Connect with us

Business

Apeleaza doar la specialisti atunci cand ai nevoie de consultanta CEDO !

Avatar

Published

on

Cred ca multi dintre noi au auzit cel putin o data despre CEDO. Cu toate acestea, numarul celor care stiu ce inseamna CEDO este mai mic in comparatie cu numarul persoanelor care au auzit cel putin o data despre CEDO.

Curtea europeana a drepturilor omului, sau CEDO, asa cum este prescurtata denumirea acestei institutii, este o institutie cu sediul la Strasbourg, in Franta, care are drept scop apararea drepturilor si liberatilor cetatenesti. Din pacate, uneori cei care conduc destinele tarilor care alcatuiesc aceasta lume incalca drepturile si libertatile cetatenesti, acesta fiind momentul in care CEDO intra in scena. Alcatuita dintr-un numar de judecatori egal cu numarul de state membre ale Consiliului Europei care au ratificat conventia pentru apararea drepturilor omului si liberatilor cetatenesti, CEDO este institutia la care apeleaza persoanele care considera ca au fost tratate in mod abuziv de catre autoritatile unei tari.

O masura drastica necesita apelarea la serviciile oferite de catre o echipa de profesionisti

Prezentarea unui caz celor de la CEDO este o masura drastica, care nu poate fi luata decat in momentul in care o persoana este abuzata in mod constant de catre autoritatile statului. Pentru a scapa de un astfel de abuz dar, si pentru ai pedepsi pe cei vinovati este nevoie de apelarea la serviciile oferite de catre o echipa de profesionisti. Un prces la Curtea Europeana a Drepturilor Omului  nu este o joaca de copii si nici macar una dintre simularile care se realizeaza in timpul facultatii de drept. Este un lucru extrem de serios, important, care va atrage foarte multe priviri motiv pentru care trebuie aleasa doar o echipa de profesionisti. O astfel de echipa trebuie cautata cu foarte mare atentie pentru ca nu orice avocat se poate descura la CEDO. Avocatii care reusesc sa castige cazuri la CEDO sunt cea mai buna alegere care poate fi realizata in momentul in care este nevoie de un avocat care sa reprezinte la CEDO o cauza.

Casa de avocatura Grigoriu & Grigoriu rezolva cele mai grele cazuri

CEDO este ultima instanta la care se apeleaza in momentul in care autoritatile nationale incalca drepturi fundamentale sau libertati cetatenesti. Pentru ca speta sa fie rezolvata intr-un mod cat mai favorabil este necesara apelarea la serviciile oferite de catre o casa de avocatura. Specialistii care lucreaza in cadrul unei astfel de casa vor lucra impreuna pentru a oferi clientului cea mai buna strategie astfel incat acesta sa castige procesul. Avand o experienta foarte bogata in domeniul avocaturii, dar si faptul ca personalul care lucreaza in cadrul acestei case de avocatura isi indreapta si pune pe primul loc nevoile clientului sunt doar doua dintre motivele pentru care casa de avocatura Grigoriu & Grigoriu si-a creat un renume in aceasta industrie.

Servicii oferite

Persoanele care apeleaza la aceasta casa de avocatura vor primi pe langa consultanta CEDO si posibilitatea de a alege cei mai buni profesionisti. Serviciile oferite de catre aceasta casa de avocatura sunt urmatoarele:

  1. Asistenta juridica in domeniul dreptul conventiei europene.
  2. Asistenta juridica in domeniul dreptul Uniunii Europene.
  3. Asistenta juridica in domeniul dreptul administrativ.
  4. Asistenta juridica in domeniul dreptul afacerilor/drept comercial.
  5. Asistenta juridica in domeniul dreptul civil.

Ponturi de care trebuie sa tii cont pentru a alege o casa de avocatura

Persoanele care au nevoie de un avocat care sa ii reprezinte trebuie sa stie care sunt ponturile care trebuie avute in vedere pentru a primi servicii juridice de un nivel cat mai bun din punct de vedere calitativ. Cele mai importante ponturi care trebuie respectate sunt urmatoarele:

  • Experienta avuta in domeniul de activitate sa fie cat mai mare. Avand in vedere ca CEDO este o institutie uriasa este necesar ca avocatul sa poata vorbi despre experienta pe care acesta o are.
  • In cazul in care aceasta lipseste atunci este cazul sa cauti o alta varianta pentru ca este clar ca varianta gasita nu este cea mai buna din moment ce nu exista promptitudine.
  • Nevoile clientului intotdeauan vor fi pe primul loc. Acesta este unul dintre principiile dupa care se ghideaza si marile case de avocatura de la nivel international. In cazul in care intalnesti avocati care pun pe primul loc banii pe care ar putea sa ii castige de pe urma cazului atunci este cazul ca un alt avocat sa fie ales.

Tipuri de onorarii

Persoanele care apeleaza la serviciile oferite de catre o casa de avocatura trebuie sa site ca in acest moment exista mai multe tipuri de onorarii, acestea fiind:

  • Onorariul orar.
  • Onorariul forfetar.
  • Onorariul de succes.

Concluzii

Incalcarea drepturilor si liberatilor cetatenesti este una dintre cele mai mari „crime”, pe care o poate face autoritatile nationale ale unei tari. Pentru ca acest lucru sa nu se propage la nivel mondial trebuie luate masurile de rtgoare. Prima este apelarea la serviciile oferite de catre casa de avocatura Grigoriu & Grigoriu. Personalul care lucreaza in cadrul acestei case de avocatura va sti care sunt pasii care trebuie parcursi pentru ca dosarul sa ajunga in atentia celor de la CEDO pentru a face lumina si pentru a stopa abuzurile create de catre unele state.

 

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0