Connect with us

Business

Atu Tech: Incidența defecțiunilor la sistemele de supraveghere crește cu 30% pe timpul iernii

Avatar

Published

on

Atu Tech: Incidența defecțiunilor la sistemele de supraveghere crește cu 30% pe timpul iernii. Cele mai multe defecțiuni sunt cauzate de instalări necorespunzătoare

Incidența defecțiunilor la sistemele de supraveghere crește cu aproximativ 30% pe timpul iernii. Temperaturile foarte scăzute, umezeala ridicată, condensul, precipitațiile și depunerile de gheață și zăpadă pe camerele de supraveghere și pe cablurile acestora și, mai ales, instalările necorespunzătoare sunt cele mai frecvente cauze pentru defectarea sistemelor de supraveghere video în sezonul rece, potrivit Atu Tech (a2t.ro), cel mai mare magazin online de sisteme de securitate din România, conform cifrei de afaceri.

Cel mai des întâlnite probleme apar la accesorii. Umezeala specifică sezonului rece poate oxida mufele de conexiune video sau de alimentare. O altă problemă specifică sezonului rece este condensul pe obiectivul camerei, care face ca imaginile redate să nu mai fie clare și care cauzează, în cele din urmă, deteriorarea camerelor. Folosirea surselor de alimentare necorespunzătoare și DVR-urile montate în încăperi cu temperaturi care scad sub 5 grade Celsius iarna reprezintă alte cauze care pot compromite integritatea sistemului de supraveghere video.

„De la alimentare, la mufele folosite și procesul de cablare, micile detalii fac diferența în performanța produsului și nu sunt puține cazurile în care am primit plângeri de la clienți despre calitatea unui produs, când, de fapt, acesta nu funcționa la parametri normali din cauză că nu a fost utilizată o sursă de alimentare corespunzătoare, sau cablul potrivit, sau pur și simplu nu s-au respectat recomandările de bază despre locul și modul în care ar trebui sa fie montate camerele”, spune Sorin Felea, director Atu Tech (a2t.ro).

În acest context, specialiștii Atu Tech (a2t.ro) au pregătit un ghid pentru întreținerea echipamentelor sistemelor de supraveghere video în sezonul rece.

Sfaturi utile:

  • Apelați întotdeauna la echipe de instalatori autorizați

Este foarte important ca specialiștii să se ocupe de partea de instalare și programare a unui sistem de supraveghere video. Instalarea echipamentelor trebuie făcută conform specificațiilor furnizate de producător. În caz contrar, nu doar că șansele ca echipamentele să se defecteze sunt mai mari, însă nu poate fi oferită nici garanția, în caz de defecțiuni.

  • Alegeți produse de calitate

Recomandarea specialiștilor este alegerea de camere de supraveghere de calitate, rezistente la intemperii și care să fie cotate cu un index de protecție de minim IP66. Acest tip de camere sunt închise ermetic în carcase metalice rezistente la intemperii, care protejează camerele împotriva vremii extreme.

  • Amplasați corespunzător componentele sistemului de supraveghere

Camerele de supraveghere să aibă un index de protecție mare și să fie amplasate corespunzător – sub streașina unui acoperiș, ferite de ploaie și ninsoare pe cât posibil. De asemenea, în unele situații, este util de luat în considerare construirea unei incinte dedicate pentru a limita expunerea la condițiile extreme.

DVR-ul trebuie montat numai în interior, iar temperatura minimă nu trebuie să scadă sub 5 grade Celsius. Aceeași recomandare se aplică și pentru sursa de alimentare a sistemului de supraveghere video.

  • Protejați cablurile camerelor de supraveghere

Cea mai bună modalitate de a proteja cablurile camerelor de supraveghere de expunerea la soare și de condițiile meteorologice din sezonul rece este utilizarea unui pat de cablu pentru interior sau a unor cabluri speciale de exterior.

  • Utilizați dozele pentru protecția tuturor conexiunilor

Accesoriile sunt cele care dau bătăi de cap cel mai des: este neapărat necesar ca izolarea mufelor să fie făcută corespunzător, iar conexiunile cablurilor (video și de alimentare) trebuie făcute într-o doză de legături, în așa fel încât apa/zăpada să nu pătrundă.

  • Faceți o lucrare de mentenanță a sistemului de supraveghere înainte de sezonul rece

Este recomandat ca înainte de sezonul rece să fie efectuată o lucrare de mentenanță care să urmărească dacă mufele sunt oxidate sau dacă conexiunile sunt în continuare funcționale, daca dozele se închid etanș si apa nu poate pătrunde înăuntru (datorită căldurii de pe timpul verii este posibil ca plasticul să devină casant sau să apară fisuri).

  • Luați în calcul o sursă alternativă de energie

Este recomandată reducerea dependenței de sursele de energie tradiționale, care pot să nu facă față cu ușurință în timpul lunilor de iarnă. Pot fi utilizate soluții de energie solară, spre exemplu, ca sursă de rezervă pentru a asigura funcționarea continuă.

Pentru a preveni sau a rezolva problemele care pot apărea în sezonul rece la sistemele de supraveghere video, specialiștii în sisteme de securitate Atu Tech (a2t.ro) oferă prin telefon consiliere și suport tehnic post-achiziție, iar atunci când e necesară prezența unei echipe în locație, pot pune la dispoziție rețeaua de instalatori parteneri care pot prelua astfel de lucrări. AtuTech dispune de o rețea de peste 600 de instalatori parteneri, prin care poate oferi astfel de servicii la nivel național, fiind compania cu una dintre cele mai mari rețele de instalatori din România. Fie că vorbim de instalare sau mentenanță, oricare din aceste servicii poate fi solicitat printr-o simplă completare a unui formular pe site-ul www.a2t.ro.

Despre Atu Tech (a2t.ro)

Atu Tech (a2t.ro) este cel mai mare magazin online de sisteme de securitate din România, potrivit cifrei de afaceri. Compania, înființată in 2011, are sediul în Sibiu și a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 7,5 milioane de dolari. Magazinul online a2t.ro comercializează peste 4.000 produse, din categorii precum sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, control acces, automatizări porți, interfoane și videointerfoane, sisteme anti incendiu și de sonorizare, instalații electrice, rețele și telefonie etc. Atu Tech dispune de o rețea de peste 600 de instalatori parteneri, prin care poate oferi astfel de servicii la nivel național.

 

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Studiu

Digi24 este în topul celor mai de încredere branduri conform Institutului Reuters

Avatar

Published

on

            Digi24 se menține pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai de încredere branduri, conform Digital News Report realizat de Institutul Reuters. În plus, Digi24.ro se situează printre cele mai urmărite și credibile surse de informare din online.

 

Conform raportului Digital News Report, lansat de Institutul Reuters şi Universitatea Oxford, 71% dintre respondenți consideră că Digi24 reprezintă un brand media de încredere și rămâne, pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai urmărite instituții de presă din țară.

Postul de știri Digi24 se menține în topul realizat de Institutul Reuters, al doilea cel mai de încredere și urmărit post de televiziune din România, dar și primul post de știri din acest clasament. Astfel, 44% dintre telespectatori aleg săptămânal platforma TV a Digi24.

Platforma Online este de asemenea, în topul celor mai urmărite surse de informaţie, ocupând poziția a treia, cu 30% dintre utilizatori care se informează de pe site-ul sau aplicația digi24.ro.

Raportul se bazează pe o cercetare realizată în 40 de ţări şi la care au participat peste 80.000 de consumatori de ştiri. În România, sondajul a fost făcut în perioada ianuarie-februarie 2020, pe un eșantion de 2.017 persoane, cu o distribuție mai mult urbană, având o marjă de eroare +/-2,18%.

            „Digital News Report de la Reuters Institute, din acest an confirmă un trend general către o lume a știrilor mai digitalizată, dominată de platforme, având în centru dispozitivele mobile; în plus, există dovezi că unii editori de materiale deosebite, premium, se bucură de o creștere a abonamentelor. (…)

Încrederea în mass-media crește timid în 2020, față de 2019, România fiind pe locul 19, din 40 de piețe de media, cu 38 la sută din audiențele digitale care declară că au încredere în presă, în general. Digital News Report demonstrează că încrederea în presă este influențată de evoluțiile sociale și de gradul de divizare al unei societăți, iar în România, anul 2019, în comparație cu alte țări, a fost un an fără evenimente politice, economice sau sociale deosebite…, se mai arată în secţiunea pentru România a raportului.

Comentarii

Continue Reading

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0