Connect with us

Topuri zilnice

Asia Express, lider de audiență marți seară: Dorian Popa și mama sa au fost eliminați, jocul continuă cu 4 echipe de vedete

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cel mai dur reality show, “Asia Express”, a fost și marți seara prima alegere a celor din fața micilor ecrane: emisiunea a fost lider de piață pe publicul din mediul comercial.

Noua rundă de surprize la care au fost supuse vedetele în ultima etapă din Laos a adunat în fața micilor ecrane 1.880.000 de telespectatori din toată țara, în minutul de maximă audiență de la 21.39.

Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (19.59-22.58), o audiență medie de 9.7 puncte de rating și o cotă de piață de 22,3%, în timp ce următorul clasat, Kanal D, înregistra 9,1 puncte de rating și o cotă de piață de 20,8 %. Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 8,7 puncte de rating și 20% cotă de piață.

 

Ediția de aseară ,,Asia Express” a fost presărată cu toate ingredientele unui show de succes: concurenții au trecut de la agonie, la spectacol pe o scenă din Laos în aplauzele localnicilor, iar probele i-au făcut, ca de obicei, să-și testeze limitele. După ce au îndeplinit printre cele mai diferite sarcini, de la a servi în restaurante, la a se rade în cap ca un călugăr budist, cele cinci echipe rămase în concurs au pășit pe covorul ultimului punct de control din Laos. Finalul ediției a dezvăluit un dragon roșu, iar echipa propusă spre eliminare, Dorian Popa și mama sa, au părăsit în cele din urmă competiția în aplauzele tuturor, după trei etape consecutive în care au fost salvați.

Concurenții au plecat în cursă în ordinea sosirii, iar Raluka și Ana Baniciu au fost nevoite să care cu ele pe tot parcursul misiunilor un recipient cu pește fermentat, handicapul destinat ultimei echipe ajunse în etapa anterioară. Lupta s-a dat cot la cot între cei zece concurenți pentru a se califica în Proba Amuletei, căci doar primele trei echipe ajunse la punctul de întâlnire au putut să lupte pentru 1000 Euro și un bonus. Până atunci, totuși, au avut de îndeplinit trei sarcini dintr-o listă cu provocări inedite: schimbul de pantaloni cu un localnic, servirea într-un restaurant a unor clienți ce nu cunoșteau limba engleză, sau manevrarea unui tractor pe teren accidentat fiind doar o parte dintre ele. Vedetele au ales sarcinile în funcție de punctele forte ale fiecărei echipe, încercând să le îndeplinească rapid.

Ana Baniciu și Raluka, Lora și Ionuț Ghenu și Liviu Vârciu şi Andrei Ștefănescu au fost cei șase care s-au calificat la o șansă de a obține Amuleta. Dar pentru asta au fost nevoiți să facă spectacol la propriu pe o scenă din Laos. Având la dispoziție maximum 3 ore, concurenții au învățat să cânte și să danseze în limba lao, iar sarcina nu a fost deloc ușoară, chiar dacă fiecare echipă s-ar fi putut baza pe cel puțin un solist. În prima etapă a concursului, fiecare a interpretat o piesă în limba localnicilor, însoțită de un dans specific. Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au încins atmosfera printr-un adevărat hit, ce pare că redă în doar câteva versuri experiența pe care o trăiesc cei doi la ,,Asia Express: “De ce ai semnat, de ce ai semnat? Să stai nemâncat?!”. ,,Tăticii” au făcut deliciul spectatorilor și telespectatorilor, au comunicat cu publicul și s-au întrecut pe sine, în timp ce restul concurenților i-au admirat pentru curaj și originalitate: ,,Prin dans și mișcări am cucerit publicul din Laos, deja avem câteva contracte semnate aici. Eu am facut ce face un artist foarte mare pe scenă, am transmis.”, a declarat Liviu amuzat. Nici ,,Amorezii”, Lora și Ionuț și echipa fetelor, Raluk și Ana Baniciu nu s-au lăsat mai prejos și s-au distrat la fel de tare pe scena din Laos, însă finalul a fost adjudecat de către Andrei și Liviu, care au câștigat pe merit Proba Amuletei.

Ultima probă a etapei din Laos a pus la încercare strategia primei echipe ajunse la punctul unde se desfășura misiunea. Andrei Ștefănescu și Liviu Vârciu au fost nevoiți să stabilească sarcinile fiecărei echipe, având posibilitatea să le întârzie, sau să le acorde un ușor avantaj. Proba a presupus ca fiecare cuplu să pregătească un număr de sticle de lao-lao, o băutură spirtoasă tradițională, număr de sticle stabilit chiar de ,,Tătici”. Aceștia au pregătit două și au decis ca Raluk și Ana să beneficieze de cel mai mic număr de sticle după ei- trei, urmați de Daniela Crudu și Vica- patru, Lora și Ionuț Ghenu, iar Dorian și Luminița Popa au primit cel mai mare număr- șase. Ulterior, fiecare echipă a fost nevoită să consume băutura alături de localnici, iar modalitatea prin care vedetele s-au străduit să convingă niște străini să li se alăture la a sărbători într-o piață publică, a făcut deliciul celor din fața micilor ecrane.

Ajunși încă odată primii la punctul de control, Andrei și Liviu au decis că nu vor să își asume responsabilitatea eliminării unei echipe, așa că au ales să aștepte în fața templului, în timp ce au împărțit prima porție de mâncare, de care nu au mai avut parte de câteva zile bune. Deși Daniela Crudu și Vica Blochina au pășit primele pe covor, nu au îndeplinit corect misiunea anterioară și au fost penalizate. Așadar, tot ,,Tăticii” au fost înscriși pe primul loc, în ciuda dorinței de a nu ocupa topul clasamentului:  ,,Ne-am atașat de ei, nu vrem să ne asumăm această responsabilitate. Să se elimine ei între ei.”. Tot ei au avut de ales ce echipă vor propune la eliminare dintre Raluka și Ana Baniciu, și Dorian cu Luminița Popa, alegându-i pe cei din urmă, cu speranța că dragonul din cutie va fi iar verde. După ce au fost salvați de trei ori consecutiv de simbolul norocos în acest show, aseară dragonul roșu le-a pus capăt jocului: Dorian și Mamișor au părăsit competiția în aplauzele și aprecierea tuturor

Săptămâna viitoare urmează două ediții spectaculoase ale celui mai dur reality-show, căci cele patru echipe rămase în concurs se vor lupta aprig în penultima țară din maratonul de 5000 de kilometri, Cambodgia. Luni și marți, de la ora 20:00, telespectatorii Antena 1 pot urmări continuarea Drumului Dragonului și strategia vedetelor care se apropie cu pași repezi de marele premiu, doar la ,,Asia Express”.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, si National
Perioada 6 martie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-urile PRO TV “Gospodar fara pereche” si “Pe bune”, in fruntea audientelor!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Luni seară au continuat eliminările la Gospodar fără pereche! Telespectatorii au urmărit discuțiile dintre gospodari și pretendentele lor, dar și părerile mamelor acestora referitoare la posibilele nurori. În final, băieții au decis alături de care dintre fete vor să rămână până la următoarea eliminare.

Gospodar fără pereche a fost luni seară lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 9.0 puncte de rating și 25% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi,  ANTENA 1, care a obținut 4.7 puncte de rating și 13.1% share. La nivel național, peste 1.7 milioane de telespectatori au urmărit aseară Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 20:54, peste 2.1 milioane de români au văzut aventurile gopodarilor.

Lunea viitoare, de la 20:30, lupta pentru inimile gospodarilor crește simțitor, iar fetele apelează la toate trucurile pentru a le rămâne alături până la final.

 

Quiz show-ul Pe bune?! a adus luni distracția în casele românilor

Aseară, Alina Eremia a făcut echipă cu Natanticu, iar Speak a luptat alături de Costi Diță în cel mai trăsnit quiz show, prezentat de Andi Moisescu. A fost o ediție Pe bune?! plină de distracție, energie, întrebări inedite și răspunsuri surprinzătoare.

Ediția Pe bune?! de aseară a fost lider de audiență și a înregistrat 5.1 puncte de rating și 19.4% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, spre deosebire de postul de televiziune clasat pe locul secund, ANTENA 1, care a obţinut 4.1 puncte de rating și 15.7% share.

Miercuri, de la 22:30, Pe bune?! revine cu o nouă ediție și cu două invitate pregătite de competiție, Ana Morodan și Ileana Badiu!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, pe podiumul audientelor cu „Exatlon”, sambata si duminica

Published

on

 

Duminica, 21 octombrie, Kanal D a fost lider de audienta in Prime Time, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata, „Exatlon”, pe intreaga durata de difuzare a show-ului.

Statia s-a pozitionat pe primul loc in preferintele romanilor, atat la nivelul populatiei din intreaga tara, cat si la orase. In cele peste trei ore si jumatate de competitie sportiva televizata, Kanal D a fost lider de audienta, detasandu-se net de competitori. Peste 1.7 milioane de fani ai reality-ului „Exatlon” au urmarit aseara emisiunea difuzata la Kanal D.

Aseara, in intervalul 20:10 – 23:32, Kanal D a inregistrat 7,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 5,4% rating si 12,3% cota de piata, pe targetul All Urban. „Exatlon” a fost urmarit, pe intreaga durata de difuzare, in fiecare minut, de peste 1.3 milioane (1.312.000) de telespectatori din intreaga tara.

Minutul de aur, atins la 20:54, a fost si unul dintre momentele de tensiune maxima intre Faimosi si Razboinici, duelul intre Alin Andronic, de la Razboinici si Mirel Dragan , de la Faimosi, urmarit de 1.775.000 de romani.

Si editia de sambata a emisiunii „Exatlon” a plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, la nivel National, conform datelor furnizate de Kantar Media. Cu 7,9 puncte de rating si 18,5% cota de piata, la nivelul intregii tari, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, devansand statiile concurente. Aproape un milion si jumatate de romani au urmarit editia de sambata „Exatlon”, in fiecare minut al difuzarii, in cele peste trei ore de difuzare.

 

Audiente duminica, 21 octombrie

Target Natonal

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000) 
 Kanal D7,316,41312 
 Pro TV4,610,4831 
 Antena 13,68,0643 
EXATLONDigiSport 13,37,4592 
20:05-23:43Prima TV2,65,9470 
 Romania TV2,65,8460 
 Antena 32,14,6369 
 TVR 11,84,1329 
 Look Plus1,53,4270 
 TVR 21,32,9232 
Source: Kantar Media Romania     
Date: 21.10.2018     

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D5,412,3517
 DigiSport 14,710,8455
 Pro TV4,510,3433
EXATLONAntena 13,88,6362
20:05-23:43Antena 32,66,0253
 Romania TV2,45,4227
 Prima TV2,04,6193
 TVR 11,74,0167
 Pro 21,12,6110
 Look Plus1,12,5105
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.10.2018    

 

Audiente sambata, 20 octombrie

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,918,51418
 Pro TV7,016,31248
 Antena 15,913,81056
EXATLONAntena 32,45,7434
20:10-23:32Romania TV1,94,4340
 National TV1,63,7286
 TVR 21,12,6197
 DigiSport 11,12,5192
 Prima TV0,92,2168
 Pro 20,92,1163
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.10.2018    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniai, lider de audienta cu ultima etapa a auditiilor pe nevazute!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

S-a încheiat etapa audițiilor pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României, iar echipele antrenorilor sunt complete, însă mai mult decât atât, pentru prima dată în cea mai tare competiție a vocilor, Smiley și Tudor merg în runda Confruntărilor cu câte 15 concurenți, cu unul mai mult decât colegele lor, Andra și Irina.

Vineri seară, chiar dacă aveau câte 14 voci în echipă, antrenorii nu au rezistat atunci când au auzit două participante cu timbre vocale uimitoare și și-au întors scaunele pentru ele. A fost o ediție plină de energie, de momente care au ridicat publicul în picioare și de decizii surprinzătoare.

Cea de-a opta ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.8 puncte de rating și 31.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.4 puncte de rating și 12.8 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:49, aproape 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Tensiune, luptă și voci incredibile

Aseară, ultimii concurenți au urcat pe scena vocilor determinați să impresioneze și plini de entuziasm. Toți au fost răsplătiți cu aplauze din partea publicului, iar șapte dintre ei au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă în următoarea etapă a competiției, Confruntările. A fost un spectacol formidabil, melodiile interpretate au făcut sala să vibreze, iar antrenorii și-au folosit toate argumentele pentru a-și completa echipele cu cele mai bune voci din acest sezon. Chiar dacă avea formula completă, de 14, Smiley nu a rămas indiferent la auzul unei concurente, așa că s-a întors alături de colegii lui și a fost și ales. Însă Tudor nu s-a lăsat mai prejos și, aflându-se în aceeași situație, și-a întors scaunul pentru o concurentă, dar le-a întors și pe cele ale colegelor sale, pentru a avea o luptă în trei pentru cel de-al 15-lea concurent din echipă. În final, participanta a ales echipa Tudor.

Cei care au convins aseară antrenorii sunt: Alexandra Cuza, Mihai Meiroș și Teodora Stoica – echipa Tudor, Silvia Virlan – echipa Irina, Florin Popa – echipa Andra, Evelina Găvan și Geanina Militaru – echipa Smiley.

Vinerea viitoare, de la 20:30, tensiunea crește la Vocea României, în etapa Confruntărilor! Antrenorii formează duetele și lucrează împreună cu echipele lor pentru a găsi cele mai bune piese și pentru a crea momente memorabile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending