Connect with us

DIGITAL

“Atacul” digital: Cum poate fi crescută eficiența sectoarelor publice de guvernare?

Published

on

 

Administrațiile publice se confruntă cu o creștere rapidă a volumului de date, ce vin din surse diverse și care sunt revizuite în mod constant.

Atunci când se vorbește despre managementul instituțiilor publice și al companiilor de stat ce au un impact deosebit asupra populației, importanța gestionării eficiente a datelor este esențială. În această categorie se încadrează instituții precum: serviciile publice, militare și orice tip de instituție dependentă de informații exacte, rapide și într-un context dat.

Investițiile administrațiilor publice în tehnologie vor ajunge la 475,5 miliarde de dolari până în anul 2019.

Cu un ADN asemănător cu cel al unei companii private, cel puțin din perspectiva obiectivelor de performanță și al nevoii de gestionare corectă a resurselor (umane, de producție sau financiare), administrația publică și companiile de stat au nevoie deopotrivă de monitorizarea rapoartelor de analiză ale acțiunilor organizaționale sau de identificarea corectă a costurilor operaționale. Pentru că este vorba despre o suită generoasă de agenții specializate pe industrii distincte, este extrem de importantă implementarea acelor instrumente absolut necesare cu rol în eficientizare, optimizare și automatizare.

Care sunt beneficiile utilizării aplicațiilor software pentru administrațiile publice?

  1. Acces rapid la date agregate și la informații din diferite surse (Evidența populației, ANAF, Registrul Comerțului etc.)
  2. O mai bună respectare a reglementărilor și controlului securității datelor
  3. Sprijin pentru dezvoltarea de aplicații, disponibile pe dispozitive multiple
  4. Livrarea eficientă a datelor
  5. Creșterea productivității
  6. Creșterea gradului de satisfacție al cetățenilor prin nesolicitarea informațiilor care există deja în bazele de date ale anumitor instituții
  7. Optimizarea fluxului de documente și scăderea timpului de analiză al documentelor

De ce au nevoie administrațiile publice de aplicații software?

  1. Pentru că centralizează și gestionează volume mari de date
  2. Pentru că elimină erorile umane
  3. Pentru că asigură viteza (atunci când vă confruntați cu un volum mare de date)
  4. Pentru că oferă fiabilitate
  5. Pentru că permit accesul on-line, automatizând astfel activitatea

Ce tipuri de aplicații software ar trebui să adopte administrațiile publice?

  1. E-government software – Aplicații care au rolul de a permite gestiunea administrației publice (plata impozitelor și a taxelor, obținere avize, autorizații etc.)
  2. CRM (Customer Relationship Management), în traducere Managementul Relațiilor cu Clienții, reprezintă un ansamblu de instrumente, proceduri și strategii ce au în vedere îmbunătățirea relației cu clienții. Rolul CRM este acela de a gestiona atât activitățile externe ale unei companii, referitoare la clienți, prospecți și parteneri de afaceri, cât și cele interne, legate de angajați și departamente. Sistemele CRM nu sunt făcute pentru a înlocui sistemele de stat, ci pentru a veni în sprijinul acestora.
  3. ERP (Enterprise Resource Planning) este un sistem informatic menit să coordoneze toate resursele, informaţiile şi activităţile din cadrul unei companii, rezultatul fiind un proces optim, complet şi eficient de business.
  4. HR (Human Resources), sistem ce include funcționalități dedicate administrării resurselor umane și gestiunii activităților de salarizare, prin calculatoare de salarii, generare de rapoarte, dosarele salariaților, acte, decizii, contracte de muncă, fișe de post, pontaj, evaluarea performanței angajaților.
  5. Managementul documentelor este un sistem software sau un set de aplicații software, care furnizează, module cu rol de stocare, versionare, securitate, indexare și de identificare rapidă a documentelor.

Managementul eficient

Pentru fiecare organ decizional din companiile ce activează pe piața românească, eficiența este asociată în general cu timpul. Astfel, mulți încearcă să găsească soluții prin care să eficientizeze folosirea resurselor. Potrivit unui studiu realizat de Gartner, investițiile administrațiilor publice în tehnologie (aplicații software) vor crește cu 475,5 miliarde de dolari până în anul 2019. Aplicațiile software contribuie la atingerea multor obiective ale companie precum:

  1. Reducerea timpului
  2. Eficientizarea muncii divizate pe structuri și departamente specializate
  3. Evitarea greșelilor
  4. Structurarea activităților
  5. Creșterea eficienței

Open source în administrația publică?

Utilizarea soluțiilor open source în locul aplicațiilor propietare, poate oferi instituțiilor publice o serie de avantaje:

  1. Scade dependența cu privire la furnizorii de soluții informatice
  2. O gamă mult mai largă de companii care pot implementa sau actualize platformele respective
  3. Eficientizarea costurilor (Conform unui studio realizat de IDC, bugetul mediu alocat departamentelor IT crește cu 2-3%/an, iar gradul de încărcare crește cu 20-30%)

Implementări ale soluțiilor open source în administrația publică:

  1. Jandarmeria Franceză – Implementarea a 72.000 de licențe Linux și LibreOffice. “Implementarea soluțiilor open source pentru sistemele de operare a scăzut costurile de utilizare (TCO) cu 40%”
  2. Guvernul Spaniei – regiunea autonomă Exremadura – sistem de operare Linux pe 42.000 de calculatoare
  3. Administrația locală a orașului Munchen, Germania – 14.800 calculatoare cu Linux și Open Office
  4. Ministerul de finanțe din Germania utilizează Linux în datacentere
  5. Ministerul Justiției din Finlanda a migrat la OpenOffice
  6. Ministerul de Finanțe din Spania folosește soluții open source pentru e-mailuri

Trenduri în managementul agențiilor de guvernare din punct de vedere digital:

(conform Rick Howard, Director de Cercetare în cadrul Gartner)

  1. În contextul asigurării serviciilor civile: stabilirea unui flux coerent și a decidenților/execuției pentru fiecare sector în parte
  2. Managementul corect al serviciilor dedicate cetățenilor cu orientare către asigurarea confortului cetățenilor în raport cu o strategie generatoare de venituri sau de reducere a cheltuielilor
  3. Implementarea sistemelor de automatizare a proceselor
  4. Agilitate instituțională: repoziționare la nivelul structurilor de conducere, a proceselor de lucru, a datelor sau a tehnologiilor pentru o adaptare rapidă la tranziții, schimbări și la trenduri globale
  5. Ecosisteme de tip parteneriat: crearea rețelelor de parteneriate la nivel local și internațional
  6. Leadership digital
  7. Securitate cibernetică sustenabilă

 

Participati la studiu pe SOFT LEAD 

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: