Connect with us

Telespectatorii Antena 1 și-au luat în serios rolul de al patrulea jurat X Factor și și-au votat cu simț de răspundere favoriții. Așa se face că în primele trei zile de la lansare, aplicația X Factor România, singura prin care se poate vota, a fost cea mai descărcată și utilizată aplicație, fiind pe locul întâi in App Store și Play Store și pe prima poziție în Trending Searches.

După primele două ediții X Factor din sezonul nou, românii s-au implicat activ în alegerea concurenților preferați, mai ales că cel care va strange cele mai multe voturi va fi salvat de Bootcamp și trimis direct în prima gală live.

Aplicația X Factor România a înregistrat aproximativ 40.251 de instalări (32.748 în Android și 7.616 în iOS) și aproximativ 20.000 de instalari pe ediție de X Factor. Aceasta nu numai că a fost cea mai descărcată aplicație, ci a fost și cea mai utilizată, înregistrând un grad mare de interactivitate: 83.013 voturi înregistrate, 4.915 mesaje trimise prin aplicație.

Razvan si Dani X FACTOR

Razvan si Dani
X FACTOR

După fiecare ediție X Factor, telespectatorii Antena 1 au putere de decizie: dintre concurenții care au primit trei DA din partea juriului, aceștia își pot vota favoriții. Votul se poate face numai cu ajutorul aplicației X Factor România, timp de o săptămână, până la următoarea difuzare.

Un concurent poate fi votat o singură dată de către un utilizator, iar la final, concurentul care a strâns cele mai multe voturi merge direct în prima gală live și scapă de etapa de Bootcamp.

Comentarii

Emisiuni

Radu Palaniță a câștigat marele premiu Românii au talent! Finala, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Radu Palaniță a câștigat vineri seară marele trofeu Românii au talent, premiul în valoare de 120.000 de euro și titlul de cel mai talentat concurent. Într-o finală specială, desfășurată de acasă, Radu a reușit să ajungă la inimile oamenilor prin vocea lui și să-i convingă pe telespectatori că merită votul lor și șansa de a triumfa.

 

Pe locul 2, în urma voturilor primite, s-a clasat Siena Vușcan care a obținut premiul de 20.000 euro, iar pe locul 3, tânărul pianist, Mihai Țigaret, care a reușit să câștige 10.000 euro. Cei doi copii au demonstrat, încă o dată, că generația lor este pregătită să impresioneze.

 

Tot aseară, a fost desemnat și câștigătorul premiului de originalitate de 10.000 de euro.

După o săptămână de vot, telespectatorii au ales să-l susțină pe cel mai tânăr concurent al sezonului 10, Vlad Ciobanu, cel care i-a convins cu poeziile recitate.

 

Marea finală Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 30.3% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.7 puncte de rating și 18.5% share.

 

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:11, aproape 3 milioane de români se bucurau de finala de acasă a show-ului.

Seara s-a încheiat cu o declarație încărcată de emoție a marelui câștigător, Radu Palaniță: ”Sunt foarte emoționat, nu credeam că oamenii vor avea atât de multă încredere în mine. Încă nu realizez ce s-a întâmplat. Aș vrea să le transmit tuturor celor care au fost alături de mine și vor fi pe mai departe că acest moment a fost piatra de temelie pentru ceea ce va urma în cariera mea, iar acest lucru li se datorează și lor.”

 

”În viață trebuie să încerci, trebuie să prinzi curajul”, a fost mesajul transmis de câștigătorul sezonului 10 pentru cei care încă nu s-au decis să se înscrie! Cu acest gând, toți cei care au un talent și vor să-l arate întregii țări sunt așteptați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro pentru a completa formularul de înscriere pentru sezonul 11 Românii au talent!

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Buburuza şi Motan Noir îi învaţă pe copii cum să se protejeze de noul virus

Avatar

Published

on

            Buburuza şi Motan Noir, super-eroii din serialul cu acelaşi nume, le arată celor mici, dar şi adulţilor cum să se protejeze de noul virus. Animaţia poate fi urmărită de luni până vineri, de la ora 16:30, pe Disney Channel. Însă de data aceasta nu este vorba de noi episoade, ci de un scurt filmuleţ educativ cu cei doi protagonişti. Mai exact, este o campanie de informare în colaborare cu UNICEF, prin care copiii sunt învăţaţi chiar de personajele lor preferate, cât de importantă este prevenţia.

 

            „Miraculous – Barrier Gestures” este un clip postat recent pe contul de YouTube al serialului Miraculous LadyBug, care explică într-o manieră prietenoasă şi ingenioasă, comportamentul corect pe timp de pandemie. Prin apel la poveste, joc şi personaje îndrăgite, celor mici le va fi mai uşor să înţeleagă şi să adopte măsurile de prevenţie.

Maestrul Fu le spune Buburuzei şi lui Motan Noir că în oraş este un nou răufăcător, pe care din păcate nu-l pot învinge cu super-puterile lor. Mic şi practic invizibil, virusul poate fi totuşi ţinut la distanţă prin gesturi simple, dar eficiente. Dintr-o carte străveche, învăţatul le citeşte eroilor, ca pe o poveste, ce trebuie să facă. În primul rând, spălarea frecventă a mâinilor cu apă şi săpun, atunci când tuşim sau strănutăm să ne acoperim gura cu pliul cotului sau folosirea şerveţelelor de unică folosinţă şi desigur, păstrarea distanţei sociale.

Cele mai simple gesturi de prevenţie sunt cele mai bune metode de a ţine posibilele infecţii la distanţă. Aşa că, cei doi super-eroi au acum o nouă misiune: de a transmite tuturor acest mesaj deloc complicat, dar important. „Protejează-te pe tine şi pe cei dragi ţie ! Protejează-i pe cei din jurul tău ! Împreună vom învinge virusul !” ne spun cu mult curaj Buburuza şi Motan Noir.

 

Miraculos: Buburuza şi Motan Noir (Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir) este un popular serial animat 3D pentru adolescenţi. O colaborare între mai multe studiouri de animaţie din Franţa (Zagtoon & Method Animation), Japonia (Toei Animation) şi Coreea de Sud (SAMG Animation). Seria este difuzată în toată lumea, în peste o sută de ţări, printre care şi România (Disney Channel), iar fanii aşteaptă deja sezonul cu numărul patru.

Acţiunea se petrece în Parisul modern, unde doi liceeni obişnuiţi, Marinette Dupain-Cheng și Adrien Agreste, au misiunea de a salva oraşul de răufăcători. Datorită super-puterilor pe care le primesc, ei devin Buburuza şi Motan Noir. Însă nimeni nu le cunoaşte adevăratele identităţi, nici măcar ei nu ştiu reciproc cine este în spatele măştilor. În acest carnaval, Marinette este îndrăgostită de Adrien, în timp ce el o iubeşte pe Buburuză.

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Juraţii iUmor aleg ultimul finalist al show-ului

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cea mai îndrăgită emisiune de umor din România se apropie de finalul celui de-al optulea sezon, iar înainte de marea finalã, difuzatã pe 6 iunie, de la 20:00, la Antena 1, juraţii vor alege ultimul finalist în cadrul semifinalei iUmor. În semifinalã vor participa cei care au primit cele mai multe voturi în aplicația iUmor, dar nu au reușit să se claseze pe primul loc în preferințele publicului. Câștigătorul semifinalei, care va avea loc sâmbãta aceasta, de la 20:00, pe Antena 1, se va alătura celor 10 finaliști în lupta pentru marele premiu în valoare de 20.000 euro, din data de 6 iunie.

Opt concurenți vor urca sâmbãtã pe scena iUmor sâmbata aceasta, pentru a câștiga un loc în marea finală iUmor: Adi Dima, Orban Gabi, Petre Dănuț Irinel, Vlad Schiopu, Nuri Guney, Ștefania Costache, Mr Kills şi Grupul de UMOR- Știrile care nu conteazã.

La fel ca şi în audiții, când concurenţii aveau nevoie de două dintre voturile juraților pentru a ajunge la vot în aplicația „iUmor”, în semifinală concurenții trebuie să îi convingă din nou şi sã primeascã douã voturi, altfel sunt eliminați. Cei care vor obține douã  “Thumbs up”, îi vor pune pe jurați într-o postură dificilă, pentru că Delia, Cheloo și Mihai Bendeac sunt cei care vor alege câștigătorul semifinalei iUmor dintre ei.

În cadrul marei finale iUmor, difuzate pe 6 iunie, de la 20:00, la Antena 1, telespectatorii vor putea vota interpretarea concurenților care au obţinut trei „Thumbs up” din partea juraţilor, într-un interval de 20 de minute, pentru a decide prin vot prin SMS la 1313 marele câștigător, care va pleca acasă cu marele premiu în valoare de 20.000 de euro.

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0