Connect with us

AUDIENȚE TV

Antena 1 a condus in acest week-end clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile!

Avatar

Published

on

Zi extraordinarã ieri pentru Antena 1. Urmãrind în numãr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã la nivelul întregii zile, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban şi naţional.

Simona GhergheMirela Boureanu Vaida

Observatorul dimineţii, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu, Observator 13, Acces Direct, IComedy, dar şi redifuzarea primului episod X Factor s-au impus ca lider de audienţã în rândul publicului comercial, 18-49 urban.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3% şi o cotã de piaţã de 17.7% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu un rating mediu de 2.5% şi 15% cotã de piaţã. Şi la nivel urban, Antena 1 a fost întâia opţiune a telespectatorilor la nivelul întregii zile, cu un rating mediu de 3% şi 15.1% share, în vreme ce Pro Tv înregistra doar 2.6% rating şi 12.8% share. În medie, peste 504 000 de telespectatori la nivel naţional au urmãrit ieri Antena 1, întreaga zi.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day (02:00-26:00)

Antena 1

3

17.7

167

Pro TV

2.5

15

142

Mihai Bendeac şi Mikey Hash şi-au adjudecat din nou prima poziţie în clasametul audienţelor, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional cu cel de-al doilea episod IComedy, show-ul de comedie marca Antena 1, care îmbinã umorul inedit de televiziune cu umorul din online.

Astfel, IComedy a înregistrat asearã pe targetul comercial un rating mediu de 7.2% şi 19.2% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro TV, pe poziţia secundã cu doar 6.3% rating şi 16.6% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivel urban şi naţional.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Icomedy (20:28-22:24)

Antena 1

7.2

19.2

405

Pro TV

6.3

16.6

351

In minutul de aur, înregistrat la 21:38, peste 1 599 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau IComedy, în vreme ce doar 623 000 urmãreau filmul difuzat de Pro Tv, „Transfer de identitate”.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:38

8.4

17.5

1599

3.3

6.8

623

Simona Gherghe s-a instalat confortabil pe prima poziţie în clasamentul audienţelor, întreaga sãptãmânã emisiunea Acces Direct fiind lider detaşat de audienţã, la nivelul tuturor categoriilor de public. Şi ieri, emisiunea prezentatã de Simona s-a impus detaşat în faţa principalului competitor, Pro Tv, Acces Direct înregistrând un rating mediu de 4.5% şi 20.5% share, pe targetul comercial, 18-49 urban. Clasamentul s-a pãstrat atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional, unde emisiunea a fost urmãritã în medie de peste 746 000 de telespectatori.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-19:00)

Antena 1

4.5

20.5

249

Pro TV

3.6

16.7

203

În minutul de aur, înregistrat la 17:58, 1 054 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau emisiunea Simonei Gherghe, în vreme ce doar 451 000 urmãreau „La Mãruţã”.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

17:58

5.5

23.1

1054

2.4

9.9

451

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor.

Observatorul dimineţii şi Observator 13 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2.7% şi 19.8% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 1.5% şi 10.6% cotã de piaţã. Observatorul orei 16 a fost şi el preferatul publicului din mediul urban şi naţional, fiind urmãrit în medie de peste 446 000 de telespectatori la nivel naţional.

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional.

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observator 16 (16:00-16:57)

Antena 1

2.3

13

446

Pro TV

1.4

7.6

262

Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 21.7% şi un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 9% şi un rating mediu de 1.4 procente.

Redifuzarea primului episod X Factor s-au impus şi el ca lider detaşat de audienţã atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivelul tuturor telespectatorilor din mediul urban.

Astfel, X Factor a înregistrat asearã o cotã de piaţã de 16.6% şi un rating mediu de 4.2%, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã cu doar 12.2% cotã de piaţã şi 3.1% rating. În minutul de aur, 23:01, peste 824 000 de telespectatori urmãreau X Factor, în vreme ce doar 533 000 de români urmãreau programul oferit de Pro Tv.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X Factor reluare (22:25-01:13)

Antena 1

4.2

16.6

234

Pro TV

3.1

12.2

172

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,0 8,2 187
  Romania TV 1,8 7,5 172
  Antena 3 1,4 5,9 134
ASTA-I ROMANIA Pro TV 1,4 5,8 132
14:30-16:00 Antena 1 1,3 5,3 122
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,4 12,4 593
  Romania TV 2,0 7,3 349
  National TV 1,5 5,7 272
ASTA-I ROMANIA Antena 1 1,4 5,1 245
14:30-16:00 Pro TV 1,3 4,8 231
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0