Connect with us

AUDIENȚE TV

Asia Express – lider detașat de piață pe comercial, dar și la orașe

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

O nouă zi plină de aventuri în Asia Express- Drumul Elefantului a clasat cel mai dur reality-show ca lider absolut de audiență pe publicul comercial, dar și la orașe. Ediția de luni seară a adus o veste bună în echipa CRBL-Oase, care, a luptat în ciuda dezavantajului provocat de accidentarea lui Oase la picior și a reușit ca la final să fie prima în clasament: ”Nu ai cum! Din ultima echipă, noi am ajuns la hotel”, au afirmat aceștia.

Luni, 25 martie, Asia Express- Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, 1.630.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 21:38. Cel mai dur reality-show a condus detașat topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 8.9 puncte de rating și 24,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 7,8 puncte de rating și 21,4 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 17,4 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 7,4 puncte de rating și 17 % cota de piață.

Ediția de luni seară a fost una completă, iar cursa dură i-a trecut prin concurenți prin toate stările, de la frică, la adrenalină, deznădejde sau lacrimi de fericire. Vedetele au primit o surpriză de acasă, scrisori din partea celor dragi, care au funcționat ca un imbold încurajator: ”Știe să îmi spună exact lucrurile de care am nevoie, în momentele când am nevoie”, a spus Bogdan Boantă emoționat, după ce a citit mesajul trimis de sora lui.

Patru echipe au intrat aseară în luptă, iar în prima misiune au fost nevoiți să reproducă o pictură pe un camion, doar după ce au făcut rost de toate instrumentele necesare. Ajunșe la școală, acolo unde a avut loc a doua probă a serii, vedetele au făcut cunoștință cu elevii indieni, de la care au învățat câteva denumiri ale unor jucării în limba kannada, specifică statului în care se află. După ce au reținut fonetica, s-au confruntat și cu scrierea, iar sonoritatea ciudată și caligrafia bizară le-au dat mari bătăi de cap: ”Este oficial cea mai grea limbă!”, afirma Bogdan Boantă.

Jocul de Amuletă s-a dat între cuplurile formate din Ruby-Robert și Cocuța-Bogdan Boantă, primele două echipe ajunse cu lecția învățată la steagul Asia Express, acolo unde îi aștepta Gina Pistol. Coechipierii fiecărei tabere au încercat, legați unul de celălalt, să refacă un puzzle gigant, fără să știe că erau nevoiți să obțină macheta unui autobuz colorat.  Norocul a fost de partea lui Ruby și a lui Robert luni seară, căci cei doi au reușit să câștige prima lor amuletă din acest sezon, un avantaj și 1000 de Euro. Ordinea plecării în cursă a concurenților a fost decisă de un jingle compus din claxoane, canistre şi jante, la care localnicii au fost martori. Șerban Copoț și George Vintilă au fost cei care au reușit să câștige cele mai multe voturi din partea acestora, în vreme ce Ruby și Robert, câștigătorii amuletei, au beneficiat de avantaj și au plecat pe locul doi.

Ultima misiune a serii a fost una a efortului fizic, iar vedetele au învățat care sunt pașii pe care trebuie să îi urmeze pentru a obține un litru de suc din trestie de zahăr, dar nu înainte de a obține de la localnici un recipient în care să îl verse. Pentru că Oase nu a putut să facă față cerințelor din cauza piciorului în gips, CRBL a fost nevoit să lupte pentru amândoi în începutul probei. Cu toate acestea, ambiția și determinarea de a reuși i-au ajutat ca la finalul serii să fie învingători. Cei doi s-au clasat pe primul loc și au obținut o cină copioasă și cazare la hotel, în vreme ce colegii lor de competiție au plecat, din nou, în căutarea unui loc în care să înnopteze.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 25 martie 2019

 

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0