Connect with us

ALL MEDIA

Antena 3, România TV şi Antena 1, televiziunile cu cele mai mari sanctiuni primite de la CNA pe 2013

Published

on

 

Antena 3, România TV şi Antena 1 au primit cele mai mari sancţiuni de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) în anul 2013, când, pentru încălcări ale legislaţiei audiovizuale, Consiliul a aplicat în total peste 100 de amenzi în valoare de aproximativ 2,21 de milioane de lei.

Astfel, CNA a aplicat în acest an 103 amenzi în valoare de 2.217.500 de lei. Cifrele sunt în scădere faţă de anul 2012, când CNA a aplicat un total de 115 amenzi în cuantum de 3.085.500 de lei. Sumele provenite din amenzile CNA merg la bugetul de stat.

Totodată, CNA a aplicat 154 de somaţii publice, decizii de retragere a unor licenţe audiovizuale (6) şi decizii de acordare a dreptului la replică. Acestora li se adaugă deciziile de retragere a avizelor de retransmisie în cazul unor operatori de cablu – ca urmare a constatării încălcării legislaţiei audiovizualului (2 cazuri) şi la cerere -, dar şi aproximativ 25 de decizii de intrare în legalitate a unor spoturi comerciale.

Astfel, Antena 3, o televiziune deţinută de familia Voiculescu, s-a situat pe primul loc în acest top, întrucât a primit 18 sancţiuni de la CNA, din care 7 amenzi, a căror valoare totală este de 295.000 de lei.

Pe locul al doilea s-a clasat România TV – o televiziune despre care presa a relatat că s-ar afla în sfera de influenţă a deputatului PSD Sebastian Ghiță -, care a primit în acest an 20 de sancţiuni de la CNA, din care 7 amenzi, în valoare totală de 250.000 de lei.

Antena 3 şi România TV sunt urmate în acest top de televiziunea generalistă Antena 1, cu 23 de sancţiuni, din care 12 amenzi (valoare totală de 245.000 de lei).

Pe al patrulea loc în acest clasament se situează televiziunea generalistă OTV, care a avut o existenţă scurtă în acest an, fiindu-i retrasă licenţa audiovizuală de către CNA, în conformitate cu legislaţia audiovizualului, pentru neplata unor amenzi mai vechi.

Deşi i-a retras licenţa pe 22 ianuarie, CNA a continuat să sancţioneze OTV pentru perioada în care televiziunea făcea propagandă politică Partidului Popular Dan Diaconescu (PPDD), aplicându-i 3 amenzi în valoare totală de 160.000 de lei. La acestea s-ar putea adăuga o amendă de 100.000 de lei primită de la CNA de o altă televiziune controlată de Dan Diaconescu (DDTV), din cauză că a retransmis în mod ilegal OTV.

Topul radiodifuzorilor care au primit cele mai mari sancţiuni de la Consiliu în 2013 este continuat, pe locul al cincilea, de televiziunea de ştiri Realitatea TV, care a primit în acest an de la CNA un număr de 23 de sancţiuni, din care 8 amenzi (valoare totală 155.000 de lei).

Clasamentul este continuat de televiziunea de ştiri B1 TV, cu 16 sancţiuni (7 amenzi în cuantum de 125.000 de lei), televiziunea generalistă Kanal D, cu 9 sancţiuni (5 amenzi – 75.000 de lei), Societatea Română de Televiziune – 4 sancţiuni (3 amenzi – 65.000 de lei) şi televiziunea generalistă Pro TV – 8 sancţiuni (4 amenzi – 50.000 de lei).

În ceea ce priveşte posturile de radio, Kiss FM a primit 4 sancţiuni, din care 2 amenzi (cu o valoare totală de 15.000 de lei), Radio Zu – 3 sancţiuni, din care o singură amendă (de 2.500 de lei).

Radio Guerrilla a primit în acest an doar două sancţiuni, dintre care însă una drastică. CNA a decis, pe 19 septembrie, să retragă toate licenţele Radio Guerrilla, din cauză că acestea erau operate de o altă societate (Expresiv SA) decât deţinătorul de drept al licenţei, Realitatea Media SA, fapt interzis de legislaţia audiovizualului. În plus, Guerrilla a primit în acest an de la CNA o amendă de 10.000 de lei.

În ceea ce priveşte societăţile de cablu, CNA a fost foarte blând în acest an cu RCS&RDS, care a primit doar 3 somaţii publice. În schimb, în 2012, RCS&RDS a fost cel mai amendat cablist, însumând atunci un număr de 5 amenzi, a căror valoare totală era de 280.000 de lei.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

AUDIENȚE. Romania a spulberat Norvegia, campioana mondială en-titre la handbal feminin! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

 

Miercuri, 05 decembrie, TVR 1 a difuzat meciul de handbal feminin ”Romania-Norvegia”, cu audiențe care au plasat stația în topurile serii, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
VISURI LA CHEIEPro TV20:2822:271586790414
FRUCTUL OPRIT (II)Antena 119:5822:551466638329
ISTANBULLU GELINKanal D19:5423:171012435104
PE BUNE?!Pro TV22:2723:31689340224
HANDBAL FEMININ – CAMPIONATUL EUROPEANTVR 121:5423:29609369147

Naţionala de handbal feminin a României a învins, ieri, fără drept de apel campioana europeană en-titre, Norvegia, scor 31-23 (18-12). Tricolorele încheie astfel grupa D pe primul loc şi merg mai departe cu maximum de puncte.

Finalul memorabilei partide, atunci când s-a înregistrat minutul de aur (23.25), a fost urmărit de 850.000 de persoane, la nivel naţional (4.7% rtg şi 14.9% share).

Următorul meci al României la CE de handbal va fi duminică, 9 decembrie, cu reprezentativa Olandei, în direct la TVR 1 şi TVR HD, de la ora 19.00. Apoi, fetele noastre vor întâlni Spania, în 11 decembrie, şi Ungaria, în data de 12 decembrie. Toate meciurile vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD.

Pe intervalul de difuzare al meciului de handbal Antena 1 a fost pe primul loc cu serialul „Fructul oprit” care înregistrează audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. PRO TV s-a clasat pe locul doi cu emisiunile „Visuri la cheie” şi „Pe bune?!”. Serialul turcesc ”Mireasa din Istanbul” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul meciului „România-Norvegia” din grupele Campionatului mondial de handbal feminin, ieri 05 decembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:55-23:29
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.96.51163.5
Pro TV13.45.5979.7
Kanal D12.85.2937.9
TVR 18.33.4609.8
Antena 35.62.3406.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:55-23:29
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 113.55.3513.5
Pro TV12.55.0477.7
Kanal D10.54.2399.7
TVR 19.73.8369.4
Antena 36.82.7260.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:55-23:29
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 119.56.5285.6
Pro TV19.46.4283.1
TVR 110.03.3146.7
Kanal D6.32.191.5
Pro 23.51.251.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

TVR 1 si TVR 2 vor emite in format HD

Published

on

 

În ședința CNA din 29 noiembrie, SRTV a solicitat licențe audiovizuale (satelit și digital terestru) pentru televiziunile TVR 1 HD și TVR 2 HD. Solicitarea acestor licențe pentru emisia în HD a fost deja aprobata de Consiliul de Administrație . De asemenea, TVR va relansa platforma TVR+, inclusiv cu emisiuni de arhivă anunta site-ul hdsatelit.com .

Licențele pentru TVR 1 HD și TVR 2 HD au fost aprobate de CNA în unanimitate. Sunt menținute și licențele SD, dar este adăugată și modalitatea de difuzare HD. Consiliul a luat act și de notificarea privind serviciul media audiovizual la cerere TVR+ .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

TVR solicită ZDF să prezinte corect ştirea despre unirea Transilvaniei cu România

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Preşedintele-Director General SRTv, Doina Gradea, a transmis o scrisoare lui Thomas Bellut, Director General ZDF (Zweites Deutsches Fernsehen – televiziunea publică din Germania), referitoare la o ştire difuzată de postul tv în data de 1 decembrie a.c.

Materialul, preluat de la Deutsche Presse Agentur, a fost difuzat de televiziunea germană, chiar de Ziua Naţională a României, sub titlul  « Anexarea Transilvaniei – România sărbătoreşte aniversarea de 100 de ani ».

În scrisoare, PDG al TVR arată că ştirea, difuzată de agenţia de presă germană şi preluată, fără verificare, de către ZDF este tendenţioasă, aducând prejudicii imaginii României şi demonstrând necunoaşterea totală a istoriei României şi Europei.

Potrivit documentului, Preşedintele-Director General TVR solicită prezentarea corectă a momentului istoric de la 1 decembrie 1918, şi a ştirii care, prin modul în care a fost redactată, contravine misiunii publice a ZDF.

„Mă adresez dumneavoastră, ca de la un post public de televiziune la altul şi ca de la un membru EBU, la alt membru EBU şi care, în virtutea apartenenţei la această organizaţie, ar trebui să împărtăşească aceleaşi valori şi să aibă aceeaşi misiune publică, atât în România, cât şi în Germania, respectiv să informeze corect publicul”, argumentează Doina Gradea, în adresa către Directorul General ZDF.

Scrisoarea a fost transmisă, spre informare, şi conducerii European Broadcasting Union (EBU), Tony Hall, Preşedinte EBU şi Noel Curran, Director General EBU.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending