Duminica, 3 februarie, Kanal D a fost lider detasat de audienta cu emisiunea „Asta-i Romania!”, pozitionandu-se pe primul loc in topul audientelor din Romania, atat la nivelul intregii tari, cat si la nivelul populatiei de la orase. Emisiunea prezentata de Mihai Ghita a fost urmarita in medie, in fiecare minut, pe intreaga durata de difuzare, de pesre un milion (1.012.000) de telespectatori din intreaga tara.
Subiectele editiei de ieri prezentate in „Asta-i Romania!”, despre situatia actuala a Cailor Ferate Romane, dar si interviul in exclusivitate cu italianul care acuza ca a fost inselat de o romanca cu o suma de bani colosala au clasat Kanal D pe primul loc. Astfel, in intervalul orar 17:30 – 19:00, statia TV a inregistrat 5,7% rating si 13,3% cota de piata, pe targetul National, si 4,4% rating si 11,1% cota de piata, pe targetul All Urban. Si pe targetul Comercial, in intervalul mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 3,0% rating si 10,5% cota de piata, postul TV situandu-se pe locul doi in topul televiziunilor.
In minutul de maxima audienta, atins la 18:35, peste 1.8 milioane de romani urmareau materialul in exclusivitate de la Milano, cu marturiile italianului despre prsupusa relatie cu romanca care i-ar fi sustras intreaga avere.
National | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 5,7 | 13,3 | 1012 | |
Antena 1 | 4,8 | 11,2 | 854 | |
Pro TV | 2,8 | 6,6 | 502 | |
ASTA-I ROMANIA | Romania TV | 2,7 | 6,2 | 474 |
17:30-19:00 | Antena 3 | 2,2 | 5,1 | 391 |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 03.02.2019 |
All Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 4,4 | 11,1 | 425 | |
Antena 1 | 4,1 | 10,2 | 389 | |
Antena 3 | 2,8 | 7,1 | 270 | |
ASTA-I ROMANIA | Romania TV | 2,4 | 6,0 | 228 |
17:30-19:00 | Pro TV | 2,4 | 5,9 | 226 |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 03.02.2019 |
18-49 Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Antena 1 | 3,2 | 11,1 | 138 | |
Kanal D | 3,0 | 10,5 | 131 | |
Pro TV | 2,9 | 9,8 | 123 | |
ASTA-I ROMANIA | Pro 2 | 1,0 | 3,4 | 42 |
17:30-19:00 | Antena 3 | 1,0 | 3,4 | 42 |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 03.02.2019 |