Connect with us

AUDIENȚE TV

Asia Express- Drumul Elefantului, lider de piață pe publicul comercial. Bogdan Boantă și Cocuța au câștigat amuleta și imunitatea

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Luni seară, cel mai dur reality-show, difuzat de Antena 1, i-a scos pe concurenți din zona de confort, cu o serie de probe ce le-au testat curajul, răbdarea și spiritul competitiv. Bogdan Boantă și Cocuța au fost câștigătorii serii, adjudecând atât amuleta în valoare de 1000 de Euro, cât și imunitatea.

Cea dea doua etapă din India a show-ului ,,Asia Express” a ținut cu sufletul la gură foarte mulți români, iar emisiunea a fost lider de piață pe publicul din mediul comercial. Lupta crâncenă a concurenților pentru imunitate a adunat în fața micilor ecrane aproape 1.700.000 de telespectatori, la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 21:12.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-23.29), o audiență medie de 8.5 puncte de rating și o cotă de piață de 23%, în timp ce următorul clasat, ProTV, înregistra 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 20,6 %.

Cinci echipe au intrat în cursa pentru imunitate luni seară, la Asia Express, și au avut de îndeplinit o provocare ce i-ar fi putut ajuta în restabilirea clasamentului final. Pentru a obține un avantaj, vedetele au fost nevoite să renunțe la podoaba capilară, asemeni pelerinilor indieni, ce fac sacrificii religioase în cinstea zeitățile hinduse. Bogdan Boantă, CRBL și George Vintilă au fost cei care s-au ras în cap, în vreme ce Cocuța, coechipiera lui Bogdan, a fost nevoită să își taie și ea zece centimetri din păr. ”Am fost şocată de decizia pe care a luat-o!”, a mărturisit aceasta, ce nu s-ar fi așteptat ca Bogdan să se tundă la zero.

În următoarea probă, vedetele au căutat acul în carul cu fân, mai exact, indiciul următoarei misiuni într-o recoltă de bumbac, aranjată în saci. Biletul oferea locația jocului de amuletă, însă Gina Pistol a pus stop cursei chiar în timp ce echipele se îndreptau spre această misiune a recompensei. Cazarea le-a pus mari probleme concurenților luni seară: în vreme ce CRBL și Oase au fost păcăliți de un localnic pe care l-au așteptat minute în șir, Jojo și Paul Ipate au aflat că în satul respectiv, cultura oamenilor nu permite ca persoanele necunoscute să înnopteze în casele lor. Tocmai din acest motiv, după cinci ore continue de căutat cazare fără niciun rezultat, echipa de producţie a decis să cazeze toate echipele la un hostel.

Dis-de-dimineață, lupta de amuletă s-a dat între Cocuța, Bogdan Boantă, Jojo și Paul Ipate și a fost una extrem de strânsă. Aflați într-o fabrică de confecții, perechile au avut de făcut câte un tricou, iar proba, pe care au mai îndeplinit-o într-o etapă trecută, le-a dat și de data aceasta mari bătai de cap: „Am crezut că am un déjà vu și că trăiesc din nou coșmarul acela, a spus Jojo, care s-a prăbușit la finalul jocului, din cauza oboselii și a deshidratării. În cele din urmă, Bogdan și Cocuța au fost cei care au câștigat suma de 1000 de Euro și avantajul de a îndeplini doar jumătate din următoarea misiune.

Ultima probă a iscat adevărate tensiuni între coechipieri și a părut o misiune imposibilă, în ciuda faptului că era un ultim pas făcut de concurenți pentru a ajunge la imunitate. Aceștia au fost nevoiți să convingă localnicii din patru locații diferite să le dea câte două obiecte vestimentare, pe care să le returneze călcate, fără să încurce adresele. Cocuța și Bogdan, în schimb, au beneficiat de avantajul amuletei și au avut de marcat doar două locații. Astfel, cu ajutorul unor stații mobile, vedetele au pornit pe străzile din India, în încercarea de a obține cât mai rapid hainele de care aveau nevoie. Oboseala și-a spus cuvântul, iar umiditatea extremă i-a făcut pe aceștia să cedeze nervos într-o probă de efort fizic: ”M-a bufnit plânsul instantaneu! Au fost nişte zile foarte grele pentru mine!”, a mărturisit Jojo, care, a cedat după ce un localnic le-a luat înapoi toate hainele strânse inițial.

Drumul către imunitate a fost o cursă contracronometru, în care echipele s-au grăbit să ajungă cât mai repede la steagul Asia Express. Cu toate acestea, sacrificiul inițial a cântărit foarte mult în clasamentul final și a schimbat verdictul. Pentru că Bogdan Boantă și Cocuța s-au aflat printre cei care au acceptat provocarea de a renunța la podoaba capilară pentru a obține un avantaj, au câștigat imunitatea celei de-a doua etape din India: „Suntem foarte mândri, am ajuns la jumătatea concursului și noi am jucat deja cinci amulete avem trei câștigate, avem două imunități, dar nu ne vom opri aici”, a spus Bogdan încântat.

 

Vedetele Asia Express, vot strategic în cursa pentru ultima șansă:

Ne este mult mai frică de autostop și căutat cazare decât de celălalte echipe

 

Diseară, de la 20:00, Antena 1 va difuza cursa pentru ultima șansă, ce ar putea opri drumul în competiție al unei echipe, în funcție de culoarea elefantului din cutia securizată, dezvăluit la finalul serii.  

Luni seară, vedetele au avut de îndeplinit misiunea opțională de a-și oferi părul ca ofrandă, iar acest lucru va restabili clasamentul. Deși fiecare cuplu de vedete a ajuns la steag într-o ordine anume, cei care au acceptat cea mai dură provocare de până acum vor beneficia de un avantaj de 20 de minute, scăzut din ora lor de sosire. Astfel, după recalculare, două echipe vor intra automat în lupta din seara aceasta, exceptând vedetele imune: Ruby, Adrian, Bogdan Boantă și Cocuța.

Un al treilea cuplu de concurenți se va alătura, în urma votului majoritar: ”Suntem într-un joc în care s-a văzut foarte clar, în repetate rânduri, că ne este mult mai frică de autostop și căutat cazare decât ne este de celălalte echipe, va spune Teleșpan înainte de a dezvălui strategia sa.

În prima misiune a serii, vedetele vor ajunge în cea mai mare piață de vechituri din sudul Indiei. Acolo, vor alege o motocicletă descompletată pe care trebuie să o asambleze cu trei componente, după ce le caută în zonele punctate de pe hartă. Doar în momentul când vor reface motocicleta cu piesele lipsă vor primi și plicul pentru următoarea probă, însă provocarea va isca mari tensiuni între coechipieri: ”Sunt practic două hectare de fiare vechi, în care noi trebuie să găsim trei piese. Pierdem foarte mult timp la proba asta!”, va afirma una dintre echipe.

Lucrurile se vor complica pentru una dintre vedetele Asia Express, care va trece prin momente dificile din cauza unei probleme de sănătate, chiar la începutul cursei pentru ultima șansă: ”A început să mă înțepe inima. Nu mă ascultau mâinile, picioarele, le târam după mine și nu înțelegeam de ce”.

Cum se va desfășura cursa ultimatum, care vor fi cele trei cupluri de vedete care vor participa și, mai ales, ce verdict va da elefantul din cutia securizată la finalul serii, telespectatorii Antena 1 pot afla de la 20:00, într-o nouă ediție Asia Express- Drumul Elefantului.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 11 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Antena 1: Neatza cu Răzvan și Dani, lider de piață de la malul mării

Published

on

 

Cei mai iubiți matinali încheie curând un sezon spectaculos la mare, acolo unde, de mai bine de o săptămână transmit live și reușesc să aducă în casele telespectatorilor o atmosferă continuă de vacanță.

Miercuri, 24 iulie, gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani a adunat în faţa micilor ecrane aproape 460.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 09:12. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 1.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

De săptămâna viitoare, Antena 1 va difuza momente de ”Best of” ale sezonului 21 Neatza cu Răzvan și Dani. Din 29 iulie, telespectatorii pot urmări show-ul matinal între 8:00-12:00, urmând ca de pe 5 august, până la sfârșitul lunii, cele mai spectaculoase momente din platoul matinalilor să fie difuzate între 9:00-12:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 24 iulie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Incredibil, PRO TV a fost cel mai urmarit post tv! Iata cifrele concrete, aici!

Published

on

 

Grupul PRO TV, lider de audiență în perioada aprilie – iunie 2019

În trimestrul al doilea din 2019, PRO TV a avut record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time

 

În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.

 

Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă! Însă nu ne oprim aici: deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât ziua, cât și în prime time!

În perioada aprilie – iunie 2019, pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

Grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.

 

În trimestrul al doilea din 2019, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România pe toate segmentele de public și a obținut și un record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii anteriori, atât în daytime, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019?

 

Topul audiențelor este simplu – programele PRO TV din perioada aprilie – iunie 2019 au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
  • Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
  • Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Știrile PRO TV ocupă întreg podiumul pentru programe de știri din România!

  1. Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
  2. Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.

  1. Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
  2. România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
  3. Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
  4. iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.

 

În prime time, fotbalul, talentul și munca dețin supremația!

  1. Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
  2. Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
  3. Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.

 

Serialele PRO TV sunt, ca de obicei, preferate de români! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: