Connect with us

AUDIENȚE TV

ASIA EXPRESS, numărul 1 în audienţe! Iată cum s-au împărţit cifrele aseară!

,,Asia Express”, lider detașat de audiență: peste 2 milioane de telespectatori au urmărit prima etapă din Cambodgia

Published

on

 

Ediția de aseară a celui mai dur reality show, ,,Asia Express” a ținut cu sufletul la gură foarte mulți români, iar emisiunea a fost lider de piață pe publicul din mediul comercial. 

Scrisorile emoționante primite de către concurenți din partea celor dragi, dar și misiunile dificile prin care au trecut vedetele în prima etapă din Cambodgia au impresionat, adunând în fața micilor ecrane 2.057.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență, 21:43.

               Așadar, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării emisiunii (20.00-22.59), o audiență medie de 9.6 puncte de rating și o cotă de piață de 23,1%, în timp ce următorul clasat, Kanal D, înregistra 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 20,2 %. Pro TV a stat pe locul trei în clasament, cu 6.8 puncte de rating și 16,3% cotă de piață.

              Și la nivelul Prime-Time-ului, Antena 1 a fost lider de audiență  pe publicul comercial. Intervalul cuprins între 19.00-23.00 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 8.6 puncte de rating și 21,7% cotă de piață, în timp ce Pro TV se situa pe poziția secundă cu 7,6 puncte de rating și 19,2% cotă de piață.

 

Ediția de aseară a marcat prima etapă în cea de-a treia țară din Drumul Dragonului, Cambodgia. Cea mai săracă țară din Asia i-a descurajat pe concurenți la prima vedere, iar reticența localnicilor le-a dat bătai de cap într-o cursă în care rapiditatea este foarte importantă: ,,Față de Laos, față de Vietnam, unde ne plângeam că trei două, trei mașini și nu ne iau, acum am stat trei ore și nu s-a întâmplat nimic.”, a declarat Andrei Ștefănescu. Echipele au avut de îndeplinit probe dificile și de înfruntat condițiile grele ale acestui loc chiar din primele momente: ,,Nu au pereți, nu au uși, dar au acoperiș la casă. Dacă le voi povesti oamenilor condițiile în care am călătorit, nu o să mă creadă nimeni. E greu tare.” Cu toate acestea, spiritul de competiție i-a antrenat către linia de final, iar scrisorile primite din partea celor dragi de acasă i-au motivat să lupte mai aprig. Deși jocul nu a fost ușor, sfârșitul ediției a fost unul norocos pentru că nimeni nu a fost eliminat.

Echipele rămase în competiție au început misiunea într-o școală locală, acolo unde au avut de învățat să scrie un cuvânt în limba oficială a localnicilor, khmeră. Dificultatea probei a constat în faptul că, inițial, aceștia au avut de identificat din mulțimea de copii, pe cei care i-ar fi putut ajuta, întrucât fiecare cuplu a putut colabora doar cu anumiți studenți. Proba le-a testat atenția și rapiditatea, dar a fost îndeplinită cu succes, iar copiii cambodgieni i-au încărcat cu suficientă energie pozitivă pentru a continua jocul. Pentru a ajunge la punctul de control următor concurenții au fost nevoiți să facă autostopul pe o distanță de 100 de kilometri, dar pentru că jocul nu este niciodată simplu, până să ajungă acolo au mai avut de îndeplinit o sarcină.

A doua misiune a fost un test al dexterității și rapidității. După ce au făcut rost de o bucată de material de 7 metri lungime și de o sfoară, au fost nevoiți să o taie în patru bucăți egale. Ulterior au apelat iar la bunăvoința localnicilor, ce i-au învățat cum pot realiza cu ajutorul materialelor o cramă (confecție tradițional Cambodgiană) și cum să o poarte corect. Un amănunt extrem de important i-a ajutat să îndeplinească și următorul test: cele două bucăți de materiale rămase i-au ajutat pe concurenți să mute un vas de lut, extrem de greu, de-a lungul unei sfori de la un capăt la celălalt. Această probă a fost una strict fizică, așa încât echipele formate exclusiv din fete, Raluka și Ana Baniciu, dar și Daniela Crudu și Vica Blochina au întâmpinat probleme: ,,E foarte, foarte greu, mai ales pentru două fete. E dificil de ridicat, mi-am rupt spatele.”, a declarat Ana Baniciu. Totuși, antrenate de spiritul de competiție, au arătat că determinarea lor este principalul atu într-un show care devine din ce în ce mai dur.

 

Proba Amuletei s-a dat pentru primele două echipe ajunse la punctul de întâlnire, Lora și Ionuț Ghenu și Daniela Crudu alături de Vica Blochina. Miza a fost una extrem de mare: pe lângă suma de 1000 de Euro, câștigătorii au primit și un avantaj imens, Steagul Auriu, cu care ar fi putut să întârzie altă echipă preț de cinci minute și să-i oblige să își cheltuie toți banii primiți. Concurenții au participat la amuletă legați și au avut de desfăcut o sfoară pentru a elibera un sistem de irigații, ce a fost folosit mai apoi pentru a umple un bazin. Vica Blochina nu a participat în primele minute ale probe, ci i s-a alăturat Danielei la final de joc, care, deși luptase singură, obținuse un avantaj în fața competitorilor. În cele din urmă, ,,Amorezii” au fost cei care au câștigat amuleta și Steagul Auriu, jucând împreună, umăr lângă umăr, până la final. Tot ei au fost cei care au folosit avantajul steagului în fața competiției de la Proba Amuletei, Vica și Daniela, pentru a le întârzia în cursă.

Deși echipa fetelor a fost și cea propusă spre eliminare, prima etapă din Cambodgia a fost norocoasă, iar Dragonul Verde din cutie le-a mai acordat o șansă de a rămâne în competiție. Cu toate acestea, în ediția din seara aceasta Vica și Daniela vor avea un ,,handicap”, un al treilea coechipier deghizat, care le-ar putea pune probleme, sau le-ar putea ajuta. De la ora 20:00, pe Antena 1, începe o nouă ediție a celui mai dur reality show- ,,Asia Express”, ce va tine telespectatorii cu sufletul la gură, întrucât frica, adrenalina și dezgustul vor sta la baza misiunilor extrem de dificile din această seară.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 12 martie 2018

 

 

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romania, te iubesc a debutat cu dreptul. Emisiunea, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ieri seară, în prima ediție a noului sezon România, te iubesc!, telespectatorii au văzut un documentar revoltător despre dezastrul de la Rânca, un material realizat de Alex Dima, corespondent special Știrile PRO TV.

Documentarul Un munte de prostie a arătat situația dramatică a canalizării, a dejecțiilor revărsate în mijlocul pădurii, lipsa iluminatului public, planurile de dezvoltare uitate în dosare, construirea haotică în zonă și cum au contribuit toate acestea la transformarea unui colț de rai într-un dezastru. Cu toate acestea, Rânca este un loc foarte dorit, unde au case judecători, procurori, politicieni, funcționari publici, oameni cu influență.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.4 puncte de rating și 17.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, ANTENA 1,  care a obținut 1.3 puncte de rating și 6.7% share.

Alex Dima a căutat să obțină declarații, puncte de vedere, dar și soluții sau viziuni ale autorităților responsabile cu tot ce s-a întâmplat și continuă să se întâmple acolo, însă din păcate răspunsurile acestora nu au reușit să facă lumină în problemele concrete cu care se confruntă locuitorii, iar vina a fost pasată de la unii la alții.

Duminica aceasta, de la ora 18:00, Paula Herlo pășește in culisele industriei textile din România, care se află în pericol deoarece marii investitori din străinătate preferă să își mute producțiile către alte țări pentru că oferă prețuri mult mai mici și timpi de livrare mai buni. România e etichetată ca fiind mâna de lucru a marilor case de modă și a giganților din industria de modă – Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara, sunt doar câteva dintre brandurile de lux care își cos colecțiile în fabricile românești. Cum s-a ajuns aici, dar și care e istoria acestei industrii rămâne de văzut, duminică.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending