Connect with us

AUDIENȚE TV

Asia Express, lider de piață pe targetul urban și national: CRBL și Oase au câștigat imunitatea și un bilet de avion spre India

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția de duminică seară Asia Express – Drumul Elefantului, difuzată de Antena 1, a început cu o veste neașteptată pentru concurenți.

Margherita de la Clejani a fost nevoită să se retragă din competiție din cauza unor probleme de sănătate amplificate de condițiile grele prin care a trecut în cel mai dur reality-show: ”Îmi pare foarte rău pentru Marga. Tot ce pot să spun este că mă bucur pentru această experiență, a fost una intensă, frumoasă., a spus Iuliana înainte să părăsească competiția. ”O să ne lipsească energia lor pozitivă, ele erau vesele tot timpul.”, a adăugat Cosmin Seleși.

 

Peste 1.600.000 de telespectatori la nivel naţional au urmărit cel mai dur reality-show duminică seară, în minutul de maximă audiență de la 20.38. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-23.37, Asia Express a fost lider pe publicul urban, dar și la nivel național. Așa se face că la orașe, Antena 1 a condus cu o medie de 7.4 puncte de rating și 15.9 % cotã de piață, fiind urmată de Pro TV cu 6.4 puncte de rating și 13.6 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii țări cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească aventura vedetelor de pe Drumul Elefantului, astfel că emisiunea a fost lider de audiență cu o medie de 7 puncte de rating și 14.7 % cotã de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe locul al doilea cu o medie de 6.5 puncte de rating și 13.7 % cotã de piață.

 

Șapte echipe s-au aventurat aseară în ultima etapă din Sri Lanka și au pentru o miză extrem de importantă: imunitatea și un bilet de avion către India, a doua parte din Drumul Elefantului. La finalul serii, CRBL și Oase au fost prima echipă ajunsă în fața Ginei Pistol și și-au securizat locul în joc: ”Îmi tremurau mâinile și nu făceam breakdance. Oceanul e lângă mine, biletele către India le am în mână, echipa este unită!” ,  a afirmat CRBL.

Pentru Ana Morodan și Teleșpan, ajunși pe ultimul loc săptămâna trecută, ziua a început cu o provocare, căci cei doi au fost nevoiți să intre în joc cu un handicap: ”Când am văzut această găletușă nu m-am gândit că poate să fie atât de rău! Este teribil, ceva teribil.”. ”Pe noi oamenii abia ne iau așa, dar cu un handicap de genul acesta.”, a spus Cocuța.

 

În prima probă a serii, vedetele au fost nevoite să umple câte o ladă cu pește, pe care să o transporte către punctul de control următor, acolo unde doar primele trei echipe ajunse aveau să participe la Proba Amuletei. Un alt plic surpriză, un bilet cu ingrediente și fără indicații, le-a dat planurile peste cap: ”A fost o confuzie generală, nimeni nu înțelegea nimic. Nu am primit nicio informație legată de ce trebuie să facem cu aceste legume. Așa start haotic nu am trăit nicodată, suntem în ceață toți.”. Pentru a face rost de bani pentru a cumpăra ingredientele impuse, concurenții au vândut din cantitatea de pește obținută inițial în piață, iar odată ajunși la Gina Pistol întreaga misiune a prins contur.

 

Proba Amuletei a fost o probă de “pescuit” și gătit, în care doar primele trei echipe ajunse cu toate ingredientele au participat. Jojo și Paul Ipate, Cocuța și Bogdan Boantă alături de Anca Sigartău și Teodor au fost cei care s-au luptat pentru suma de 1000 de Euro și un avantaj în cursă. În vreme ce concurentul care a ales să pescuiască a folosit undița conform tehnicii localnicilor pentru a obține o serie de numere plutitoare, celălalt a așteptat ingredientele necesare rețetei la bancul de lucru. Pentru fiecare număr obținut, Gina Pistol le-a oferit câte un ingredient folosit la devilled fish, preparat tradițional din Sri Lanka: ”Dacă nu le luai în ordine și nu aveai ce era necesar, nu puteai fi rapid.”, a afirmat Jojo. La final, fiecare echipă a pregătit zece porții mici de degustare, ce au fost jurizate de localnicii din zonă. Jojo și Paul Ipate s-au apropiat cel mai mult de savoarea acestui preparat tradițional și au câștigat prima lor amuletă: Suntem super, super încântați. În sfârșit am câștigat!, au afirmat cei doi.

Pe drum către farul din Galle, punct de control ce asigura primei echipe ajunse imunitatea, vedetele au mai avut de îndeplinit o probă distractivă, care i-a încărcat cu energie: au mâncat gogoși, prinse de sfori, fără să își folosească mâinile.

Cazarea le-a dat mari bătăi de cap aseară, iar concurenții au căutat ore întregi un loc pentru a înnopta. Dacă CRBL și Oase și-au încercat norocul inclusiv la spital și la secția de poliție, Cocuța și Bogdan au dormit într-un templu: ”Mai am vlagă să întreb în două locuri, apoi voi dormi pe stradă. Nu credeam că voi prinde momentul când am să mor. Asta e nivelul de oboseală de la Asia Express!”, a mărturisit Teleșpan, după multe încercări fără succes. Dis-de-dimineață, lupta pentru imunitate a fost un sprint spre punctul final de oprire, acolo unde Gina Pistol aștepta prima echipă ajunsă cu două bilete către India.

CRBL și Oase au fost concurenții care au câștigat etapa de duminică seară, imunitatea, ocazia de a se relaxa la hotel și certitudinea că vor continua jocul în următoarea țară din Drumul Elefantului.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 24 februarie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: