Connect with us

Campanie TV

ANIVERSARE | Digi Sport implineste 4 ani de existenta! Vezi aici ce s-a intamplat in toata aceasta perioada!

Published

on

 

Peste 35.000 de ore de emisie, mii de transmisiuni in direct, o echipa in continua dezvoltare, sport de calitate, competitii in exclusivitate, dueluri sportive cu o mare audienta. Toate fac parte din bilantul Digi Sport, cel mai complet si complex post de sport din Romania, care marti, 23 iulie, implineste 4 ani.

Au fost 4 ani de dezvoltare continua, 4 ani in care romanii au vazut, in exclusivitate, in  La Liga, campionatul spaniol de fotbal, duelurile dintre Barca  si Real, evolutiile echipelor romanesti in Champions League si Europa League sau derby-urile din Liga I . „Avem fotbal, tenis, handbal, baschet, volei, polo, atletism, rugby, futsal, box, judo, o mulţime de competiţii auto-moto (printre care Moto GP şi Formula 1) şi…….multe surprize! Unele dintre ele, le vom dezvălui pe parcursul lunii august”, spune George Dobre, redactorul sef al Digi Sport.

          Ilie Dumitrescu, Gabi Balint, Andreea Raducanu, Florin Bratu, Mihai Stoica si multi alti sportivi cu care Romania se mandreste au fost cooptati in echipa Digi Sport  in toti acesti ani.

La Digi Sport, in fiecare week-end, amatorii de senzatii tari pot trai periculos alaturii de preferatii lor din cursele de Formula 1 si Moto GP, povestile campionilor se  dezvaluie  in emisiunea Fabrica de medalii, prezentata de Andreea Raducan, Radu Naum, Vali Moraru, Andrei Niculescu sau Costi Pruna, comentatori cunoscuti si apreciati in lumea sportului de la noi fac si ei parte din echipa  Digi Sport. „In curand vom avea, in exclusivitate, „Turneul Campioanelor” de tenis de la Istanbul. Alte noutăţi: o emisiune dedicată rezumatelor meciurilor din Liga 1, o campanie de promovare a celor mai talentaţi copii şi juniori din ţară. Ca noutate a toamnei transmite Campionatul european de baschet masculin, o competitie extrem de asteptata de iubitorii acestui sport”, dezvaluie George Dobre din planurile de viitor ale Digi Sport.

In ultimii ani  tenisul a avut un loc de frunte in grilele Digi Sport, toate marile turnee ale lumii, feminine si masculine, au fost in direct si in exclusivitate la Digi Sport.

La zi aniversara vedetele Digi Sport s-au reunit pentru o sedinta foto inedita. ”Suntem o echipa, iar faptul ca de 4 ani ajungem in casele telespectatorilor nostri cu cele mai bune stiri, cele mai tari partide de fotbal, meciuri de exceptie in cadrul turneelor de tenis sau handbal nu face decat sa ne bucure.”, spune Radu Naum, realizatorul emisiunii Fotbal Club, difuzata de luni pana vineri, de la ora 16.00 la Digi Sport 1.

Dupa 4 ani de transmisiuni in direct ale unor evenimente  sportive  de exceptie Digi Sport  si-a propus sa continue, si in urmatorii ani, sa seteze noi standarde ale excelentei în televiziunea de sport din România.

Echipa RADAR DE MEDIA ureaza La Multi ani! postului tv!

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Campanie TV

„Joaca de-a copilăria” continuă la TVR cu a treia ediţie de 1 iunie – Ziua Copilului

Published

on

Foto Credit: TVR
 

De 1 iunie – Ziua internaţională a Copilului – Televiziunea Română continuă tradiţia şi îşi deschide porţile. Copiii de toate vârstele sunt aşteptaţi, la TVR sau în faţa micului ecran, la cea de-a treia ediţie Joaca de-a copilăria, un eveniment organizat special pentru ei!

Cele mai îndrăgite vedete ale televiziunii publice vor fi gazde pentru copii, părinţi sau bunici. În această zi, oaspeţii sunt invitaţi în studiourile amenajate special pentru ei, atât în interior, cât şi în curtea Televiziunii şi vor pătrunde în Studioul „Câştigă România”, Studioul „Vedeta populară”, „Teatru în TVR”, Studioul „Scoica”, „Cântec şi poveste”, „Ieri, azi, mâine”, Studioul „Pulsul zilei”. Cei mari şi cei mici sunt „convocaţi” să participe la emisiuni, spectacole de teatru, la reprezentaţii de dresuri, să facă mişcare alături de sportivi celebri, dar mai ales să descopere culisele televiziunii.

Iuliana Tudor, Virgil Ianţu şi multe alte vedete vor aştepta publicul în platoul emisiunilor, vor oferi autografe şi vor răspunde întrebărilor curioase. De la prezentatorii TVR, copiii pot învăţa cum să stea în faţa camerelor şi cum să citească ştiri sau să anunţe starea vremii, în timp ce reporterii şi operatorii televiziunii publice le vor dezvălui secrete din spatele camerelor de filmat.

De asemenea, la Joaca de-a copilăria, cei care vor trece pragul TVR vor cânta şi dansa alături de artişti consacraţi, vor intra în lumea poveştilor la spectacolele de teatru şi momentele de lectură susţinute de vedete, vor putea schimba pase cu fotbalişti profesionişti sau să-şi exerseze talentul la gimnastică, judo, scrimă, tenis de masă etc.

O petrecere de 1 Iunie cu baloane, magicieni, maşini şi motociclete de curse, cele mai tari efecte speciale & gaming, face painting, casting pentru copii, mult sport şi voie bună şi, nu în ultimul rând, cu emisiuni şi vedete îndrăgite. Dar şi un eveniment unde „Cartea ne uneşte”, TVR urmând să lanseze o campania de colectare de cărţi.

Toţi cei dornici să se prindă în Joaca de-a copilăria, să intre în culisele emisiunilor favorite de la TVR, să descopere lumea din spatele micului ecran şi să facă un mic tur al studiourilor sunt aşteptaţi pe 1 iunie, între orele 10.00 şi 20.00, la Televiziunea Română, la intrarea din Calea Dorobanţilor nr. 191, sector 1.

Programul spectacolelor de 1 Iunie – Joaca de-a copilăria – urmează a fi comunicat pe site-ul tvr.ro, în cadrul unei secţiuni dedicate evenimentului. Tot aici, se vor putea face înscrieri la activităţile şi spectacolele la care cei mari şi mici vor dori să ia parte. Vom reveni cu informaţii legate de program şi înscrieri.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

DIGI 24 lanseaza campania: 100 de ani de viitor

Published

on

Foto Credit: DIGI 24
 

Identitatea naţională şi forţa viziunii elitelor au dat forma şi conştiinţa României contemporane. În 2018 Romania are însă nevoie de noi resurse, care să se manifeste într-un proiect de ţară în acord cu obiectivele sale europene. Dar pentru că o naţiune care nu-şi cunoaşte şi nu-şi respectă trecutul, nu îşi poate construi viitorul, Digi24 începe o campanie de redescoperire a valorilor fundamentale ale naţiunii.

Campania jurnalistică pe care o propunem este axată pe trei componente: trecutul – o reconstrucţie în segmente semnificative a istoriei care au condus, fiecare în parte, la construirea identităţii naţionale şi a viziunii pentru viitor, prezentul, adică expresia elementelor pe care le întâlnim zi de zi în viaţa noastră, fie că este vorba de mentori, elite sau oameni obişnuiţi al căror destin ne poate influenţa şi, cea mai importantă dintre ele, viitorul. Digi24 proiectează, cu ajutorul experţilor şi specialiştilor, al elitelor României contemporane, fie că sunt medici, ingineri, profesori, cercetatori, arhitecti, antreprenori, studenţi, cercetători, artişti sau sportivi un proiect de ţară.

Adică un proiect care propune idei, obiective pentru viitor sau perspective. Iar în acest proiect îi vom regăsi şi pe românii care trăiesc în diaspora, şi pe românii care şi-au construit o carieră în străinătate şi au decis să se întoarcă în România, dar şi pe cei care construiesc viitorul aici.

Jurnaliştii Digi24 vă invită într-o călătorie în care vom descoperi împreună soluţii pentru viitorul României. Căutăm idei în mediul academic, în mediul antreprenorial, al cercetării ştiinţifice şI, de ce nu, în viaţa de zi cu zi. Edificiul istoric solid, efervescenţa prezentului şi proiecţia pentru viitor, toate aceste elemente le veţi regăsi în jurnalele de ştiri şi emisiunile Digi24 care îşi vor concentra resursele într-o construcţie jurnalistică diversă, cu elemente grafice spectaculoase, dar mai ales cu un conţinut editorial adecvat sărbătoririi Anului Centenar 2018.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

În culisele filmărilor celui mai nou promo de brand Observator: ,,Serialul tău de zi cu zi”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

365 de zile pe an, 24/24, de luni până duminică, telespectatorii Antenei 1 descoperă cele mai importante povești ale momentului la Observator, serialul lor de zi cu zi. Sub acest nou concept, echipa Observator aduce publicului toate poveștile și emoțiile sub forma a noi episoade zilnice – jurnale de știri desprinse din realitatea ce îi înconjoară.

Filmările celor două promo-uri de brand Observator au fost o adevărată provocare atât pentru prezentatori, cât și pentru reporteri, căci au durat până în zorii zilei. Organizarea scenariului pentru promo-ul ce îi are în prim plan pe prezentatori a ținut cont de programul special al acestora, având în vedere că matinalii – Olivia Păunescu și Valentin Butnaru încep jurnalul dis-de-dimineață. Nici pentru Andreea Berecleanu nu a fost mai ușor, căci la scurt timp după ce a încheiat transmisia de seară din platoul Observator a luat parte la filmări alături de colegii săi. Deși nu au fost menajați, prezentatorii s-au bucurat de atmosfera unei misiuni de echipă și au dus la bun sfârșit provocarea.

Pentru reporterii Observator, promo-ul a constat într-o sesiune dură de antrenamente fizice, care a început la aceeași oră târzie. ,,Cei din linia întâi” sunt o echipă mare, implicată și cu oameni foarte bine pregătiți, care nu s-au sfiit de condițiile extreme de la filmare, conștienți fiind de faptul că în anumite momente meseria sa le cere același lucru: să transmită informații utile, indiferent de context. Pentru filmarea promo-ului, reporterii au acceptat provocarea unei curse cu obstacole, pe care au îndeplinit-o împreună, iar stângăciile și micile căzături nu i-au descurajat, din contră, i-au motivat să se ajute reciproc și să reacționeze ca o adevărată echipă. De la alergatul pe teren accidentat, pânã la cãţãrarea pe frânghii sau la ploaia rece şi viscolul pe care au fost nevoiţi sã le înfrunte, toate au demonstrat cã pulsul crescut nu îi opreşte, ci îi motiveazã. Antrenamentul dur al reporterilor a dat cele mai savuroase momente de making of, căci filmarea promo-ului a fost un test de forță și rezistență, în care ,,cei din linia întâi” și-au pus la bătaie toate resursele de energie.

Prezentatorii și reporterii Observator se asigură că telespectatorii rămân conectați la subiectele noi ale zilei, de la prima oră a dimineții și până seara, sub forma unor episoade ce fac parte dintr-un „serial de zi cu zi”. Valentin Butnaru și Olivia Păunescu, Mihaela Călin şi Andreea Berecleanu sunt cei care le aduc telespectatorilor cele mai calde subiecte ale momentului, în fiecare zi, de luni pânã vineri, în timp ce Daniel Osmanovici și Iuliana Pepene, Anamaria Gudu, Octavia Geamănu și Cosmin Stan continuã serialul Observator cu cele mai relevante subiecte ale weekendului. Alături de ei se află și Mihai Jurca, Andreea Gherasim și Andreea Țopan, ce reîntregesc familia din platoul de știri. Același rol important îl joacã și reporterii Observator: Sonia Simionov, Cristian Popovici, Gina Văcariu, Alexandra Stroe, Maria Rohnean, Mădălina Iacob, Sabrina Preda, Daniel Călin, Sergiu Cora, Gerhart Ernst, Alexandru Costea și Ionela Lucan, ei fiind cei antrenați să aducă pe micile ecrane cele mai importante știri, într-o atmosferă intensă.

Observator este serialul pe care telespectatorii nu îl pot rata pentru că îl trăiesc în fiecare moment, la intensitate reală. Reportaje originale, transmisii în exclusivitate din inima evenimentelor, interviuri speciale și accentul pe cele mai importante subiecte din prezent, toate fac parte din noua campanie de imagine – “serialul tău de zi cu zi”, livrat de echipa Observator indiferent de context și condiții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending