Connect with us
 

Concurenții au intrat în ring aseară și s-au luptat pentru un loc în semifinalele Vocea României. Prima ediție de dueluri a adus voci formidabile, atitudine, reacții incredibile ale antrenorilor și decizii care au provocat stări de bucurie, dar și de tristețe.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 00:14, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 20:51, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2.2 milioane de români.

Prima ediție de dueluri a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 10.2 puncte de rating și 25.3% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1 cu X Factor,  a obţinut 6 puncte de rating și 15% share.

Duete incredibile, emoții și bătălia pentru un loc în semifinale

Etapa duelurilor a debutat aseară în forță! Zile întregi antrenorii și-au pregătit concurenții și i-au ajutat să creeze momente memorabile pe scena Vocea României.

Pe lângă bucuria de a-i alege pe cei care merg în semifinale, Tudor, Loredana, Smiley și Moga au fost nevoiți în final să ia decizii grele și să renunțe la câteva voci foarte bune. Numai o concurentă dintre cei care ar fi trebuit să părăsească competiția a reușit să se salveze și astfel merge mai departe spre marele trofeu, dar într-o altă echipă.

Primul cuplu de dueliști care a urcat pe scena vocilor a fost format din Bogdan Vlădău și Nicoleta Niciu din #echipaloredana, care au cântat melodia Kids. Cei doi au fost vehemenți, au dat tot ce au avut mai bun și au făcut-o pe antrenoarea lor mândră de ei. Însă, în final aceasta a trebuit să decidă cine merge mai departe: “Pentru că vreau să arătăm lumii că orice vis se poate împlini, doar dacă ai curajul să ți-l asumi și să-l trăiești, o să merg mai departe cu Bogdan!”, a spus Loredana. Bogdan Vlădău este primul concurent din acest sezon care ajunge în semifinale.

Ștefan Liche și Diana Cazan din #echipasmiley au cântat o melodie extreme de sensibilă, I just can’t stop loving you, care le-a pus în valoare calitățile vocale. Vocile celor doi s-au completat, creând unul dintre cele mai frumoase duete, însă Smiley a fost nevoit să aleagă pe cine păstrează în echipa sa. “Sper că veți primi decizia mea la fel cum ați primit și piesa, cu zâmbetul pe buze… Diana!”, a spus Smiley. Diana Cazan merge mai departe și este cu un pas mai aproape de marele trofeu.

Stefan Liche vs Diana Cazan

Stefan Liche vs Diana Cazan

Două voci electrizante, Larisa Ciortan și Andreea Vătavu din #echipasmiley, au interpretat fără greșeală melodia Give it to me right. Cele două s-au sincronizat perfect și i-au determinat pe antrenori să vorbească în rime și să se ridice de pe scaune pentru a le imita mișcările. Decizia a fost dificilă pentru Smiley, dar în final el a ales: “Mi-a plăcut foarte tare momentul! Ați cântat senzațional amândouă. Vă mulțumesc frumos. Voi merge mai departe cu Larisa!”. Larisa Ciortan este cea de-a treia concurentă care rămâne în competitiție.

Larisa Ciortan vs Andreea Vatavu

Larisa Ciortan vs Andreea Vatavu

Ioana Sapianu și Alex Forea din #echipamoga s-au armonizat perfect în momentul în care au cântat melodia Crazy. Ambii au voci puternice, pline de ritm și au creat împreună un moment rock de excepție pe scena Vocea României. Misiunea Lui Moga a fost foarte grea, însă a decis: “V-ați descurcat foarte bine și apreciez pasiunea. O să merg mai departe cu Alex.” și astfel Alex Florea continuă lupta în competiție.

Ioana Sapianu vs Alex Florea

Ioana Sapianu vs Alex Florea

Claudia Andas și Florina Călin din #echipatudor au demonstrat încă o dată că au voci speciale, cu care pot ridica sala în picioare. Momentul în care cele două au cântat melodia Rolling in the deep a fost aplaudat îndelung de antrenori, care le-au felicitat. “Este cuplul cel mai sudat din echipa mea, care a repetat cel mai mult împreună. Am să merg mai departe cu Claudia!”, a spus Tudor, după secunde bune de gândire. Claudia Andas își continuă drumul la Vocea României.

Florina Calin vs Claudia Andas

Florina Calin vs Claudia Andas

Nicoleta Hăpăianu și Ruxandra Anania din #echipasmiley au urcat pe scenă hotărâte și încrezătoare în calitățile lor vocale. Chiar dacă au două voci diferite, au sunat extrem de bine împreună și au interpretat extraordinar piesa Crazy in love. Încântat de momentul de pe scenă, Smiley le-a spus la final: “Ați cântat foarte frumos, arătați foarte bine, mă bucur că ați ținut minte tot ce am vorbit la repetiții. E foarte greu de luat o decizie, pentru că sunteți foarte diferite și la fel de talentate. Voi merge mai departe cu Ruxandra.” După decizia antrenorului, Ruxandra Anania continuă lupta la Vocea României.

Ruxandra Anania vs Nicoleta Hapaianu

Ruxandra Anania vs Nicoleta Hapaianu

[nextpage title=”ALTE DETALII PE URMATOAREA PAGINA!”]

Diana Hetea și Cristina Vasopol din #echipaloredana au creat aseară un duet puternic, dar extrem de echilibrat. Cele două concurente au cântat melodia Sisters are doing it for themselves și i-au impresionat pe toți cei patru antrenori.

Chiar dacă a fost o alegere grea pentru Loredana, aceasta a spus în momentul deciziei: “Aveți două voci excepționale, poate cele mai puternice și stabile voci din această competiție. Sunt fericită că am ocazia să lucrez cu voi și să faceți parte din echipa mea. Voi merge mai departe, spre Vocea României, cu Cristina!”. Cristina Vasopol continuă competiția în echipa Loredana.

Diana Hetea nu a avut mai mult de câteva momente de tristețe, deoarece Smiley a apăsat butonul și a salvat-o. Și Diana merge mai departe în competiție, dar se alătură echipei Smiley. “Am salvat-o pe Diana pentru că știu unde se situează ca și voce și cred că, într-adevăr, va surprinde de acum înainte.”, a spus antrenorul.

Diana Hetea vs Cristina Vasopol

Diana Hetea vs Cristina Vasopol

Adrian Stănescu și Armand Murzea din #echipatudor au luptat aseară pentru glorie și voce. Interpretarea melodiei Loosing my religion a stârnit reacții incredibile în sală, iar momentul a fost aplaudat îndelung. Chiar dacă timbrele lor sunt extreme de diferite, piesa a sunat foarte bine și s-au completat de la început până la final. Tudor Chirilă, fericit de alegerea făcută, dar și de momentul de pe scenă, a spus: “E important că la Vocea României s-a mai câștigat un moment! Pentru că este vorba despre momente. Am să merg mai departe cu Armand!”. Armand Murzea continuă competiția și merge în semifinale.

Ultimul duet din prima ediție a duelurilor a fost cel al lui Andrei Vitan și Jessie Baneș din #echipamoga, care au cântat melodia Need you now. A fost un moment sensibil, dar plin de pasiune, apreciat de antrenori. ”Sunteți doi frumoși și ați cântat foarte tare. Jessie, te-ai descurcat de minune, mult mai încrezătoare. Andrei a trebuit să muncească mai mult. A fost un duet reușit și sunt mândru de voi. Să meargă mai departe spre Vocea României, Andrei Vitan!”. Cu Andrei Vitan ne vom reîntâlni în etapa semifinalelor.

Armand Murzea vs Adrian Stanescu

Armand Murzea vs Adrian Stanescu

După prima seară de dueluri, opt concurenți părăsesc competiția, iar zece merg mai departe spre marele trofeu Vocea României și premiul în valoare de 100.000 de euro.

Cea mai bună competiție a vocilor revine vinerea viitoare, de la 20:30, cu noi cupluri care se vor duela pentru un loc în semifinală, momente extraordinare și interpretări de excepție.

Cele mai importante momente din timpul emisiunii pot fi vizionate pe site-ul oficial al show-ului, vocearomaniei.protv.ro sau integral pe voyo.ro.

Vocea Romaniei

Vocea Romaniei

Pentru experiența completă Vocea României, descărcați aplicația PRO TV, gratuit, din App Store și Google Play. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot afla noutăți despre antrenori, îi pot cunoaște mai bine pe concurenți și își pot alege favoriții la Vocea României.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

Partida Data Faza Telespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1 FRANTA – ROMANIA 24.iun.19 Grupa C 2.577.000
2 GERMANIA – ROMANIA 27.iun.19 Semifinala 1 2.493.000
3 ANGLIA – ROMANIA 21.iun.19 Grupa C 1.673.000
4 ROMANIA – CROATIA 18.iun.19 Grupa C 1.056.000
5 SPANIA – GERMANIA 30.iun.19 Finala 862.000
6 FRANTA – CROATIA 21.iun.19 Grupa C 777.000
7 SPANIA – FRANTA 27.iun.19 Semifinala 2 595.000
8 ANGLIA – FRANTA 18.iun.19 Grupa C 580.000
9 BELGIA – ITALIA 22.iun.19 Grupa A 495.000
10 GERMANIA – SERBIA 20.iun.19 Grupa B 438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending

%d blogeri au apreciat: