Connect with us
 

Ediţie specială a emisiunii SINTEZA ZILEI prezentată de Mihai Gâdea la Antena 3, unde jurnaliştii postului împreună cu vedetele Antena 1 participa la o dezbatere pe tema evacuării sediilor televiziunilor Antena 1&3. 

Dan Negru, Simona Gherghe, Razvan & Dani, Dan Capatos, Mihai Morar, Mirela Boureanu Vaida, Andreea Berecleanu sunt cateva din vedetele Antena 1 care au venit in acesta seara in platoul emisiunii Sinteza Zilei. 

Jpeg Jpeg Jpeg Jpeg Jpeg Jpeg Jpeg Jpeg

Astazi ANAF a cerut evacuarea posturilor ANTENA 1 & 3 in 5 zile.

”Dispuneți o decizie, să plătim chirie sau dați-ne un termen rezonabil în care să ne mutăm”, a solicitat diretorul Antena 3, Mihai Gâdea.

”Inspectorii ANAF ne-au spus că avem 5 zile să părăsim aceste clădiri”, a mai spus Mihai Gâdea, care a completat că o televiziune nu se poate muta în mai puțin de o săptămână.

Jurnaliștii Antena 3 spun că aceasta este o ”execuție”, și nu o executare.

”Niște trupe ANAF au ajuns simultan la mai multe sedii ale Antenei. (…) Juriștii noștri au încercat să poarte un dialog cu ANAF. Impresia mea a fost și este că avem de-a face cu o executare silită. S-ar putea să fie o formă pusă la cale de închiere a acestui post de televiziune”, a atras atenția Mihai Gâdea.

În tot acest timp, mii de oameni ne trimit mesaje la redacție și ne spun că vor să iasă în stradă.
Documentele arată că una dintre clădirile puse sub sechestru în acest proces, „Turnul Intact Media Group” din strada Gârlei, numărul 1, a fost cumpărată de Grivco SRL la data de 15.06.1999. Dacă această clădire a fost cumpărată în 1999, cum poate fi fructul unei infracţiuni care ar fi fost comisă în 2003? Aceasta a fost întrebarea pe care Mihai Gâdea a adresat-o publicului.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Libertatea presei

FCSB – Mlada Boleslav se vede numai la PRO TV joia aceasta!

Published

on

 

Joi, de la 21:30, FCSB își continuă drumul către grupele Europa League în direct la PRO TV, unde o întâlnește pe Mlada Boleslav din Cehia. Vicecampioana României trece printr-o perioadă mai delicată în această vară. Fără antrenor principal pe bancă, după ce Bogdan Andone și-a dat demisia, dar și cu mulți jucători de bază accidentati, cei de la FCSB au o misiune grea: să intre în grupele Europa League. Însă până atunci mai au de jucat 4 meciuri.

 

FCSB luptă pentru grupele Europa League și fără antrenor!

 

Drumul FCSB către grupele Europa League pare din ce în ce mai greu: au rămas fără antrenor principal pe bancă, fără preparator fizic, dat si el afară după eșecurile echipei și mulți jucători importanți din primul 11 sunt încă indisponibili, fiind accidentați.

Cei de la FCSB vin după 3 înfrângeri consecutive și au în continuare probleme de lot. Pe cealaltă parte, Mlada Boleslav are două victorii și o înfrângere în cele 3 meciuri jucate până acum în campionat. Cehii și-au amânat ultimul joc din campionat pentru a putea pregăti mai bine dubla contra roș-albaștrilor.

 

“Trebuie să ne adunăm după aceste înfrângeri, să ne unim forțele pentru că ne așteaptă patru finale în Europa. Suntem obligați să calificăm acest club în Europa și sper ca de la meciul de joi cu Mlada să avem un nou început”, a declarat Florin Tănase pentru PRO TV.

 

În urma tragerii la sorți pentru play-off-ul UEFA Europa League, FCSB și-a aflat posibilii adversari, în situația în care vor elimina echipa Mlada Boleslav. În cazul calificării în ultimul tur preliminar, FCSB ar putea întâlni câștigătoarea dintre FK Ventspils (Letonia) și Vitoria Sport Clube (Portugalia).

FCSB – Mlada Boleslav se joacă joi seară, de la 21:30, în direct la PRO TV. După meci, toate reacțiile și informațiile la cald sunt la PRO X.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Libertatea presei

VIDEO Dragoş Pătraru despre scandalul Doina Gradea şi Jurnaliştii TVR: Jos labele de pe TVR!

Published

on

 

Dragoș Pătraru, realizatorul emisiunii “Starea Nației” de la TVR, a publicat joi, pe site-ul pătraru.ro, o serie de înregistrări în care președintele-director general al instituției, Doina Gradea, vorbește insultător la adresa jurnaliștilor de la Știrile TVR și afirmă că aceștia ar merita “pumni în gură”. Ea spune, conform înregistrărilor, că e “nevoită” să intervină în politica editorială când sunt derapaje și spune că ziariștii Televiziunii publice sunt “hateri de profesie”, noteaza Hotnews.ro

Dragoș Pătraru spune că face aceste dezvăluiri în calitate de avertizor public, el reclamând, la începutul mesajului video: acțiuni de intimidare, amenințări, cenzură, abuz de putere, încălcarea valorilor și normelor etice ale TVR, decizii editoriale împotriva interesului public, decizii financiare împotriva bugetului public. El declară că tot ceea ce afirmă va dovedi cu probe adunate în ultimele șapte luni.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Politicienele PSD care vor daune de la Times New Roman nu vor să plătească taxa de timbru!

Published

on

Foto Credit: Libertatea
 

Cele cinci femei din PSD care au dat în judecată reprezentanții site-ului Times New Roman pentru un articol pamflet și vor daune de câte 100.000 de euro cer instanței să nu plătească taxă de timbru de peste 8.000 de lei. Irina Tănase, Gabriela Firea, Viorica Dăncilă, Carmen Dan și Lia Olguța Vasilescu cer Tribunalului București diminuarea valorii taxei de timbru stabilite de judecător de la peste 8.000 de lei la 120 de lei, anunta ziarul libertatea.ro

În acțiunea depusă la instanță, Irina Tănase, primarul Capitalei, Gabriela Firea, ministrul Afacerilor Internelor, Carmen Dan, ministrul Muncii, Lia Olguța Vasilescu și premierul Viorica Vasilica Dăncilă, cer câte 100.000 de euro de la reprezentanții site-ul Timesnewroman.ro, după ce a publicat în luna martie un articol pamflet despre iubita liderului PSD Liviu Dragnea, Irina Tănase. Pentru acest articol, Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării (CNCD) a decis amendarea firmei care administrează site-ul Timesnewroman.ro și a autorilor cu 16.000 de lei, titlul “Curva lui Dragnea, asaltată de PSD-iști, …’’ fiind considerat discriminatoriu la adresa femeilor din PSD.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending

%d blogeri au apreciat: