Connect with us

Proiecte

Antena Stars a lansat aplicația StarsHunter

Published

on

Foto Credit: Antena Stars
 

Vrei să te alături echipelor de paparazzi ai Antenei STARS ? StarsHunter face ca vânătoarea de vedete surprinse în ipostaze inedite să fie mai simplă chiar și decât vânătoarea de pokemoni!

Practic, utilizatorii aplicației pot fotografia/filma și apoi, printr-o simplă apăsare de buton, înregistrarea ajunge instantaneu către redacția Antenei STARS, singura televiziune de știri mondene din România. 

Vedetele surprinse în tot felul de ipostaze, momentele inedite sau memorabile, dar și eventualele abuzuri la care utilizatorii sunt martori, pot deveni subiect de știre la Antena STARS! Cel mai “vigilent” paparazzo al lunii va fi premiat cu un smartphone, dotat cu o camera video performantă.

Aplicația StarsHunter poate fi downloadată din “Apple Store” și din “Googleplay store” și rulează atât pe smartphone-urile cu sistem de operare Android (Samsung, Allview, Huawei, LG, Asus, Lenovo etc) cât și pe cele cu IOS (Iphone/Apple). Aplicația este prima de acest gen din România.

“Am dezvoltat aceasta aplicatie la solicitarea colegilor nostri de la “Antena STARS. Vede tot”, care sunt foarte hotărâți să își țină promisiunea de a avea ochii ațintiți asupra a tot ceea ce se întâmplă interesant în România. Sunt convins că, în foarte scurt timp, utilizatorii vor descoperi plăcerea de a “vâna” exclusivități, pe care să le vadă apoi transpuse în știri, la tv. Întâlnim, la tot pasul, situații care nu ni se par tocmai normale, dăm nas în nas cu “staruri” la plajă, în mall-uri sau în parcuri, dar și cu personaje necunoscute încă, dar care ne impresionează prin ceea ce fac și care ar merita să devină vedete. Acum e foarte simplu să faci asta, descărcând aplicația StarsHunter. Poti trimite apoi “captura” către tv, fie păstrându-ți anonimatul, fie permițând echipei să te contacteze pentru detalii suplimentare sau pentru a te premia, dacă “marfa” ta este de calitate”, ne-a declarat Augustin Roman, Head of Digital – Antena Group.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Agenția Națională de Presă AGERPRES s-a alăturat platformei European Data Hub

Published

on

 

În martie, Agenţia Naţională de Presă AGERPRES s-a alăturat consorţiului de agenţii de presă ce produc site-ul – agenţia AFP cu sediul la Paris, agenţia de presă italiană ANSA şi agenţia de presă germană dpa.

Disponibil deja în cinci limbi – Engleză, Germană, Franceză, Italiană şi Spaniolă – de acum va oferi şi Maghiară şi Română.

Aşa cum a făcut în decursul ultimilor doi ani, EDNH va oferi mass-media europene şi userilor text, fotografii, infografice şi video-uri 3D.

Directorul pentru Europa al AFP, Christine Buhagiar, a declarat: “Suntem încântaţi să contribuim la EDNH prin distribuirea către public de informaţii verificate şi date obţinute corect. EDNH îndeplineşte o misiune esenţială de a promova o mai bună înţelegere a problemelor majore cu care se confruntă Uniunea Europeană într-un moment în care sunt proliferate campanii de dezinformare”.

Conţinutul, care nu este sub incidenţa drepturilor de autor, poate fi downloadat şi publicat de media şi distribuit de useri online.

Conţinutul EDNH este de asemenea distribuit în toată lumea de către agenţii către abonaţii lor, ziare, posturi TV, posturi radio, către site-uri online şi mobile, baze de date şi instituţii.

EDNH este subvenţionat de către Comisia Europeană şi beneficiază de independenţă editorială totală, o cheie a credibilităţii sale ce este consacrată în Carta sa ce poate fi consultată gratis pe site.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: