Connect with us

Life Style

Angajatori de TOP, cel mai mare targ de cariera pentru tinerii profesionisti din Romania isi deschide vineri portile

Published

on

 

Bucuresti, 30.10.2008. Maine si poimaine va avea loc, la Sala Palatului din Bucuresti, cel mai mare targ de cariera pentru tineri profesionsti din Romania: Angajatori de TOP. In cadrul targului, participantii vor putea alege dintre cele 3500 de joburi oferite de 120 de angajatori, participa la 29 de seminare de cariera, la cele 3 workshop-uri tematice sau primi sfaturi in cariera la standul Career Q&A.

13.000 de tineri sunt asteptati vineri, 31 octombrie si sambata, 1 noiembrie, la a cincea editie din Bucuresti a celui mai mare targ de cariera pentru tineri profesionisti din Romania. Acestia vor avea acces in cele doua zile ale evenimentului la peste 3.500 de oportunitati de cariera, seminare interactive si workshop-uri sustinute de experti in cele mai dinamice domenii de pe piata.

“Ne asteptam ca interesul participantilor pentru oportunitatile de cariera oferite in cadrul targului sa aiba o crestere fata de edita precedenta. Ca organizatori, am depus toate eforturile pentru a face din Angajatori de TOP evenimentul de cariera care aduna in acelasi loc si sub acelasi nume atat joburi de calitate in companiile de top din Romania cat si informatii de ultima ora despre cele mai dinamice domenii din piata. Participand la Angajatori de TOP, cei interesati isi vor putea crea o privire de ansamblu asupra ofertelor de munca si a tendintelor din piata cat si a modului in care isi pot gasi un loc de munca in domeniul care ii intereseaza.”, spune Mihai Cima, Project Manager Angajatori de TOP Bucuresti.
In cadrul Angajatori de TOP vizitatorii au la dispozitie o gama larga de activitati la care sa participe:
Contactul direct cu angajatorii
Se pot angaja intr-o discutie cu reprezentantii de resurse umane la standurile companiilor, in care sa isi prezinte experienta si interesele profesionale si sa afle care sunt joburile disponibile in compania respectiva.

Analiza atenta a evolutiei pietei muncii
Participantii au la dispozitie 29 de seminare de cariera pentru a se informa cu privire la ultimele schimbari de pe piata locurilor de munca. Acestia pot afla care sunt oportunitatile de cariera in domeniile IT, bancar, FMCG, retail, inginerie, servicii si BPO sau consultanta direct de la manageri de resurse umane din companii de prim rang din Romania, dar si care sunt tendintele in urmatorii ani in domeniul respectiv.

Progamul seminarelor incepe vineri, la ora 11:00, cu prezentarea HP, numita “Cariere in diversitate” si cu cea a Dacia. Acestea sunt urmate de seminarele JTI Romania – “Creating Yourself as a brand” si TIAB – “Programele de master si de bursa sustinute de TIAB”. Ultimele prezentari ale zilei vor fi cele ale Henkel si Xerox, de la ora 17:15, urmate a doua zi de alte seminare interesante. Invitatia de participare si programul complet al seminarelor se gasesc pe www.hipo.ro, iar locurile de participare sunt limitate.
Specialisti impart din experienta personala in cadrul workshop-urilor tematice
Cele 3 workshop-uri se vor desfasura atat vinery cat si sambata, accesul in sala facandu-se pe baza inscrierilor de pe www.hipo.ro. Locurile sunt limitate.

Acestea sunt: Cum sa iti construiesti un brand personal ca profesionist, workshop sustinut de Aneta Bogdan – Managing Partner la Brandient, cea mai importanta firma de consultant in strategie de brand din Romania si Viorel Panaite – Managing Partner Human Invest, firma de training cotat in top 3 conform sondajului de la ultima editie Business-Edu.
Tema adusa in discutie va fi aceea a crearii si cultivarii brandului personal in spiritul valorii si al performantei si vor fi prezentate caracteristicile brandului personal si modul in care poate fi conectat cu brandul organizatiei.

Studiile in strainatate. Mituri si realitati., sustinut de Alexandru Ghita, presedinte Educativa, organizatorii Romanian International University Fair. In cadrul workshop-ului se va discuta ce presupune pregatirea pentru un masterat/MBA in strainatate si care sunt conditiile efectuarii unui astfel de program in afara tarii.
Participantii vor afla care sunt diferentele intre sistemul educational romanesc si cele din Europa si SUA, in ce consta procesul de aplicare in functie de tara, care sunt universitatile de top si ce conditii de admitere exista la fiecare dintre ele si care sunt perspectivele de angajare la terminarea studiilor.
Cariere in IT&C, sustinut de Delia Marinescu – Recruitment Manager Oracle Romania, Radu Georgescu – President and Chairman of the Board GECAD Group, Eduard Naum – Global Delivery Portfolio Manager IBM Franta si avandu-l ca moderator pe Mihai Moghior – Managing Partner Brainspotting.
In cadrul workshop-ului, patru lideri ai industriei IT dezbat implicatiile crizei mondiale si influenta acesteia asupra pietei locale. Acestia vor oferi un raspuns intrebarii “Oportunitate in plus sau perspective unui declin?”

Career Q&A – sfaturi pentru evolutia in cariera de la specialistii Career Experts
Un consultant Career Experts ofera sfaturi in cariera participantilor la targ. Temele principale care vor fi abordate sunt strategii de angajare si de imbunatatire a CV-ului, alegerea si planificarea carierei si avansarea in companie si depasirea limitelor personale.

Angajatori de TOP va avea loc la Sala Palatului din Bucuresti, vineri, 31 octombrie, intre orele 10:00 si 18:00 si sambata, 1 noiembrie, intre orele 10:00 si 17:00. Intrarea este gratuita.
Domeniile in care angajeaza companiile participante la Angajatori de TOP Bucuresti sunt: IT&C (Microsoft, Gameloft, IBM, Adobe, Oracle, HP, Thales, Route66, Natek, Ubisoft, Graitec, Ixia, Lyngsoe Systems, Xerox, Siveco, Novensys), Inginerie-Auto (Dacia Groupe Renault, Arcelor Mittal, Continental, Reanult, Honeywell, IPSO, Cefin, Apa Nova, Dalkia), Financiar-bancar (BCR, BRD Groupe Societe Generale, RBS, GE Money, ING Bank, ING Life Insurance, Interamerican, Raiffeisen Bank), Asigurari (Aviva Asigurari de Viata), FMCG (P&G, British American Tobacco, KRAFT, L’Oreal, McDonald’s, Pepsi Americas, Philip Morris, Star Foods, JTI Romania, Henkel, Coca-Cola HBC), Retail (Carrefour, Metro, Auchan, Kaufland, Mega Image, Brico Store, Cora, Elmec, Real, Flamingo), Consultanta – Taxe – Audit (PricewaterhouseCoopers, ABS, Capgemini, Accenture, BDO Conti, KPMG, Brainspotting, BearingPoint, GfK, Daedalus Group, Catalyst Solutions), Constructii (Arabesque, ACMS, Hilti, TIAB-VINCI, Snamprogetti), Energie si Petrol (Distrigaz Sud, OMV, Enel), Telecom (Vodafone, Orange, Romtelecom, Cosmote, Ericsson, Germanos, Nobel, Zapp), Servicii si BPO (Genpact, HP, Teleperformance, TMF, WNS, IPSOS).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Life Style

Tot ce trebuie sa stii despre liftingul facial

Published

on

 

Persoanele care isi doresc sa apeleze la o interventie de tip lifting facial  trebuie, intai de toate, sa stie in ce consta aceasta, care sunt situatiile in care au cu adevarat nevoie de un lifting, care sunt avantajele de care urmeaza sa beneficieze, dar si cum decurge interventia in sine.

 

Intr-o era in care atat doamnele si domnisoarele, cat si barbatii se ingrijesc foarte mult de propria persoana, liftingurile aproape ca au devenit o moda. Foarte important este, insa, ca pacientii sa fie bine informati inainte de a se lasa pe mana specialistilor, astfel incat sa stie la ce sa se astepte din toate punctele de vedere.

 

In randurile urmatoare, toti cei interesati de acest subiect pot descoperi detalii importante, de care trebuie sa tina cont.

 

 

Ce este liftingul?

Pentru inceput, viitorii pacienti trebuie sa stie ca liftingul realizat la nivelul fetei reprezinta o interventie chirurgicala realizata cu scopul de a imbunatati considerabil aspectul facial. Mai exact, aspectele inestetice, cauzate fie de varsta, fie de alti factori, sunt indepartate cu mult grija, cu ajutorul unor proceduri si instrumente moderne.

 

Bine de stiut este ca liftingul nu trebuie realizat niciodata pe o fata tanara, insa poate ajuta la indepartarea semnelor care indica imbatranirea.

 

 

Cand au nevoie pacientii de un lifting?

Cei care se confrunta cu urmatoarele situatii pot, intr-adevar, sa aleaga un lifting: fie au pielea lasata, mai ales in zona mediana a fetei, dar si la nivelul liniei maxilarului, fie au pliuri prea adanci la nivelul fetei, linii din cauza carora colturile gurii se unesc in mod inestetic cu nasul.

 

In acelasi timp, femeile si barbatii care observa, la un moment dat, ca au linii ce se intind de la fiecare colt al buzei catre partea de jos a barbiei sau ca exista grasime la nivelul fetei ori tenul a inceput sa-si piarda elasticitatea sunt si ei eligibili pentru o interventie chirurgicala.

 

 

Avantaje

Printre avantajele de care pacientii se pot bucura in urma unui lifting se numara urmatoarele: recuperare foarte usoara, rezultatele sunt vizibile imediat si sunt, totodata, rezistente, iar structura fetei nu este deloc afectata. Mai mult, interventia este una non-invaziva si nu dureaza mult.

 

 

Cum decurge interventia?

Despre interventiile de lifting, pacientii trebuie sa stie ca acestea se concentreaza indeosebi pe zonele joase ale fetei, asa cum sunt linia maxilarului, obrajii si gusa. Specialistii sustin ca si femeile, si barbatii care au isi doresc o repozitionare ori o reconsolidare a testurilor faciale pot apela la o astfel de interventie.

 

Dupa ce medicii specialisti traseaza zonele in care urmeaza sa lucreze, incep sa faca inciziile, iar mai apoi operatiunile de subminare a pielii, adica separa pielea de pe fata de testuri si de muschi. Este vorba despre un procedeu care ajuta la eliberarea pielii, astfel incat sa fie drapata si intinsa, astfel incat, la finalul interventiei, pacientii sa aiba pielea neteda, asa cum si-au dorit de la inceput.

 

Foarte important este ca, inainte de interventie, pacientii sa discute cu specialistii la care apeleaza, pentru a afle si alte detalii despre lifting. Increderea in medicul chirurgic este foarte importanta pentru siguranta psihica!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Life Style

4 lucruri de luat in calcul la inchirierea unui birou

Published

on

 

Pentru persoanele care cauta un birou de inchiriat Bucuresti dar si pentru cei care se afla in orice zona, oras sau comuna, sfaturile de mai jos sunt extrem de utile pentru a gasi biroul perfect. Un spatiu de birouri bun este o combinatie dintre confort, mediu de lucru orientat spre productivitate, pozitionare si accesibilitate.

 

Birou de inchiriat Bucuresti – domensiunea spatiului

Este foarte important ca biroul sa aiba un spatiu potrivit pentru timpul de activitate care se va desfasura in el. Daca biroul serveste unei singure persoane atunci nu este necesar ca spatiul sa fie foarte mare. In cazul in care spatiul va fi impartit de mai multe persoane, este necesar sa existe spatiu pentru toata lumea, atat pentru a lucra, cat si pentru miscare.  Un spatiu prea mare pentru o singura persoana, va fi de fapt o cheltuiala inutila. Un spatiu prea mic pentru mai multe persoane este incomod si determina angajatii sa nu se simta bine, scazand productivitatea.

Amplasare

Un birou ar trebui sa fie amplasat intr-o zona accesibila si sigura atat pentru angajati cat si pentru clienti. Chiar si atunci cand clientii nu vin la birou si totul se intampla la distanta, angajatii trebuie sa se simta in singuranta si sa fie in siguranta atunci cand vin si pleaca de la birou. In plus, atunci cand partenerii de afaceri vin pentru o intalnire, este foarte important sa nu isi faca o parere gresita inca de la primul contact, motiv pentru care un birou amplasat intr-un cartier marginas, predispus la scandaluri si conflicte, nu este o idee buna.

Posibilitatea de a transforma interiorul

Multi manageri si proprietari de birouri isi doresc sa poata face mici modificari, cum ar fi adaugarea unor panouri despartitoare, modificarea corpurilor de iluminat, adaugarea de pereti falsi sau de pereti din sticla. Toate acestea sunt detalii importante si trebuie stabilite inca de la inceput cu proprietarul, inainte de a inchiria spatiul.

Accesul la utilitati

Nu mai exista in prezent spatii fara apa si curent, insa internetul a devenit o utilitate fara de care firmele nu pot trai. In acest sens, este important ca proprietarul sa spuna de la bun inceput pe numele cui va fi contractul la internet, daca este de acord cu bransarea la internet si, daca este cazul, va trebui sa isi dea acordul pentru eventualele gauri in pereti facute de echipa de montatori.

Indiferent daca este vorba despre birou de inchiriat Bucuresti sau in alt oras, sfaturile de mai sus se aplica in mod egal.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Life Style

De ce sa completezi sistemul de iluminat din dormitor cu o aplica?

Published

on

 

Dormitorul este una dintre incaperile cele mai intime ale casei, unde membrii familiei isi petrec mare parte din zi. In fond, in dormitor proprietarii dorm, citesc, se relaxeaza la televizor sau se bucura de intimitate, iar numarul de ore insumate este de minimum 6-8 pe zi. Iluminarea este foarte importanta in dormitor.

Iluminarea nu trebuie sa fie nici foarte puternica, pentru a nu deranja locatarii atunci cand se odihnesc, dar nici foarte slaba, deoarece sunt suficient de multe persoane care isi ocupa timpul citind sau terminand proiecte pentru cursuri sau job. Alegerea unei aplice dormitor este cea mai buna investitie pe care o pot face proprietarii care isi doresc o iluminare perfecta.

 

Cele mai cautate corpuri de iluminat pentru dormitor

Pentru ca starea de sanatate este direct influentata de numarul de ore de somn si de calitatea somnului, este foarte important ca proprietarii sa investeasca in sisteme de iluminat ideale, acordand mare atentia modului in care le aleg.

 

Cu siguranta ca exista momente in care proprietarii lucreaza in dormitor, citesc, se joaca alaturi de cei mici, se uita la un film la televizor si alte asemenea activitati, de aceea aceasta incapere nu este facuta numai pentru somn. Pe langa elementul central, patul, persoanele interesate sa schimbe ceva in dormitor trebuie sa ia in calcul si sistemele de iluminat.

 

Asadar, plafonierele pentru dormitor ajuta proprietarii in treburile de zi cu zi, cand au nevoie de mai multa lumina in diminetile intunecate sau seara. In plus, becul plafonierei trebuie sa fie destul de slab, ca lumina sa nu deranjeze ochii. Lampa cu clips sau aplicele pentru citit sunt elemente foarte importante in dormitor. Veiozele pot fi asezate pe noptiere, de ambele parti ale patului, iar aplicele deasupra capului.

 

 

Importanta montarii unei aplice in dormitor

Aplicele se instaleaza in dormitor din mai multe motive. In primul rand, acestea reprezinta un mod de iluminare eficient pentru activitatile de zi cu zi si, in functie de design, poate reprezenta si o investitie ideala din punct de vedere estetic.

 

Corpurile de iluminat care poarta denumirea de aplice sunt potrivite pentru a veni in completarea modului de amenajare a dormitorului si nu numai atat. Aplicele asigura lumina necesara pentru utilizatori. Sunt usor de intretinut, de curatat si de montat, nu consuma prea multa energie electrica si, astfel, se dovedesc o alegere inspirata.

 

Pe langa aplice, utilizatorii trebuie sa ia in considerare si achizitionarea unei veioze la aprinderea careia persoanele cu care utilizatorii isi impart patul nu sunt deranjate. Veiozele se asaza, de obicei, pe noptierele de langa pat si sunt usor de utilizat, prin actionarea unui singur buton.

 

Aplicele de dormitor, pe de alta parte, sunt o modalitate de iluminare moderna si foarte eficienta pentru toti cei care pun accent pe atmosfera din interiorul dormitorului si pe felul in care se simt atunci cand isi petrec timpul in aceasta camera. Cu alte cuvinte, aplica de dormitor este o investitie foarte buna.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: