Connect with us

ALL MEDIA

Aproape jumătate dintre respondenții unui studiu își doresc o carieră de succes

Avatar

Published

on

41% din reprezentanții clasei mijlocii consideră important să aibă o carieră de succes şi 43% își doresc să lucreze într-un domeniu care le place, în timp ce pentru doar 13% este important să aibă un loc de muncă sigur. Acestea sunt câteva din rezultatele unui studiu.

Finding the middle class, cel de-al optulea studiu realizat sub umbrela SMARK Research, realizat de eResearch, pleacă de la premisa că, deşi clasa socială de mijloc are o dimensiune economică, ea nu se reduce la aceasta, în general clasa socială este mult mai complexă decât gruparea după criterii economice.

Pentru a diferenția clasa de mijloc de celelalte clase sociale, pe lânga criteriile economice, au fost luate în considerare: statutul profesional, ocupația, educația, valorile, mentalitățile, stilul de viață și formele proprii de expresie ale claselor analizate. Pe lângă clasa mijlocie, care este focusul acestui raport, studiul surprinde și analizează și celelalte două clase care completează peisajul demografic, respectiv clasa de jos (Lower class) și clasa aspirantă (Rising class).

O altă premisă a studiului este specificul clasei mijlocii din România, care nu poate fi comparată cu cele din țările capitaliste dezvoltate și relativ noul context al devenirii României țară membră a Uniunii Europene.

“Am vrut să facem acest studiu despre clasele sociale din România, cu focus pe clasa mijlocie, pentru a înțelege în ce fel a fost influențată structura socială în acești ani de dificultate financiară. Se tot spune că problema principală a Romaniei este că nu are o clasă de mijloc solidă și am vrut să vedem în ce măsură acest lucru este adevărat. Apoi pe multe subiecte ale agendei publice pare că avem de-a face cu două (sau cu mai multe) Românii și una dintre ele este România tăcută despre care nu știm decât că e nemulțumită. Puteam bănui că acolo se regăsește o parte din middle class, dar nu puteam şti exact ce îşi doreşte acest segment, cât de diferit este el față de restul societății. Și în privința bugetului de consum sunt multe servicii care trag speranța că dacă buzunarul cetățeanului de rând e complet găurit, poate a mai rămas ceva pe fundul sacului celor care au un venit ușor mai ridicat. Toate acestea au fost ipoteze de lucru de la care am plecat în demersul de a găsi şi a înțelege consistența şi componenţa clasei mijlocii din România”, afirmă Sorel Radu, fondator al E-research.

Finding the middle class cuprinde o serie de informaţii despre nivelul de trai, surse de venit, credite bancare sau ipotecare, posibilitatea de a călători, sănătate, dar și comportament de consum, afiliere politică, lucruri care contează în viață, branduri preferate, pentru fiecare dintre cele 3 clase sociale analizate, cu accent pe diferenţele specifice clasei mijlocii.

Iată câteva dintre rezultate:

  • 41% din reprezentanții clasei mijlocii consideră important să aibă o carieră de succes şi 43% își doresc să lucreze într-un domeniu care le place, în timp ce pentru doar 13% este important să aibă un loc de muncă sigur;

  • 54% dintre reprezentanții Rising class citesc reviste și ziare, cu mult peste celelalte două clase sociale analizate;

  • Pentru clasa mijlocie este important să călătorească ca să descopere lumea, acesta fiind unul dintre cele mai dorite lucruri în viață. În același timp ei sunt cei care nu consideră că trebuie să plece din țară ca să reușească în viață;

  • Majoritatea brandurilor preferate de fiecare dintre cele 3 clase sociale sunt din categoriile: auto, electronice și îmbrăcăminte;

  • Lower class  sunt cei care participă cel mai mult la acțiuni de voluntariat.

Cercetarea a fost realizată cantitativ, pe un eșantion de 1180 de respondenți, reprezentativ la nivel urban, pentru populația între 14 și 64 ani, în luna aprilie a acestui an.

Comentarii

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Scaunul de birou – cât te costă să stai confortabil la birou

Avatar

Published

on

Scaunul de birou ales corespunde cu cât de mult îți pasă de confortul tău. Asta pentru că petrecem mai mult timp ca oricând, stând. Orele de muncă par să se rezume la a sta pe scaun în fața laptopului, zi de zi, ore în șir. Nu facem îndeajuns de multă mișcare fizică încât să compensăm cu orele petrecute stând pe scaun, așadar putem cel puțin să fim selectivi în ceea ce privește confortul acestor ore.

Primul rol al unui scaun va fi cel pur decorativ; este de la sine înțeles de ce, primul impact fiind cel cromatic. Atenția cade pe formă și linii, pe detalii. Însă preocupați să integrăm un anumit tip de scaun într-un anumit decor, se prea poate să neglijăm ceea ce este realmente important.

Ce este scaunul ergonomic

Pentru ca un scaun de birou să fie potrivit, acesta trebuie să mențină poziția coloanei conform curburii naturale. Scaune de birou ergonomice sunt cele care se pot ajusta, sunt flexibile și moi. Pot fi incluse și alte detalii, de la tipul de roți la calitatea materialelor utilizate. În sens larg, un scaun ergonomic este cel care asigură confort sporit în utilizare. Prea vag ca să se rezume la detalii anume. Așadar vedem peste tot în magazine scaune ergonomice, însă în fapt acestea pot de fapt doar să țină cont de un șezut și spătar moale.

Cu cât mai multe funcții, cu atât mai bine

Un scaun potrivit este cel care are atât de multe funcții încât realmente poate contribui la confortul tău. Dacă ai o activitate dinamică, atunci este necesar ca scaunul să dispună de roți, să aibă mobilitate, dar și sistem de fixare, la nevoie. Iată detalii la care trebuie să fii atent în selecția scaunului ergonomic:

Ajustabil – pentru înălțimea, nu doar a ocupantului, ci și în funcție de tipul de masă/birou la care va fi așezat. În unele cazuri și tetiera este reglabilă sau alte părți.

Să permită balans – pentru cei cu dureri de spate, posibilitatea de a balansa scaunul va fi o nevoie de a detensiona mușchii, după ore îndelungi de stat pe scaun.

Să includă cotiere – pentru că cele fără, minimaliste în design, nu susțin la fel de bine poziția optimă a corpului în fața biroului.

Să fie moale – aici contează și calitatea materialelor. Dacă nu este din piele naturală, nu rezistă la fel de mult. Dacă este textil, absoarbe mirosurile și umiditatea. Iată și motivele pentru care producătorii au gândit tot felul de variante, cu inserții de materiale, cu mesh cel mai adesea, material ce permite flux de aer ce pătrunde și ventileaza zona, decupaje sau scaune fără tapițerie, cele din plastic special, de tip EVA. Așadar există opțiuni pentru toate gusturile.

Să includă suport pentru picioare – în variantele moderne, astfel de scaune au o extensie ce poate fi ușor și rapid mascată la nevoie, fiind retractabilă. Un astfel de scaun este ideal pentru că devine multifuncțional, perfect pentru momentele de relaxare, când permite ca ocupantul să se întindă și să se destindă.

Cât costă un scaun de birou de calitate

Pentru un scaun de birou de lux, de calitate premium, rotativ te poți aștepta să plătești și peste 2000 de lei. Asta nu înseamnă că nu vei găai și opțiuni mai accesibile. O recomandare este magazinul DivaHome, unde varietatea de opțiuni înseamnă că indiferent de buget se vor găsi alternative, scaune de birou de calitate, ce țin cont și de bugetul cu o limită.

Scaunul ales pune semn de egal între confort și randament

Într-o oarecare măsură nu place nimănui munca statică continuă, mai ales când scaunul folosit este unul rigid.

Ca element esențial de la birou, scaunul trebuie să fie ales conform cu spațiul dat, nu doar ținând cont de buget. Așadar, cât de ajustabil va fi, câte funcții dispune înseamnă un interes raportat la cât de des și mult îl folosești. Se poate să nu fie nevoie de un scaun complex, scump, directorial, pentru că nu doar acestea asigură un confort sporit.

Spor la shopping! În această perioadă la DivaHome sute de modele de scaune de birou au prețuri promoționale. Verifică oferta curentă în cadrul paginii divahome.ro.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0