Connect with us

ALL MEDIA

Audienţa presei româneşti, în scădere în perioada octombrie 2009 – octombrie 2010

Published

on

 

Ediţiile tipărite ale ziarelor şi revistelor româneşti au raportat, per ansamblu, scăderi ale audienţelor faţă de livrarea de date anterioară, piaţa de presă fiind, însă, fluctuantă, conform ultimelor date furnizate de Studiul Naţional de Audienţă pentru perioada octombrie 2009 – octombrie 2010.

Potrivit ultimelor date furnizate de Studiul Naţional de Audienţă (SNA), realizat de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT), în perioada octombrie 2009 – octombrie 2010, numărul de cititori pentru presa scrisă, la nivel urban, a fost, per ansamblu, în scădere.

Conform SNA, trustul cu cea mai mare cotă de piaţă pe segmentul presei scrise este Adevărul Holding (22%), urmat de Ringier România (14%), Editura Intact (12%), Burda (11%), Publimedia International (8%), Sanoma Hearst (8%), CanCan Media (4%), iar restul de 21% din piaţă revine altor publisheri, cum ar fi Edipresse, Societatea R etc.

Doar cateva publicatii au inregistrat o crestere  pe piaţă, cum ar fi The One (+3,5%), Click Poftă Bună (+2,6), BBC Good Food (+2,9%), Spy (+9%), BBC Top Gear (+5,2%), Autoshow (+1,9%) şi CanCan (+0,5%).

În ceea ce priveşte cotidianele centrale, lider al clasamentului este tabloidul Click, cu peste un milion de cititori pe ediţie, urmat de tabloidul Libertatea, clasat pe poziţia a doua, cu 1.073.000 de cititori pe ediţie. Cele două tabloide sunt precedate în clasament de Cancan si cotidianul sportiv Gazeta Sporturilor, cu o scădere de 1,4% faţă de valul de date anterior. Ziarul generalist Adevărul, Pro Sport, si Jurnalul Naţional, au avut si ele un loc binemeritat.

În top urmează cotidianul quality Evenimentul zilei, cotidianul de business Ziarul Financiar, cotidianul Financiarul, ziarul România liberă, cotidianul Gândul, şi cotidianul Curierul Naţional.

În ceea ce priveşte publicaţiile săptămânale, poziţia de lider este deţinută de Click de Duminică – peste sapte sute de mii de cititori pe ediţie, urmat de Libertatea de Duminică , Pro TV Magazin, Gazeta Sporturilor de Duminică  şi Click pentru Femei cu putin peste cinci sute de mii de cititori.

Pe de altă parte, în rândul revistelor feminine up & middle market, lider al segmentului rămâne revista Ce se întâmplă, Doctore?, cu  mai bine de patru sute de mii de cititori pe ediţie, cu o scădere de 6,7%, urmată de revista Femeia, în scădere cu 7,6%, şi Unica, cu o scădere de 11,4%.

Singura creştere de pe acest segment a fost înregistrată de revista The One, cu o audienţă de 89.000 de cititori şi o creştere de 3,5%. Revista The ONE condusă de Andreea Esca atinge poziţia secundă în clasament, devansând astfel un titlu internaţional şi îşi măreşte cota de piaţă de la 19% la 23%.

În ceea ce priveşte revistele gossip & people, Ciao! conduce clasamentul, cu o medie de peste trei sute de mii de cititori pe ediţie, urmată de Story, Viva şi Spy.

În clasamentul revistelor pentru adolescenţi, Bravo este lider, cu 195.000 de cititori pe ediţie, în scădere cu 8% faţă de perioada anterioară de auditare, fiind urmată de Popcorn, Cool Girl si  Bravo Girl.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending