Connect with us

AUDIENȚE TV

Asia Express- Drumul Elefantului, lider de piață pe publicul comercial. Bogdan Boantă și Cocuța au câștigat amuleta și imunitatea

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni seară, cel mai dur reality-show, difuzat de Antena 1, i-a scos pe concurenți din zona de confort, cu o serie de probe ce le-au testat curajul, răbdarea și spiritul competitiv. Bogdan Boantă și Cocuța au fost câștigătorii serii, adjudecând atât amuleta în valoare de 1000 de Euro, cât și imunitatea.

Cea dea doua etapă din India a show-ului ,,Asia Express” a ținut cu sufletul la gură foarte mulți români, iar emisiunea a fost lider de piață pe publicul din mediul comercial. Lupta crâncenă a concurenților pentru imunitate a adunat în fața micilor ecrane aproape 1.700.000 de telespectatori, la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 21:12.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-23.29), o audiență medie de 8.5 puncte de rating și o cotă de piață de 23%, în timp ce următorul clasat, ProTV, înregistra 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 20,6 %.

Cinci echipe au intrat în cursa pentru imunitate luni seară, la Asia Express, și au avut de îndeplinit o provocare ce i-ar fi putut ajuta în restabilirea clasamentului final. Pentru a obține un avantaj, vedetele au fost nevoite să renunțe la podoaba capilară, asemeni pelerinilor indieni, ce fac sacrificii religioase în cinstea zeitățile hinduse. Bogdan Boantă, CRBL și George Vintilă au fost cei care s-au ras în cap, în vreme ce Cocuța, coechipiera lui Bogdan, a fost nevoită să își taie și ea zece centimetri din păr. ”Am fost şocată de decizia pe care a luat-o!”, a mărturisit aceasta, ce nu s-ar fi așteptat ca Bogdan să se tundă la zero.

În următoarea probă, vedetele au căutat acul în carul cu fân, mai exact, indiciul următoarei misiuni într-o recoltă de bumbac, aranjată în saci. Biletul oferea locația jocului de amuletă, însă Gina Pistol a pus stop cursei chiar în timp ce echipele se îndreptau spre această misiune a recompensei. Cazarea le-a pus mari probleme concurenților luni seară: în vreme ce CRBL și Oase au fost păcăliți de un localnic pe care l-au așteptat minute în șir, Jojo și Paul Ipate au aflat că în satul respectiv, cultura oamenilor nu permite ca persoanele necunoscute să înnopteze în casele lor. Tocmai din acest motiv, după cinci ore continue de căutat cazare fără niciun rezultat, echipa de producţie a decis să cazeze toate echipele la un hostel.

Dis-de-dimineață, lupta de amuletă s-a dat între Cocuța, Bogdan Boantă, Jojo și Paul Ipate și a fost una extrem de strânsă. Aflați într-o fabrică de confecții, perechile au avut de făcut câte un tricou, iar proba, pe care au mai îndeplinit-o într-o etapă trecută, le-a dat și de data aceasta mari bătai de cap: „Am crezut că am un déjà vu și că trăiesc din nou coșmarul acela, a spus Jojo, care s-a prăbușit la finalul jocului, din cauza oboselii și a deshidratării. În cele din urmă, Bogdan și Cocuța au fost cei care au câștigat suma de 1000 de Euro și avantajul de a îndeplini doar jumătate din următoarea misiune.

Ultima probă a iscat adevărate tensiuni între coechipieri și a părut o misiune imposibilă, în ciuda faptului că era un ultim pas făcut de concurenți pentru a ajunge la imunitate. Aceștia au fost nevoiți să convingă localnicii din patru locații diferite să le dea câte două obiecte vestimentare, pe care să le returneze călcate, fără să încurce adresele. Cocuța și Bogdan, în schimb, au beneficiat de avantajul amuletei și au avut de marcat doar două locații. Astfel, cu ajutorul unor stații mobile, vedetele au pornit pe străzile din India, în încercarea de a obține cât mai rapid hainele de care aveau nevoie. Oboseala și-a spus cuvântul, iar umiditatea extremă i-a făcut pe aceștia să cedeze nervos într-o probă de efort fizic: ”M-a bufnit plânsul instantaneu! Au fost nişte zile foarte grele pentru mine!”, a mărturisit Jojo, care, a cedat după ce un localnic le-a luat înapoi toate hainele strânse inițial.

Drumul către imunitate a fost o cursă contracronometru, în care echipele s-au grăbit să ajungă cât mai repede la steagul Asia Express. Cu toate acestea, sacrificiul inițial a cântărit foarte mult în clasamentul final și a schimbat verdictul. Pentru că Bogdan Boantă și Cocuța s-au aflat printre cei care au acceptat provocarea de a renunța la podoaba capilară pentru a obține un avantaj, au câștigat imunitatea celei de-a doua etape din India: „Suntem foarte mândri, am ajuns la jumătatea concursului și noi am jucat deja cinci amulete avem trei câștigate, avem două imunități, dar nu ne vom opri aici”, a spus Bogdan încântat.

 

Vedetele Asia Express, vot strategic în cursa pentru ultima șansă:

Ne este mult mai frică de autostop și căutat cazare decât de celălalte echipe

 

Diseară, de la 20:00, Antena 1 va difuza cursa pentru ultima șansă, ce ar putea opri drumul în competiție al unei echipe, în funcție de culoarea elefantului din cutia securizată, dezvăluit la finalul serii.  

Luni seară, vedetele au avut de îndeplinit misiunea opțională de a-și oferi părul ca ofrandă, iar acest lucru va restabili clasamentul. Deși fiecare cuplu de vedete a ajuns la steag într-o ordine anume, cei care au acceptat cea mai dură provocare de până acum vor beneficia de un avantaj de 20 de minute, scăzut din ora lor de sosire. Astfel, după recalculare, două echipe vor intra automat în lupta din seara aceasta, exceptând vedetele imune: Ruby, Adrian, Bogdan Boantă și Cocuța.

Un al treilea cuplu de concurenți se va alătura, în urma votului majoritar: ”Suntem într-un joc în care s-a văzut foarte clar, în repetate rânduri, că ne este mult mai frică de autostop și căutat cazare decât ne este de celălalte echipe, va spune Teleșpan înainte de a dezvălui strategia sa.

În prima misiune a serii, vedetele vor ajunge în cea mai mare piață de vechituri din sudul Indiei. Acolo, vor alege o motocicletă descompletată pe care trebuie să o asambleze cu trei componente, după ce le caută în zonele punctate de pe hartă. Doar în momentul când vor reface motocicleta cu piesele lipsă vor primi și plicul pentru următoarea probă, însă provocarea va isca mari tensiuni între coechipieri: ”Sunt practic două hectare de fiare vechi, în care noi trebuie să găsim trei piese. Pierdem foarte mult timp la proba asta!”, va afirma una dintre echipe.

Lucrurile se vor complica pentru una dintre vedetele Asia Express, care va trece prin momente dificile din cauza unei probleme de sănătate, chiar la începutul cursei pentru ultima șansă: ”A început să mă înțepe inima. Nu mă ascultau mâinile, picioarele, le târam după mine și nu înțelegeam de ce”.

Cum se va desfășura cursa ultimatum, care vor fi cele trei cupluri de vedete care vor participa și, mai ales, ce verdict va da elefantul din cutia securizată la finalul serii, telespectatorii Antena 1 pot afla de la 20:00, într-o nouă ediție Asia Express- Drumul Elefantului.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 11 martie 2019

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

 

Teledonul Români Împreunã, transmis în direct, vreme de 6 ore, simultan pe 5 canale tv,  Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, fiind totodatã şi cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România a fost lider de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Peste 6.6 milioane de telespectatori unici la nivel naţional au urmãrit ieri, în intervalul 13:00 – 18:58, transmisiunea live din platoul Teledonului, dar şi din casele a peste 40 de vedete care s-au alãturat iniţiativei Intact Media Group. Mulţi dintre aceştia au spus “Ajut eu!” şi au donat în conturile Fundaţiei Mereu Aproape peste 2.6 milioane de Euro, iar suma nu se opreşte aici.

19.3% din televizoarele românilor au fost dechise ieri pe teledonul difuzat de posturile Intact Media Group. Românii au fãcut posibil un adevãrat maraton, teledonul situându-se în topul preferinţelor telespectatorilor din toatã ţara. Indiferent de postul pe care au ales sã vizioneze acest program, audienţa cumulatã dovedeşte interesul românilor de a fi împreunã în clipele grele.

Antena TV Group a fãcut un adevãrat tur de forţã şi în Digital, transmiţând live teledonul pe AntenaPlay, canalul de Youtube Antena 1 şi pagina de Facebook Antena 1 şi distribuind în timp real câteva zeci de articole şi clipuri video cu cele mai importante momente ale transmisiei. Astfel, peste 1,5 milioane de români au fost ieri conectaţi cu importantul eveniment prin intermediul platformele digitale Antena TV Group.

Astfel, în intervalul de difuzare a Teledonului Români Împreunã, 13:00 – 18:58, canalele Intact au înregistrat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un rating mediu de 3.9% şi 13.7, ocupând prima poziţie în clasament. Şi la nivelul publicului urban, Teledonul Români Împreunã a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6.5% şi 18.2% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivel national, programul oferit de grupul Intact înregistrând un rating mediu de 6.6% şi 19.3% cota de piaţã. Peste 1.165.000 de telespectatori au urmãrit ieri toate cele 6 ore de program neîntrerupt. Şi la nivelul targetului Premium, 18+ Urban, grad social AB ( manageri şi profesionişti) programul Teledon Români Împreunã a condus detaşat clasamentul audienţelor, cu 8.4% rating şi 22.6% cota de piaţã.

Zi încãrcatã de emoţie ieri în platoul Antena Group, de unde a fost transmis în direct, simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, teledonul Români Împreunã, cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România. Zeci de mii de români, oameni simpli, vedete, dar şi companii româneşti sau multinaţionale au rãspuns apelului de solidaritate lansat de cãtre trustul Intact şi au spus Ajut eu!, adunând împreunã peste 2.6 milioane de Euro, bani ce vor fi folosiţi pentru utilarea secţiilor ATI cu echipamente si aparaturã medicalã. În zilele urmãtoare, Fundaţia Mereu Aproape va evalua şi suma strânsã în urma donaţiilor prin apeluri telefonice, urmând ca suma finalã sã fie comunicatã ulterior.

Cei care vor sã ajute o pot face în continuare, pânã pe 5 aprilie, donând Fundației Mereu Aproape cu cardul, prin transfer bancar în conturile RO86BTRL000AJUTEU8848RON și RO32BTRL000AJUTEU8848EUR (Swift BTRLRO22) deschise la Banca Transilvania, cu cardul on line sau paypall pe site-ul www.ajuteu.ro sau  prin SMS de 2 Euro la numărul 8848.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 29 martie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: Peste 3,2 milioane de români, au urmărit ROMÂNII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seară de vineri, un nou golden buzz oferit de Mihai Petre pentru ”un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”!

A fost o nouă șansă pentru cei mai talentați concurenți să arate că pasiunea și munca se împletesc în  momente de neuitat! În timp ce pentru cei care au reușit să impresioneze, Andra a ținut să menționeze că ”este important să-ți placă ceea ce faci, să fie din inimă”, pentru cei care nu au reușit să treacă mai departe, Andi Moisescu a căutat cuvintele care să-i motiveze să continue: ”Viața e un șir lung de victorii și înfrângeri. Din înfrângeri..înveți!”.

 

Duo Maintenant, echipa formată din Ludivine Furnon și Nicolas Besnard, a oferit unul dintre cele mai antrenante și sensibile momente din acest sezon și au impresionat prin tehnica lor impecabilă. Nu a fost nicio surpriză când Mihai Petre s-a ridicat în picioare și a spus: ”Sunteți cuplul perfect. A fost un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”. Și ceilalți jurați au considerat că a fost un moment de #un10perfect, iar Florin Călinescu a completat: ”Aș vrea să iau caseta, să mă uit să văd dacă găsesc o imperfecțiune. Excepțional!”

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.2 puncte de rating și 45.2% share, cifre de peste 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 3.9 puncte de rating și 10.3% share.

 

Peste 3.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12, peste 3.9 milioane de români au fost cu ochii pe noua ediție a show-ului.

3 sau 4 de DA și un loc în următoarea etapă au obținut: Ikim Dance Academy, Amelia Călin, Petru Moiseev, Iorgu Aggressor & Tom Fulton Future Shock, Olimpia Carauleanu, Dimma’s, Mauricio Cugat – Desole, Clubul Sportiv Akikai, Constantin Stîngă, Daniela Pleșca, Caddebostan Workout, Ryan Hayashi și Amanda Stan.

Spectacolul continuă vinerea viitoare când alți concurenți vor încerca să-și îndeplinească visul pe scena talentului, de la 20:30, într-o nouă ediție Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi seara a fost un episod cu emoție la Gospodar fără pereche. A avut loc prima eliminare, iar Luciana a plecat acasă, deși nu s-ar fi gândit nicio clipă că povestea ei se încheie atât de repede: „Nu mă așteptam. Am rămas șocată”, a spus fosta concurentă din gospodăria lui Andrei.

Joi seara, reality show-ul Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 6.6 puncte de rating și 20% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.8 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:09, emisiunea Gospodar fără pereche a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1.8 milioane de români.

Gospodarilor le este din ce în ce mai greu să le facă față fetelor. Certurile dintre ele, geloziile și micile răutăți dintre domnișoare au reușit să-i epuizeze pe băieți. Chiar și așa, fermierii nu sunt pregătiți să renunțe la fetele frumoase care își pun în valoare toate atuurile și fac tot posibilul să-i cucerească.

Geanina însă a pus piciorul în prag și le-a zis celor doi gospodari, Radu și Cristian, că trebuie să facă prima eliminare. Cu cine vor alege băieții să meargă mai departe, dar și cui vor spune „adio”, vedem joia viitoare, într-o nouă ediție Gospodar fără pereche.

Gospodar fără pereche – Hai să facem dragostea rurală!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0