Connect with us

AUDIENȚE TV

1 martie, Kanal D implineste 11 ani cu audiente record. Iata ce cresterea a avut statia!

In luna februarie, statia s-a clasat pe primul loc pe targetul National, in Prime Time; Crestere spectaculoasa a cotei de piata pentru Kanal D, de 60%, in februarie, pe Comercial, in Prime Time.

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

De 1 martie, Kanal D sarbatoreste atat Martisorul, cat si implinirea a 11 ani de cand postul TV a fost infiintat in Romania.

Vedetele vor celebra astazi in emisiuni, alaturi de telespectatorii Kanal D, o calatorie extraordinara, de-a lungul a mai bine de un deceniu, de cand o echipa indrazneata si creativa a pus bazele unei televiziuni ce a avut o crestere spectaculoasa.

Programe TV unul si unul, vedete foarte iubite de romanii de pretutindeni, o echipa unita, onesta si creativa,  si, nu in ultimul rand, dorinta de a oferi experiente de neuitat telespectatorilor au facut din Kanal D una dintre cele trei statii TV generaliste de referinta in Romania.

La 11 ani de existenta Kanal D, in luna februarie a acestui an,  Kanal D a rupt barierele clasamentului si ocupa primul loc pe targetul National, inregistrand 18,7% cota de piata in Prime Time, o crestere de 30% a cotei de piata in raport cu anul precedent.  Din anul lansarii si pana in februarie 2018, Kanal D si-a marit de 7,7 ori cota de piata, la nivel National, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Din anul lansarii si pana astazi, in Prime Time, pe targetul National, cresterea cotei de piata a fost una spectaculoasa, de 766%.

In ceea ce priveste segmentul de public Comercial, in luna februarie 2018, Kanal D isi pastreaza a doua pozitie in Prime Time, cu 16,1% cota de piata (crestere de 60% fata de anul precedent), pozitie pe care si-o consolideaza si pe tagetul All Urban.

In primele doua luni ale anului 2018, Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere a audientei, pe publicul Comercial, din top trei televiziuni,  de 24% Share, la nivelul intregii zile, in raport cu anul precedent. Postul s-a pozitionat pe locul 2 in prime time pe toate targeturile, cu o crestere de 44% a cotei de piata pe targetul Comercial, in raport cu aceeasi perioada a anului precedent, o crestere semnificativa in raport cu competitia.

De-a lungul timpului, Kanal D si-a consolidat pozitia in top 3 al celor mai vizionate posturi TV din Romania, propunand publicului formate puternice internationale, dar si productii proprii, raspunzand exigentelor publicului si implicand-se activ in viata comunitatii. A devenit un adevarat trendsetter pe piata media din Romania, prin reality-uri de succes, seriale care au cucerit inimile romanilor de pretutindeni, o abordare proaspata si apropiata de preocuparile si  problemelor telespectatorilor, prin intermediul programelor de Stiri sau prin reportajele „Asta-i Romania” si anchetele de la „Sabbagh in actiune”.

Show-uri unul si unul, devenite emblematice pentru Kanal D, adevarate fenomene in Romania, precum „Exatlon” sau „Bravo, ai stil”, emisiunile care aduc buna-dispozitia in casele romanilor, precum „Teo Show”, „Te vreau langa mine”, „Roata Norocului” sau formate care suscita de ani buni interesul romanilor, precum „WOWBiz” sau „Ochii din umbra”, sunt doar cateva exemple de produse de televiziune de calitate, ce fac din Kanal D o experienta de neratat.

 

Tabel crestere Kanal D, luna Februarie 2017 vs Februarie 2018, toate segmentele de public:

 

Sursa: Kantar Media18-49 Urban
 Dates >>2017 Feb2018 Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV2104,723,41984,422,9-6%-5%-2%
Antena 11282,814,21262,814,6-2%0%2%
Kanal D731,68,1932,110,827%29%32%
20:00-24:00Pro TV4449,825,44259,524,7-4%-3%-3%
Kanal D1763,910,12786,216,158%59%60%
Antena 12776,215,92325,213,5-16%-16%-15%

 

All Urban
 Dates >>2017 Feb2018 Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV4224,317,24254,417,81%2%3%
Antena 12762,811,22642,711,0-4%-3%-2%
Kanal D2172,28,82372,59,99%10%12%
20:00-24:00Pro TV7747,917,47818,117,81%2%2%
Kanal D5575,712,56857,115,723%24%25%
Antena 15115,211,54124,39,4-19%-19%-18%

 

National
 Dates >>2017 Feb2018 Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV8564,818,09085,119,06%6%5%
Antena 16033,412,75673,211,8-6%-6%-7%
Kanal D4842,710,25473,111,413%13%12%
20:00-24:00Kanal D11606,514,415478,718,733%34%30%
Pro TV14438,017,915308,618,56%6%3%
Antena 19605,311,97894,49,5-18%-17%-20%

 

Sursa: Kantar Media18-49 Urban
 Dates >>2017 Jan-Feb2018 Jan-Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV2154,823,32004,523,0-7%-6%-1%
Antena 11322,914,31282,914,8-3%-2%4%
Kanal D701,67,6821,89,417%18%24%
20:00-24:00Pro TV45110,026,04269,525,3-6%-5%-3%
Kanal D1703,89,82375,314,139%41%44%
Antena 12615,815,02365,314,0-10%-9%-7%

 

All Urban
 Dates >>2017 Jan-Feb2018 Jan-Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV4364,517,44194,317,6-4%-3%1%
Antena 12792,911,22682,811,2-4%-3%1%
Kanal D2122,28,52152,29,01%2%6%
20:00-24:00Pro TV7758,017,67457,717,4-4%-3%-1%
Kanal D5435,612,36046,314,111%12%14%
Antena 14694,810,74204,49,8-10%-10%-8%

 

National
 Dates >>2017 Jan-Feb2018 Jan-Feb2018 vs 2017
TimebandsChannelsRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
ShareRtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole dayPro TV8884,918,48925,018,70%1%2%
Antena 16173,412,85893,312,3-5%-4%-3%
Kanal D4762,79,94942,810,34%4%5%
20:00-24:00Pro TV14748,218,514518,117,9-2%-1%-3%
Kanal D11186,214,013687,716,822%23%20%
Antena 19105,111,48424,710,4-7%-7%-9%

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Prima semifinală Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După cinci săptămâni pline de emoții, efort, reușite, dar și ratări, cei mai mai buni concurenți Ninja Warrior România au dat aseară tot ce au avut în prima semifinală a show-ului.

9 dintre cele mai provocatoare obstacole au stat în calea lor spre Muntele Midoriyama, dar și spre premiul de 100.000 de euro. Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Cel mai puternic show din lume a înregistrat aseară 7.2 puncte de rating și 18.7 % share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.1 % share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit intens emoțiile calificării primilor concurenți în finală. În minutul de aur, de la ora 20.44, peste 1.9 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe prima semifinală Ninja Warrior România.

Săptămâna aceasta, următorii 25 de semifinaliști sunt gata să sfideze limitele în cel mai spectaculos show cu obstacole din lume. Cine vor fi românii care se vor califica în marea finală încercând să pună mâna pe titlul râvnit de milioane de oameni, vedem duminică, de la ora 20:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Concurenții au cântat plini de entuziasm și originalitate, iar antrenorii și-au întors scaunele și au început lupta pentru vocile care le-au dat fiori, în cea de-a șaptea rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României.

Tudor, Irina, Andra și Smiley nu doar că și-au folosit toate atuurile și argumentele pentru a aduce în echipele lor potențialii câștigători din sezonul 8 al show-ului, ci au făcut mult mai mult, le-au atins coarda sensibilă și au apelat la emoție: Tudor i-a lăsat scaunul lui fetiței unei concurente, iar Irina i s-a alăturat pe scenă unei participante și împreună au cântat una dintre piesele antrenoarei. A fost luptă de la început până la final, iar opt voci uriașe au ocupat locuri în cele patru echipe.

Cea de-a șaptea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 28.7% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating și 12.1 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

 

Luptă, emoție și interpretări memorabile

Vocile au răsunat vineri, însă numai opt dintre ele au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Pentru a doua ediție consecutiv, Irina a fost blocată, de data aceasta de Tudor. Și, pentru că a folosit butonul de block cu numele ei, antrenorul a lăsat-o să convingă concurenta de pe scenă să meargă în echipa lui, aceasta din urmă având de ales între el și Andra. Și Smiley a intervenit pentru a-l ajuta pe Tudor, însă alegerea concurentei a fost Andra, care a luptat singură pentru vocea ei. Telespectatorii au avut parte vineri de momente pline de suspans, umor și decizii surprinzătoare.

Fiecare echipă a primit aseară câte doi concurenți cu timbre vocale uimitoare și cu foarte multă voință: Luciana Răducanu și Joel Benson – echipa Tudor, Gabriela Munteanu și Ștefania Roman – echipa Irina, Izabela Barbu și Maria Udrea – echipa Andra, Dalina Nemeș și Daria Alexandra Mirea – echipa Smiley.

Au mai rămas doar câteva locuri în echipele antrenorilor, însă acestea vor fi ocupate vinerea viitoare, de la 20:30, în ultima rundă de audiții pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Te cunosc de undeva!”, lider de audiență la orașe

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Show-ul “Te cunosc de undeva!”, care i-a desemnat știgători pe Alin Gheorghișan, cu o transformare în starul sud-coreean PSY, respectiv duetul Raluka și Ana Baniciu, care i-au imitat pe Bruno Mars și Cardi B, a fost sâmbătă seara lider de audiență în mediul urban.

Cea de-a șasea gală a sezonului a adunat în fața micilor ecrane 1.648.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 20.41.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 s-a situat pe primul loc și a obținut sâmbătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 23.16), o audiență medie de 6,5 puncte de rating și o cotă de piață de 16,9%, urmată de Pro TV, cu 6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,5% și Kanal D, cu 5,5 puncte de rating și o cotă de piață de 14,2%.

Cea de-a șasea ediție a show-ului “Te cunosc de undeva!” a fost deschisă sâmbăta aceasta cu un moment special susținut de Alexandra Velniciuc și Romică Țociu, care i-au readus pe micul ecran pe eroii scenei de altădată, faimoșii Anda Călugăreanu și Toma Caragiu. Insă cei doi concurenți au avut în cadrul show-ului alte două transformări pentru care au fost jurizați.

Așadar, și în această sâmbătă, concurenții de la “Te cunosc de undeva!” s-au întrecut în transformări, una mai spectaculoasă decât alta. În „concurs”, Romică Țociu a fost diva bologneză Raffaella Carra, la fel de celebră în Italia, Spania, Malta, Albania, Grecia, America Latină și Rusia, dar și la “Te cunosc de undeva!”, Carmen Rădulescu a imitat-o pe inconfundabila Bonnie Tyler, în timp ce Barbara Isasi, solista de la Mandinga, a urcat pe scenă în rolul lui Meghan Trainor, o artistă nelipsită din topurile internaționale. Jean de la Craiova s-a transformat într-un personaj legendar, cunoscut în istoria muzicii și ca Mr. Dynamite, anume James Brown, Mihai Trăistariu a devenit pentru o seară muzicianul american Charlie Puth, Alexandra Velniciuc a fost foarte sexy în rolul unei dive adevărate care tronează de zeci de ani în topuri, „regina muzicii pop”, Madonna, pe când Connect-R a cântat muzică lăutărească în travesti, transformat în Cornelia Catanga si acompaniat de taraful Silvian Voicu.

În urma punctelor oferite de jurații Ozana Barabancea (voce), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (show), dar și de concurenții de la canapea, cele mai reușite transformări ale galei au fost desemnate, la egalitate, cea realizată de Alin Gheorghișan, care a fost inepuizabilul star PSY, și cea realizată de duetul Ana Baniciu și Raluka, care au cântat și dansat la nivel de top, precum Cardi B și Bruno Mars. Este prima situație de acest gen în actualul sezon al show-ului transformărilor prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși, la Antena 1.

Furnix Team, baletul condus de Furnica, a fost și de această dată alături de concurenți cu momente coregrafice spectaculoase, iar Gianina Corondan le-a arătat telespectatorilor ce s-a mai întâmplat în culisele show-ului. Tot ea a ales și cine va fi protagonistul momentului de deschidere al galei următoare: Alin Gheorghișan care, sâmbăta viitoare, va cânta în duet cu un invitat special.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National     

Perioada 13 octombrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending