Connect with us
 

Concurenții au intrat în ring aseară și s-au luptat pentru un loc în semifinalele Vocea României. Prima ediție de dueluri a adus voci formidabile, atitudine, reacții incredibile ale antrenorilor și decizii care au provocat stări de bucurie, dar și de tristețe.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 00:14, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 20:51, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2.2 milioane de români.

Prima ediție de dueluri a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 10.2 puncte de rating și 25.3% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1 cu X Factor,  a obţinut 6 puncte de rating și 15% share.

Duete incredibile, emoții și bătălia pentru un loc în semifinale

Etapa duelurilor a debutat aseară în forță! Zile întregi antrenorii și-au pregătit concurenții și i-au ajutat să creeze momente memorabile pe scena Vocea României.

Pe lângă bucuria de a-i alege pe cei care merg în semifinale, Tudor, Loredana, Smiley și Moga au fost nevoiți în final să ia decizii grele și să renunțe la câteva voci foarte bune. Numai o concurentă dintre cei care ar fi trebuit să părăsească competiția a reușit să se salveze și astfel merge mai departe spre marele trofeu, dar într-o altă echipă.

Primul cuplu de dueliști care a urcat pe scena vocilor a fost format din Bogdan Vlădău și Nicoleta Niciu din #echipaloredana, care au cântat melodia Kids. Cei doi au fost vehemenți, au dat tot ce au avut mai bun și au făcut-o pe antrenoarea lor mândră de ei. Însă, în final aceasta a trebuit să decidă cine merge mai departe: “Pentru că vreau să arătăm lumii că orice vis se poate împlini, doar dacă ai curajul să ți-l asumi și să-l trăiești, o să merg mai departe cu Bogdan!”, a spus Loredana. Bogdan Vlădău este primul concurent din acest sezon care ajunge în semifinale.

Ștefan Liche și Diana Cazan din #echipasmiley au cântat o melodie extreme de sensibilă, I just can’t stop loving you, care le-a pus în valoare calitățile vocale. Vocile celor doi s-au completat, creând unul dintre cele mai frumoase duete, însă Smiley a fost nevoit să aleagă pe cine păstrează în echipa sa. “Sper că veți primi decizia mea la fel cum ați primit și piesa, cu zâmbetul pe buze… Diana!”, a spus Smiley. Diana Cazan merge mai departe și este cu un pas mai aproape de marele trofeu.

Stefan Liche vs Diana Cazan

Stefan Liche vs Diana Cazan

Două voci electrizante, Larisa Ciortan și Andreea Vătavu din #echipasmiley, au interpretat fără greșeală melodia Give it to me right. Cele două s-au sincronizat perfect și i-au determinat pe antrenori să vorbească în rime și să se ridice de pe scaune pentru a le imita mișcările. Decizia a fost dificilă pentru Smiley, dar în final el a ales: “Mi-a plăcut foarte tare momentul! Ați cântat senzațional amândouă. Vă mulțumesc frumos. Voi merge mai departe cu Larisa!”. Larisa Ciortan este cea de-a treia concurentă care rămâne în competitiție.

Larisa Ciortan vs Andreea Vatavu

Larisa Ciortan vs Andreea Vatavu

Ioana Sapianu și Alex Forea din #echipamoga s-au armonizat perfect în momentul în care au cântat melodia Crazy. Ambii au voci puternice, pline de ritm și au creat împreună un moment rock de excepție pe scena Vocea României. Misiunea Lui Moga a fost foarte grea, însă a decis: “V-ați descurcat foarte bine și apreciez pasiunea. O să merg mai departe cu Alex.” și astfel Alex Florea continuă lupta în competiție.

Ioana Sapianu vs Alex Florea

Ioana Sapianu vs Alex Florea

Claudia Andas și Florina Călin din #echipatudor au demonstrat încă o dată că au voci speciale, cu care pot ridica sala în picioare. Momentul în care cele două au cântat melodia Rolling in the deep a fost aplaudat îndelung de antrenori, care le-au felicitat. “Este cuplul cel mai sudat din echipa mea, care a repetat cel mai mult împreună. Am să merg mai departe cu Claudia!”, a spus Tudor, după secunde bune de gândire. Claudia Andas își continuă drumul la Vocea României.

Florina Calin vs Claudia Andas

Florina Calin vs Claudia Andas

Nicoleta Hăpăianu și Ruxandra Anania din #echipasmiley au urcat pe scenă hotărâte și încrezătoare în calitățile lor vocale. Chiar dacă au două voci diferite, au sunat extrem de bine împreună și au interpretat extraordinar piesa Crazy in love. Încântat de momentul de pe scenă, Smiley le-a spus la final: “Ați cântat foarte frumos, arătați foarte bine, mă bucur că ați ținut minte tot ce am vorbit la repetiții. E foarte greu de luat o decizie, pentru că sunteți foarte diferite și la fel de talentate. Voi merge mai departe cu Ruxandra.” După decizia antrenorului, Ruxandra Anania continuă lupta la Vocea României.

Ruxandra Anania vs Nicoleta Hapaianu

Ruxandra Anania vs Nicoleta Hapaianu

[nextpage title=”ALTE DETALII PE URMATOAREA PAGINA!”]

Diana Hetea și Cristina Vasopol din #echipaloredana au creat aseară un duet puternic, dar extrem de echilibrat. Cele două concurente au cântat melodia Sisters are doing it for themselves și i-au impresionat pe toți cei patru antrenori.

Chiar dacă a fost o alegere grea pentru Loredana, aceasta a spus în momentul deciziei: “Aveți două voci excepționale, poate cele mai puternice și stabile voci din această competiție. Sunt fericită că am ocazia să lucrez cu voi și să faceți parte din echipa mea. Voi merge mai departe, spre Vocea României, cu Cristina!”. Cristina Vasopol continuă competiția în echipa Loredana.

Diana Hetea nu a avut mai mult de câteva momente de tristețe, deoarece Smiley a apăsat butonul și a salvat-o. Și Diana merge mai departe în competiție, dar se alătură echipei Smiley. “Am salvat-o pe Diana pentru că știu unde se situează ca și voce și cred că, într-adevăr, va surprinde de acum înainte.”, a spus antrenorul.

Diana Hetea vs Cristina Vasopol

Diana Hetea vs Cristina Vasopol

Adrian Stănescu și Armand Murzea din #echipatudor au luptat aseară pentru glorie și voce. Interpretarea melodiei Loosing my religion a stârnit reacții incredibile în sală, iar momentul a fost aplaudat îndelung. Chiar dacă timbrele lor sunt extreme de diferite, piesa a sunat foarte bine și s-au completat de la început până la final. Tudor Chirilă, fericit de alegerea făcută, dar și de momentul de pe scenă, a spus: “E important că la Vocea României s-a mai câștigat un moment! Pentru că este vorba despre momente. Am să merg mai departe cu Armand!”. Armand Murzea continuă competiția și merge în semifinale.

Ultimul duet din prima ediție a duelurilor a fost cel al lui Andrei Vitan și Jessie Baneș din #echipamoga, care au cântat melodia Need you now. A fost un moment sensibil, dar plin de pasiune, apreciat de antrenori. ”Sunteți doi frumoși și ați cântat foarte tare. Jessie, te-ai descurcat de minune, mult mai încrezătoare. Andrei a trebuit să muncească mai mult. A fost un duet reușit și sunt mândru de voi. Să meargă mai departe spre Vocea României, Andrei Vitan!”. Cu Andrei Vitan ne vom reîntâlni în etapa semifinalelor.

Armand Murzea vs Adrian Stanescu

Armand Murzea vs Adrian Stanescu

După prima seară de dueluri, opt concurenți părăsesc competiția, iar zece merg mai departe spre marele trofeu Vocea României și premiul în valoare de 100.000 de euro.

Cea mai bună competiție a vocilor revine vinerea viitoare, de la 20:30, cu noi cupluri care se vor duela pentru un loc în semifinală, momente extraordinare și interpretări de excepție.

Cele mai importante momente din timpul emisiunii pot fi vizionate pe site-ul oficial al show-ului, vocearomaniei.protv.ro sau integral pe voyo.ro.

Vocea Romaniei

Vocea Romaniei

Pentru experiența completă Vocea României, descărcați aplicația PRO TV, gratuit, din App Store și Google Play. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot afla noutăți despre antrenori, îi pot cunoaște mai bine pe concurenți și își pot alege favoriții la Vocea României.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Kanal D, lider de audienta, cu emisiunea “Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Marti, 9 aprilie, Kanal D a fost lider de audienta, cu emisiunea matrimoniala „Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, atat in randul populatiei din intreaga tara, cat si in randul populatiei de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. Pe targetul All Urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Prima parte a emisiunii prezentate de Andreea Mantea, difuzata in intervalul orar 11:00 – 12:00, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut, de peste 409.000 de telespectatori din intreaga tara. Kanal D a inregistrat 2,4% rating si 23,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

Nu ratati, emisiunea „Puterea dragostei”, prezentata de Andreea Mantea, de luni pana vineri, de la ora 11:00 si ora 17:00, si Galele eliminatorii, in fiecare sambata, de la ora 15:30, numai la Kanal D!

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,423,5103
 Pro TV1,716,572
 Antena 11,514,463
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV0,55,223
11:00-12:00History0,54,921
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,316,4409
 Pro TV2,215,6389
 Antena 11,510,8269
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV1,18,1200
11:00-12:00Antena 31,17,7191
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,417,0230
 Kanal D2,014,2192
 Antena 11,511,0148
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IAntena 31,17,8106
11:00-12:00Romania TV1,07,297
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, intreaga zi

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Vineri, 5 aprilie, Kanal D s-a plasat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu programele difuzate pe parcursul intregii zile, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media. “Puterea dragostei”, “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, serialul “Povestea noastra”, dar si show-ul “Bravo, ai stil!” au fost in preferintele telespectatorilor.

Vineri, 5 aprilie, pe parcursul intregii zile, Kanal D a fost pe locul doi, pe toate categoriile de public. Postul TV a inregistrat 2,3% rating si 11,6% cota de piata, pe targetul National, 1,3% rating si 10,2% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,8% rating si 9,7% cota de piata, pe targetul All Urban.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,131,6177
 Kanal D1,310,257
 Antena 11,310,157
WHOLE DAYRomania TV0,53,821
 Antena 30,32,615
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5,226,7927
 Kanal D2,311,6403
 Antena 12,010,4359
WHOLE DAYRomania TV1,05,1178
 Antena 31,04,9172
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,725,4449
 Kanal D1,89,7171
 Antena 11,79,2162
WHOLE DAYAntena 31,26,3111
 Romania TV1,26,2110
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

Productii de top, urmarite de sute de mii de romani;  “Puterea dragostei”, “Stirile Kanal D”,  serialul “Povestea noastra” si “Bravo, ai stil!”

 

Show-ul matrimonial “Puterea dragostei”, difuzat in intervalul orar 11:00 – 12:00, a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor, pe targetul Comercial si National, si pe locul doi, pe publicul din intreaga tara. Emisiunea prezentata de Andreea Mantea a inregistrat 1,8% rating si 18,8% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,5% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 1,6% rating si 11,3% cota de piata, pe segmentul de public All Urban. O medie de aproape jumatate de milion (436.000) de romani din intreaga tara au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Puterea dragostei”.

Topul audientelor a continuat cu Stirile Kanal D, de la ora 12:00, care au tinut, in medie, in fata micilor ecrane peste 351.000 de telespectatori, in fiecare minut al difuzarii, in intervalul orar 12:00 – 13:00. Kanal D s-a clasat pe locul doi, atat in randul publicului de la orase, cat si in randul telespectatorilor din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

Stirile Kanal D, prezentate de Ilinca Obadescu, au inregistrat 2,0% rating, si 13,0% cota de piata, pe targetul National, si 1,2% rating si 12,6% cota de piata, pe targetul Comercial, cifre care au clasat statia pe locul doi, pe categoriile monitorizate.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,315,4416
 Kanal D2,013,0351
 Antena 11,912,2329
STIRILE KANAL D 12:00Romania TV1,17,2194
12:00-13:00Antena 31,06,8184
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV1,515,765
 Kanal D1,212,652
 Antena 11,212,050
STIRILE KANAL D 12:00Antena 30,88,033
12:00-13:00Romania TV0,43,916
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

Prime Time-ul de vineri, 5 aprilie, cu serialul “Povestea noastra”, difuzat in intervalul 20:00 – 23:05, a pozitionat Kanal D pe locul doi, pe toate categoriile de public din tara. Astfel, serialul turcesc a fost urmarit, in medie, in fiecare minut, de peste 1.2 milioane (1.263.000) de fanii din intreaga tara. In intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 7,1% rating si 15,8% cota de piata, pe targetul National, 5,6% rating si 13,2% cota de piata, pe targetul All Urban, si 4,1% rating si 12,6% cota de piata, pe targetul Comercial. Minutul de maxima audienta, atins la 20:11, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste un milion si jumatate (1.585.000) de romani din intreaga tara.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV13,541,2577
 Kanal D4,112,6177
 Antena 12,57,8109
BIZIM HIKAYENational TV0,92,737
20:00-23:05DigiSport 10,72,130
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV15,135,41446
 Kanal D5,613,2541
 Antena 32,45,7235
BIZIM HIKAYEAntena 12,15,0204
20:00-23:05Romania TV1,33,0124
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV16,035,62844
 Kanal D7,115,81263
 Antena 12,55,5443
BIZIM HIKAYEAntena 32,04,5358
20:00-23:05National TV1,63,4275
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

“Bravo, ai stil!”, cel mai urmarit show de fashion din Romania, a completat topul audientelor de vineri seara. In intervalul difuzarii show-ului prezentat de Ilinca Vandici, 23:00 – 1:10, Kanal D s-a clasat pe locul doi, atat pe targetul Comercial, cat si pe cel National. Statia a inregistrat 1,5% rating si 6,9% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,7% rating si 7,4% cota de piata, pe targetul National.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV7,836,6333
 Kanal D1,56,962
 Antena 11,35,954
BRAVO, AI STIL! Romania TV0,83,734
23:00-25:10National TV0,62,927
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV7,031,11234
 Kanal D1,77,4293
 Antena 11,67,1281
BRAVO, AI STIL! Romania TV1,56,6264
23:00-25:10Antena 31,04,5180
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Asia Express- Drumul Elefantului, lider detașat de piață: Ruby și Robert au câștigat imunitatea a doua oară consecutiv

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția de duminică seară a celui mai dur reality-show, Asia Express- Drumul Elefantului, a stat sub semnul regalității. Concurenții au parcurs un traseu de 86 de kilometri și au avut de îndeplinit misiuni care țin de obiceiurile unui popor ce de trei etape le este gazdă. Finalul cursei a adus o veste bună pentru cuplul Ruby-Robert, ce au câștigat imunitatea a doua oară consecutiv. 

Duminică, 17 martie, show-ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public. Cei din fața micilor ecrane au urmărit cu sufletul la gură aventurile vedetelor în cea de-a șasea etapă a sezonului doi, iar minutul de maximă audiență de la 20.45 a strâns, la nivel național, 1.831.000 de telespectatori.

Lider absolut de audiență, pe publicul comercial, Asia Express- Drumul Elefantului a condus topul cu o medie de 8.5 puncte de rating și 22,3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,9 puncte de rating și 18,3 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 16,4 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5,7 puncte de rating și 13 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 15,7% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6.1 puncte de rating și 13,1 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 7.6 puncte de rating și 20,4% cota de piață, în vreme ce Pro Tv, clasat pe locul al doilea, a obținut o medie de 7 puncte de rating si 18,8 % cotă de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 15,6% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6.2 puncte de rating și 13,8% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.4 puncte de rating și 15,4 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,1 puncte de rating și 14,8% cota de piață.

La începutul cursei, echipele au fost supuse la un test cu întrebări cheie, ce a determinat plecarea lor în cursă. Valentin Butnaru a fost invitatul surpriză al serii, ce s-a alăturat echipei formate din CRBL și Oase. Având în vedere că cei doi au fost salvați de elefantul verde în etapa de săptămâna trecută, de data aceasta au fost nevoiți să plece în cursă cu o ”povară”, nimeni altul decât prezentatorul Observatorului 12-14: ”Niciodată nu mi-aș fi imaginat că voi merge în spatele unei camionete într-un costum, cu troller-ul după mine, mai ales în India. Dar este foarte amuzant, e genial!”, a afirmat știristul în timpul cursei.

În prima misiune a serii vedetele au fost nevoite să scrie o cerere în limba tamil pentru a obține aprobarea mesagerului regal de a intra la Palatul de vară, acolo unde a avut loc jocul de amuletă. Proba nu a fost deloc ușoară, iar echipele au îndeplinit un test de răbdare și meticulozitate contracronometru, căci doar primele două echipe ajunse la Gina Pistol se calificau pentru avantaj: Nu era ușor de reprodus, cuvintele erau imposibile!, mărturisea Cocuța.

În ciuda faptului că au plecat în cursă cu dezavantajul unei echipe mărite, CRBL și Oase au fost primii care s-au calificat în Proba Amuletei, urmați de Jojo și Paul Ipate. În vreme ce Oase și Paul s-au luptat într-un joc de crochet, un sport tradițional practicat de localnicii din înalta societate, CRBL și Jojo au intrat în palat și au căutat dublura unei imagini descrise prin intermediu stațiilor de colegii lor. Pentru fiecare punct corect obținut la crochet, Gina a dezvăluit câte o poză a familiei regale, iar încercările concurenților de a le găsi au stârnit tensiuni în ambele echipe. „Am căutat de am turbat”, a spus Jojo după ce a alergat prin palat după una dintre fotografii. CRBL și Oase au fost primii care au îndeplinit proba, motiv pentru care au câștigat amuleta în valoare de 1000 de Euro și avantajul de a-l plasa pe Valentin Butnaru unei alte echipe.

Ana Morodan și Teleșpan au fost cei care au primit un nou coechipier în cursă, însă Valentin s-a dovedit a fi mai mult un talisman, căci s-a aventurat în misiuni cu dorința de a-i ajuta. La distanță de zece minute, echipele au plecat spre următoarea misiune, încercând să învețe un blestem în limba tamil, cu ajutorul localnicilor, pe care să îl recite corect în fața juratului de la ultimul punct de control. Ruby și Robert au fost cei care au câștigat imunitatea în cea de-a șasea etapă a show-ului și garanția continuării aventurii, în vreme ce colegii lor au plecat, din nou, în căutarea cazării: ”I-am cam subestimat! Nimeni nu se aștepta ca ei să ia de două ori la rând imunitatea. De două etape, ei sunt cei mai buni”, a fost de părere Paul Ipate. ”Nu ne așteptam la a doua imunitate, dar ne-o doream! Pentru restul concurenților nici nu eram pe radar până acum. Sper să se bucure pentru noi, cum ne-am bucurat și noi pentru ei”, au spus Ruby și Robert încântați.

 

Echipele se reconfigurează în Asia Express- Drumul Elefantului

 

Ediția de luni seară a celui mai dur reality-show, Asia Express- Drumul Elefantului, difuzată de Antena 1 de la ora 20:00, vine cu o surpriză pentru cele cinci cupluri rămase în cursă.

Ruby și Robert vor fi doar turiști pentru restul etapei, datorită faptului că au adjudecat imunitatea, însă restul concurenților vor trece printr-o schimbare neașteptată chiar la începutul ediției: ”Sunt destul de pregătit și mă adaptez la orice, dar cu Asia Express chiar nu poți fi pregătit. Rămâi în ceață mereu!, va spune Oase.

Echipele vor pleca în misiunile din această seară reconfigurate și doar atunci când se vor reuni coechipierii în forma inițială se va stabili clasamentul final. Astfel, vedetele vor avea ocazia să lupte cot la cot cu cei pe care i-au considerat până acum rivali: ”Mi-a picat fața, pentru că eu și George încă nu ne-am adaptat amândoi!”, va spune Șerban Copoț.

Astfel, la începutul serii, în ordinea vârstei, cinci dintre vedete vor fi nevoite să își aleagă un alt coleg pentru această etapă, în funcție de strategia lor: ”În mod evident Universul a aranjat în așa fel lucrurile încât să ajungem în această formulă!”, va spune Jojo despre noul său coechipier. Într-o cursă contracronometru, concurenții vor încerca să se adapteze rapid într-o nouă formulă, căci toți vor lupta pentru aceeași miză importantă: cea de-a doua imunitate a etapei.

Cum vor arăta noile echipe din Asia Express- Drumul Elefantului și prin ce situații neașteptate vor trece acestea într-o nouă ediție a celui mai dur reality-show, telespectatorii Antena 1 vor vedea în această seară, de la 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 17 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending