Connect with us

La Ferma vedetelor, ediția de ieri seară a fost una plină de surprize pentru concurenți! Mircea N. Stoian s-a întors în fermă cu mult timp înainte ca soarele să răsară, cu planul să intre în bucătărie fără ca ceilalți fermieri să îl audă. Însă gălăgia pe care a făcut-o a dat alarma printre fermieri și i-a trezit pe toți.

Ediția de aseară a fost urmărită de aproape 1.8 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:31 – 22:25. Cel mai urmărit minut al competiției, de la 21:59, a reunit peste 2.2 milioane de telespectatori.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Ferma vedetelor a fost lider de audiență, obținând 8.1 puncte de rating și 19.5% share, comparativ cu postul de televiziune clasa pe locul al doilea, Antena 1, care a înregistrat 5.7 puncte de rating și 13.7% share.

După eliminarea lui Mircea N. Stoian de săptămâna trecută, concurenții l-au primit cu voie bună, iar glumele și micile poante au fost prezente la tot pasul. În stilul său caracteristic, Mircea a încercat să le spună fermierilor că eliminarea i-a priit , povestindu-le ce mâncare bună a mâncat în timpul în care a lipsit din fermă.

Nea Rață i-a vizitat pe cei 8 concurenți de la prima oră a dimineții însoțit de un cipriot, care a venit să împrăștie praf anti-șerpi. Pe lângă asta, Nea Rață i-a înmânat Mariei câteva pensule, vopsea și cretă pentru a realiza niște modele pe obloanele fermei, dar și 10 arginți pentru munca depusă până acum. Mai mult decât atât, Nea Rață le-a facut o bucurie concurenților, înmânându-i Mariei cheia de la bucătărie, astfel încât aceștia să poată mânca în liniște.

Ferma vedetelor (10)

La scurt timp după plecarea lui Nea Rață, în ferma cipriotă și-a făcut apariția Iulia Vântur, care a venit să vadă cum decurg lucrurile după întoarcerea lui Mircea. Paul a răbufnit în momentul în care Marcel Toader a început să mărturisească că i-a părut rău că Mircea a plecat, reproșându-i soțului Mariei că există extrem de multă fățărnicie la tot pasul. După ce spiritele s-au mai calmat, Sorana a avut îndatorirea de a alege cel de-al doilea duelist. AMI a fost alegerea ei, motivând că n-a ales-o pe Lili, deoarece îi este bună prietenă.

Tot aseară, negustorul i-a vizitat din nou pe concurenți. La volanul unui vehicul de teren de epocă, acesta a venit încărcat de bunătăți: varză, pâine, bere, vin, ceapă, cartofi și sare, produse cu un preț de două ori mai mare ca prima dată. Dacă la prima venire a precupețului negocierile nu au decurs tocmai bine în favoarea concurenților, de această dată au reușit să achiziționeze varză, pâine, sare, și chipsuri la prețuri favorabile. Sorana a încercat să-l convingă pe precupeț să-i facă cadou o sticlă de bere sau de vin cu prilejul zilei sale de naștere, care tocmai trecuse. Cât timp fermierii se bucurau de alimentele cumpărate, măgărușul Tarzan s-a decis că e momentul să… evadeze din nou. De această dată, concurenții au reușit să-l prindă repede, fără să afle Nea Rață.

Ferma vedetelor (3)

La finalul zilei, AMI și Sorana au părăsit ferma, mergând către căsuțele dueliștilor. Înainte de apusul soarelui, ele i-au mărturisit Iuliei că se simt pregătite pentru duelul săptămânii, indiferent de rezultatul acestuia amândouă fiind mulțumite de parcursul lor în fermă.

 

Comentarii

Pagini: 1 2

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0