Connect with us

Analize

Asia Express- Drumul Elefantului, lider detașat de piață: Ruby și Robert au câștigat imunitatea a doua oară consecutiv

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția de duminică seară a celui mai dur reality-show, Asia Express- Drumul Elefantului, a stat sub semnul regalității. Concurenții au parcurs un traseu de 86 de kilometri și au avut de îndeplinit misiuni care țin de obiceiurile unui popor ce de trei etape le este gazdă. Finalul cursei a adus o veste bună pentru cuplul Ruby-Robert, ce au câștigat imunitatea a doua oară consecutiv. 

Duminică, 17 martie, show-ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public. Cei din fața micilor ecrane au urmărit cu sufletul la gură aventurile vedetelor în cea de-a șasea etapă a sezonului doi, iar minutul de maximă audiență de la 20.45 a strâns, la nivel național, 1.831.000 de telespectatori.

Lider absolut de audiență, pe publicul comercial, Asia Express- Drumul Elefantului a condus topul cu o medie de 8.5 puncte de rating și 22,3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,9 puncte de rating și 18,3 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 16,4 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5,7 puncte de rating și 13 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 15,7% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6.1 puncte de rating și 13,1 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 7.6 puncte de rating și 20,4% cota de piață, în vreme ce Pro Tv, clasat pe locul al doilea, a obținut o medie de 7 puncte de rating si 18,8 % cotă de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 15,6% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6.2 puncte de rating și 13,8% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.4 puncte de rating și 15,4 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,1 puncte de rating și 14,8% cota de piață.

La începutul cursei, echipele au fost supuse la un test cu întrebări cheie, ce a determinat plecarea lor în cursă. Valentin Butnaru a fost invitatul surpriză al serii, ce s-a alăturat echipei formate din CRBL și Oase. Având în vedere că cei doi au fost salvați de elefantul verde în etapa de săptămâna trecută, de data aceasta au fost nevoiți să plece în cursă cu o ”povară”, nimeni altul decât prezentatorul Observatorului 12-14: ”Niciodată nu mi-aș fi imaginat că voi merge în spatele unei camionete într-un costum, cu troller-ul după mine, mai ales în India. Dar este foarte amuzant, e genial!”, a afirmat știristul în timpul cursei.

În prima misiune a serii vedetele au fost nevoite să scrie o cerere în limba tamil pentru a obține aprobarea mesagerului regal de a intra la Palatul de vară, acolo unde a avut loc jocul de amuletă. Proba nu a fost deloc ușoară, iar echipele au îndeplinit un test de răbdare și meticulozitate contracronometru, căci doar primele două echipe ajunse la Gina Pistol se calificau pentru avantaj: Nu era ușor de reprodus, cuvintele erau imposibile!, mărturisea Cocuța.

În ciuda faptului că au plecat în cursă cu dezavantajul unei echipe mărite, CRBL și Oase au fost primii care s-au calificat în Proba Amuletei, urmați de Jojo și Paul Ipate. În vreme ce Oase și Paul s-au luptat într-un joc de crochet, un sport tradițional practicat de localnicii din înalta societate, CRBL și Jojo au intrat în palat și au căutat dublura unei imagini descrise prin intermediu stațiilor de colegii lor. Pentru fiecare punct corect obținut la crochet, Gina a dezvăluit câte o poză a familiei regale, iar încercările concurenților de a le găsi au stârnit tensiuni în ambele echipe. „Am căutat de am turbat”, a spus Jojo după ce a alergat prin palat după una dintre fotografii. CRBL și Oase au fost primii care au îndeplinit proba, motiv pentru care au câștigat amuleta în valoare de 1000 de Euro și avantajul de a-l plasa pe Valentin Butnaru unei alte echipe.

Ana Morodan și Teleșpan au fost cei care au primit un nou coechipier în cursă, însă Valentin s-a dovedit a fi mai mult un talisman, căci s-a aventurat în misiuni cu dorința de a-i ajuta. La distanță de zece minute, echipele au plecat spre următoarea misiune, încercând să învețe un blestem în limba tamil, cu ajutorul localnicilor, pe care să îl recite corect în fața juratului de la ultimul punct de control. Ruby și Robert au fost cei care au câștigat imunitatea în cea de-a șasea etapă a show-ului și garanția continuării aventurii, în vreme ce colegii lor au plecat, din nou, în căutarea cazării: ”I-am cam subestimat! Nimeni nu se aștepta ca ei să ia de două ori la rând imunitatea. De două etape, ei sunt cei mai buni”, a fost de părere Paul Ipate. ”Nu ne așteptam la a doua imunitate, dar ne-o doream! Pentru restul concurenților nici nu eram pe radar până acum. Sper să se bucure pentru noi, cum ne-am bucurat și noi pentru ei”, au spus Ruby și Robert încântați.

 

Echipele se reconfigurează în Asia Express- Drumul Elefantului

 

Ediția de luni seară a celui mai dur reality-show, Asia Express- Drumul Elefantului, difuzată de Antena 1 de la ora 20:00, vine cu o surpriză pentru cele cinci cupluri rămase în cursă.

Ruby și Robert vor fi doar turiști pentru restul etapei, datorită faptului că au adjudecat imunitatea, însă restul concurenților vor trece printr-o schimbare neașteptată chiar la începutul ediției: ”Sunt destul de pregătit și mă adaptez la orice, dar cu Asia Express chiar nu poți fi pregătit. Rămâi în ceață mereu!, va spune Oase.

Echipele vor pleca în misiunile din această seară reconfigurate și doar atunci când se vor reuni coechipierii în forma inițială se va stabili clasamentul final. Astfel, vedetele vor avea ocazia să lupte cot la cot cu cei pe care i-au considerat până acum rivali: ”Mi-a picat fața, pentru că eu și George încă nu ne-am adaptat amândoi!”, va spune Șerban Copoț.

Astfel, la începutul serii, în ordinea vârstei, cinci dintre vedete vor fi nevoite să își aleagă un alt coleg pentru această etapă, în funcție de strategia lor: ”În mod evident Universul a aranjat în așa fel lucrurile încât să ajungem în această formulă!”, va spune Jojo despre noul său coechipier. Într-o cursă contracronometru, concurenții vor încerca să se adapteze rapid într-o nouă formulă, căci toți vor lupta pentru aceeași miză importantă: cea de-a doua imunitate a etapei.

Cum vor arăta noile echipe din Asia Express- Drumul Elefantului și prin ce situații neașteptate vor trece acestea într-o nouă ediție a celui mai dur reality-show, telespectatorii Antena 1 vor vedea în această seară, de la 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 17 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

Partida Data Faza Telespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1 FRANTA – ROMANIA 24.iun.19 Grupa C 2.577.000
2 GERMANIA – ROMANIA 27.iun.19 Semifinala 1 2.493.000
3 ANGLIA – ROMANIA 21.iun.19 Grupa C 1.673.000
4 ROMANIA – CROATIA 18.iun.19 Grupa C 1.056.000
5 SPANIA – GERMANIA 30.iun.19 Finala 862.000
6 FRANTA – CROATIA 21.iun.19 Grupa C 777.000
7 SPANIA – FRANTA 27.iun.19 Semifinala 2 595.000
8 ANGLIA – FRANTA 18.iun.19 Grupa C 580.000
9 BELGIA – ITALIA 22.iun.19 Grupa A 495.000
10 GERMANIA – SERBIA 20.iun.19 Grupa B 438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: