Connect with us

AUDIENȚE TV

Aseară, pe Antena 1, un nou record de audiență pentru cel mai iubit show culinar: Amalia Bellantoni părăsește Chefi la cuțite

Avatar

Published

on

Ediția de luni seară a adus un nou record de audiență pentru emisiunea Chefi la cuțite: show-ul a înregistrat cea mai bună audiență la nivelul publicului comercial, de la lansarea sezonului 7.

29,3 procente din cota de piață și 10,5 puncte de rating a obținut în medie, pe publicul comercial, emisiunea de la Antena 1, ce a fost urmată, pe locul secund, de Pro Tv, cu doar 8.7 puncte de rating și 24,2% cota de piață.

În intervalul orar în care a fost difuzată, 20.00-23.47, emisiunea Chefi la cuțite a fost alegerea celor mai mulți români, astfel că show-ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public. La orașe, Antena 1 a condus cu o medie de 9,4 puncte de rating și 21,1 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,2 puncte de rating și 16,3 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării Chefi la cuțite a fost lider cu o medie de 9,4 puncte de rating și 21 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,6 puncte de rating și 17% cota de piață.

În minutul de maximă audiență de la 21.17, cel mai iubit show culinar era urmărit de 2.220.000 de telespectatori, la nivel național.

Penultimul battle pe echipe a avut un rezultat neașteptat, motiv pentru care bucătari din toate cele trei echipe au intrat la duel. În vreme ce echipa albastră a intrat în formulă completă, chefii Bontea și Scărlătescu au fost nevoiți să trimită într-o nouă luptă doar jumătate din trupa pe care o coordonează. În urma unei probe cu o temă care i-a făcut pe concurenți să facă spectacol în farfurie, majoritatea au obținut un punctaj foarte mare, însă un singur dish nu s-a ridicat la nivelul celorlalte. Amalia Bellantoni, din echipa lui chef Florin Dumitrescu, a părăsit astfel show-ul și a lăsat echipa albastră în doar trei bucătari, chiar la un pas de semifinală: ”Experiența Chefi la Cuțite a fost până în momentul de față cea mai intensă trăire după cele două nașteri! Emoții, suspans, lacrimi, tristețe, bucurie, pe scurt de la agonie la extaz! Mulțumesc celor care m-au susținut, dar și celor care se uitau la Chefi la Cutite doar pentru a vedea daca voi ieși din competiție ! Nu am vrut sa stârnesc nicio controversă, m-am bucurat de show asa cum s-au bucurat si colegii mei. Grazie a tutti!”.

Foto Credit: ANTENA 1

Citeste si:

Ela Crăciun a fost premiată de Forbes pentru succesul cărților sale dedicate părinților

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 9 decembrie 2019

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0