Connect with us

AUDIENȚE TV

Aniela, mult sub Regina. Telenovela de epocă nu atinge performanţele şatrei lui State

Avatar

Published

on

Noua productie Media Pro Pictures, telenovela de epoca Aniela, nu se bucura nici pe departe de succesul rasunator al Reginei. Se pare ca romanii au fost mult mai atrasi de intrigile din satra de tigani , decat de balurile sofisticate din Aniela, pentru care au fost create rochii de mii de euro.

Diferenta de rating dintre cele doua telenovele este foarte mare. Aniela reuseste sa faca o medie de aproximativ 3 puncte de rating pe episod, in timp ce Regina batea recordul cu 8, chiar 9 puncte medii de rating, in urban, pe un public comercial cu varsta intre 18 si 49 de ani.

Minutul de aur al fiecarui episod din Aniela ( cu exceptia primului ) strange in jur de 4 -4,5 puncte de rating , incomparabil sub minutul de aur al unui episod obisnuit din Regina, unde se ajungea la un varf de 12 puncte rating.
De altfel,  chiar de la primul episod al telenovelei de epoca , producatorii au stiu ca nu se afla in fata unui succes care va zdrobi precedentul.

Pe 29 septembrie 2008, primul episod al Reginei a strans in fata televizoarelor 878.470  de privitori, reprezentand un rating de 7,7 (all urban). Pe 14 septembrie 2009, debutul Anielei a avut un rating de 5,5, adica 632 020 de telespectatori.

Conform Promance, compania care produce telenovela, aceasta este cea mai scumpa productie pe care a realizat-o vreodata.

(V.)

Comentarii

5 Comments

5 Comments

  1. Avatar

    claudiu

    30 septembrie 2009 at 14:54

    nu ma uit la telenovele. trebuie sa recunosc insa ca sunt cativa actori foarte buni care joaca in ele.ma refer la actori vechi, de teatru, cu real talent.oricum, ca idee generala cred ca romanii se uita mai degraba la povesti cu tigani .

  2. Avatar

    Flavia

    28 septembrie 2009 at 08:33

    Aniela e cea mai plictisitoare telenovela realizata de Promance.Si ca sa fie treaba treaba mai joaca si Adela Prostescu in ea>:).E cea mai mironosita vedeta.Eu as scoate telenovela.E GROAZNICA!JALNICA!ORIBILA!.

  3. Avatar

    corina

    27 septembrie 2009 at 16:20

    stai sa vina iarna, lumea sa stea doar in casa. o sa creasca si raitngul

  4. Avatar

    cristina

    27 septembrie 2009 at 16:18

    mie mi se pare aniela plictisitoare. si mult mai putin amuzanta. regina de bine-dispunea.personajele erau mult mai simpatice si mai colorate. si rochiile tigancilor din satra erau mai frumoase.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0