Connect with us

Analize

Asia Express a doborât un nou record de audienţă. Speak şi Ştefania au câştigat jocul de amuletã din insula taiwanezã

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

 Etapa semifinalã a celui mai dur reality show, Asia Express – Drumul Comorilor se apropie de final, iar cursa pentru marele premiu oferit în Taipei devine tot mai strânsã.

În ediţia difuzatã asearã la Antena 1, care a stabilit un nou record de audienţã la nivelul categoriei divertisment – reality show, fiind cel mai bun produs de acest timp din România, concurenţii au fost nevoiţi sã facã faţã unei noi provocãri gastronomice: sã consume din specialitãţile chinezeşti – gât de raţã şi ou vechi de 100 de ani. Tot în ediţia de asearã, Gina le-a pus la grea încercare condiţia fizicã, aceştia fiind nevoiţi sã urce sute de trepte cu un butoi de vin în spate. Jocul de amuletã desfãşurat pe o insulã taiwanezã a fost câştigat de cãtre Speak şi Ştefania, în urma unei lupte strânse, care le-a pus la bãtaie cunoştinţele de canotori şi memoria vizualã.

Ediţia difuzatã luni, 13 aprilie, s-a impus ca lider detaşat de piaţã şi a doborât recordul de audienţă, înregistrând cele mai mari cifre din toate cele trei sezoane, pe toate targeturile, la nivelul cotei de piaţã, dar şi la nivelul ratingului, pe publicul comercial. Antena 1 a fost lider de piaţă şi la nivelul Prime-Time-ului (intervalul cuprins între 19.00-23.00), pe toate categoriile de public, dar şi la nivelul întregii zile, pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsã între 18 şi 49 de ani.

Aşadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, şi a obţinut, pe perioada difuzării Asia Express (20:24-23:33), o audienţă medie de 13.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 38.1%, aproape triplu faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci 5.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14.3%. Şi în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 10.3 puncte de rating şi 23.2% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 5.4 puncte de rating şi 12.1% cota de piaţã, în vreme ce Pro Tv ocupa cea de-a treia poziţie în clasament, cu 5.3 puncte de rating şi 11.8% cota de piaţã. Și la nivelul întregii ţări, cei mai mulţi telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audienţă cu o medie de 10.6 puncte de rating şi 22.9 cota de piaţă, în vreme ce Kanal D se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 7 puncte de rating şi 13.1% cota de piaţă. Şi de aceastã datã Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasamentul audienţelor, cu 6.1 puncte de rating şi 13.1% cota de piaţã.

            În minutul de aur, înregistrat la 21:13, peste 2.2 milioane de telespectatori la nivel naţional urmãreau cu sufletul la gură aventurile celor 4 echipe în Taiwan.

            Aventura pe Drumul Comorilor continuã şi azi, imediat după Observator, la Antena 1, cu noi misiuni şi încercãri pentru concurenţi. Aşa se face cã aceştia vor fi nevoiţi sã apeleze şi la cunoştinţele muzicale, trebuind sã interpreteze câte o piesã la alegere, folosind instrumente specifice unui vechi trib taiwanez. Iar pentru ca provocarea sã fie şi mai grea, juriul va fi format chiar din membrii tribului,  alãturi de turiştii aflaţi atunci în zona în care s-au desfãşurat filmãrile. Provocãrile nu se vor opri însã aici, în aceastã ediţii concurenţii ajungând într-un loc spectaculos din Taiwan, un muzeu şi o fabricã de lut, unde misiunea pe care o vor avea de îndeplinit se va lãsa cu foarte multe peripeţii.

Cum şi dacã vor face faţã concurenţii acestor misiuni, dar mai ales cine sunt cele trei perechi care vor participa la cursa pentru ultima şansã, telespectatorii vor vedea în această seară, după Observator, la Antena 1.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 13 aprilie 2020

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0