Antrenament în circuit cu banda de alergat si greutati fitness - RADAR DE MEDIA
Connect with us

ALL MEDIA

Antrenament în circuit cu banda de alergat si greutati fitness

Published

on

Banda de alergat este un aparat grozav pentru un antrenament cardio rapid. Insa pentru un antrenament complet este nevoie sa incorporam si greutatile in programul nostru de fitness. Daca iti doresti un antrenament eficient si rapid, poti combina mersul sau alergatul pe banda cu ridicarea de greutati.

Beneficiile combinarii antrenamentelor cu greutati cu cele pe banda de alergat

1. Antrenamente mai scurte

Primul beneficiu al combinatiei intre antrenamentul pe banda de alergat si ridicarea greutatilor este economia de timp. Pentru ca stii exact ce exercitii sa faci inainte sa incepi, nu vei mai pierde timpul incercand sa alegi exercitiile sau aparatele pe care vrei sa le utilizezi intr-o zi anume.

2. Antrenamente mai eficiente

Prin combinatia de cardio si ridicare de greutati vei creste numarul de muschi utilizati in timpul antrenamentului. Alternand banda de alergat cu greutatile iti vei creste forta fizica dar si anduranta.
In plus, vei antrena grupe de muschi complementare care te vor face, in general, mai eficient: pentru alergare este important sa ai o zona core puternica, deci este o idee buna sa o antrenezi prin ridicarea de greutati.

3. Elimini plictiseala si demotivarea

Starea de bine pe care o obtinem facand sport este un factor motivator puternic pentru a mentine un program regulat de fitness. Insa daca antrenamentele sunt similare si repetitive, te poti plictisi rapid. Un antrenament pe banda de alergat, combinat cu ridicarea de greutati, iti va oferi varietate si o provocare noua.

Cum sa te antrenezi in siguranta

Nu este recomandat sa ridici greutati in timp ce te afli pe banda de alergat, mai ales daca alergi. Daca vrei sa cari greutate in plus pe banda, cea mai sigura metoda este sa porti o vesta cu greutati. Iti va permite sa iti misti bratele natural, sa iti mentii echilibrul, si fara a-ti pune presiune suplimentara asupra gatului sau incheieturilor.

Exemplu de antrenament

Pentru un antrenament reusit folosind banda de alergat si greutatile, urmeaza pasii de mai jos sau foloseste-i drept inspiratie pentru a-ti crea propriul antrenament cu un grad de dificultate adaptat abilitatilor tale:

1. Fa-ti incalzirea pe banda de alergat. Incepe cu mersul usor pe banda, progresand catre mersul alert timp de 3-4 minute. Roteste-ti bratele pentru a-ti incalzi atat muschii cat si incheieturile pentru ridicarea greutatilor. Creste viteza astfel incat sa mergi rapid timp de 1 minut.

2. Foloseste ganterele. Dupa ce ai coborat de pe banda de alergat, executa doua seturi a cate 8-10 repetari dintr-un singur exercitiu precum ridicari frontale, ridicari laterale, fluturari din aplecat etc.

3. Intoarce-te pe banda de alergat si mergi la o viteza ridicata, fara sa alergi, timp de 1-2 minute.

4. Intoarce-te la greutati. Coboara de pe banda de alergat si executa un alt exercitiu cu greutati.

5. Repeta pasii de mai sus pana cand ai efectuat minim 5 exercitii diferite cu ganterele. Fa o scurta pauza si repeta – obiectivul tau este sa executi cateva seturi in 15-20 de minute.

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending