Connect with us

AUDIENȚE TV

Asia Express- Drumul Elefantului, lider de piață pe publicul comercial. Bogdan Boantă și Cocuța au câștigat amuleta și imunitatea

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Luni seară, cel mai dur reality-show, difuzat de Antena 1, i-a scos pe concurenți din zona de confort, cu o serie de probe ce le-au testat curajul, răbdarea și spiritul competitiv. Bogdan Boantă și Cocuța au fost câștigătorii serii, adjudecând atât amuleta în valoare de 1000 de Euro, cât și imunitatea.

Cea dea doua etapă din India a show-ului ,,Asia Express” a ținut cu sufletul la gură foarte mulți români, iar emisiunea a fost lider de piață pe publicul din mediul comercial. Lupta crâncenă a concurenților pentru imunitate a adunat în fața micilor ecrane aproape 1.700.000 de telespectatori, la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 21:12.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-23.29), o audiență medie de 8.5 puncte de rating și o cotă de piață de 23%, în timp ce următorul clasat, ProTV, înregistra 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 20,6 %.

Cinci echipe au intrat în cursa pentru imunitate luni seară, la Asia Express, și au avut de îndeplinit o provocare ce i-ar fi putut ajuta în restabilirea clasamentului final. Pentru a obține un avantaj, vedetele au fost nevoite să renunțe la podoaba capilară, asemeni pelerinilor indieni, ce fac sacrificii religioase în cinstea zeitățile hinduse. Bogdan Boantă, CRBL și George Vintilă au fost cei care s-au ras în cap, în vreme ce Cocuța, coechipiera lui Bogdan, a fost nevoită să își taie și ea zece centimetri din păr. ”Am fost şocată de decizia pe care a luat-o!”, a mărturisit aceasta, ce nu s-ar fi așteptat ca Bogdan să se tundă la zero.

În următoarea probă, vedetele au căutat acul în carul cu fân, mai exact, indiciul următoarei misiuni într-o recoltă de bumbac, aranjată în saci. Biletul oferea locația jocului de amuletă, însă Gina Pistol a pus stop cursei chiar în timp ce echipele se îndreptau spre această misiune a recompensei. Cazarea le-a pus mari probleme concurenților luni seară: în vreme ce CRBL și Oase au fost păcăliți de un localnic pe care l-au așteptat minute în șir, Jojo și Paul Ipate au aflat că în satul respectiv, cultura oamenilor nu permite ca persoanele necunoscute să înnopteze în casele lor. Tocmai din acest motiv, după cinci ore continue de căutat cazare fără niciun rezultat, echipa de producţie a decis să cazeze toate echipele la un hostel.

Dis-de-dimineață, lupta de amuletă s-a dat între Cocuța, Bogdan Boantă, Jojo și Paul Ipate și a fost una extrem de strânsă. Aflați într-o fabrică de confecții, perechile au avut de făcut câte un tricou, iar proba, pe care au mai îndeplinit-o într-o etapă trecută, le-a dat și de data aceasta mari bătai de cap: „Am crezut că am un déjà vu și că trăiesc din nou coșmarul acela, a spus Jojo, care s-a prăbușit la finalul jocului, din cauza oboselii și a deshidratării. În cele din urmă, Bogdan și Cocuța au fost cei care au câștigat suma de 1000 de Euro și avantajul de a îndeplini doar jumătate din următoarea misiune.

Ultima probă a iscat adevărate tensiuni între coechipieri și a părut o misiune imposibilă, în ciuda faptului că era un ultim pas făcut de concurenți pentru a ajunge la imunitate. Aceștia au fost nevoiți să convingă localnicii din patru locații diferite să le dea câte două obiecte vestimentare, pe care să le returneze călcate, fără să încurce adresele. Cocuța și Bogdan, în schimb, au beneficiat de avantajul amuletei și au avut de marcat doar două locații. Astfel, cu ajutorul unor stații mobile, vedetele au pornit pe străzile din India, în încercarea de a obține cât mai rapid hainele de care aveau nevoie. Oboseala și-a spus cuvântul, iar umiditatea extremă i-a făcut pe aceștia să cedeze nervos într-o probă de efort fizic: ”M-a bufnit plânsul instantaneu! Au fost nişte zile foarte grele pentru mine!”, a mărturisit Jojo, care, a cedat după ce un localnic le-a luat înapoi toate hainele strânse inițial.

Drumul către imunitate a fost o cursă contracronometru, în care echipele s-au grăbit să ajungă cât mai repede la steagul Asia Express. Cu toate acestea, sacrificiul inițial a cântărit foarte mult în clasamentul final și a schimbat verdictul. Pentru că Bogdan Boantă și Cocuța s-au aflat printre cei care au acceptat provocarea de a renunța la podoaba capilară pentru a obține un avantaj, au câștigat imunitatea celei de-a doua etape din India: „Suntem foarte mândri, am ajuns la jumătatea concursului și noi am jucat deja cinci amulete avem trei câștigate, avem două imunități, dar nu ne vom opri aici”, a spus Bogdan încântat.

 

Vedetele Asia Express, vot strategic în cursa pentru ultima șansă:

Ne este mult mai frică de autostop și căutat cazare decât de celălalte echipe

 

Diseară, de la 20:00, Antena 1 va difuza cursa pentru ultima șansă, ce ar putea opri drumul în competiție al unei echipe, în funcție de culoarea elefantului din cutia securizată, dezvăluit la finalul serii.  

Luni seară, vedetele au avut de îndeplinit misiunea opțională de a-și oferi părul ca ofrandă, iar acest lucru va restabili clasamentul. Deși fiecare cuplu de vedete a ajuns la steag într-o ordine anume, cei care au acceptat cea mai dură provocare de până acum vor beneficia de un avantaj de 20 de minute, scăzut din ora lor de sosire. Astfel, după recalculare, două echipe vor intra automat în lupta din seara aceasta, exceptând vedetele imune: Ruby, Adrian, Bogdan Boantă și Cocuța.

Un al treilea cuplu de concurenți se va alătura, în urma votului majoritar: ”Suntem într-un joc în care s-a văzut foarte clar, în repetate rânduri, că ne este mult mai frică de autostop și căutat cazare decât ne este de celălalte echipe, va spune Teleșpan înainte de a dezvălui strategia sa.

În prima misiune a serii, vedetele vor ajunge în cea mai mare piață de vechituri din sudul Indiei. Acolo, vor alege o motocicletă descompletată pe care trebuie să o asambleze cu trei componente, după ce le caută în zonele punctate de pe hartă. Doar în momentul când vor reface motocicleta cu piesele lipsă vor primi și plicul pentru următoarea probă, însă provocarea va isca mari tensiuni între coechipieri: ”Sunt practic două hectare de fiare vechi, în care noi trebuie să găsim trei piese. Pierdem foarte mult timp la proba asta!”, va afirma una dintre echipe.

Lucrurile se vor complica pentru una dintre vedetele Asia Express, care va trece prin momente dificile din cauza unei probleme de sănătate, chiar la începutul cursei pentru ultima șansă: ”A început să mă înțepe inima. Nu mă ascultau mâinile, picioarele, le târam după mine și nu înțelegeam de ce”.

Cum se va desfășura cursa ultimatum, care vor fi cele trei cupluri de vedete care vor participa și, mai ales, ce verdict va da elefantul din cutia securizată la finalul serii, telespectatorii Antena 1 pot afla de la 20:00, într-o nouă ediție Asia Express- Drumul Elefantului.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 11 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Joi seară, milioane de românii au ales Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef!

Published

on

 

Joi, românii au ales să-și încheie ziua urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public.

Personajele din Las Fierbinți și-au continuat joi seară viața rurală în același ritm și le-au oferit telespectatorilor momentele de râs mult așteptate. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 8.7 puncte de rating și 27.9% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la ora 20:47, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial din România.

Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. CEO-ul Alka, Amir Krenzia, a lucrat alături de o parte dintre angajații săi și a descoperit ce funcționează și ce nu în companie pentru a lua măsuri și a îmbunătăți anumite procese. Aproximativ 1.5 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 7.9 puncte de rating și 25.9% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund care avea 5 puncte de rating și 16.5% share.

Aseară, la MasterChef, concurenții au avut o nouă șansă pentru a evita eliminarea! Într-o probă extrem de dificilă pe echipe, concurenții au demonstrat că în bucătărie contează și comunicarea! Iar cei care nu au reușit să se sincronizeze au ajuns la proba pentru eliminare, Florentina David fiind cea care a părăsit competiția chiar înainte de Top 10. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.3 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.6 puncte de rating și 15.4% share.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Ada și Cornel Palade, cu o transformare în Patti LaBelle și Celia Cruz a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.5 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (19:59 -23:13 ) o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3 urmată de DigiSport1, cu 4.9 puncte de rating și 12% cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV a ocupat poziţia a treia în clasament  cu 4.2 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4.9 puncte de rating și 11.4 % cota de piață. Şi la nivelul acestui target Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 4.3 puncte de rating și 10% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, Bella Santiago a cântat în travesti ca Steven Kapur, cunoscut drept Apache Indian, Sorana Darclee Mohamad a îmbrăcat costumul popular moldovenesc ca să cânte “Așa ca la noi mai rar”, transformată în marea interpretă Sofia Vicoveanca, pe când Cezar Ouatu și Șerban Copoț au cântat și au dansat în rochițe cu franjuri, asemănătoare cu cele ale personajelor lor, celebrele surori Kessler, Alice și Ellen, două nemțoaice talentate și în mare vogă în anii 1950-1960.

Diana Matei a urcat pe scenă în ritmuri latino, transformată în Meghan Trainor, ca să cânte “Hey, DJ”, Grigore Gherman a imitat-o pe spectaculoasa Loredana, cu hit-ul „Lele”, Alex și Monica Anghel au creat un moment foarte emoționant, transformați în Elvis Presley și Celine Dion, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat despre prieteni, ca Anastasia Lazariuc și Fuego.

Cele mai bune transformări ale galei au fost realizate de Ada și Cornel Palade care, pentru o seară au fost legendarele artiste Patti LaBelle și Celia Cruz.

Momentele coregrafice ale show-ului le-au aparținut celor de la Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Show-ul a avut și un invitat special, Pepe, câștigător al sezoanelor trei și patru Te cunosc de undeva!, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale: Joe Cocker.

 

Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 5 octombrie 2019  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Antrenorii și concurenții au oferit o nouă seară de neuitat la Vocea României!

Published

on

 

Antrenorii au fost impresionați vineri seară de vocile incredibile ale concurenților, de modul în care ei s-au prezentat în competiție și de ambiția de care au dat dovadă.

A fost o ediție în care emoția și energia au pus stăpânire pe public și pe antrenori, care au reacționat de fiecare dată când au simțit potențialul din glasurile celor care au urcat pe scenă în cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute. Încă nouă concurenți au reușit să întoarcă scaunele și să ocupe un loc într-una dintre cele patru echipe.

Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 20:52, aproape 2.5 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Voci puternice și concurenți carismatici

Tudor, Irina, Horia și Smiley au descoperit aseară noi voci care i-au făcut să se ridice în picioare și să înceapă lupta pentru ele. Cei patru au fost impresionați de ambiția concurenților și de bucuria cu care au interpretat melodii extrem de solicitante vocal. Din dorința de a câștiga un concurent în echipa lui, Brenciu a decis să-l blocheze pe Smiley.

Nouă voci au reușit aseară să întoarcă scaunele și au ocupat locurile în echipa antrenorilor, după cum urmează: Cătălina Pop, Natalia Selegean, Carmelina Burdeniuc, George Aghinea – echipa Tudor; Alexandru Ciubotaru, Georgiana Ilie – echipa Smiley; Eugeniu Cotruta, Victoria Gudima – echipa Irina și Claudia Marina Badae – echipa Brenciu.

Noi concurenți sunt pregătiți să urce pe scenă pentru a întoarce scaunele antrenorilor vinerea viitoarea, de la ora 20:30!

Vocea României – Doar vocea contează!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: