Connect with us
 

Organizatorii Festivalului Internațional “George Enescu” au lansat miercuri o aplicație dedicată pentru telefoane cu ecran mare și high resolution, noteaza Agerpres.

Aplicația poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store și pune la dispoziția utilizatorului informații în timp real despre cea de-a XXII-a ediție a Festivalului “Enescu”, disponibile și pe www.festivalenescu.ro.

“Astfel, utilizatorii au acces la fotografii în timp real de la concertele din cadrul Festivalului, la program, precum și la informații despre noutăți și despre alte evenimente care se desfășoară în cadrul Festivalului, dar și la știri și articole despre artiștii invitați și despre compozitorul George Enescu. Harta evenimentelor din Bucureștiul Creativ este, de asemenea, disponibilă în aplicație”.

Începând cu ediția 2013, strategia de comunicare a Festivalului “Enescu” mizează pe tehnologiile moderne pentru a permite accesul în timp real și eficient la informații și la concerte, aplicația fiind gândită pentru a-i ajuta pe iubitorii muzicii clasice să se descurce printre cele peste 150 de concerte ale festivalului și zecile de proiecte din cadrul Bucureștiului Creativ, dar și pentru a facilita accesul la conținut de actualitate despre festival.

Aplicația, care se sincronizează imediat cu site-ul atunci când telefonul mobil este conectat la internet, actualizându-și, astfel, conținutul, este disponibilă în limba engleză pentru a facilita inclusiv accesul publicului internațional.

Aproximativ 2.500 de artiști străini și 500 de artiști români vor fi prezenți la ediția de anul acesta a Festivalului “Enescu”, printre orchestrele care vor participa la eveniment numărându-se San Francisco Symphony, Israel Philharmonic, dirijată de celebrul Zubin Mehta, Filarmonica din Viena, Orchestra Operei din Munchen, Staatskapelle Dresden, London Symphony Orchestra, Orchestra din Sankt Petersburg, Filarmonica din Monte Carlo, Orchestra din Amsterdam .

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Alexandru Giboi, nominalizat de șase agenții de presă europene drept candidat pentru funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost nominalizat drept candidat pentru funcția de Secretar General al EANA – Alianța Europeană a Agențiilor de Presă.

Conform statutului EANA, pentru a deveni candidat pentru această funcție, este nevoie de nominalizarea a cel puțin trei agenții membre. Alexandru Giboi a fost nominalizat de următoarele agenții: BTA (Bulgaria), CNA (Cipru), ANA-MPA (Grecia), ATA (Albania), FENA (Bosnia și Herțegovina), TASR (Slovacia), alături de AGERPRES.

În acest moment, Alexandru Giboi este membru în Consiliul de Conducere al EANA, ales în septembrie 2015, dar și Secretar General al Asociației Agențiilor de Presă din Balcani (ABNA-SE), ales pentru un al doilea mandat în septembrie 2016. Alegerile din toamna acestui an vor avea loc în urma încheierii mandatului actualului Secretar General, Erik Nylen, expert în mass-media cu o vastă experiență. Înainte de a fi Secretar General al EANA, acesta a fost, printre altele, CEO al TT, agenția de presă suedeză.

Pentru funcția de Secretar General al EANA mai candidează și Lidia Sobanska, din Polonia, susținută de trei agenții de presă.

Pentru prima dată în istoria EANA, Conferința de primăvară a Alianței se va desfășura la București, în luna aprilie a acestui an, la invitația AGERPRES.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Exatlon, pe locul doi în topul căutărilor pe Internet

Published

on

 

La doar o luna de la debutul fulminant al celei mai iubite competitii sportive televizate, “Exatlon” a devenit un adevarat fenomen, inregistrand audiente remarcabile, demne de podium.

Fiecare editie a reality-ului difuzat la Kanal D, plina de suspans si adrenalina, tine cu sufletul la gura milioane de romani care isi sustin favoritii din concurs.

Interesul sporit manifestat de fanii “Exatlon” se muta si in online, acolo unde comentariile de sustinere pentru o echipa sau alta starnesc adevarate furtuni virtuale. Astfel, conform Google Trends, setea romanilor de informatii referitoare la show si concurenti, plaseaza “Exatlon” pe locul doi in topul cautarilor pe Internet.

Reality-ul, suta la suta autentic, a creat o comunitate puternica in social media. Informatiile actuale si interesante postate aproape in timp real cu momentele din fiecare editie “Exatlon”, cu si despre concurentii ramasi in competitie, pe paginile oficiale de socializare Kanal D, Facebook (https://www.facebook.com/ExatlonRomania/) si Instagram (https://www.instagram.com/exatlonromania/), aduna zilnic zeci de mii de abonati.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Agenţia Naţională de Presă, Agerpres a lansat proiectul editorial #UnicInEuropa

Published

on

 

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES a lansat vineri, 4 august, proiectul editorial #UnicInEuropa, care îşi propune să promoveze locuri din România ale căror particularităţi le fac să devină inedite, dar şi oameni care, prin inventivitatea lor, au lansat idei unice, au dat viață unor poveşti ce nu mai pot fi auzite niciunde în Europa.

 

Proiectul AGERPRES #UnicInEuropa promovează România, locurile pe care natura a ales să le marcheze cum nu a mai făcut-o nicăieri în altă parte, dar și clădiri, monumente și edificii ale căror poveşti poartă însemnele secolelor trecute, muzee care adăpostesc colecţii de artă unice.

Cu ajutorul reportajelor, imaginilor și al poveștilor unice în Europa, cititorii vor (re)descoperi prin proiectul #UnicInEuropa România, precum și oameni care au ales să ignore clişee, care nu au renunțat la ideile lor, indiferent cât de grea a fost materializarea acestora.

 

Printre materialele ce vor fi publicate în cadrul secțiunii speciale #UnicInEuropa se regăsesc:

Crucea Caraiman, un vis de Cartea Recordurilor sau Vulcanii noroioși – tărâmuri de pe altă lume.

Hashtagul prin care vor putea fi găsite pe Facebook și Twitter materialele jurnalistice este #UnicInEuropa. Proiectul editorial AGERPRES poate fi accesat la linkul: www.agerpres.ro/unicineuropa, urmând ca în fiecare zi de vineri, la ora 11:00, secțiunea să fie actualizată.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending