Aproape 2,5 milioane de romani au dat-o pe comedie in “Las Fierbinti”, episodul 4, la ProTV - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

Aproape 2,5 milioane de romani au dat-o pe comedie in “Las Fierbinti”, episodul 4, la ProTV

Published

on

Telespectatorii Pro Tv au fost joi seara cu ochii pe Celentano si pataniile simpaticului betiv cu nevasta si soacra cicalitoare. Astfel, episodul patru al serialului “Las Fierbinti” a fost lider de audienta pe intreg intervalul de difuzare (20.30-21.28), Pro Tv inregistrand un varf de audienta pe publicul sau tinta de 13 puncte de rating si 28,2 % cota de piata.

 

In minutul de maxima audienta, 21.08, aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii erau cu ochii pe serialul de la Pro Tv. “Las Fierbinti” a fost din nou lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat pe publicul comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani o audienta medie de 9,7 puncte de rating si 21,8 % cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a clasat a doua cu 6,3 puncte de rating si 14,3 procente din cota de piata.

 

Pe publicul din mediul urban Pro Tv a condus topul audientelor cu o medie de 8,3 puncte de rating si 16,1 % cota de piata, fiind urmat de Antena 1 cu 5,3 puncte de rating si 10,4 % cota de piata. Si la nivelul intregii tari “Las Fierbinti” a fost de departe cel mai vizionat program cu o audienta medie de 9,6 puncte de rating si 18,1 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care obtinea 6 puncte de rating si 11,3 % cota de piata.

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending