Connect with us

La Ferma vedetelor, ediția de ieri seară a fost una plină de surprize pentru concurenți! Mircea N. Stoian s-a întors în fermă cu mult timp înainte ca soarele să răsară, cu planul să intre în bucătărie fără ca ceilalți fermieri să îl audă. Însă gălăgia pe care a făcut-o a dat alarma printre fermieri și i-a trezit pe toți.

Ediția de aseară a fost urmărită de aproape 1.8 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:31 – 22:25. Cel mai urmărit minut al competiției, de la 21:59, a reunit peste 2.2 milioane de telespectatori.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Ferma vedetelor a fost lider de audiență, obținând 8.1 puncte de rating și 19.5% share, comparativ cu postul de televiziune clasa pe locul al doilea, Antena 1, care a înregistrat 5.7 puncte de rating și 13.7% share.

După eliminarea lui Mircea N. Stoian de săptămâna trecută, concurenții l-au primit cu voie bună, iar glumele și micile poante au fost prezente la tot pasul. În stilul său caracteristic, Mircea a încercat să le spună fermierilor că eliminarea i-a priit , povestindu-le ce mâncare bună a mâncat în timpul în care a lipsit din fermă.

Nea Rață i-a vizitat pe cei 8 concurenți de la prima oră a dimineții însoțit de un cipriot, care a venit să împrăștie praf anti-șerpi. Pe lângă asta, Nea Rață i-a înmânat Mariei câteva pensule, vopsea și cretă pentru a realiza niște modele pe obloanele fermei, dar și 10 arginți pentru munca depusă până acum. Mai mult decât atât, Nea Rață le-a facut o bucurie concurenților, înmânându-i Mariei cheia de la bucătărie, astfel încât aceștia să poată mânca în liniște.

Ferma vedetelor (10)

La scurt timp după plecarea lui Nea Rață, în ferma cipriotă și-a făcut apariția Iulia Vântur, care a venit să vadă cum decurg lucrurile după întoarcerea lui Mircea. Paul a răbufnit în momentul în care Marcel Toader a început să mărturisească că i-a părut rău că Mircea a plecat, reproșându-i soțului Mariei că există extrem de multă fățărnicie la tot pasul. După ce spiritele s-au mai calmat, Sorana a avut îndatorirea de a alege cel de-al doilea duelist. AMI a fost alegerea ei, motivând că n-a ales-o pe Lili, deoarece îi este bună prietenă.

Tot aseară, negustorul i-a vizitat din nou pe concurenți. La volanul unui vehicul de teren de epocă, acesta a venit încărcat de bunătăți: varză, pâine, bere, vin, ceapă, cartofi și sare, produse cu un preț de două ori mai mare ca prima dată. Dacă la prima venire a precupețului negocierile nu au decurs tocmai bine în favoarea concurenților, de această dată au reușit să achiziționeze varză, pâine, sare, și chipsuri la prețuri favorabile. Sorana a încercat să-l convingă pe precupeț să-i facă cadou o sticlă de bere sau de vin cu prilejul zilei sale de naștere, care tocmai trecuse. Cât timp fermierii se bucurau de alimentele cumpărate, măgărușul Tarzan s-a decis că e momentul să… evadeze din nou. De această dată, concurenții au reușit să-l prindă repede, fără să afle Nea Rață.

Ferma vedetelor (3)

La finalul zilei, AMI și Sorana au părăsit ferma, mergând către căsuțele dueliștilor. Înainte de apusul soarelui, ele i-au mărturisit Iuliei că se simt pregătite pentru duelul săptămânii, indiferent de rezultatul acestuia amândouă fiind mulțumite de parcursul lor în fermă.

 

Comentarii

Pagini: 1 2

Analize

AUDIENTE TV: Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

 

Teledonul Români Împreunã, transmis în direct, vreme de 6 ore, simultan pe 5 canale tv,  Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, fiind totodatã şi cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România a fost lider de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Peste 6.6 milioane de telespectatori unici la nivel naţional au urmãrit ieri, în intervalul 13:00 – 18:58, transmisiunea live din platoul Teledonului, dar şi din casele a peste 40 de vedete care s-au alãturat iniţiativei Intact Media Group. Mulţi dintre aceştia au spus “Ajut eu!” şi au donat în conturile Fundaţiei Mereu Aproape peste 2.6 milioane de Euro, iar suma nu se opreşte aici.

19.3% din televizoarele românilor au fost dechise ieri pe teledonul difuzat de posturile Intact Media Group. Românii au fãcut posibil un adevãrat maraton, teledonul situându-se în topul preferinţelor telespectatorilor din toatã ţara. Indiferent de postul pe care au ales sã vizioneze acest program, audienţa cumulatã dovedeşte interesul românilor de a fi împreunã în clipele grele.

Antena TV Group a fãcut un adevãrat tur de forţã şi în Digital, transmiţând live teledonul pe AntenaPlay, canalul de Youtube Antena 1 şi pagina de Facebook Antena 1 şi distribuind în timp real câteva zeci de articole şi clipuri video cu cele mai importante momente ale transmisiei. Astfel, peste 1,5 milioane de români au fost ieri conectaţi cu importantul eveniment prin intermediul platformele digitale Antena TV Group.

Astfel, în intervalul de difuzare a Teledonului Români Împreunã, 13:00 – 18:58, canalele Intact au înregistrat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un rating mediu de 3.9% şi 13.7, ocupând prima poziţie în clasament. Şi la nivelul publicului urban, Teledonul Români Împreunã a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6.5% şi 18.2% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivel national, programul oferit de grupul Intact înregistrând un rating mediu de 6.6% şi 19.3% cota de piaţã. Peste 1.165.000 de telespectatori au urmãrit ieri toate cele 6 ore de program neîntrerupt. Şi la nivelul targetului Premium, 18+ Urban, grad social AB ( manageri şi profesionişti) programul Teledon Români Împreunã a condus detaşat clasamentul audienţelor, cu 8.4% rating şi 22.6% cota de piaţã.

Zi încãrcatã de emoţie ieri în platoul Antena Group, de unde a fost transmis în direct, simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, teledonul Români Împreunã, cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România. Zeci de mii de români, oameni simpli, vedete, dar şi companii româneşti sau multinaţionale au rãspuns apelului de solidaritate lansat de cãtre trustul Intact şi au spus Ajut eu!, adunând împreunã peste 2.6 milioane de Euro, bani ce vor fi folosiţi pentru utilarea secţiilor ATI cu echipamente si aparaturã medicalã. În zilele urmãtoare, Fundaţia Mereu Aproape va evalua şi suma strânsã în urma donaţiilor prin apeluri telefonice, urmând ca suma finalã sã fie comunicatã ulterior.

Cei care vor sã ajute o pot face în continuare, pânã pe 5 aprilie, donând Fundației Mereu Aproape cu cardul, prin transfer bancar în conturile RO86BTRL000AJUTEU8848RON și RO32BTRL000AJUTEU8848EUR (Swift BTRLRO22) deschise la Banca Transilvania, cu cardul on line sau paypall pe site-ul www.ajuteu.ro sau  prin SMS de 2 Euro la numărul 8848.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 29 martie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: Peste 3,2 milioane de români, au urmărit ROMÂNII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seară de vineri, un nou golden buzz oferit de Mihai Petre pentru ”un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”!

A fost o nouă șansă pentru cei mai talentați concurenți să arate că pasiunea și munca se împletesc în  momente de neuitat! În timp ce pentru cei care au reușit să impresioneze, Andra a ținut să menționeze că ”este important să-ți placă ceea ce faci, să fie din inimă”, pentru cei care nu au reușit să treacă mai departe, Andi Moisescu a căutat cuvintele care să-i motiveze să continue: ”Viața e un șir lung de victorii și înfrângeri. Din înfrângeri..înveți!”.

 

Duo Maintenant, echipa formată din Ludivine Furnon și Nicolas Besnard, a oferit unul dintre cele mai antrenante și sensibile momente din acest sezon și au impresionat prin tehnica lor impecabilă. Nu a fost nicio surpriză când Mihai Petre s-a ridicat în picioare și a spus: ”Sunteți cuplul perfect. A fost un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”. Și ceilalți jurați au considerat că a fost un moment de #un10perfect, iar Florin Călinescu a completat: ”Aș vrea să iau caseta, să mă uit să văd dacă găsesc o imperfecțiune. Excepțional!”

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.2 puncte de rating și 45.2% share, cifre de peste 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 3.9 puncte de rating și 10.3% share.

 

Peste 3.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12, peste 3.9 milioane de români au fost cu ochii pe noua ediție a show-ului.

3 sau 4 de DA și un loc în următoarea etapă au obținut: Ikim Dance Academy, Amelia Călin, Petru Moiseev, Iorgu Aggressor & Tom Fulton Future Shock, Olimpia Carauleanu, Dimma’s, Mauricio Cugat – Desole, Clubul Sportiv Akikai, Constantin Stîngă, Daniela Pleșca, Caddebostan Workout, Ryan Hayashi și Amanda Stan.

Spectacolul continuă vinerea viitoare când alți concurenți vor încerca să-și îndeplinească visul pe scena talentului, de la 20:30, într-o nouă ediție Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi seara a fost un episod cu emoție la Gospodar fără pereche. A avut loc prima eliminare, iar Luciana a plecat acasă, deși nu s-ar fi gândit nicio clipă că povestea ei se încheie atât de repede: „Nu mă așteptam. Am rămas șocată”, a spus fosta concurentă din gospodăria lui Andrei.

Joi seara, reality show-ul Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 6.6 puncte de rating și 20% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.8 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:09, emisiunea Gospodar fără pereche a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1.8 milioane de români.

Gospodarilor le este din ce în ce mai greu să le facă față fetelor. Certurile dintre ele, geloziile și micile răutăți dintre domnișoare au reușit să-i epuizeze pe băieți. Chiar și așa, fermierii nu sunt pregătiți să renunțe la fetele frumoase care își pun în valoare toate atuurile și fac tot posibilul să-i cucerească.

Geanina însă a pus piciorul în prag și le-a zis celor doi gospodari, Radu și Cristian, că trebuie să facă prima eliminare. Cu cine vor alege băieții să meargă mai departe, dar și cui vor spune „adio”, vedem joia viitoare, într-o nouă ediție Gospodar fără pereche.

Gospodar fără pereche – Hai să facem dragostea rurală!

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0