Connect with us

AUDIENȚE TV

1 martie, Kanal D implineste 11 ani cu audiente record. Iata ce cresterea a avut statia!

In luna februarie, statia s-a clasat pe primul loc pe targetul National, in Prime Time; Crestere spectaculoasa a cotei de piata pentru Kanal D, de 60%, in februarie, pe Comercial, in Prime Time.

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

De 1 martie, Kanal D sarbatoreste atat Martisorul, cat si implinirea a 11 ani de cand postul TV a fost infiintat in Romania.

Vedetele vor celebra astazi in emisiuni, alaturi de telespectatorii Kanal D, o calatorie extraordinara, de-a lungul a mai bine de un deceniu, de cand o echipa indrazneata si creativa a pus bazele unei televiziuni ce a avut o crestere spectaculoasa.

Programe TV unul si unul, vedete foarte iubite de romanii de pretutindeni, o echipa unita, onesta si creativa,  si, nu in ultimul rand, dorinta de a oferi experiente de neuitat telespectatorilor au facut din Kanal D una dintre cele trei statii TV generaliste de referinta in Romania.

La 11 ani de existenta Kanal D, in luna februarie a acestui an,  Kanal D a rupt barierele clasamentului si ocupa primul loc pe targetul National, inregistrand 18,7% cota de piata in Prime Time, o crestere de 30% a cotei de piata in raport cu anul precedent.  Din anul lansarii si pana in februarie 2018, Kanal D si-a marit de 7,7 ori cota de piata, la nivel National, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Din anul lansarii si pana astazi, in Prime Time, pe targetul National, cresterea cotei de piata a fost una spectaculoasa, de 766%.

In ceea ce priveste segmentul de public Comercial, in luna februarie 2018, Kanal D isi pastreaza a doua pozitie in Prime Time, cu 16,1% cota de piata (crestere de 60% fata de anul precedent), pozitie pe care si-o consolideaza si pe tagetul All Urban.

In primele doua luni ale anului 2018, Kanal D a inregistrat cea mai mare crestere a audientei, pe publicul Comercial, din top trei televiziuni,  de 24% Share, la nivelul intregii zile, in raport cu anul precedent. Postul s-a pozitionat pe locul 2 in prime time pe toate targeturile, cu o crestere de 44% a cotei de piata pe targetul Comercial, in raport cu aceeasi perioada a anului precedent, o crestere semnificativa in raport cu competitia.

De-a lungul timpului, Kanal D si-a consolidat pozitia in top 3 al celor mai vizionate posturi TV din Romania, propunand publicului formate puternice internationale, dar si productii proprii, raspunzand exigentelor publicului si implicand-se activ in viata comunitatii. A devenit un adevarat trendsetter pe piata media din Romania, prin reality-uri de succes, seriale care au cucerit inimile romanilor de pretutindeni, o abordare proaspata si apropiata de preocuparile si  problemelor telespectatorilor, prin intermediul programelor de Stiri sau prin reportajele „Asta-i Romania” si anchetele de la „Sabbagh in actiune”.

Show-uri unul si unul, devenite emblematice pentru Kanal D, adevarate fenomene in Romania, precum „Exatlon” sau „Bravo, ai stil”, emisiunile care aduc buna-dispozitia in casele romanilor, precum „Teo Show”, „Te vreau langa mine”, „Roata Norocului” sau formate care suscita de ani buni interesul romanilor, precum „WOWBiz” sau „Ochii din umbra”, sunt doar cateva exemple de produse de televiziune de calitate, ce fac din Kanal D o experienta de neratat.

 

Tabel crestere Kanal D, luna Februarie 2017 vs Februarie 2018, toate segmentele de public:

 

Sursa: Kantar Media 18-49 Urban
  Dates >> 2017 Feb 2018 Feb 2018 vs 2017
Timebands Channels Rtg
(000)
Rtg
%
Share Rtg
(000)
Rtg
%
Share Rtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole day Pro TV 210 4,7 23,4 198 4,4 22,9 -6% -5% -2%
Antena 1 128 2,8 14,2 126 2,8 14,6 -2% 0% 2%
Kanal D 73 1,6 8,1 93 2,1 10,8 27% 29% 32%
20:00-24:00 Pro TV 444 9,8 25,4 425 9,5 24,7 -4% -3% -3%
Kanal D 176 3,9 10,1 278 6,2 16,1 58% 59% 60%
Antena 1 277 6,2 15,9 232 5,2 13,5 -16% -16% -15%

 

All Urban
  Dates >> 2017 Feb 2018 Feb 2018 vs 2017
Timebands Channels Rtg
(000)
Rtg
%
Share Rtg
(000)
Rtg
%
Share Rtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole day Pro TV 422 4,3 17,2 425 4,4 17,8 1% 2% 3%
Antena 1 276 2,8 11,2 264 2,7 11,0 -4% -3% -2%
Kanal D 217 2,2 8,8 237 2,5 9,9 9% 10% 12%
20:00-24:00 Pro TV 774 7,9 17,4 781 8,1 17,8 1% 2% 2%
Kanal D 557 5,7 12,5 685 7,1 15,7 23% 24% 25%
Antena 1 511 5,2 11,5 412 4,3 9,4 -19% -19% -18%

 

National
  Dates >> 2017 Feb 2018 Feb 2018 vs 2017
Timebands Channels Rtg
(000)
Rtg
%
Share Rtg
(000)
Rtg
%
Share Rtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole day Pro TV 856 4,8 18,0 908 5,1 19,0 6% 6% 5%
Antena 1 603 3,4 12,7 567 3,2 11,8 -6% -6% -7%
Kanal D 484 2,7 10,2 547 3,1 11,4 13% 13% 12%
20:00-24:00 Kanal D 1160 6,5 14,4 1547 8,7 18,7 33% 34% 30%
Pro TV 1443 8,0 17,9 1530 8,6 18,5 6% 6% 3%
Antena 1 960 5,3 11,9 789 4,4 9,5 -18% -17% -20%

 

Sursa: Kantar Media 18-49 Urban
  Dates >> 2017 Jan-Feb 2018 Jan-Feb 2018 vs 2017
Timebands Channels Rtg
(000)
Rtg
%
Share Rtg
(000)
Rtg
%
Share Rtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole day Pro TV 215 4,8 23,3 200 4,5 23,0 -7% -6% -1%
Antena 1 132 2,9 14,3 128 2,9 14,8 -3% -2% 4%
Kanal D 70 1,6 7,6 82 1,8 9,4 17% 18% 24%
20:00-24:00 Pro TV 451 10,0 26,0 426 9,5 25,3 -6% -5% -3%
Kanal D 170 3,8 9,8 237 5,3 14,1 39% 41% 44%
Antena 1 261 5,8 15,0 236 5,3 14,0 -10% -9% -7%

 

All Urban
  Dates >> 2017 Jan-Feb 2018 Jan-Feb 2018 vs 2017
Timebands Channels Rtg
(000)
Rtg
%
Share Rtg
(000)
Rtg
%
Share Rtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole day Pro TV 436 4,5 17,4 419 4,3 17,6 -4% -3% 1%
Antena 1 279 2,9 11,2 268 2,8 11,2 -4% -3% 1%
Kanal D 212 2,2 8,5 215 2,2 9,0 1% 2% 6%
20:00-24:00 Pro TV 775 8,0 17,6 745 7,7 17,4 -4% -3% -1%
Kanal D 543 5,6 12,3 604 6,3 14,1 11% 12% 14%
Antena 1 469 4,8 10,7 420 4,4 9,8 -10% -10% -8%

 

National
  Dates >> 2017 Jan-Feb 2018 Jan-Feb 2018 vs 2017
Timebands Channels Rtg
(000)
Rtg
%
Share Rtg
(000)
Rtg
%
Share Rtg
(000)
Rtg
%
Share
Whole day Pro TV 888 4,9 18,4 892 5,0 18,7 0% 1% 2%
Antena 1 617 3,4 12,8 589 3,3 12,3 -5% -4% -3%
Kanal D 476 2,7 9,9 494 2,8 10,3 4% 4% 5%
20:00-24:00 Pro TV 1474 8,2 18,5 1451 8,1 17,9 -2% -1% -3%
Kanal D 1118 6,2 14,0 1368 7,7 16,8 22% 23% 20%
Antena 1 910 5,1 11,4 842 4,7 10,4 -7% -7% -9%

 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: