Connect with us

A-Z NEWS

Attila Barta, şef pentru Europa Centrală şi de Est la Cadreon: “Promisiunea pentru publisheri e foarte simplă: vor câştiga mai mult cu siguranţă, niciodată mai puţin”

Published

on

Reclame

Într-un interviu acordat pentru HotNews.ro, Attila Barta, şef pentru Europa Centrală şi de Est la Cadreon, platforma de programmatic a grupului Interpublic susţine că piaţa de programmatic cunoaşte o ascensiune rapidă în marketing şi media în general, dar şi în publicitatea digitală.

Prin achiziţia automatizată de spaţiu publicitar (programmatic), pe baza datelor acumulate de diverse platforme tehnologice, se cumpără spaţiu publicitar în timp real, prin sisteme de tip bursă, în care cea mai importantă este audienţa site-urilor, nu site-urile în sine..

“Piaţa de programmatic creşte foarte, foarte rapid. Până acum, nu cred că am pomenit aşa un ritm de creştere în marketing şi media în general, ca să nu vorbim despre publicitatea digitală. Piaţa înţelege cum achiziţia de tip programmatic poate să fie benefică şi clienţilor de publicitate, şi editorilor online.

Văzând companiile şi tehnologiile care intră pe piaţa românească, acelaşi lucru pot să-l spun şi despre România. Aici sunt oameni talentaţi, clienţi abili şi editori entuziaşti şi toţi încearcă să desluşească felul cum e mai bine să intre în acest spaţiu programmatic, sunt nerăbdatori să o facă.”, a declarat Atilla Barta.

Despre Cadreon spune că este un brand global, este soluţia de tip „trading desk” al IPG Mediabrands (entitatea-umbrelă pentru reţelele media ce aparţin conglomeratului de comunicare Interpublic – n.red.) şi este prezent, practic, pe toate pieţele lumii.

În ceea ce priveşte obiectivul major pe anul acesta, el precizează că trebuie să se concentreze pe educarea pieţei, deoarece este imperios necesar să arate clienţilor de publicitate şi publisheriilor, ce poate face cu adevărat programmatic pentru ei.

Cel mai mare hop pentru programmatic este reprezentat de modul de gândire pe care îl au clienţii de publicitate, care trebuie să îşi schimbe felul cum se raportează la digital, cum gândesc despre digital media.

“În ceea ce priveşte veniturile pe care le-ar pute atrage publisherii, aceasta depinde doar de ei. Tehnologia e simplă: în funcţie de cheltuieli, îţi stabileşti un preţ minim pentru inventarul tău, preţ sub care nu cobori. Dincolo de asta, cererea de pe piaţă, concurenţa între clienţii de publicitate sunt cele care stabilesc preţul final. Totul e ca la bursă. Deci promisiunea pentru publisheri e foarte simplă: vor câştiga mai mult cu siguranţă, niciodată mai puţin., spune Barta legat de veniturile pe care ar putea să le câştige publisherii.

Clienţii de publicitate sunt sfătuiţi să-şi stabilească nişte indicatori de performanţă mai clari, mai de încredere, mai puternic legaţi de o interacţiune umană, cum ar fi înregistrarea sau actul de cumpărare etc.

“Deci clienţii ar trebui să-şi îndrepte atenţia dinspre CPM-uri şi CPC-uri ieftine către obiective mult mai clare. Acesta e un lucru esenţial. Iar când au un obiectiv limpede în campania lor – înscrierea pe un site, de exemplu – atunci algoritmul folosit poate identifica şi evita mult mai bine inventarul fraudulos, pentru ca acele vizualizări nu se transformă într-o înregistrare efectivă.”, a mai zis el.

Pe termen scurt, şeful pentru Europa Centrală şi de Est la Cadreon, crede că piaţa se va extinde, bugetele de programmatic vor creşte semnificativ, inclusiv în România.

“Tehnologic vorbind, cred că mobilul va deveni platforma majoră.”, conchide acesta.

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
A-Z NEWS21 de ore ago

Amenzi pe banda rulanta oferite de Consiliul Național al Audiovizualului 

Reality Show21 de ore ago

Omid Ghannadi despre familia pe care o va cunoaște diseară, la Visuri la cheie: „Pentru mine, acestă întâlnire a fost dureroasă!”

A-Z NEWSo zi ago

One Hundred Years of Solitude (Un Veac de Singurătate) are premiera pe 11 decembrie 2024 la Netflix

Businesso zi ago

Blindspot și POS Media România democratizează comunicarea brandurilor cu publicurile prin soluția completă de digital OOH în retail marketing

CNAo zi ago

Dezmințire – CNA nu a primit și nu a dezbătut nicio plângere referitoare la clubul de fotbal „FK Csikszereda Miercurea Ciuc”

A-Z NEWSo zi ago

Poate că ești deja fericit și nu știi, cartea cu o abordare inovatoare și profund realistă asupra dezvoltării personale

Serialeo zi ago

Vasile vrea să-l facă profesor pe Giani: ”Tu ești bun pe școala vieții! Cum de atâția ani n-ai murit de foame, mă? Îți spun sincer, e chiar o minune!”

AUDIENȚE TVo zi ago

AUDIENȚE TV Ei sunt primii concurenți care au ajuns în bucătăria MasterChef! Cel mai intens show de cooking a fost lider absolut de audiență!

ENTERTAINMENT2 zile ago

Guess Who – *exemplu, un nou videoclip

A-Z NEWS2 zile ago

RADOR Radio România a primit premiul Francofoniei pentru fact-checking

Monden2 zile ago

Cât au strâns la nuntă Monica Bîrlădeanu și Valeriu Gheorghiță. Câțiva invitați au chefuit pe gratis, au mâncat și au băut, dar au lăsat plicurile goale

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending