Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV 1 decembrie: PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile! Cum arată cifrele pentru fiecare producţie în parte!

Pe parcursul întregii zile, Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public.

Avatar

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]De 1 decembrie PRO TV a fost lider de audienţă, iar programele difuzate s-au clasat pe primul loc, pe toate categoriile de public, conform cifrelor furnizate de KANTAR MEDIA! De 1 decembrie, Pro TV a sărbătorit 21 de ani de la lansare.

 

CIFRE PENTRU TOATA ZIUA 

 

Pe parcursul întregii zile, Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat 6.8 puncte de rating şi 28.7% cotă de piaţă pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de două ori mai mult faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 3.4 puncte de rating şi 14.4% share.

 

PRIME TIME

 

În prime time, Pro TV a continuat în acelaşi spirit, a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat în prime time 16.7 puncte de rating şi 37.7% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape trei ori mai mult faţă de locul secund, ANTENA 1, care a obţinut 5.8 puncte de rating şi 13.2% share.

 

STIRILE PRO TV, PARADA MILITARA 

Dimineaţa de 1 decembrie a început cu Ştirile Pro TV, program în care românii au putut urmări poveşti impresionante ale unor oameni care merită toată admiraţia noastră.

Ediția Știrilor Pro TV de dimineaţă a fost lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 4.3 puncte de rating şi 30.6% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a înregistrat 3.4 puncte de rating şi 24.4% cotă de piaţă.

 

Pro TV a continuat ziua cu o ediţie specială a Ştirilor Pro TV, în care telespectatorii au urmărit transmisiunea LIVE de la parada militară de 1 decembrie. Programul a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 7.3 puncte de rating şi 28.2% share, de peste două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul secund, ANTENA 1, care a obţinut 3.3 puncte de rating şi 12.9% cotă de piaţă.

 

VORBESTE LUMEA

Cove şi Adela Popescu au intrat rapid în atmosfera de sărbătoare la Vorbește lumea, alături de invitaţi speciali. Vorbeşte lumea a fost lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 4.5 puncte de rating şi 19.3% share, faţă de locul secund, ANTENA 1, care a obţinut 3 puncte de rating şi 12.8% cotă de piaţă.

vorbeste-lumea

 

LA MARUTA

Ziua de sărbătoare a continuat cu o ediţie specială La Măruţă, care le-a adus românilor material inedite, amuzante, pline de tradiţie şi talent autentic. Emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 5.8 puncte de rating şi 21.2% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating şi 14.6% cotă de piaţă.

 la-maruta

 

CE SPUN ROMANII

Familia lui Cove şi familia lui Răzvan Fodor au încercat să afle Ce spun românii într-o ediţie specială a emisiunii prezentate de Cabral. Ediţia specială Ce spun românii de 1 decembrie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 10 puncte de rating şi 29.2% share, de aproape două ori mai mult faţă de postul de televiziune clasată pe locul secund, ANTENA 1,  care a obţinut 6.2 puncte de rating şi 18.2% cotă de piaţă.

 

STIRILE PRINCIPALE PREZENTATE DE ANDREEA ESCA 

Andreea Esca a spus, pentru a 21-a oară, Bună seara, România! Bună seara, București!, la ora 19:00 şi le-a adus românilor, de la pupitrul Ştirilor Pro TV, subiecte impresionante şi poveşti de succes ale unor oameni care au reuşit să ducă numele ţării noastre pe cele mai înalte culmi. Ediţia Ştirilor Pro TV de 1 decembrie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 13.8 puncte de rating şi 36.8% share, de două ori mai mult faţă de postul de televiziune clasată pe locul doi, ANTENA 1,  care a obţinut 5.5 puncte de rating şi 14.6% cotă de piaţă.

 

LAS FIRBINTI

Ziua de 1 decembrie s-a încheiat cu Marea petrecere naţională – Las Fierbinţi, care a dat startul distracţiei, umorului, dar şi emoţiilor. Cele mai simpatice personaje din serialul de comedie Las Fierbinţi, împreună cu vedetele Pro TV, s-au distrat, au dansat şi au sărbătorit ziua naţională a României şi ziua Pro TV în mod tradiţional, pe terasa barului lui Bobiţă. Episodul special Marea petrecere naţională – Las Fierbinţi a obţinut o audienţă record, înregistrând 18.1 puncte de rating și 39.4% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape patru ori mai mult față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 6.4 puncte de rating și 14% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, peste 2.7 milioane de telespectatori au urmărit programul special din prime time, iar în minutul de maximă audienţă de la 20:53, Marea petrecere naţională a adus în faţa televizoarelor peste 3.6 milioane de români.

 

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

 

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0