Connect with us
Avatar

Published

on

Milioane de telespectatori au urmarit aseara  “Exatlon” pentru a afla care sunt urmarile conflictelor dure din echipa Faimosilor si cum vor profita Razboinicii de momentele de slabiciune ale echipei adverse.

“Exatlon” a clasat statia pe primul loc si aseara, cu 10,2% Rating si 20,5% cota de piata, in ceea ce priveste publicul National, si cu 7,9% Rating si 16,7% cota de piata, in randul publicului de la orase, conform datelor furnizate de Kantar Media. Pe Comercial, Kanal D s-a plasat pe locul doi in topul audientelor, cu 7,3% Rating si 18,8% Share. Minutul de aur, inregistrat la 21:19 a adunat in fata micilor ecrane 2.259.000 de telespectatori. (tabel audiente in attach)

Dupa momentele dificile generate de conflictele in interiorul echipei de plecarea Claudiei Pavel, Faimosii s-au dezmeticit, si-au adunat fortele si au reusit sa invinga aseara echipa Razboinicilor. Premiul oferit in urma castigarii traseului, o calatorie cu catamaranul si o masa copioasa, a parut sa ii readuca pe Faimosi la ceea ce parea pierdut – buna intelegere. Acestia au dansat, au ras, au povestit si au oferit un adevarat spectacol cu plonjari spectaculoase in mare. Si la jocul final tot Faimosii au castigat,  iar toata desfasurarea de forte, cu strigatele de pe margine ale sustinatorilor si chiar cu “dojana” aplicata de Giani Kirita celor care nu ii ascultau sfaturile, a parut sa faca parte dintr-un tablou de familie.

 

De cealalta parte, Razboinicii au parut sa fie urmariti de ghinion, mai ales la traseu, acolo unde s-au descurcat excelent, scorul a fost unul foarte strans, dar finalul, unul de-a dreptul dramatic. Mariana, care s-a remarcat in timpul concursului prin agilitate si indemanare, a oferit un moment extrem de tensionat. Aflata in competitie cu Larisa Vasile, intr-un moment crucial care ar fi desemnat castigatorul, aceasta a facut o singura greseala. A asezat ultimul cub, cel de-al zecealea, invers, si in ciuda faptului ca toti din echipa o strigau, incercand sa o avertizeze ca trebuie asezat cubul in pozitia corecta, Mariana s-a intors si a aruncat rapid sacii cu nisip rasturnand fulgerator cele 10 cuburi. Cazuta in genunchi de bucurie si savurandu-si falsa victorie, Mariana a realizat prea tarziu ce se intampla. In timpul acesta, Larisa isi dobora ultimul cub de pe postament, in strigatele de bucurie ale echipei sale.

 

In aceasta seara, de la ora 19:45, o noua editie “Exatlon” vine cu momente incarcate de dramatism, miza fiind uriasa si dubla – imunitatea echipei si dreptul de a locui in casa. Vor reusi Razboinicii sa isi revansa si sa anuleze sirul ghinioanelor? Vor reusi Faimosii sa dovedeasca faptul ca pot trece in continuare peste ceea ce i-a dezbinat si sa functioneze ca o echipa adevarata? Toate acestea le vor putea afla telespectatorii urmarind, in acesta seara, inca un episod din cel mai intens reality – “Exatlon”!

Tabel audiente tv pentru toate segmentele de public: comercial, urban si national

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Pro TV 7,8 20,3 351
Kanal D 7,3 18,8 326
Antena 1 4,4 11,4 198
EXATLON DigiSport 1 3,3 8,5 148
20:00-23:20 Telekom Sport 1,2 3,0 52
Antena 3 1,1 2,8 49
National TV 0,8 2,1 37
Prima TV 0,8 2,1 37
Romania TV 0,8 2,1 36
Disney Junior 0,6 1,4 25
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2018
All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Kanal D 7,9 16,7 758
Pro TV 7,1 15,2 687
Antena 1 4,2 8,8 401
EXATLON DigiSport 1 3,7 8,0 361
20:00-23:20 Antena 3 2,8 6,0 274
Romania TV 2,6 5,6 254
Prima TV 1,3 2,7 121
Telekom Sport 1,2 2,5 115
TVR 1 1,1 2,3 106
National TV 1,1 2,3 104
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2018
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Kanal D 10,2 20,5 1828
Pro TV 8,3 16,6 1478
Antena 1 4,5 9,0 801
EXATLON DigiSport 1 2,7 5,4 479
20:00-23:20 Romania TV 2,6 5,3 473
Antena 3 2,0 4,1 362
National TV 1,8 3,6 321
TVR 1 1,3 2,5 224
Prima TV 1,2 2,5 223
Telekom Sport 1,2 2,4 214
Source: Kantar Media Romania
Date: 10.02.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending