Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Seriale PRO TV. lider de audienta! Cine s-a clasat pe locul 2?

Românii au petrecut seara de marți alături de PRO TV! Telespectatorii s-au binedispus cu Las Fierbinți și au aflat povești de viață impresionante la Șef sub acoperire!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Românii și-au petrecut seara de marți urmărind producțiile PRO TV. Seara a început cu glumele și peripețiile personajelor din serialul Las Fierbinți și a continuat cu poveștile de viață impresionante din reality show-ul Șef sub acoperire.

 

Glumele spumoase și situațiile amuzante din Las Fierbinți îi țin pe telespectatori, în fiecare marți și joi, în fața ecranelor TV. După cum ne-am obișnuit deja, episoadele noului sezon Las Fierbinți continuă să conducă detașat topul audiențelor, iar aseară, serialul a fost din nou lider de audiență.

 

Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 13.5 puncte de rating și 32.6% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 7.9 puncte de rating și 19.0% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.7 puncte de rating și 29.8% share, în timp ce ANTENA 1 a înregistra 7.8 puncte de rating și 23.9 share.

Personajele din Las Fierbinți ne așteaptă cu alte situații și glume care ne fac să râdem cu gura până la urechi, în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

Și reality show-ul Șef sub acoperire i-au ținut pe români aseară cu ochii în fața ecranelor TV. Telespectatorii au urmărit cum Andreea Cornea, Director de Marketing Anna Cori, a intrat sub acoperire în compania familiei sale, și a aflat poveștile emoționante ale angajaților săi. Aseară emisiunea a înregistrat 10.3 puncte de rating și 23.2% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 a înregistra 9.9 puncte de rating și 22.1% share. Pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 8.9 puncte de rating și 23.1% share.

Marțea viitoare, de la 21:30, urmează un nou episod al emisiunii, iar telespectatorii vor vedea un alt director de top care intră sub acoperire în propria companie. Telespectatorii emisiunii au parte de o mulțime de surprize la TV dar și în online. În fiecare săptămână, aceștia pot câștiga un premiu oferit de Șef sub acoperire și de protagoniștii emisiunii, în cadrul giveaway-ului săptămânal desfășurat pe pagina de Instagram a emisiunii.

Comentarii

comments

Analize

AUDINTE TV Las Fierbinti conduce topul audientelor in continuare! „E o bucurie maxima pentru noi!” Costi Dita

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Las Fierbinți conduce în continuare topul audiențelor. Aseară telespectatorii au urmărit cu entuziasm noi aventuri și glume spumoase ale personajelor simpatice din celebrul sat.

 

Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 11.4 puncte de rating și 26.5% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce KANAL D a înregistra 8.5 puncte de rating și 19.7% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.4 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce KANAL D a înregistra 7.2 puncte de rating și 19.6 share.

Pentru actorii din Las Fierbinți este o mare bucurie să vadă că telespectatorii urmăresc serialul în număr atât de mare, în fiecare săptămână.

„Au trecut 10 ani și crezi că te obișnuiești cu asta. Dar nu este așa. De fiecare dată când se difuzează un sezon nou, sunt emoțiile alea în care te întrebi dacă oamenii se vor bucura în continuare de serial. Și de fiecare dată când vezi audiențele, și vezi că oamenii îndrăgesc serialul în continuare, se spulberă emoțiile și îndoielile acestea. Și sunt înlocuite de o bucurie maximă. Pentru că oamenii urmăresc serialul în număr așa mare, simți că ai o responsabilitate, că trebuie să livrezi. Seara, când omul ajunge acasă, iar tu trebuie să reușești să îl scoți din povestea zilei și să îl binedispui. Trebuie să dai un repaos telespectatorilor, un moment de respiro, să schimbi starea lor în bine. Și iată, oamenii sunt în continuare acolo, ne urmăresc. Și asta se întâmplă datorită acestei echipe minunate care s-a creat în jurul Las Fierbinți. Avem o echipă de oameni frumoși, de la scenariști, actori, până la lumini, costume…toată lumea funcționează bine. Există o energie de familie la noi în echipă.” Costi Diță

În fiecare săptămână avem același sat, aceeași țară, aceleași personaje îndrăgite dar…glume și întâmplări proaspete și inedite. Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Las Fierbinți – Țara o arde pe comedie!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Serialul “Hercai”, de la Kanal D, lider de audinenta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Miercuri, 14 aprilie, Kanal D s-a situat prima pozitie in topul audientelor, cu serialul “Hercai”, atât la nivel național, cât și în rândul publicului de la orașe, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 23:20, Kanal D a acumlat 8,5%  puncte de rating, și 17,9% cota de piață, la nivelul întregii țări, și 6,6% puncte de rating, și 14,8% cotă de piață, la nivelul populației de la orașe.

Episodul de aseară a serialului “Hercai” a adunat, in fata televizoarelor, în medie, în fiecare minut al difuzării, 1.505.000  de telespectatori din întreaga țară, iar minutul de aur, înregistrat la ora 21:41, a fost urmarit de 1.784.000 de fani ai productiei.

 

Serialul “Hercai” spune povestea de dragoste imposibila a doi tineri, Reyyan (interpretata de Ebru Sahin) si Miran (interpretat de Akin Akinozu), care lupta sa demonstreze familiilor lor, Sadoglu si Aslanbey,  intre care exista o continua lupta,  ca iubirea este singura sansa pentru o viata frumoasa.

Situatiile limita si suferintele prin care sunt nevoiti sa treaca Reyyan si Miran, din cauza problemelor cauzate de cele doua familii care se dusmanesc de moarte, le da celor doi tineri, in mod neasteptat, puterea de a lupta, fara incetare, pentru a ramane impreuna si a-si croi un drum frumos in viata.

Serialul “Hercai” este difuzat de luni până miercuri, de la ora 20:00, la Kanal D.

 

Audiente target National

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
 HERCAI Kanal D 8.5 17.9 1505
 20:00-23:20 Antena 1 6.4 13.5 1139
  Pro TV 5.9 12.5 1050
Source: Kantar Media Romania        
Date: 14.04.2021        

 

Audiente All Urban

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 6.6 14.8 631
20:00-23:20 Pro TV 5.9 13.2 560
  Antena 1 5.5 12.3 524
Source: Kantar Media Romania        
Date: 14.04.2021        

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Bogdan Micu a investit 500.000 de euro într-o aplicație fashion. Aseară, show-ul a fost lider de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri, leii au redeschis porțile Imperiului într-o seară de poveste, în care emoția și speranța au arătat că nimic nu e imposibil atunci când crezi în visul tău. Show-ul Imperiul Leilor s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor.

 

Aseară, emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență și a întregistrat 8.8 puncte de rating și 20.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTAEAN 1 avea 7.1 puncte de rating și 16.3% cotă de piață. În ceea ce privește publicul cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc, iar în intervalul 20:30 – 22:28 a înregistrat 7.8 puncte de audiență și 21.8% share, în timp ce ANTEANA 1avea 6.3 puncte de rating și 17.5% cotă de piață.

Primii concurenți care au dat nas în nas cu leii au fost Anda și Tudor Maxim, cei doi au venit în Imperiu cu un concept de case mici, din lemn, care pot deveni locuri de cazare pe plajă. Mohammad Murad a fost singurul leu care a văzut dincolo de idee un business cu adevărat și le-a oferit celor doi 300.000 de euro pentru 48% din afacere.

 

În această săptămână, două băuturi ”s-au duelat” pentru a rămâne în fața investitorilor și a primi o șansă la finanțare. ”Miedul” s-a duelat cu ”cidrul”, iar într-un final, cel din urmă a câștigat. Sergiu Serdean și Daniel Crișan sunt cei doi antreprenori pentru care trei lei s-au luptat. În cele din urmă, dealul a fost adjudecat de Dragoș Petrescu – el a oferit 75.000 de euro pentru 25% din companie.

 

Cosmin Ciolacu, un tânăr de 21 de ani, din Tecuci, le-a arătat leilor că nimic nu e imposibil atunci când crezi în visul tău. Bolnav de tetrapareză spastică și sindrom extrapirapidal, Cosmin a dezvoltat o platformă online care le poate ușura munca elevilor și profesorilor. Cei cinci investitori s-au arătat impresionați de produsul lui și au ales să investească toți – 30.000 de euro pentru 30%.

Alexandru Tudoroiu a venit în emisiune cu o aplicație care ajută la customizarea produselor de îmbrăcăminte folosind inteligența artificială. După ce patru lei s-au retras, Bogdan Micu i-a făcut o ofertă surprinzătoare: 500.000 de euro pentru 45% din companie.

Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu revin și săptămâna viitoare în Imperiul Leilor, gata să reaprindă speranța în viețile tinerilor antreprenori la început de drum. Miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Imperiul Leilor – Investește în tine!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Las Fierbinți conduce audiențele în continuare! Aseară, serialul a fost urmărit de peste 2 milioane de români!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Las Fierbinți rămâne cel mai iubit și urmărit serial din România, iar telespectatorii își descrețesc frunțile în fiecare săptămână, bucurându-se de replicile personajelor preferate și de universul fierbințean. În fiecare marți și joi, serialul conduce topul audiențelor. Aseară telespectatorii au urmărit cu entuziasm noi aventuri și glume spumoase ale personajelor simpatice din celebrul sat. La nivel național, peste 2 milioane de români au urmărit serialul.

 

Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 11.4 puncte de rating și 27.7% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 a înregistra 7.8 puncte de rating și 18.9% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.7 puncte de rating și 28.9% share, în timp ceANTENA 1 a înregistra 7.1 puncte de rating și 21.1 share.

Bobiță, Giani, Dorel, Aspirina, Celentano, Firicel, Gianina și toți ceilalți „rezidenți” din Las Fierbinți își continuă viața în ritmul haios care i-a făcut atât de îndrăgiți. Îi așteaptă noi aventuri pe ulițele și în casele celui mai celebru sat din România, iar în următoarele episoade vedem cum vor face față peripețiilor. În fiecare săptămână avem același sat, aceeași țară, aceleași personaje îndrăgite dar…glume și întâmplări proaspete și inedite.

 

Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Las Fierbinți – Țara o arde pe comedie!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Show-ul #unusiunu, din nou lider. Florin Călinescu: ”E o împletire între pericolul vieții și frumusețea ei”

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

A început o nouă săptămână, iar seara de luni a adus încă o ediție în care talentul a fost la putere. Concurenții au oferit un spectatol total, iar momentele pregătite au fost dintre cele mai diverse: de la dans modern la balet, de la interpretări de folclor la muzică clasică și de la acrobații de circ la spoken words. Fiecare dintre ei a pus suflet și a vrut să demonstreze că merită aprecierea juraților și a celor de acasă.

 

”Este minunat că ați adus din parfumul circului de demult”, a spus Alexandra Dinu după ce a văzut momentul pregătit de Tony Nistorov. Acrobatul a pregătit un moment clasic de strongman care a fost transmis de patru generații în familia lui. Cel ce i-a urmat pe scenă a fost fiul lui, Thomas, care a pregătit un moment în care echilibrul a fost esențial. Impresionat, Florin Călinescu a concluzionat: ”Spectatorul trăiește în adrenalină. E o împletire între pericolul vieții și frumusețea ei”.

Spiritul stațiunii Vama Veche, omul care a scris istorie cu vocea și prezența lui, Constantin Garbiș, cunoscut drept Jaguarul a fost marea surpriză a serii. La 64 ani, acesta a urcat pe scenă și a atras admirația juraților atât pentru interpretare, cât și pentru ceea ce el reprezintă. Andi Moisescu i-a transmis că este ”singurul care a rămas autentic în Vama Veche”, iar Florin Călinescu a subliniat că ”ăsta este spiritul pe care-l salut”.

 

În intervalul 20:29 – 22:29, PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de rating și 24.7% share în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 avea 9.3 puncte de rating și 22.5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, show-ul a înregistrat 8 puncte de rating și 23.5% share.

Alisa Doțenco, Adrian Galbinu, Thomas Nistorov, Tony Nistorov, Sara Cernega, Constantin Garbiș, Eugenia Nicolae, Magic Girls și Anda Cheche – Arsintioaia sunt cei nouă concurenți care s-au calificat în următoarea etapă.

Nu uitați că vineri, de la 20:30, spectacolul #unusiunu revine cu o nouă ediție din această etapă a competiției. Concurenții continuă să impresioneze prin creativitate și dăruire, iar munca lor va fi răsplătită prin DA-urile mult visate!

Românii au talent – #unusiunu

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end