Intr-o zi libera, extrem de aglomerata PRO TV a fost lider detasat de audienta la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, iar locul secund a fost ocupat de Antena 1.
RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta care conteaza pentru publicitate (Targetul Comercial 18-49) pe mai multe tronsoane orare din data de 1 decembrie 2014.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 1 decembrie 2014, PUBLICUL COMERCIAL 18-49
PRO TV a fost lider cu 7.4% rating si o cota de piata de 27.5% share, pe scurt Pro TV a aniversat 19 ani de exista cu cifre record. Locul 2 a fost ocupat de Antena 1 care a totalizat la nivelul intregi zi 3.7% rating si o cota de piata de 13.9% share.
CIFRE CALUCLATE PE INTERVALUL ORAR 17:00-19:00, PUBLICUL COMERCIAL 18-49
Pe acest inverval Pro TV a difuzat editie speciala La Maruta (15:00-19:00), astfel productia a intregistrat 8.2% rating si o cota de piata de 21.2% share. Pro TV fiind lider pe acest tronson orar care de obicei este ocupat de Antena 1. Locul 2 clasat a fost Antena 1 care a difuzat emisiunea Acces Direct care a inregistrat 7.1% rating si o cota de piata de 18.4% share.
CIFRE CALCULATE PE INTERVALUL ORAR 19:00-20:00, PUBLICUL COMERCIAL 18-49
Stirile PRO TV prezentate de Andreea Esca au fost lider absolut de audienta cu 13.2% rating si o cota de piata de 28.5% share, iar Antena 1 a ocupat locul 2 cu 5.8% rating si 12.4% share. Locul 3 pe acest interval orar 19:00-20:00 atunci cand sunt difuzate principalele jurnale de stiri, locul 3 a fost ocupat de National TV care a difuzat serialul „Mica Mireasa”, astfel National TV a inregistrat 3.1% rating si o cota de piata de 6.7% share.
CIFRE CALCULATE PE INTERVALUL ORAR 20:00-22:00, PUBLICUL COMERCIAL 18-49
Cel mai importat tronson orar a fost ocupat de PRO TV care a fost lider cu 17.5% rating si o cota de piata 33.9% share. Pe acest interval orar PRO TV a difuzat Stirile din Sport + Meteo (20:00-20:30), iar apoi filmul artistic Avatar (20:30-23:47). Antena 1 a fost pe locul 2 cu 5.6% rating si o cota de piata de 5.6% rating si o cota de piata de 10.9% share. Pe acest interval orar Antena 1 a difuzat Observator Special (20:00-20:30) si Emisiunea Te cunosc de undeva (20:30-00:00).
Atentie! Cifrele prezentate in graficele de mai sus se refera doar la targetul din Publicul Comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani!
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media (date prelucrate de PRO TV)
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: PRO TV