Așteptarea a luat sfârșit! Rețetele secrete au fost dezvăluite de Cabral și Puya

0
663

Cele trei rețete secrete chipsuri, lansate în această toamnă, au fost dezvăluite luni, 3 noiembrie, în cadrul unui eveniment găzduit de Cabral și Puya, la Cafepedia, București. La eveniment au fost prezenți Andreea Ibacka, Cornel Ilie, Don Baxter,  Doddy și Vescan, care au încercat să ghicească rețetele secrete în spoturi tv.

În luna septembrie, brandul a lansat campania națională „Ghicește numele rețetelor secrete Lay’s”, care a adus consumatorilor trei noi rețete de chipsuri. După două luni de dezbateri aprinse, numele rețetelor secrete A, B și C au fost în sfârșit divulgate: rețeta A aduce consumatorilor gustul grecesc al  gyros-ului de pui cu legume, rețeta B este un deliciu italienesc tradițional, pizza peperoncino al forno,  iar rețeta C este foarte populară în România:  cartofi prăjiți cu brânză rasă și ceapă.

„Campania din această toamnă a fost o experiență  inedită atât pentru noi, cât și pentru consumatorii noștri. A fost prima dată când i-am invitat la un dialog atât de intens cu brandul. Cabral și Puya au dat campaniei tonul pe care ni l-am dorit, iar consumatorii au răspuns foarte bine și ne-au arătat încă o dată că le plac provocările”, declară Alina Imbrea, Marketing Manager Snacks East Balkans, PepsiCo.

Denumirile corecte ale rețetelor au fost ghicite de 2175 de participanți, care au intrat astfel în tragerea la sorți pentru cele trei mari premii de 25.000 de lei. Rețeta ghicită de cei mai mulți dintre participanți a fost rețeta C, urmată de rețeta A și rețeta B.

cornel ilie

Campania a fost lansată de cei doi ambasadori ai brandului, Cabral și Puya, și continuată de oameni obișnuiti și celebrități: Andreea Ibacka, Cornel Ilie, Don Baxter, Doddy și Vescan s-au alăturat dezbaterii naționale de-a lungul  campaniei. Pe tot parcursul acesteia, Lay’s a ajutat consumatorii cu indicii zilnice, anunțate pe pagina de Facebook, pe site-ul campaniei și prin materiale TV dedicate.

Comentează aici: