Connect with us

Campanie TV

Arena Leilor și School for Startups România pornesc într-un turneu național

Avatar

Published

on

Pe data de 31 ianuarie 2012, echipa de producție a emisiunii „Arena leilor” și organizatorii programului School for Startups România se vor afla la Timișoara, hotel Timișoara, sala Viena I, la primul eveniment din cadrul unui turneu național ce vizează selectarea celor mai bune proiecte de afaceri pentru noul sezon al emisiunii. Participarea la eveniment este gratuită, dar locurile sunt limitate.
Împreună, „Arena leilor” și School for Startups România își propun să găsească oameni cu inițiativă și spirit antreprenorial care doresc să prezinte o idee de afacere, o invenție sau o afacere pe care doresc să o extindă, în fața unor investitori dispuși să își investească atât banii, cât și experiența în afaceri noi sau în curs de dezvoltare.

În cadrul acestei întâlniri, experții în educație antreprenorială de la School for Startups România vor susține un Open Class despre modul în care trebuie prezentată o idee de afacere sau o afacere în fața unui investitor și importanța proiectării unui business plan.
Marius Ghenea, cunoscutul antreprenor în serie și business angel, le va vorbi participanților despre experiența pe care o oferă participarea în emisiunea Arena leilor și despre mecanismul de realizare a emisiunii.

Va urma apoi o sesiune de prezentări de proiecte în fața unui juriu format din membrii echipei de producție a emisiunii, iar proiectele selectate vor fi prezentate ulterior în cadrul show-ului TV în fața investitorilor invitați.

Pe plan local, evenimentul se bucură de susținerea Agenției pentru Dezvoltare Regională Vest (ADR Vest), al cărei rol este acela de a contribui la dezvoltarea durabilă şi prosperitatea Regiunii Vest, prin încurajarea investiţiilor, angajarea permanentă în procesul de restructurare industrială şi de creare de noi locuri de muncă. Participarea  la eveniment este gratuită (însă locurile sunt limitate), iar înscrierea se face prin completarea formularului de înregistrare disponibil pe www.turneuarenaleilor.ro, până la data de 30 ianuarie 2012.

School for Startups (S4S) este un program unic, dezvoltat în Marea Britanie de Doug Richard, antreprenor în serie, angel investor și invitat la emisiunea difuzată de BBC, Dragon’s Den (echivalentul “Arenei Leilor” din România). S4S este un program prin care tinerii sunt ajutați să înceapă afaceri de succes, iar antreprenorii aflați la început de drum sunt ajutați să își dezvolte afacerea în mod corect încă din faza de startup. Marius Ghenea, președinte al Fit Distribution și invitat permanent în cadrul emisiunii TV “Arena Leilor”, participă în calitate de profesor la acest program. School for Startups a fost adus în România de către Fundația Post-Privatizare. Web-site: www.turneuarenaleilor.ro

Emisiunea Arena Leilor a fost lansată de TVR 2 în ianuarie 2007 ca o premieră pe piaţa media autohtonă. Pentru prima dată telespectatorii români au putut urmări un nou format de emisiune: „business reality show” – având ca scop educarea şi sprijinirea antreprenorilor aflaţi la început de drum sau care doresc să-şi extindă afacerea. Bilanţul programului Arena Leilor în acest moment este impresionant: cinci ani de emisie, 117 ediţii, sute de concurenţi selectaţi din peste 3000 de candidaţi, mii de idei de afaceri, milioane de euro puse în joc şi un număr tot mai mare de telespectatori care au putut urmărit „pe viu” cum se prezintă un plan de afaceri, cum se negociază cu un investitor şi ce soluţii pot fi aplicate pentru afacerilor lor. Web-site: www.tvr.ro/arenaleilor.

Comentarii

Campanie TV

”Greu de respirat. Problema rămâne în aer”, un nou proiect editorial realizat de jurnaliștii Digi24

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI
  • Conform unul studiu al Observatorului Român de Sănătate, 23.000 de oameni mor anual în tara noastră din cauza bolilor cauzate de poluare
  • Bucureștiul se află în topul celor mai poluate orașe din țară
  • Comisia Europeană obligă România să ia măsuri pentru reducerea poluării

 

Digi24 lansează un nou proiect editorial – Greu de respirat. Problema rămâne în aer. Începând cu data de 20 februarie, în fiecare joi, timp de cinci săptămâni, în jurnalele Digi24, vor fi difuzate reportaje care vor răspunde la două întrebări esențiale: de ce a devenit atât de greu să respirăm aer curat și ce fac oficialii care ar trebui să nu mai lase problema în aer.

Problema aerului poluat este atât de gravă încât Comisia Europeană obligă ţara noastră să ia măsuri urgente pentru reducerea poluării. Statisticile confirmă faptul că aerul din marile oraşe e aducător de boli, tot mai multe şi mai grave, iar capitala României se află în vârful acestui „top”. Aceleași studii arată că 23.000 de români mor anual din cauza bolilor cauzate de poluare. Tot mai des mergem pe stradă și simțim nevoia să ne ținem respirația, praful înnegrește mașinile, geamurile locuințelor, hainele și, în final, plămânii, iată câteva semnale ce conduc la concluzia că respirăm un fel de otravă. Nu ştim câtă, pentru că măsurătorile sunt atât de inexacte încât nu au fost desluşite nici la nivel înalt.

„Acest proiect este, mai degrabă, o campanie de conștientizare, care lipsește cu desăvârșire în România. Știm că avem o problemă cu poluarea, dar nu știm de ce, cum ne afectează și ce putem face pentru a ne proteja. Autoritățile s-au întrecut în declarații și cifre de-a lungul timpului și ne-au făcut să uităm un lucru esențial: când respirăm aer poluat, organismul nostru are de suferit. Veți vedea în campanie mărturii ale unor oameni care au ajuns dependenți de medicamente din cauza poluării și care fug din București ori de câte ori au ocazia, pentru a putea respira normal”, spune jurnalista Digi24, Teodora Iacob, promotorul acestei campanii.

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Lucian Mîndruță, Digi24 și Digi FM lansează campania “Cu drumurile curate”

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI

Pentru cei care nu așteptă ca schimbarea să vină de ceilalți, ci fac schimbarea care face diferența, Lucian Mîndruță, Digi24 și Digi FM lansează “Cu drumurile curate”. Campania de implicare civică își propune să îndemne românii la acțiuni concrete și recurente pentru protecția mediului.                                                                                                                                                                                      “Când mergi încet pe drumurile României, realizezi că prea mulți dintre noi își iubesc țara doar din vorbe. Iar faptele spun altceva: tone de gunoaie, de la cele de construcții și până la cele menajere, ajung ZILNIC pe marginea drumurilor, pe câmpuri și în păduri. Începem deci prin a vă arăta ceea ce, la 90 de kilometri pe oră, nu avem când să vedem. Și, după aceea, încercăm să și strângem, pe porțiuni pe care putem strânge comunități să ne ajute. În Muntenia, Ardeal și Moldova,” a declarat jurnalistul Lucian Mîndruță.

Prima etapă a proiectului se desfășoară până la data de 1 martie 2020 și invită publicul să trimită la adresa de email ajutor@cudrumurilecurate.com imagini care ilustrează realitatea pe care cu toții ne-am obișnuit să o luăm drept “normalitate”. De-a lungul drumurilor județene și naționale s-au format adevărate gropi de gunoi. Acestea sunt zonele vizate, iar fotografiile trebuie însoțite de coordonatele locurilor în care au fost realizate.

Harta drumurilor murdare va fi actualizată constant, în această perioadă, pe site-ul campaniei, www.cudrumurilecurate.com, pentru a crea o imagine completă și realistă a situației.

Cea de-a doua etapă a campaniei urmărește mobilizarea oamenilor care-și doresc să schimbe lucrurile și sunt, deopotrivă, dispuși să investească timp și efort pentru o țară “cu drumurile curate”.

Aceștia se pot înscrie ca voluntari pe site-ul campaniei pentru ultima etapă a proiectului, în care, alături de Lucian Mîndruță și de voluntarii Digi România, vor participa la acțiuni de ecologizare în trei regiuni ale țării.

Inițiatorii campaniei invită cetățenii, autoritățiși organizațiile locale care se ocupă de salubrizare și / sau de colectarea selectivă a gunoiului să se alăture acestui demers. Obiectivul acestor acțiuni punctuale este să responsabilizeze comunitățile în care se vor desfășura și să creeze premisele unei schimbări de durată, sustenabile.

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

„Statul la stat”, un nou proiect editorial Digi24 care prezintă neregulile din serviciile publice

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI
  • Avem milioane de funcționari și angajați în sistemul public și mii de frustrări și nemulțumiri legate de serviciile pe care le plătim și le primim.
  • Avem mii de instituții publice și milioane de întrebări despre rostul lor. În multe dintre ele, nici cei care lucrează acolo nu știu ce-ar trebui să facă. Nu știu cu ce se ocupă.
  • Știm însă că ocupă birouri și primesc salarii drept răsplată pentru servicii și favoruri politice.

 

Prin proiectul editorial „Statul la Stat”, Digi24 cere depolitizarea instituțiilor de stat și profesionalizarea lor profundă. Proiectul urmărește să descopere și să arate neregulile din serviciile publice a căror unică rațiune de a exista pare să fie recompensa politică. Din 5 februarie, în jurnalele Digi24 vor fi difuzate anchete și reportaje realizate de jurnaliștii Toma Petcu și Sergiu Voicu, iar subiectele vor fi dezbătute în platou cu analiști și reprezentanți ai instituțiilor publice.

Instituțiile de stat consumă, anual, 30% din bugetul României și eșuează chiar în misiunea lor de bază: satisfacerea nevoilor publice. Calitatea serviciilor publice este unul dintre marile motive de nemulțumire din România și unul dintre motivele pentru care românii părăsesc țara. Conform unui sondaj IRES, 69% dintre cetățeni spun că sunt nemulțumiți de administrația publică. Aceeași analiză arată că 30% dintre români consideră corupția principala problemă de care se lovesc în instituțiile publice, urmând birocrația (27%), indiferența angajaților (23%), incompetența (8%) și politizarea (6%).

Campania „Statul la Stat” reprezintă o colecție de răspunsuri la întrebările „De ce ni se întâmplă asta? De ce dăm atât de mulți bani pe atât de multe instituții cu atât de mulți angajați, mulți dintre ei insuficient pregătiți sau chiar complet nepregătiți?”. Demersul jurnalistic urmărește identificarea instituției și verificarea jurnalistică a activității sale. Depinde de administratorii statului și de societate, în egală măsură, ca serviciile publice să fie în slujba tuturor cetățenilor.

*Reuters Institute Digital News Media Report 2019

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0