Connect with us

AUDIENȚE TV

Asia Express- Drumul Elefantului, lider de piață pe publicul comercial. Bogdan Boantă și Cocuța au câștigat amuleta și imunitatea

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni seară, cel mai dur reality-show, difuzat de Antena 1, i-a scos pe concurenți din zona de confort, cu o serie de probe ce le-au testat curajul, răbdarea și spiritul competitiv. Bogdan Boantă și Cocuța au fost câștigătorii serii, adjudecând atât amuleta în valoare de 1000 de Euro, cât și imunitatea.

Cea dea doua etapă din India a show-ului ,,Asia Express” a ținut cu sufletul la gură foarte mulți români, iar emisiunea a fost lider de piață pe publicul din mediul comercial. Lupta crâncenă a concurenților pentru imunitate a adunat în fața micilor ecrane aproape 1.700.000 de telespectatori, la nivel național, în minutul de maximă audiență de la 21:12.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-23.29), o audiență medie de 8.5 puncte de rating și o cotă de piață de 23%, în timp ce următorul clasat, ProTV, înregistra 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 20,6 %.

Cinci echipe au intrat în cursa pentru imunitate luni seară, la Asia Express, și au avut de îndeplinit o provocare ce i-ar fi putut ajuta în restabilirea clasamentului final. Pentru a obține un avantaj, vedetele au fost nevoite să renunțe la podoaba capilară, asemeni pelerinilor indieni, ce fac sacrificii religioase în cinstea zeitățile hinduse. Bogdan Boantă, CRBL și George Vintilă au fost cei care s-au ras în cap, în vreme ce Cocuța, coechipiera lui Bogdan, a fost nevoită să își taie și ea zece centimetri din păr. ”Am fost şocată de decizia pe care a luat-o!”, a mărturisit aceasta, ce nu s-ar fi așteptat ca Bogdan să se tundă la zero.

În următoarea probă, vedetele au căutat acul în carul cu fân, mai exact, indiciul următoarei misiuni într-o recoltă de bumbac, aranjată în saci. Biletul oferea locația jocului de amuletă, însă Gina Pistol a pus stop cursei chiar în timp ce echipele se îndreptau spre această misiune a recompensei. Cazarea le-a pus mari probleme concurenților luni seară: în vreme ce CRBL și Oase au fost păcăliți de un localnic pe care l-au așteptat minute în șir, Jojo și Paul Ipate au aflat că în satul respectiv, cultura oamenilor nu permite ca persoanele necunoscute să înnopteze în casele lor. Tocmai din acest motiv, după cinci ore continue de căutat cazare fără niciun rezultat, echipa de producţie a decis să cazeze toate echipele la un hostel.

Dis-de-dimineață, lupta de amuletă s-a dat între Cocuța, Bogdan Boantă, Jojo și Paul Ipate și a fost una extrem de strânsă. Aflați într-o fabrică de confecții, perechile au avut de făcut câte un tricou, iar proba, pe care au mai îndeplinit-o într-o etapă trecută, le-a dat și de data aceasta mari bătai de cap: „Am crezut că am un déjà vu și că trăiesc din nou coșmarul acela, a spus Jojo, care s-a prăbușit la finalul jocului, din cauza oboselii și a deshidratării. În cele din urmă, Bogdan și Cocuța au fost cei care au câștigat suma de 1000 de Euro și avantajul de a îndeplini doar jumătate din următoarea misiune.

Ultima probă a iscat adevărate tensiuni între coechipieri și a părut o misiune imposibilă, în ciuda faptului că era un ultim pas făcut de concurenți pentru a ajunge la imunitate. Aceștia au fost nevoiți să convingă localnicii din patru locații diferite să le dea câte două obiecte vestimentare, pe care să le returneze călcate, fără să încurce adresele. Cocuța și Bogdan, în schimb, au beneficiat de avantajul amuletei și au avut de marcat doar două locații. Astfel, cu ajutorul unor stații mobile, vedetele au pornit pe străzile din India, în încercarea de a obține cât mai rapid hainele de care aveau nevoie. Oboseala și-a spus cuvântul, iar umiditatea extremă i-a făcut pe aceștia să cedeze nervos într-o probă de efort fizic: ”M-a bufnit plânsul instantaneu! Au fost nişte zile foarte grele pentru mine!”, a mărturisit Jojo, care, a cedat după ce un localnic le-a luat înapoi toate hainele strânse inițial.

Drumul către imunitate a fost o cursă contracronometru, în care echipele s-au grăbit să ajungă cât mai repede la steagul Asia Express. Cu toate acestea, sacrificiul inițial a cântărit foarte mult în clasamentul final și a schimbat verdictul. Pentru că Bogdan Boantă și Cocuța s-au aflat printre cei care au acceptat provocarea de a renunța la podoaba capilară pentru a obține un avantaj, au câștigat imunitatea celei de-a doua etape din India: „Suntem foarte mândri, am ajuns la jumătatea concursului și noi am jucat deja cinci amulete avem trei câștigate, avem două imunități, dar nu ne vom opri aici”, a spus Bogdan încântat.

 

Vedetele Asia Express, vot strategic în cursa pentru ultima șansă:

Ne este mult mai frică de autostop și căutat cazare decât de celălalte echipe

 

Diseară, de la 20:00, Antena 1 va difuza cursa pentru ultima șansă, ce ar putea opri drumul în competiție al unei echipe, în funcție de culoarea elefantului din cutia securizată, dezvăluit la finalul serii.  

Luni seară, vedetele au avut de îndeplinit misiunea opțională de a-și oferi părul ca ofrandă, iar acest lucru va restabili clasamentul. Deși fiecare cuplu de vedete a ajuns la steag într-o ordine anume, cei care au acceptat cea mai dură provocare de până acum vor beneficia de un avantaj de 20 de minute, scăzut din ora lor de sosire. Astfel, după recalculare, două echipe vor intra automat în lupta din seara aceasta, exceptând vedetele imune: Ruby, Adrian, Bogdan Boantă și Cocuța.

Un al treilea cuplu de concurenți se va alătura, în urma votului majoritar: ”Suntem într-un joc în care s-a văzut foarte clar, în repetate rânduri, că ne este mult mai frică de autostop și căutat cazare decât ne este de celălalte echipe, va spune Teleșpan înainte de a dezvălui strategia sa.

În prima misiune a serii, vedetele vor ajunge în cea mai mare piață de vechituri din sudul Indiei. Acolo, vor alege o motocicletă descompletată pe care trebuie să o asambleze cu trei componente, după ce le caută în zonele punctate de pe hartă. Doar în momentul când vor reface motocicleta cu piesele lipsă vor primi și plicul pentru următoarea probă, însă provocarea va isca mari tensiuni între coechipieri: ”Sunt practic două hectare de fiare vechi, în care noi trebuie să găsim trei piese. Pierdem foarte mult timp la proba asta!”, va afirma una dintre echipe.

Lucrurile se vor complica pentru una dintre vedetele Asia Express, care va trece prin momente dificile din cauza unei probleme de sănătate, chiar la începutul cursei pentru ultima șansă: ”A început să mă înțepe inima. Nu mă ascultau mâinile, picioarele, le târam după mine și nu înțelegeam de ce”.

Cum se va desfășura cursa ultimatum, care vor fi cele trei cupluri de vedete care vor participa și, mai ales, ce verdict va da elefantul din cutia securizată la finalul serii, telespectatorii Antena 1 pot afla de la 20:00, într-o nouă ediție Asia Express- Drumul Elefantului.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 11 martie 2019

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0