Connect with us

ALL MEDIA

Antenna Group: Imagine Entertainment și Raine Group își unesc forțele într-un parteneriat strategic, pentru noi proiecte globale de entertainment

Published

on

 

Antenna Group, cel mai mare grup media din Grecia, care deține în România posturile de radio Kiss FM, Magic FM, Rock FM și televiziunea Kiss TV, anunță parteneriatul strategic dintre Imagine Entertainment – celebra companie de producție, fondată și condusă de Ron Howard și Brian Grazer, deținători ai Premiilor Academiei® și ai Premiilor Emmy – și compania Raine Group, în cadrul căreia Theo Kyriakou, CEO al Antenna Group, este acționar și membru în consiliul de conducere.

Imagine Entertainment este una dintre cele mai prolifice companii de producție de la Hollywood, cu un palmares impresionant de producții pentru cultura cinematografică și televiziune, depășind constant granițele inovației, în ultimii treizeci de ani. Beneficiind de investiția grupului Raine, Imagine își va extinde aria creativă, lucrând cu creatori de conținut din toate genurile de entertainment și explorând noi modalități de integrare a conținutului și a tehnologiei.

Noile modalități de creație și consum de conținut se transformă din ce în ce mai rapid și se extind în zone aproape de neconceput acum câțiva ani. Acest parteneriat reprezintă o oportunitate extraordinară de a derula noi proiecte, ce captează imaginația și promovează viziunea, acum, la scară globală, a declarat Brian Grazer.

Investiția grupului Raine va asigura resursele necesare pentru o creștere continuă a Imagine Entertainment, care sub conducerea lui Ron Howard și a lui Brian Grazer, va acoperi noi teritorii, cum ar fi: conținutul specific de brand, entertainmentul pentru piețele locale și formatele digitale, beneficiind de noile tehnologii și formate de distribuție.

Suntem mândri de ceea ce am construit cu Imagine Entertainment și deosebit de încântați să clădim în continuare, apelând la propriile resurse creative, antreprenoriale și la dorința de a experimenta, pentru a porni în forță noi proiecte. Investiția și acest parteneriat deschid uși noi pentru creatorii din noi și pentru companie, permițându-ne să ne consolidăm și să ne extindem activitățile în cât mai multe formate și pentru cât mai multe platforme. Apreciem sprijinul grupului Raine și le urăm bun venit în familia Imagine, a adăugat Ron Howard.

Grupul Raine are deja un palmares de parteneriate fructuoase, cu creatori de conținut, printre care cele cu Vice Media, Important Studios – deținut de Matt Stone si Trey Parker, compania Nitro Circus sau Draft Kings. De asemenea, investitorii strategici pe care îi aduce grupul Raine îi includ pe China Media Capital, Antenna Group și WPP.

Îi admirăm de multă vreme pe Ron, Brian și echipa lor de maeștri <<povestitori>>. Suntem încântați să investim și să lucrăm împreună la extinderea francizelor de succes către noi formate si medii de distribuție, a spus Erik Hodge, care conduce departamentul de entertaining al grupului Raine.  

Am construit acest business pornind de la premisa că elementele cele mai valoroase în ecosistemul media din zilele noastre sunt conținutul și creatorii. Iar reputația Imagine Entertainment, acea de partener real al noilor talente și al creatorilor, este incredibil de importantă pentru noi, în demersul creșterii acestui business și dorința de a-i ajuta să continue să uimească și să fascineze audiențele la nivel global cu <<povești>> incredibile, a adăugat Joe Ravitch, co-fondator Raine.  

Atât Erik Hodge, cât și Joe Ravitch vor face parte din consiliul de conducere al Imagine, ca parte a tranzacției.

Imagine Entertainment

Imagine Entertainment a fost fondată în 1986 de către Ron Howard și Brian Grazer, cu scopul de a crea filme independente, producții de televiziune și programe originale. De atunci, a fost onorată cu peste 60 de premii prestigioase, printre care 10 Premii Oscar și 40 de Premii Emmy. Printre producțiile anterioare se numără A Beautiful Mind – câștigătoare a premiului Oscar pentru cel mai bun film, dar și 8 Mile, Apollo 13, American Gangster, The Da Vinci Code, Liar Liar, Backdraft sau Parenthood, iar proiectele viitoare includ titluri ca Inferno, American Made, Lowriders sau The Dark Tower. Printre producțiile curente pentru televiziune se numără Empire si Shot’s Fired, difuzate pe canalul TV Fox, sau Breakthrough și Mars, produse pentru canalul Nat Geo. Printre producțiile anterioare pentru televiziune se regăsesc Parenthood, Friday Night Lights pentru canalul NBC, Live Another Day pentru Fox, Arrested Development pentru Fox și Netflix, Curious George pentru PBS, precum și From The Earth to the Moon pentru HBO, pentru care Grazer și Howard au câștigat Premiul Emmy pentru cea mai bună mini-serie.

Ron Howard și Brian Grazer și-au început colaborarea în 1985, lucrând la comediile de succes Night Shift și Splash și continuă să conducă Imagine Entertainment ca Directori Executivi.

Grupul Raine

Grupul Raine este o bancă comercială globală, cu activități concentrate exclusiv pe tehnologie, media și telecomunicații, care deține bunuri de peste 2 miliarde de dolari. Compania are birouri în New York, San Francisco, Los Angeles, Londra și Shanghai.  Având o penetrare globală, grupul Raine țintește oportunități de investiții și consultanță acolo unde se poate folosi de experiența în industrie și de relațiile strategice, pentru a crea plus valoare pentru portofoliul de companii și clienți.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

S-a lansat oficial un nou site media: newsbucuresti.ro – site de știri pentru Bucuresti si Ilfov

Published

on

 

newsbucuresti.ro, site-ul de știri online dedicat zonelor – Bucureşti şi Ilfov, a fost lansat oficial.

  • Noul proiect media – newsbucuresti.ro, va beneficia de știri și informații furnizate de către agenția de știri naționale – Ecopolitic Media.

 

Noua platformă online – newsbucuresti.ro, are și pagina de socializare dedicată, știrile vor fi distribuite pe pagina de facebook – www.facebook.com/newsbucuresti.ro

Noul site de stiri locale, dedicat zonelor Bucuresti și Ilfov – newsbucuresti.ro, alături de site-ul de știri naţionale ecopolitic.ro, fac parte din trustul de presă Ecopolitic Media.

Pe newsbucuresti.ro vor fi publicate în primul rând, articole de interes pentru cei care stau în zona București-Ilfov, dar și categorii de știri naționale, politice și de interes general.

Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media: Cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată!

”Decizia de a investi în acest nou proiect media – newsbucuresti.ro, am luat-o în urma unei analize de durată.După ce am analizat datele cu privire la piaţa de media din România – care a crescut anul trecut cu 10% comparativ cu 2017, ajungând la 454 milioane de euro, iar pentru 2019 este estimat un avans de 7%, coroborate cu datele legate de faptul că fiecare reşedinţă de judeţ are cel putin un site de știri, atunci am luat decizia ca și regiunea Bucureşti-Ilfov să aibă o platformă online de știri dedicată.

În plus, cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată, mai ales dacă ne gândim în perspectiva viitoarei zone metropolitane din jurul Bucureștiului.”, ne-a transmis Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media și redactor șef al newsbucuresti.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Rezultate financiare Digi Communications NV în primul semestru al anului 2019

Published

on

 

Rezultate financiare pentru semestrul I 2019:
Digi Communications N.V. anunță creșterea cu 25% a EBITDA în primul semestru al anului 2019 față de primul semestru al anului 2018

• 575 milioane EUR venituri consolidate la nivel de Grup, în semestrul I 2019 (+ 18% față de sem. I 2018)
• 15,5 milioane unități generatoare de venit (RGU), toate serviciile (+ 7% la 30 iunie 2019 față de 30 iunie 2018)
• 199 milioane EUR EBITDA ajustată (cumulat pe primele 6 luni ale anului 2019), în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului 2018
• În România, principalii vectori de creștere, în semestrul I 2019 față de semestrul I 2018 sunt: serviciile de internet fix (+10,6% RGU) și serviciile de televiziune prin cablu (+ 9.5% RGU)
Grupul Digi Communications N.V. a făcut publice miercuri, 14 august, rezultatele financiare pentru semestrul I 2019, anunțând o creștere a veniturilor consolidate cu 89 milioane EUR (18%), în raport cu aceeași perioadă a anului trecut. EBITDA ajustată a fost de 199,4 milioane EUR, în creștere cu 40,4 milioane EUR (25%) față de aceeași perioadă a anului 2018.
România se menține ca piață principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) și Italia (2%). În total, pe cele patru piețe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unități generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.
În ceea ce privește Ungaria, compania a înregistrat, de asemenea, creșteri în segmentul serviciilor de internet fix (3,7% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018) și în cel al serviciilor de televiziune prin cablu (1,8% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018).
În Spania și Italia, Digi Communications se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali. În total, cele două piețe contribuie cu 1,9 milioane de unități generatoare de venit, în special pentru serviciile oferite ca operator de rețele virtuale mobile (MVNO).
”În trimestrul 2 al anului 2019 am înregistrat un rezultat notabil în ceea ce privește principalii indicatori financiari. Astfel, cifra de afaceri a Grupului a depășit 294 milioane EUR (creștere de 16% raportat la perioada similară a anului 2018), iar EBITDA-ul a atins 109 milioane EUR (creștere de 33% raportat la perioada similară a anului 2018), rezultate susținute de creșteri operaționale.
În ultimele luni, am făcut pași importanți spre diversificarea ofertelor noastre pe piața maghiară și pe cea spaniolă. Am lansat serviciile de telefonie mobilă în Ungaria, în cursul trimestrului 2 al anului 2019, și am continuat extinderea acoperirii cu servicii de comunicații fixe în Spania. În ceea ce privește România, țin să menționez că este foarte importantă pentru noi lansarea serviciilor 5G la finalul lunii iunie, cu prezență în acest moment în București, Constanta, Iași și Oradea”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V..

EVOLUȚII PE FIECARE PIAȚĂ

În România, Grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 9.5% al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,45 milioane RGU, la 30 iunie 2019, față de 3,15 milioane RGU, la 30 iunie 2018) și, respectiv, de 10,6% la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,64 milioane RGU la 30 iunie 2019 față de 2,38 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior). În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilității cu circa 164.480 numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primul semestru al anului. Raportat la aceeași perioadă a anului anterior, rețelele de telefonie fixă și mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 35% mai multe numere fixe și mobile față de aceeași perioadă a anului anterior (179.328 numere portate, în primul semestru al anului 2019, față de 132.602 numere, în aceeași perioadă a anului 2018).*
În Ungaria, veniturile filialei Digi Hungary (inclusiv Invitel)** s-au majorat până la 110 milioane EUR in semestrul I al anului 2019 (in crestere cu 37%, crestere datorata in principal consolidarii IN.V.itel) . Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi este al doilea operator (cu o cotă de piață de peste 24%), în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă deține o cotă de piață de circa 23% ***.
Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 42%, a RGU, ajungând de la 1,33 milioane RGU, la 30 iunie 2018, la 1,9 milioane RGU, la 30 iunie 2019. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), și este cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă pe piața iberică. Pe cele două piețe europene mature, Digi se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

Despre Grupul Digi
Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicații electronice, RCS & RDS S.A., liderul pieței de internet, pay-tv și servicii coN.V.ergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu 26 de ani, compania deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
În România, Grupul Digi este cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu peste 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate cu mai mult de 120 milioane EUR anual.
În oferta de conținuturi trans-media a Grupului Digi figurează posturile de televiziune Digi24, Digi Sport, Film Now, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, primul post Ultra HD din România, Digi4K, posturile de radio Pro FM, Digi FM și Chill FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
Mai multe informații aici.

⃰ Potrivit statisticilor furnizate de portabilitate.ro.
⃰ ⃰ Inclusiv investiția în Invitel, companie din Ungaria, unde Grupul deține pachetul majoritar de acțiuni, de la 30 mai 2018.
⃰ ⃰ ⃰Potrivit NMHH, autoritatea maghiară pentru reglementarea comunicațiilor electronice.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: