Connect with us
 

Vineri seară, Vocea României a avut super acțiune și mult suspans! Bătăliile vocale s-au terminat, iar de săptămâna viitoare încep semifinalele. Ieri s-a decis cum vor arăta echipele pentru spectacolele live și ne-am luat la revedere de la concurenții care nu au câștigat ultimele dueluri de pe ringul vocilor în acest sezon. 

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 24:18, la nivel național, 1.3 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:50, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2 milioane de români.

Ultima ediție de dueluri a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 9.7 puncte de rating și 26.2% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1 cu X Factor, care a obţinut 6.2 puncte de rating și 16.8% share.

Sursa cifre: Kantar Media

Emoție, suspans și concurenți hotărâți să meargă mai departe

Ultima etapă a confruntărilor a completat aseară cele patru echipe pentru show-urile live. Emoțiile au fost la cote maxime atât de partea concurenților, cât și de partea antrenorilor, care au nevoiți să-i aleagă pe cei cu care vor merge mai departe spre trofeul Vocea României.

Tudor George Ion și Tobi Ibitoye din #echipasmiley au spart gheața aseară și au urcat primii pe scena vocilor. Concurenții au exploatat foarte bine melodia Wonderful world, pe care au interpretat-o într-o manieră originală, demonstrându-și calitățile vocale. Cu toate că au creat un moment apreciat de public, antrenorul lor nu a fost pe deplin mulțumit și le-a spus în momentul deciziei: “Eu nu sunt foarte mulțumit de cum a sunat în seara asta, pentru că v-a sunat mai bine la repetiții. Voi merge mai departe cu Tobi!”. Tobi Ibitoye își continuă drumul la Vocea României.

Tobi Ibitoye si Tudor George Ion

Tobi Ibitoye si Tudor George Ion

Cristina Stroe și Luciana Ștefan din #echipamoga au făcut aseară un remake al piesei No diggity, pe care au interpretat-o într-un stil care se apropie mai mult de jazz. Interpretarea celor două a adus discuții contradictorii în rândul antrenorilor, iar dacă Tudor nu a fost încântat de moment, Smiley și Loredana au apreciat evoluția concurentelor. Moga a fost încântat de duetul realizat de Cristina și Luciana și a spus: “Eu le-am rugat să-mi transmită o atitudine de swag. O să merg mai departe către Vocea României cu Cristina!”. Cu Cristina Stroe ne vom revedea în semifinale.

Luciana Stefan si Cristina Stroe

Luciana Stefan si Cristina Stroe

Daniel Bălan și Iulian Selea din #echipaloredana au cântat aseară piesa Impossible și s-au armonizat foarte bine. Cei doi au preluat melodia unul de la celălalt și au dat dovadă de mult fair-play, fiind apreciați de toți cei patru antrenori. “Vreau să vă mulțumesc pentru seriozitatea voastră! Ați fost cel mai implicat cuplu din echipa mea. Dacă-mi pare rău de ceva, în clipa asta, este că v-am pus împreună. O să alerg către Vocea României împreună cu Iulian!”, a spus Loredana în momentul deciziei, însă a completat: “Daniel merită să rămână în competiție!”. Tudor, Smiley și Moga au fost de acord și au decis să-l salveze pe Daniel. Cei trei s-au luptat minute în șir pentru el, la fel cum s-a întâmplat și în etapa audițiilor pe nevăzute. “Mi-aș dori să-mi dai măcar acum, în ceasul al 12-lea, încrederea ta.”, i-a spus Tudor, în echipa căruia Daniel a hotărât să meargă mai departe spre trofeul Vocea României.

Daniel Balan si Iulian Selea

Daniel Balan si Iulian Selea

Andreea Manasia și Sabrina Stroe din #echipatudor au interpretat melodia Talkin’ bout a revolution. Chiar dacă nu a fost cea mai bună zi a lor și au avut momente de nesiguranță pe scenă, Tudor a fost în final mulțumit de acest duet. “Mi-ați plăcut de la repetiții și mi s-a părut că e important să prezerv această stare. Poate că în seara asta nu a fost la fel de bine ca la repetiții, dar este sigur un nivel peste medie. Am să merg mai departe cu Sabrina!”, a spus antrenorul. Sabrina Stroe continuă lupta în competiție.

Andreea Manasia si Sabrina Stroe

Andreea Manasia si Sabrina Stroe

Sergiu Ferat și Cristina Popa din #echipasmiley au creat aseară un moment extrem de sensibil când au interpretat piesa One sweet day. Vocile celor doi au sunat foarte bine împreună și s-au completat perfect. “Dragii mei, ați reușit să redați sentimentul acestei piese, ați cântat senzațional amândoi. Indiferent de rezultatul din această seară, noi vom continua să lucrăm împreună. Decizia mea în această seară este că voi merge mai departe cu Sergiu.”, le-a transmis Smiley celor doi concurenți. Sergiu Ferat merge în semifinale.

Cristina Popa si Sergiu Ferat

Cristina Popa si Sergiu Ferat

#echipamoga le-a adus aseară în ringul Vocea României și pe Irina Pelin și Andreea Oprea. Cele două au interpretat melodia Ironic, au dovedit că au voci foarte bune și că sunt extrem de ambițioase. Antrenorul lor a fost încântat de momentul prezentat pe scenă, iar decizia lui a fost una dificilă. “Vocile voastre s-au auzit bine și cine v-a auzit poate să aibă o preferință. Mie mi-e mai greu. O să merg mai departe cu Irina.”, a spus Moga. Pe Irina Pelin o vom reîntâlni în semifinale.

Andreea Oprea si Irina Pelin

Andreea Oprea si Irina Pelin

Modul în care Sara Mihali și Antonio Fabrizi din #echipaloredana au interpretat melodia Don’t let the sun go down a adus mai multe păreri contradictorii din partea antrenorilor. Ambii au fost dornici să demonstreze că merită să ajungă în semifinale, așa că nu au mai respectat pe alocuri sfaturile Loredanei de la repetiții. Cu toate acestea, antrenoarea a spus în momentul deciziei: “Au cântat foarte bine amândoi. O să merg mai departe cu Antonio Fabrizi!”. Antonio Fabrizi continuă lupta pentru trofeul Vocea României.

Antonio Fabrizi si Sara Mihali

Antonio Fabrizi si Sara Mihali

Alin Pascal și Alexandra Mitroi din #echipaloredana au susținut foarte bine piesa We’ve got tonight, au creat un moment frumos, sensibil și plin de emoție, iar vocile lor s-au completat perfect. Loredana, mândră de cei doi și de interpretarea lor, le-a transmis: “Mă bucur că ați cântat împreună! Mă bucur mai puțin că unul dintre voi va trebui să plece. Am speranța că, dacă voi merge mai departe cu Alexandra, totul va fi bine.”. Alexandra Mitroi merge în semifinale.

Alin Pascal si Alexandra Mitroi

Alin Pascal si Alexandra Mitroi

[nextpage title=”vezi componenta tuturor echipelor”]

Lorena Stoian și Ștefan Tănase din #echipamoga au cântat aseară melodia All my life, iar duetul lor a fost îndelung aplaudat de toți cei prezenți în sală. Timbrele celor doi sunt extrem de interesante, iar antrenorii au apreciat evoluția lor.

Pentru Moga, alegerea unui concurent dintre cei doi a fost foarte grea, însă, în final a spus: “A sunat foarte frumos ce ați cântat. Și acum tot ce mai trebuie să aflăm este care dintre voi… Să știți că aveți carismă amândoi. O să merg mai departe cu Adrian.”. Adrian Tănase continuă lupta în competiție.

Lorena Stoian si Stefan Tanase

Lorena Stoian si Stefan Tanase

Ultimul cuplu de dueliști din acest sezon Vocea României a fost format din Tincuța Fernea și Florentina Ciună din #echipatudor. Concurentele au cântat foarte bine melodia Proud Mary și au creat un moment plin de energie și originalitate. Cele două au atins note foarte bine centrate, reușind să obțină laude din partea antrenorilor. “Fetelor, ați fost minunate, ați crescut foarte mult, a fost un duet căruia n-am ce să-i reproșez. Cred că amândouă meritați să mergeți mai departe.

Alegerea mea este și foarte grea, dar și subiectivă, pentru că ați cântat la fel de bine. Am să merg mai departe cu Tincuța.”, a spus Tudor. Tincuța Fernea merge mai departe în în echipa Tudor, însă drumul în competiție nu se încheie aici nici pentru pentru Florentina. Ea a fost aseară salvată de Loredana, în echipa căreia continuă lupta pentru marele trofeu. Încântată de alegerea făcută, Loredana a declarat: “Vocea ei e o voce specială, o voce de care am nevoie în echipa mea. Îmi plac dexteritatea și ușurința cu care atacă notele foarte înalte.”.

Tincuta Fernea si Florentina Ciuna

Tincuta Fernea si Florentina Ciuna

După trei ediții de dueluri intense urmează marile show-uri live începând de vinerea viitoare, unde ne vom reîntâlni cu concurenții din cele patru echipe formate din cele mai bune voci ale acestui sezon.

Tudor îi va aduce în semifinale pe Claudia Andas, Armand Murzea, Cristina Lupu, Roxana Morar, Cristina Bălan, Daniel Bălan, Sabrina Stroe și Tincuța Fernea.

Loredana intră în luptă cu Bogdan Vlădău, Cristina Vasopol, Florentina Ciună, Gabriela Amzaru, Mihai Rait, Iulian Selea, Antonio Fabrizi și Alexandra Mitroi.

Smiley merge spre marele trofeu cu Diana Cazan, Ruxandra Anania, Larisa Ciortan, Michel Kotcha, Nora Deneș, Tobi Ibitoye, Sergiu Ferat și Diana Hetea.

Moga îi va aduce în prim plan în semifinale pe Alex Florea, Andrei Vitan, Tomi Weissbuch, Elvis Silitră, Delia Pitu, Cristina Stroe, Ștefan Tănase și Irina Pelin.

Vinerea viitoare, de la 20:30, telespectatorii sunt invitați să urmărească primul spectacol live al celui de-al cincilea sezon Vocea României, alături de concurenți excepționali și foarte multe surprize.

Vocea Romaniei 2015 PRO TV

Vocea Romaniei 2015
PRO TV

Cele mai importante momente din timpul emisiunii pot fi vizionate pe site-ul oficial al show-ului, vocearomaniei.protv.ro, sau integral pe voyo.ro.

Pentru experiența completă Vocea României, descărcați aplicația PRO TV, gratuit, din App Store și Google Play. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot afla noutăți despre antrenori, îi pot cunoaște mai bine pe concurenți și își pot alege favoriții la Vocea României.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending