Connect with us

AUDIENȚE TV

Aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori au ascultat “Vocea Romaniei” la ProTV

Published

on

Isteria “Vocea Romaniei” a cuprins toata tara! Emisiunea difuzata de ProTv marti, 4 octombrie, in intervalul 20.18-22.25 a adunat in fata micilor ecrane in minutul de maxima audienta inregistrat la 22.02 aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori din intreaga Romanie.

In minutul de aur de la 22.03, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani ProTV obtinea 17,4 puncte de rating si o cota de piata uluitoare de 46,5%. Asta inseamna ca aproape jumatate din publicul vizat de ProTv urmarea emisiunea “Vocea Romaniei”. In acest minut, Antena 1 obtinea de 6 ori mai putin decit primul clasat, ProTv, si anume 2,8 puncte de rating si 7,4% cota de piata.

ProTV a fost lider de piata incontestabil pe toate segmentele de public. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTv inregistra o audienta medie de 12,1 puncte de rating si o cota de piata de 32,9% , in timp ce Antena 1 obtinea mai putin de jumatate, 4,5 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

Pe intreg publicul din mediul urban, ProTV a inregistrat tot o audienta dubla fata de cea a competitorului sau direct. In timp ce ProTv obtinea 9,9 puncte de rating si o cota de piata de 22,5%, Antena 1 inregistra doar 5,5 puncte de rating si 12,6% cota de piata.

Seara de marti, 4 octombrie, a fost una de-a dreptul exploziva in care scena de la “Vocea Romaniei” a fost inundata de personaje pline de vitalitate care au reusit sa impresioneze atit publicul, cit si antrenorii. Printre participanti s-au numarat un cuplu de indragostiti, o tinara de doar 16 ani, un barbat a carui voce puteai jura ca apartine unei femei, Ionel Istrati, basarabeanul care a cucerit Republica Moldova, cuceritorul Marian Vasilescu, fost concurent la “Romanii au talent”, dar si alte voci pline de temperament.

Cel mai norocos si “dorit” antrenor al serii a fost Horia Brenciu care a reusit sa coopteze in echipa sa inca 4 concurenti. Fie ca a invocat frumusetea orasului sau natal Brasov, fie ca s-a oferit sa ofere sarutari inofensive sau a apelat la cele mai tari atuuri muzicale ale sale, Horia Brenciu a reusit sa le sufle celorlalti antrenori citiva dintre concurentii doriti si de ei. Fara sa stie, Horia a ales in echipa sa un cuplu de indragostiti . Cei doi tineri au participat separat la “auditiile” pe nevazute.

Chiar daca la prestatia ei s-au intors Moga, Brenciu si spre final si Smiley, Beatrice Vladan si-a ales, “compatriotul”. Beatrice a fost in permanenta sustinuta de prietenul ei Vlad Stoica, bucuresteanul care a reusit cu interpretarea sa plina de sensibilitate a melodiei “Hello” sa intoarca toate cele 4 scaune. “Mai lasa-ne cu Brasovul!” au strigat exasperati ceilalti 3 jurati cind acesta a invocat amintirile frumoase care il leaga de orasul natal, iar Vlad Stoica a recunoscut ca doar 10% a contat in decizia lui de a alege echipa lui Brenciu faptul ca si iubita sa a ales acelasi antrenor. Singura problema pentru cei doi indragostiti va fi de-acum incolo faptul ca vor trebui sa lupte unul impotriva celuilalt pentru a supravietui tuturor etapelor. 

Tot in echipa lui Horia Brenciu se afla si cea mai tinara concurenta de pina acum care are doar 16 ani si este din Mangalia. Iulia Pustila a convins prin vocea ei puternica si matura, iar reactiile pozitive nu au incetat sa apara. Loredana s-a aratat de-a dreptul impresionata si a spus: “am simtit emotii pina in virful capului. Superb! Ma regasesc! M-ai cucerit pe deplin!”. Horia Brenciu s-a oferit sa o si sarute ca sa accepte sa intre in echipa lui, lucru care l-a oripilat de-a dreptul pe Smiley care a exclamat: “nu credeam ca o sa scoti si armele astea!”. Horia Brenciu nu s-a sfiit insa sa foloseasca toate argumentele necesare pentru a o convinge sa vina in echipa sa. A vorbit mult, a argumentat, a explicat si in cele din urma a cistigat. Concluzia lui Moga: “daca vorbesti mult, cistigi! Vorbesti si cistigi”.

Cea de-a patra concurenta care s-a adaugat echipei lui Horia Brenciu a fost Cristina Vasiu de 19 ani, din Deva. Inaintea concursului declara ca si-ar dori sa ajunga in echipa Loredanei, dar a ajuns in cea a lui Brenciu. “ai muscat fiecare cuvint, ai simtit fiecare cuvint si am simtit ca avem un viitor impreuna – a fost pledoria cistigatoare a lui Horia.

Seara de marti, 4 octombrie, a fost una benefica si pentru antrenorul Smiley care si-a completat echipa cu inca 3 concurenti. Catalin Dobre, tinarul de numai 20 de ani din Brasov a declarant inca de la inceput “I feel good”, stare care s-a transmis tuturor celor din sala, dar si antrenorilor. Extrem de simpatic, Catalin Dobre i-a surprins pe toti cu look-ul sau care nu se potrivea deloc cu ceea ce-si imaginasera antrenorii. “Esti supersimpatic!” a declarant incintat Smiley, cel care s-a aratat foarte fericit ca nu s-a intors si Brenciu evitind astfel emotiile unei confruntari. Smiley l-a luat in brate de-a dreptul pe firavul concurent care a reusit sa emane bunadispozitie si sa aduca zimbetul pe buzele tuturor.

La fel de plin de vitalitate a fost si cel de-al doilea concurent ales de Smiley in echipa sa. Ionel Istrati are 20 de ani, este din Chisinau, iar de pe urma talentului sau s-a ales cu numele de “Privighetoarea Nistreana”. Cunoaste 6 limbi, iar atunci cind incepe sa cinte nu se mai poate opri. Exact acest lucru s-a intimplat si pe scena de la “Vocea Romaniei” cind “Buleria, Buleria” a avut rezonanta maxima si a fost urmata de fragmente din alte si alte cintece.  “Ionel e necintat demult” a fost concluzia lui Smiley, iar Horia Brenciu si-a aratat in final regretul ca nu a apasat pe buton.

Cel de-al treilea concurent ales de Smiley in echipa sa a fost Marian Vasilescu, o cunostinta mai veche a antrenorului de la emisiunea “Romanii au talent”. Acesta a fost sustinut din public de prietenul sau Adrian Tutu, castigator al primului sezon al emisiunii care a facut furori la ProTv. Tinarul de 20 de ani din Drobeta Turnu Severin este foarte fericit ca a ajuns in echipa in care isi dorea.

Concurenta Teodora Morosanu a creat o adevarata disputa in jurul faptului ca in timpul interpretarii ochii ei s-au umezit. Unii au spus ca sint umezi de la emotie, altii de la “umoarea apoasa”. Indiferent care a fost motivul pentru care ochii pareau inlacrimati, vocea a fost cea care l-a facut pe Moga sa apese pe buton si sa o aleaga pe Teodora in echipa sa.

Georgiana Mototolea de 31 ani din Bucuresti a intrat in urma cu 10 ani in studioul lui Marius Moga, dar la acea vreme vocea ei nu a fost pe gustul lui. Lucrurile s-au schimbat insa intre timp si acum Marius Moga a fost primul care a apasat butonul “Eu te vreau”.

Loredana s-a ales si ea cu o prietena si o noua concurenta in echipa sa. “Esti a mea!” i-a spus Loredana Anei Odagiu, tinara de 24 de ani care a cucerit-o pe artista. Se pare ca talentul a fost foarte darnic cu familia Odagiu pentru ca printre artistii familiei se numara si sora ei, Monica Odagiu, de 14 ani, cantareata la pian si chitara, componenta a trupei LaLa Band. Ana Odagiu a venit insotita de actrita Crina Semciuc care i-a tinut pumnii strinsi toata competitia.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

PRO TV: Campania ”Oameni de vânzare”, lider de audiență

Published

on

Duminică seară, la România, te iubesc!, Rareș Năstase a încheiat campania ”Oameni de vânzare”, despre amploarea pe care a luat-o traficul de carne vie. Ediția din această săptămână și reportajele difuzate de Știrile PRO TV au fost lider de audiență.

 

O statistică îngrijorătoare ne plasează pe primul loc la traficul de persoane, iar 7 din 10 tinere ajung să fie exploatate în toată Europa de către rețele care provin din țara noastră. Săptămâna trecută, în fiecare zi, la Știrile PRO TV de la ora 19:00, Rareș Năstase ne-a arătat mărturiile impresionate ale fetelor implicate în acest fenomen. Reportajele difuzate au fost lider de audiență și au înregistrat o medie de 8 puncte de rating și 27.9% share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 4.8 puncte de rating și 16.8% cotă de piață. La nivel național, 2 milioane de români au urmărit reportajele realizate de Rareș Năstase.

 

Ediția România, te iubesc! de duminică a fost lider de audiență și a înregistrat 7.3 puncte de rating și 23.1% share în rândul publicului comercial format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 puncte de rating și 13.4% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de telespectatori au urmărit dezvăluirile

 

Tu când ai spus ultima dată România, te iubesc?

Toate reportajele pot fi urmărite pe www.romaniateiubesc.stirileprotv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

 „Vedeta populară”, în top 3 al celor mai urmărite programe din 3 noiembrie

Published

on

O gorjeancă de numai 17 ani s-a calificat în semifinala Vedeta populară de la TVR 1. Duminică, 3 noiembrie, emisiunea Vedeta populară, prezentată de Iuliana Tudor, a urcat în top 3 al programelor serii, la nivel naţional.

La Vedeta populară ajung mulţi tineri talentaţi şi idealişti, pentru care folclorul este în primul rând o pasiune şi abia apoi o carieră. Este şi cazul gorjencei în vârstă de numai 17 ani care visează să fie mereu aplaudată la scenă deschisă, iar duminică seară, a reuşit să se califice în semifinala Vedeta populară de la TVR 1.

Lorena Ene s-a născut în Drobeta Turnu Severin şi cântă de când avea 8 ani. În clasa a cincea, s-a mutat la un liceu de muzică, împotriva dorinţei părinţilor. A luptat pentru alegerea ei şi le-a demonstrat că a luat cea mai bună decizie. Bucuria ei sunt aplauzele.

Duminică seară, Lorena Ene a impresionat publicul şi a obţinut cel mai mare punctaj din partea juriului la Vedeta populară, devenind câştigătoarea celei de-a patra ediţii a sezonului patru Vedeta populară şi se pregăteşte pentru semifinala pe care o vom vedea la TVR 1 în luna decembrie.

De când s-a apucat serios de muzică, Lorena a găsit mereu un sprijin de nădejde în profesoara ei. Cel mai important susţinător al Lorenei, profesoara ei Maria Loga, a însoţit-o în proba a doua pe scenă la Vedeta populară.

 

Ediţia a patra Vedeta populară, cea mai vizionată de până acum a sezonului curent

Aproape 850.000 de telespectatori (4,7% rating şi 12.2% cotă de piaţă) au urmărit la TVR 1 Vedeta populară, în cel mai vizionat minut al show-ului (22.24). Desfăşurată în intervalul 21.00-22.50, emisiunea prezentată de Iuliana Tudor la TVR 1 duminică, 3 noiembrie, a fost vizionată în medie de 622.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating mediu de 3,5% şi unei cote de piaţă medii de 8.2%. Partea a doua a show-ului de talente din folclorul românesc a adunat în faţa micilor ecrane 728.000 de telespectatori (rating 4,1% şi share 10,7%).

La nivelul întregii ţări, emisiunea Vedeta populară de la TVR 1 s-a clasat în top 3 al celor mai urmărite programe ale serii de 3 noiembrie, după ProTV şi Kanal D.

Iuliana Tudor ne dă întâlnire duminică, 10 noiembrie, ora 21.00, la TVR 1, la o nouă ediţie în care cinci tineri luptă să câştige titlul de „Vedeta populară” şi marele premiu de 100.000 de lei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: