Connect with us

Life Style

Angajatori de TOP, cel mai mare targ de cariera pentru tinerii profesionisti din Romania isi deschide vineri portile

Redactia Radar de Media

Published

on

Bucuresti, 30.10.2008. Maine si poimaine va avea loc, la Sala Palatului din Bucuresti, cel mai mare targ de cariera pentru tineri profesionsti din Romania: Angajatori de TOP. In cadrul targului, participantii vor putea alege dintre cele 3500 de joburi oferite de 120 de angajatori, participa la 29 de seminare de cariera, la cele 3 workshop-uri tematice sau primi sfaturi in cariera la standul Career Q&A.

13.000 de tineri sunt asteptati vineri, 31 octombrie si sambata, 1 noiembrie, la a cincea editie din Bucuresti a celui mai mare targ de cariera pentru tineri profesionisti din Romania. Acestia vor avea acces in cele doua zile ale evenimentului la peste 3.500 de oportunitati de cariera, seminare interactive si workshop-uri sustinute de experti in cele mai dinamice domenii de pe piata.

“Ne asteptam ca interesul participantilor pentru oportunitatile de cariera oferite in cadrul targului sa aiba o crestere fata de edita precedenta. Ca organizatori, am depus toate eforturile pentru a face din Angajatori de TOP evenimentul de cariera care aduna in acelasi loc si sub acelasi nume atat joburi de calitate in companiile de top din Romania cat si informatii de ultima ora despre cele mai dinamice domenii din piata. Participand la Angajatori de TOP, cei interesati isi vor putea crea o privire de ansamblu asupra ofertelor de munca si a tendintelor din piata cat si a modului in care isi pot gasi un loc de munca in domeniul care ii intereseaza.”, spune Mihai Cima, Project Manager Angajatori de TOP Bucuresti.
In cadrul Angajatori de TOP vizitatorii au la dispozitie o gama larga de activitati la care sa participe:
Contactul direct cu angajatorii
Se pot angaja intr-o discutie cu reprezentantii de resurse umane la standurile companiilor, in care sa isi prezinte experienta si interesele profesionale si sa afle care sunt joburile disponibile in compania respectiva.

Analiza atenta a evolutiei pietei muncii
Participantii au la dispozitie 29 de seminare de cariera pentru a se informa cu privire la ultimele schimbari de pe piata locurilor de munca. Acestia pot afla care sunt oportunitatile de cariera in domeniile IT, bancar, FMCG, retail, inginerie, servicii si BPO sau consultanta direct de la manageri de resurse umane din companii de prim rang din Romania, dar si care sunt tendintele in urmatorii ani in domeniul respectiv.

Progamul seminarelor incepe vineri, la ora 11:00, cu prezentarea HP, numita “Cariere in diversitate” si cu cea a Dacia. Acestea sunt urmate de seminarele JTI Romania – “Creating Yourself as a brand” si TIAB – “Programele de master si de bursa sustinute de TIAB”. Ultimele prezentari ale zilei vor fi cele ale Henkel si Xerox, de la ora 17:15, urmate a doua zi de alte seminare interesante. Invitatia de participare si programul complet al seminarelor se gasesc pe www.hipo.ro, iar locurile de participare sunt limitate.
Specialisti impart din experienta personala in cadrul workshop-urilor tematice
Cele 3 workshop-uri se vor desfasura atat vinery cat si sambata, accesul in sala facandu-se pe baza inscrierilor de pe www.hipo.ro. Locurile sunt limitate.

Acestea sunt: Cum sa iti construiesti un brand personal ca profesionist, workshop sustinut de Aneta Bogdan – Managing Partner la Brandient, cea mai importanta firma de consultant in strategie de brand din Romania si Viorel Panaite – Managing Partner Human Invest, firma de training cotat in top 3 conform sondajului de la ultima editie Business-Edu.
Tema adusa in discutie va fi aceea a crearii si cultivarii brandului personal in spiritul valorii si al performantei si vor fi prezentate caracteristicile brandului personal si modul in care poate fi conectat cu brandul organizatiei.

Studiile in strainatate. Mituri si realitati., sustinut de Alexandru Ghita, presedinte Educativa, organizatorii Romanian International University Fair. In cadrul workshop-ului se va discuta ce presupune pregatirea pentru un masterat/MBA in strainatate si care sunt conditiile efectuarii unui astfel de program in afara tarii.
Participantii vor afla care sunt diferentele intre sistemul educational romanesc si cele din Europa si SUA, in ce consta procesul de aplicare in functie de tara, care sunt universitatile de top si ce conditii de admitere exista la fiecare dintre ele si care sunt perspectivele de angajare la terminarea studiilor.
Cariere in IT&C, sustinut de Delia Marinescu – Recruitment Manager Oracle Romania, Radu Georgescu – President and Chairman of the Board GECAD Group, Eduard Naum – Global Delivery Portfolio Manager IBM Franta si avandu-l ca moderator pe Mihai Moghior – Managing Partner Brainspotting.
In cadrul workshop-ului, patru lideri ai industriei IT dezbat implicatiile crizei mondiale si influenta acesteia asupra pietei locale. Acestia vor oferi un raspuns intrebarii “Oportunitate in plus sau perspective unui declin?”

Career Q&A – sfaturi pentru evolutia in cariera de la specialistii Career Experts
Un consultant Career Experts ofera sfaturi in cariera participantilor la targ. Temele principale care vor fi abordate sunt strategii de angajare si de imbunatatire a CV-ului, alegerea si planificarea carierei si avansarea in companie si depasirea limitelor personale.

Angajatori de TOP va avea loc la Sala Palatului din Bucuresti, vineri, 31 octombrie, intre orele 10:00 si 18:00 si sambata, 1 noiembrie, intre orele 10:00 si 17:00. Intrarea este gratuita.
Domeniile in care angajeaza companiile participante la Angajatori de TOP Bucuresti sunt: IT&C (Microsoft, Gameloft, IBM, Adobe, Oracle, HP, Thales, Route66, Natek, Ubisoft, Graitec, Ixia, Lyngsoe Systems, Xerox, Siveco, Novensys), Inginerie-Auto (Dacia Groupe Renault, Arcelor Mittal, Continental, Reanult, Honeywell, IPSO, Cefin, Apa Nova, Dalkia), Financiar-bancar (BCR, BRD Groupe Societe Generale, RBS, GE Money, ING Bank, ING Life Insurance, Interamerican, Raiffeisen Bank), Asigurari (Aviva Asigurari de Viata), FMCG (P&G, British American Tobacco, KRAFT, L’Oreal, McDonald’s, Pepsi Americas, Philip Morris, Star Foods, JTI Romania, Henkel, Coca-Cola HBC), Retail (Carrefour, Metro, Auchan, Kaufland, Mega Image, Brico Store, Cora, Elmec, Real, Flamingo), Consultanta – Taxe – Audit (PricewaterhouseCoopers, ABS, Capgemini, Accenture, BDO Conti, KPMG, Brainspotting, BearingPoint, GfK, Daedalus Group, Catalyst Solutions), Constructii (Arabesque, ACMS, Hilti, TIAB-VINCI, Snamprogetti), Energie si Petrol (Distrigaz Sud, OMV, Enel), Telecom (Vodafone, Orange, Romtelecom, Cosmote, Ericsson, Germanos, Nobel, Zapp), Servicii si BPO (Genpact, HP, Teleperformance, TMF, WNS, IPSOS).

Comentarii

Life Style

Chef Florin Dumitrescu, la un pas să dea foc bucătăriei de acasă

Avatar

Published

on

Este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați chefi de la noi și, după atâția ani de experiență și realizări în bucătărie, tot a a avut parte de o provocare neașteptată: chef Florin Dumitrescu a fost rugat de soția sa, Cristina, să pregătească varianta bio a rețetei Pomme Du Sima.

Însă nu oricum, ci fără zahăr alb, ingredientul de bază al caramelului sărat folosit din plin în această rețetă. Iar în încercarea de a testa mai multe variante de ingrediente cu care să obțină caramel bio, chef Florin a fost la un pas să dea foc bucătăriei de acasă.

Totul s-a întâmplat în episodul de debut al primului serial online în care cunoscutul bucătar și soția sa sunt protagoniști. „BIO cu tine”, noua campanie pentru promovarea unei alimentații responsabile lansate de Lidl, îi aduce pe Cristina și Florin împreună, pentru prima oară, în fața camerelor de filmat.

„Florin m-a cucerit la începutul relației noastre cu un desert pe care l-a numit Pomme du Sima, un desert cu mere, valuri de caramel sărat și frișcă. Iar acum i-am cerut să prepare varianta bio a desertului, să înlocuiască ingredientele și să nu folosească zahăr alb. Ce a urmat a fost de pomină, pentru că a testat mai multe ingrediente pentru a vedea care este cel mai potrivit pentru obținerea caramelului sărat și mai, mai că a dat foc bucătăriei noastre”, își amintește Cristina amuzată.

Ce are de spus chef-ul din familie? „Numai ea putea să-mi ceară asta! Mi-am zis, „dacă nu fac caramelul cu zahăr, cu ce să-l fac?”! Am luat la rând mai multe ingrediente și le-am testat, cu gândul că trebuie să obțin gustul acela deosebit și textura fină a caramelului sărat, mai ales că și fetele noastre aveau să guste din acest desert. A fost o nebunie, trebuie să vedeți asta!”

Concluzia la care a ajuns chef Dumitrescu și rezultatul provocării, aici:

https://surprize.lidl.ro/biocutine

 

Una dintre cele mai importante componente ale campaniei „BIO cu tine” este o serie de episoade online,  filmate chiar acasă la Florin și Cristina, ce va urmări, episod după episod, subiecte din viața lor de familie: de la grija cu care au început să aleagă ingredientele cu care gătesc pentru ei și fetițele lor, la importanța unei alimentații echilibrate, bazate pe produse ecologice. Atunci când iubești, fără să-ți dai seama, devii mai atent la o serie de lucruri care până atunci păreau nesemnificative. Aceasta este ideea de la care a pornit întreaga campanie Lidl.

Așadar, în noua campanie ai cărei vectori de imagine sunt Cristina și  Chef Florin Dumitrescu, produsele bio devin sinonime cu o declarație de iubire pentru cei dragi, iar incursiunea în casa familiei Dumitrescu, în bucătăria lor, în living sau la masă alături de fetițe este nu numai o ocazie de a-i vedea pe cei doi în ipostaze inedite și uneori amuzante, ci și de a afla rețete noi, realizate cu ingrediente de cea mai bună calitate.

 

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse la cel mai bun raport calitate-preț. În spatele operațiunilor din magazine, din centrele logistice și din sediile centrale stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central de la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 260 de magazine și 5 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

 

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Diana Bianca lanseaza o noua emisiune pe wowbiz.ro: INTERVIU WOW

Avatar

Published

on

Dupa succesul pe care l-a avut cu emisiunea My Cliniq by Diana Bianca la postul Nova TV, incepand de astazi, 10.03.2020, Diana Bianca lanseaza un nou format de emisiune pe platforma online wowbiz.ro: Interviu WOW cu Diana Bianca. Aceasta se va difuza în fiecare marți de la ora 18.00

Emisiunea va fi saptamanala și va fi difuzată în prime time, fiind bazată pe cele mai interesante subiecte din showbiz și interviuri în exclusivitate cu vedetele din România, iar prima invitată va fi nimeni alta decât Daniela Gyorfi.

Diana Bianca este cunoscuta in lumea showbizului si a surprins de fiecare data prin bun gust, inteligenta si modestie, in ciuda aparentelor si opulentei sub care a fost prezentata de presa, datorita faptului ca la baza, Diana este un om de afaceri de success. Dupa aparitia la mai multe emisiuni tv, Diana Bianca si-a insusit titulatura de Barbie de Romania.

În noua emisiune pe care o prezint se spun povești sincere, se dezvăluie secrete, se revelează visuri, se recunosc fricile. Vă dau întâlnire în fiecare marți, la ora 18:00 pewww.wowbiz.ro, unde vom povesti, live, despre temele momentului, cu oamenii momentului. Pentru mine emisiunea ”Interviu WOW cu Diana Bianca” este în primul rând modalitatea prin care vreau sa aduc în față modelele demne de urmat ale generației noastre, nu pentru că acestea ar lipsi, ci pentru că de multe ori atenția noastră se duce spre glamour și senzațional, nu neapărat spre valori, proiecte constructive, inovație sau profunzime. Haideți să schimbăm asta împreună!” – a declarat în exclusivitate vedeta.

Întrebată cum a primit propunerea acestui nou proiect în viața sa, Diana Bianca ne-a dezvăluit: “Întotdeauna am fost atrasă de partea de TV și de ideea de a avea o voce în fața publicului. Mai mult, cred că am avut prilejul să cunosc oameni foarte interesanți, pe care vreau să îi aduc în fața publicului pentru a-și spune povestea. Cu multă bucurie am acceptat invitația celor de la Wow Biz de a face parte din echipa lor de oameni care au ceva de spus lumii! Formatul emisiunii este unul clasic, sub forma unui interviu, iar la final o rubrică ceva mai amuzantă sub forma celebrului joc: Adevăr sau provocare.”

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Acum cu extensiile Zen poți avea un păr de invidiat

Avatar

Published

on

Este extrem de greu să obții un păr pe care să îl invidieze toată lumea, mai ales dacă volumul acetuia nu este moștenire de familie. Există foarte multe tratamente în acest sens, însă în afară de implant, nu știu ce ar putea ajuta! Sau poate că dețin secretul unui păr demn de invidiat? Când tratamentele nu sunt soluția, extensiile Zen sunt! Când nimic nu își mai face efectul și pur și simplu te-ai săturat de părul rar și lipsit de volum pe care îl ai, în acțiune intră extensiile Zen. Astfel, acum cu aceste extensii de par Zen poți avea un păr de invidiat! Rămâi cu mine pentru a afla despre ce este vorba și de ce sunt atât de populare extensiile Zen!

Stiliștii au descoperit extensiile Zen de foarte mult timp și de când au făcut-o, au dat vestea mai departe! Mizând pe calitate și dedicare pentru tot ceea ce înseamnă frumos, Zen a devenit unul dintre cele mai solicitate, cotate, dar și apreciate branduri de extensii păr. Acest lucru se datorează faptului că experții Zen, experți în domeniu, nu au luat în considerare părul sintetic, ci au mizat și mizează în continuare pe părul natural. Astfel, extensiile Zen sunt extensii din păr 100% natural, extensii de care nu a cum să nu te îndrăgostești odată ce ai luat decizia de a le aplica.

Popularitatea acestora a crescut și este în continuă creștere, motiv pentru care tot mai multe saloane mizează și uzează de extensiile Zen pentru a asigura clientelor cel mai bun serviciu, un păr de invidiat, dar și un look demn de apreciat. La noi în țară, nu este de mirare că brandul de extensii Zen nu mai are nevoie de nicio prezentare. A ajuns atât de cunoscut, încât dacă îmi comunici acum că ți-e străin, nici n-am să te cred.

Mai mult decât sigur, ai remarcat pe internet acele femei ale căror păr chiar este demn de invidiat. Majolritatea au, însă, extensii de păr aplicate. Și chiar nu ar trebui să te surprindă faptul că majoritatea extensiilor pe care le au sunt de la brandul de extensii Zen, care se ocupă de distribuirea acestora într-o sumedenie de saloare de înfrumusețare din România. Dacă și tu deții un salon și ești stilist, știi pe cine te poți baza, fără a mai căuta foarte mult, sau poate ai nevoie chiar si de accesorii extensii.

Aceeași premisă este valabilă și în cazul în care nu ești mulțumită de părul tău și mereu ai vrut mai mult de la el! Nu știu cum stau lucrurile în cazul tău, cert este faptul că și din curiozitate merită să încerci extensiile Zen pe care specialiștii ți le pun  la dispoziție.

Extensiile Zen sunt atât de în trend, încât orice altă recomandare aș avea, s-ar putea să o desconsideri. Mizează și tu pe extensiile din păr 100% natural sau chiar pe extensiile din păr virgin, care au fost concepute pe baza părului de la o singură persoană și nu au suferit nici măcar o modificare.

Cu sigranță te vei îndrăgosti și tu de extensiile Zen! Doar cu ajutorul acestora poți avea un păr demn de invidiat!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0