Connect with us

Analize

Asia Express a doborât un nou record de audienţă. Speak şi Ştefania au câştigat jocul de amuletã din insula taiwanezã

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

 Etapa semifinalã a celui mai dur reality show, Asia Express – Drumul Comorilor se apropie de final, iar cursa pentru marele premiu oferit în Taipei devine tot mai strânsã.

În ediţia difuzatã asearã la Antena 1, care a stabilit un nou record de audienţã la nivelul categoriei divertisment – reality show, fiind cel mai bun produs de acest timp din România, concurenţii au fost nevoiţi sã facã faţã unei noi provocãri gastronomice: sã consume din specialitãţile chinezeşti – gât de raţã şi ou vechi de 100 de ani. Tot în ediţia de asearã, Gina le-a pus la grea încercare condiţia fizicã, aceştia fiind nevoiţi sã urce sute de trepte cu un butoi de vin în spate. Jocul de amuletã desfãşurat pe o insulã taiwanezã a fost câştigat de cãtre Speak şi Ştefania, în urma unei lupte strânse, care le-a pus la bãtaie cunoştinţele de canotori şi memoria vizualã.

Ediţia difuzatã luni, 13 aprilie, s-a impus ca lider detaşat de piaţã şi a doborât recordul de audienţă, înregistrând cele mai mari cifre din toate cele trei sezoane, pe toate targeturile, la nivelul cotei de piaţã, dar şi la nivelul ratingului, pe publicul comercial. Antena 1 a fost lider de piaţă şi la nivelul Prime-Time-ului (intervalul cuprins între 19.00-23.00), pe toate categoriile de public, dar şi la nivelul întregii zile, pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsã între 18 şi 49 de ani.

Aşadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, şi a obţinut, pe perioada difuzării Asia Express (20:24-23:33), o audienţă medie de 13.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 38.1%, aproape triplu faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci 5.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14.3%. Şi în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 10.3 puncte de rating şi 23.2% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 5.4 puncte de rating şi 12.1% cota de piaţã, în vreme ce Pro Tv ocupa cea de-a treia poziţie în clasament, cu 5.3 puncte de rating şi 11.8% cota de piaţã. Și la nivelul întregii ţări, cei mai mulţi telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audienţă cu o medie de 10.6 puncte de rating şi 22.9 cota de piaţă, în vreme ce Kanal D se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 7 puncte de rating şi 13.1% cota de piaţă. Şi de aceastã datã Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasamentul audienţelor, cu 6.1 puncte de rating şi 13.1% cota de piaţã.

            În minutul de aur, înregistrat la 21:13, peste 2.2 milioane de telespectatori la nivel naţional urmãreau cu sufletul la gură aventurile celor 4 echipe în Taiwan.

            Aventura pe Drumul Comorilor continuã şi azi, imediat după Observator, la Antena 1, cu noi misiuni şi încercãri pentru concurenţi. Aşa se face cã aceştia vor fi nevoiţi sã apeleze şi la cunoştinţele muzicale, trebuind sã interpreteze câte o piesã la alegere, folosind instrumente specifice unui vechi trib taiwanez. Iar pentru ca provocarea sã fie şi mai grea, juriul va fi format chiar din membrii tribului,  alãturi de turiştii aflaţi atunci în zona în care s-au desfãşurat filmãrile. Provocãrile nu se vor opri însã aici, în aceastã ediţii concurenţii ajungând într-un loc spectaculos din Taiwan, un muzeu şi o fabricã de lut, unde misiunea pe care o vor avea de îndeplinit se va lãsa cu foarte multe peripeţii.

Cum şi dacã vor face faţã concurenţii acestor misiuni, dar mai ales cine sunt cele trei perechi care vor participa la cursa pentru ultima şansã, telespectatorii vor vedea în această seară, după Observator, la Antena 1.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 13 aprilie 2020

 

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0