Connect with us

Reality Show

ASIA EXPRESS: Gina, Liviu şi Andrei, primele impresii despre Sri Lanka

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cele 9 perechi de vedete au luat deja startul în competiția pentru premiul de 30.000 de Euro și pentru titlul de câștigător al celui mai dur show de aventură.

După ce au fost concurenți în primul sezon, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au venit în Asia într-o nouă ipostază, dar cei doi par să fi rămas șocați de experiența trăită, când aveau la dispoziție doar 1 Euro pe zi. Drept urmare, chiar și în condițiile în care nu mai sunt în cursa contracronometru, principala lor grijă rămâne mâncarea: ”Ne cerem scuze colegilor noștri care încă nu au ajuns, dar le-am mâncat sandvișurile. Au avut o punguță, nu am mâncat tot, ci doar ce era mai bun de acolo..

În ceea ce privește rolul pe care îl au Liviu și Andrei în cel de-al doilea sezon, aceștia mărturisesc că îi încearcă sentimente puternice atunci când văd eforturile pe care le depun concurenții, dar sunt încântaţi că noua ipostază le oferă ocazia să se bucure de experiență și de prima destinație- Sri Lanka: ”Noi suntem culoarea emisiunii, sarea și piperul. Vedeți pe fețele noastre zâmbitoare că e mult mai bine, e o postură minunată. Când am văzut că avem pat și saltea am zis că am luat bonus. Ne uitam după amuletă.”, au glumit cei doi.

Gina Pistol, prezentatoarea show-ului, era nerăbdătoare să înceapă noul sezon și să cunoască noile locuri: ”Este prima dată când pășesc în Sri Lanka și India, mi-am dorit de mult să ajung. Sri Lanka este un ținut interesant. Mâncarea este foarte piperată, condimentată, iute, dar mie îmi place. Vremea ne-a dat puțin bătăi de cap, pentru că este capricioasă.” . Alături de concurenți la fiecare punct de sosire, Gina empatizează cu trăirile celor 9 echipe care se luptă din răsputeri să obțină primul loc în fiecare etapă: ”Eu le văd partea umană, pentru că atunci când suntem pe sticlă toți suntem zâmbăreți. Dar aici îi văd și din altă perspectivă, mai ales că cel de-al doilea sezon se anunță a fi mult mai dificil. India este o țară grea. ”

Drumul Elefantului se întinde din Sri Lanka până în India. 9 perechi de vedete luptă cu 1 dolar pe zi pentru a ajunge la final și pentru a-și depăși limitele.

Comentarii

Emisiuni

Cum arata cabina concurentelor de la “Bravo, ai stil! Celebrities” si cum se pregatesc acestea inainte de fiecare editie a show-ului

Avatar

Published

on

Emisiunea “Bravo, ai stil! Celebrities” a fost asteptata cu sufletul la gura de sute de mii de fani, care urmaresc fiecare editie. Concurentele, celebritati intrate in competitia modei, si-au construit fan cluburi solide in social media, iar aparitiile fetelor in cadrul show-ului atrag permanent reactiile fanilor. In spatele rezultatului spectaculos, afisat in defilarile pe podiumul “Bravo, ai stil! Celebrities” se afla o echipa formata din zeci de profesionisti si ore de pregatiri in culise, inainte de momentul filmarilor propriu zise.

Momentul “zero” al pregatirilor debuteaza in zori, dis de dimineata, concurentele se prezinta una cate una in culise, in camerele special amenajate. Inaintea procesului de stilizare si transformare totala in cabina de make-up si hairstyling, fiecare dintre acestea isi aseaza cu grija “arsenalul vestimentar” in dulapurile repartizate fiecarei concurente.

Intreaga incapare este inundata de luminile din cabina de machiaj, cele noua concurente sunt pregatite de o  intreaga echipa de make-up artisti si hairstylisti, pentru ca rezultatul final, cand se vor prezenta in fata juratilor, sa fie impecabil.

Forfota este cuvantul care descrie excelent momentele inainte de defilarea acestora pe podiumul show-ului “Bravo, ai stil! Celebrities”. Pentru make-up, hairstyling, accesorizare si pregatirea in cel mai mic detaliu a outfitului, cele noua concurente petrec in cabina lor ore bune.

Intreg parcursul stilistic al celor noua concurente “Bravo, ai stil! Celebrities” il puteti urmari de miercuri pana vineri, de la ora 22:00, si in fiecare sambata, incepand cu ora 23:00, in editiile difuzate la Kanal D.

Comentarii

Continue Reading

Reality Show

Cine sunt cei trei Faimosi de la „Survivor Romania” nominalizati spre eliminare

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara a reality-ului, urmarita de peste 1.6 milioane de fani, a plasat Kanal D pe primul loc in preferintele telespectatorilor.

Aseara, la “Survivor Romania” Faimosii si Razboinicii si-au disputat imunitatea in fata eliminarilor, intr-un meci solicitant, la finalul caruia concurentii din echipa albastra au fost desemnat castigatori, cu scorul de 10 la 6. Faimosii s-au vazut pusi, pentru a doua oara, in postura de a-si desemna trei coechipieri spre eliminare.

Batalia sportiva de aseara le-a testat concurentilor abilitatile sportive, echilibrul, forta si stapanirea de sine fiind esentiale in adjudecarea fiecarui punct, atat de important pentru castigarea imunitatii. Jocul de protectie in fata eliminarilor de aseara s-a desfasurat in largul oceanului, un duel unu la unu. O confruntare dramatica, adversarii s-au aflat pe o barna foarte ingusta, tinand in mana un bat cu capete buretate; castigatorul fiecarei runde era desemnat acela care isi dobora adversarul in apa.

La jocul de protectie individual, Faimosii s-au vazut pusi in fata unui test cu o dificultate uriasa, in urma acestuia Asiana Peng, de la fete, si Cezar Juratoni, de la baieti, si-au castigat protectia in aceasta saptamana, la “Survivor Romania”.

Cei trei Faimosi trimisi in fata telespectatorilor, spre eliminare, au fost Elena Ionescu, desemnata de echipa, Ruby, de catre Cezar Juratoni, si Lino Golden, numit de catre Asiana Peng. Liniile pentru votarea celor trei concurenti nominalizati spre eliminare au fost deschise aseara 60 de minute, timp in care sustinatorii acestora si-au putut sustine favoritul, prin vot SMS. In editia de sambata a reality-ului “Survivor Romania”, difuzata la ora 20:00, la Kanal D, telespectatorii vor putea afla cine este cel de-al doilea Faimos care va fi eliminat din competitia “Survivor Romania”.

 

Kanal D, lider de piata, la nivel National, cu editia de marti seara a reality-ului “Survivor Romania”

 

Editia de aseara a reality-ului “Survivor Romania”, in cadrul careia Faimosii si Razboinicii s-au duelat in unul dintre cele mai importante meciuri ale saptamanii, jocul pentru imunitate in fata eliminarilor, a fost urmarit de peste 1.6 milioane de fani din intreaga tara.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, marti, pe intreaga perioada de difuzare “Survivor Romania”, Kanal D a fost lider de piata, pe targetul National, cu 7,2% rating si 15,5% cota de piata. In ceea ce priveste audienta pe targetul All Urban, postul TV s-a clasat pe locul doi in topul televiziunilor, cu 6,0% rating si 13,8% cota de piata.

Comentarii

Continue Reading

Premieră TV

Imperiul Leilor își deschide porțile miercuri, 12 februarie, la PRO TV!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Antreprenori din toată țara s-au înscris la Imperiul Leilor cu dorința de a-și vedea visul finanțat! Cine sunt cei care au reușit să convingă investitorii să le finanțeze afacerea, aflăm începând din 12 februarie, la PRO TV.

 

Oamenii de afaceri au sarcina deloc ușoară de a-i convinge pe investitori cu planuri și cifre de afaceri bine documentate, dar în același timp vor trebui să poată gestiona discuția cu aceștia, să răspundă provocărilor care le vor fi aduse și să demonstreze că sunt suficient de pregătiți pentru a pune în practică planul de business. Cum orice investiție presupune și riscuri, investitorii vor analiza proiectele propuse din toate punctele de vedere și vor decide care sunt ideile de business din Imperiul Leilor cu potențial de dezvoltare.

Cristian Onețiu, care conduce Life Care Corp & BioLogistic, Dragoș Petrescu, președintele grupului City Grill, Daniela Marișcu, CEO și acționar Aqua Azur, Mohammad Murad, care conduce Phoenicia Hotels, și Monica Cadogan, CEO Vivre, îi vor ajuta și pe alții să reușească în afaceri. Ce sfaturi au oferit tinerilor antreprenori și care sunt afacerile în care vor investi vom afla în curând.

Urmărește Imperiul Leilor începând cu 12 februarie!

 

Imperiul Leilor – Investeşte în tine!

Imperiul Leilor este un format de televiziune care duce tensiunea la un nivel extrem de ridicat și este produs în peste 30 de țări: Statele Unite ale Americii, Germania, Spania, Portugalia, Japonia, Australia sau Israel, ajungând astfel pe toate continentele. Formatul îi pune pe oamenii de afaceri de succes să descopere o idee bună de afaceri, să simtă potențialul ei și să lupte ca niște lei ca să câștige supremația asupra propunerii respective. Dar nu puțini vor fi cei care vor plecă acasă fără a obține finanțarea dorită.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0