Connect with us

AUDIENȚE TV

Asia Express, lider de piață pe targetul urban și national: CRBL și Oase au câștigat imunitatea și un bilet de avion spre India

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția de duminică seară Asia Express – Drumul Elefantului, difuzată de Antena 1, a început cu o veste neașteptată pentru concurenți.

Margherita de la Clejani a fost nevoită să se retragă din competiție din cauza unor probleme de sănătate amplificate de condițiile grele prin care a trecut în cel mai dur reality-show: ”Îmi pare foarte rău pentru Marga. Tot ce pot să spun este că mă bucur pentru această experiență, a fost una intensă, frumoasă., a spus Iuliana înainte să părăsească competiția. ”O să ne lipsească energia lor pozitivă, ele erau vesele tot timpul.”, a adăugat Cosmin Seleși.

 

Peste 1.600.000 de telespectatori la nivel naţional au urmărit cel mai dur reality-show duminică seară, în minutul de maximă audiență de la 20.38. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-23.37, Asia Express a fost lider pe publicul urban, dar și la nivel național. Așa se face că la orașe, Antena 1 a condus cu o medie de 7.4 puncte de rating și 15.9 % cotã de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6.4 puncte de rating și 13.6 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii țări cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească aventura vedetelor de pe Drumul Elefantului, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7 puncte de rating și 14.7 % cotã de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6.5 puncte de rating și 13.7 % cotã de piață.

 

Șapte echipe s-au aventurat aseară în ultima etapă din Sri Lanka și au pentru o miză extrem de importantă: imunitatea și un bilet de avion către India, a doua parte din Drumul Elefantului. La finalul serii, CRBL și Oase au fost prima echipă ajunsă în fața Ginei Pistol și și-au securizat locul în joc: ”Îmi tremurau mâinile și nu făceam breakdance. Oceanul e lângă mine, biletele către India le am în mână, echipa este unită!” ,  a afirmat CRBL.

Pentru Ana Morodan și Teleșpan, ajunși pe ultimul loc săptămâna trecută, ziua a început cu o provocare, căci cei doi au fost nevoiți să intre în joc cu un handicap: ”Când am văzut această găletușă nu m-am gândit că poate să fie atât de rău! Este teribil, ceva teribil.”. ”Pe noi oamenii abia ne iau așa, dar cu un handicap de genul acesta.”, a spus Cocuța.

 

În prima probă a serii, vedetele au fost nevoite să umple câte o ladă cu pește, pe care să o transporte către punctul de control următor, acolo unde doar primele trei echipe ajunse aveau să participe la Proba Amuletei. Un alt plic surpriză, un bilet cu ingrediente și fără indicații, le-a dat planurile peste cap: ”A fost o confuzie generală, nimeni nu înțelegea nimic. Nu am primit nicio informație legată de ce trebuie să facem cu aceste legume. Așa start haotic nu am trăit nicodată, suntem în ceață toți.”. Pentru a face rost de bani pentru a cumpăra ingredientele impuse, concurenții au vândut din cantitatea de pește obținută inițial în piață, iar odată ajunși la Gina Pistol întreaga misiune a prins contur.

 

Proba Amuletei a fost o probă de “pescuit” și gătit, în care doar primele trei echipe ajunse cu toate ingredientele au participat. Jojo și Paul Ipate, Cocuța și Bogdan Boantă alături de Anca Sigartău și Teodor au fost cei care s-au luptat pentru suma de 1000 de Euro și un avantaj în cursă. În vreme ce concurentul care a ales să pescuiască a folosit undița conform tehnicii localnicilor pentru a obține o serie de numere plutitoare, celălalt a așteptat ingredientele necesare rețetei la bancul de lucru. Pentru fiecare număr obținut, Gina Pistol le-a oferit câte un ingredient folosit la devilled fish, preparat tradițional din Sri Lanka: ”Dacă nu le luai în ordine și nu aveai ce era necesar, nu puteai fi rapid.”, a afirmat Jojo. La final, fiecare echipă a pregătit zece porții mici de degustare, ce au fost jurizate de localnicii din zonă. Jojo și Paul Ipate s-au apropiat cel mai mult de savoarea acestui preparat tradițional și au câștigat prima lor amuletă: Suntem super, super încântați. În sfârșit am câștigat!, au afirmat cei doi.

Pe drum către farul din Galle, punct de control ce asigura primei echipe ajunse imunitatea, vedetele au mai avut de îndeplinit o probă distractivă, care i-a încărcat cu energie: au mâncat gogoși, prinse de sfori, fără să își folosească mâinile.

Cazarea le-a dat mari bătăi de cap aseară, iar concurenții au căutat ore întregi un loc pentru a înnopta. Dacă CRBL și Oase și-au încercat norocul inclusiv la spital și la secția de poliție, Cocuța și Bogdan au dormit într-un templu: ”Mai am vlagă să întreb în două locuri, apoi voi dormi pe stradă. Nu credeam că voi prinde momentul când am să mor. Asta e nivelul de oboseală de la Asia Express!”, a mărturisit Teleșpan, după multe încercări fără succes. Dis-de-dimineață, lupta pentru imunitate a fost un sprint spre punctul final de oprire, acolo unde Gina Pistol aștepta prima echipă ajunsă cu două bilete către India.

CRBL și Oase au fost concurenții care au câștigat etapa de duminică seară, imunitatea, ocazia de a se relaxa la hotel și certitudinea că vor continua jocul în următoarea țară din Drumul Elefantului.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 24 februarie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Aventurile de la Asia Express, audiente de lider pentru Capatos!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost marți seara lider de audiență pe publicul comercial și în mediul urban.

Emisiunea care i-a avut ca invitați pe Ana Morodan și Adrian Teleșpan, proaspăt eliminați din  cursa la “Asia Express – Drumul Elefantului“, și bunii lor prieteni din concurs, Cocuța și Bogdan Boantă, a adunat în fața micilor ecrane 604.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 23:31.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:31 – 01:04) o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 22,6%, urmată de Pro TV, cu 2,6 puncte de rating și 18,7% cota de piață și de Kanal D, cu 1,3 puncte de rating și 9,5% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și o cotă de piață de 13,8%, urmată de Antena 3, cu 2,2 puncte de rating și 12,7% cota de piață și de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 11,8% cota de piață.

Marți seara, la „Xtra Night Show, Morodan  și Teleșpan au povestit despre momentul eliminării din cel mai dur reality, “Asia Express – Drumul Elefantului”, după o etapă fabuloasă, și probe deosebit de dificile, la sfârșitul cărora Morodan a jurat că nu va mai țipa niciodată la oamenii care lucrează la un call center. “Eram la capătul răbdării!”, i-a spus Teleșpan lui Capatos.

Eliminarea lui Morodan și Teleșpan, considerați sarea și piperul competiției, i-a întristat pe concurenții care au rămas în cursă, în special pe bunii lor prieteni, Cocuța și Bogdan Boantă. “Noi am plâns foarte tare.”, spune Cocuța.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National                            

Perioada 19 martie 2019               

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Cennet” și “Femeie în înfruntarea destinului”, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL
 

Serialele turcești Cennet și Femeie în înfruntarea destinului“ au început în forță săptămâna la Happy Channel, clasând postul de televiziune pe primul loc în clasamentul stațiilor tv destinate femeilor,  dar și pe poziția a patra în top all channels.

Luni seara (18 martie),  Cennet (Almila Ada) a descoperit cine este femeia care i-a dat viață și care la scurt timp a abandonat-o. Pe intervalul 18:01-20.00, când a fost difuzat serialul, Happy Channel a ocupat primul loc pe nișa stațiilor tv pentru femei, cu vârsta între 18 și 49 de ani, de la orașe,  înregistrând o cotă de piață de 5% și un rating mediu de 1.3 procente. Pe poziția a doua s-a aflat Diva, cu o cotă de piață de 3.8% și un rating mediu de 0.9 procente. “Cennet” i-a adus postului Happy Channel, pe intervalul difuzării, și  locul al patrulea în top all channels.

În prima zi a acestei săptămâni, în intervalul orar 20.00-22.00, serialul “Femeie în înfruntarea destinului” a ocupat primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, înregistrând o cotă de piață de 7.4% și un rating mediu de 3.1 procente. Pe această nișă, Happy Channel a fost urmat de postul Diva , care a obținut o cotă de piață de 1.5% și un rating mediu de 0.6 procente. Și pe acest interval Happy Channel și-a menținut poziția a patra în top all channels.

După ce au empatizat cu povestea impresionantă a lui Bahar (Özge Özpirinçci) în primul sezon, telespectatorii pot urmări acum în exclusivitate continuarea “Femeie în înfruntarea destinului”, în cea de-a doua parte a serialului, care se difuzează la Happy Channel, în fiecare luni și marți, de la ora 20.00. A fost despărțită pentru o lungă perioadă de Sarp Çesmeli(Caner Cindoruk), crezându-l în acest timp mort pe bărbatul iubit și, totodată, pe tatăl copiilor ei, iar acum când drumurile lor s-au intersectat din nou, universul lui Bahar este dat peste cap.  În episodul pe care Happy Channel îl va difuza în această seară, începând cu ora 20.00, din cel de-al doilea sezon al producției, Bahar va ajunge față-n față cu cealaltă femeie din viața lui Sarp. Cum va decurge întâlnirea lor, ce se va întâmpla cu povestea de dragoste dintre Bahar și Sarp, dacă cei doi vor reuși să treacă peste probleme și să-și clădească un nou viitor împreună, telespectatorii pot afla urmărind povestea serialului.

Difuzate în exclusivitate la Happy Channel, cel de-al doilea sezon “Femeie în înfruntarea destinului” poate fi urmărit, în fiecare luni și marți, între orele 20.00 22.00, iar Cennet, care se apropie de final, de luni până vineri, de la ora 18.00 până la 20.00.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

18-Martie-19

Target: Femei 18-49 Urban     

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Emisiunea “Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, lider incontestabil de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost luni seara lider incontestabil de audiență.  Emisiunea în care s-a discutat despre ultimele aventuri ale protagoniștilor reality-show-ului “Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de invitații CRBL și Oase, Valentin Butnaru și Margherita de la Clejani, a adunat în fața micilor ecrane 670.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:24.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:24 – 01:01) o audiență medie de 3,5 puncte de rating și o cotă de piață de 23,3%, urmată de Pro TV, cu 2,7 puncte de rating și 17,9% cota de piață și de Kanal D, cu 1,9 puncte de rating și 13% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,3%, urmată de Pro TV, cu 1,9 puncte de rating și 11,2% cota de piață și de Kanal D, cu 1,6 puncte de rating și 9,7% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și 14,9% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 12,5% cota de piață, și Kanal D, cu 1,8 puncte de rating și 11,2% cota de piață.

Luni seara, la „Xtra Night Show”, prezentatorul de știri Valentin Butnaru a făcut dezvăluiri inedite despre parcursul său în “Asia Express – Drumul Elefantului” alături de cele două echipe de vedete, CRBL și Oase, dar și Ana Morodan și Teleșpan. Deși rolul său a fost de a-i încurca pe concurenți cu prezența lui la ”patru ace”, prezentatorul s-a dovedit a fi pentru ei mai degrabă un talisman care s-a implicat cu entuziasm în fiecare moment al show-ului: ”Eu sunt perceput ca fiind foarte sobru. Nimeni nu cunoaște latura asta a mea pe care am arătat-o cu drag și spor în „Asia Express”. Cred că șocul a fost mai mare pentru Oase și CRBL decât pentru mine.” , a mărturisit acesta.

Deși a părăsit show-ul “Asia Express” din cauza problemelor de sănătate, Marga de la Clejani, invitată și ea aseară în platoul „Xtra Night Show”, a făcut o dezvăluire: ”Sunt fana lui CRBL și a lui Oase. Sunt haioși, drăguți, luptători și tot timpul te binedispun. Ei sunt echipa mea preferată!”.

În seara aceasta, „Xtra Night Show” va continua seria imaginilor nedifuzate din cel mai dur reality-show, „Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de doi invitați speciali – Ana Morodan și Teleșpan.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group               

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All Urban și National                        

Perioada 18 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending