preparate, cel mai remarcat fiind vita cu piure de cartofi și sos verde. Pasionat de fotbal și pescuit, Andrei s-a înscris la MasterChef dornic să învețe lucruri noi, să-și îmbogățească vocabularul culinar. Pentru Andrei, MasterChef a reprezentat și „o oportunitate de a mă întoarce acasă, o oportunitate de a-și îndeplini un vis, acela de a deveni bucătar profesionist!”.

Inscrierile pentru noul sezon MasterChef s-au deschis! Dacă ești pasionat de gătit, dacă îți dorești să iei parte la o călătorie culinară de excepție intră și înscrie-te pe www.masterchef.protv.ro.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending