Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV 1 decembrie: PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile! Cum arată cifrele pentru fiecare producţie în parte!

Pe parcursul întregii zile, Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public.

Avatar

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]De 1 decembrie PRO TV a fost lider de audienţă, iar programele difuzate s-au clasat pe primul loc, pe toate categoriile de public, conform cifrelor furnizate de KANTAR MEDIA! De 1 decembrie, Pro TV a sărbătorit 21 de ani de la lansare.

 

CIFRE PENTRU TOATA ZIUA 

 

Pe parcursul întregii zile, Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat 6.8 puncte de rating şi 28.7% cotă de piaţă pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de două ori mai mult faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 3.4 puncte de rating şi 14.4% share.

 

PRIME TIME

 

În prime time, Pro TV a continuat în acelaşi spirit, a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat în prime time 16.7 puncte de rating şi 37.7% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape trei ori mai mult faţă de locul secund, ANTENA 1, care a obţinut 5.8 puncte de rating şi 13.2% share.

 

STIRILE PRO TV, PARADA MILITARA 

Dimineaţa de 1 decembrie a început cu Ştirile Pro TV, program în care românii au putut urmări poveşti impresionante ale unor oameni care merită toată admiraţia noastră.

Ediția Știrilor Pro TV de dimineaţă a fost lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 4.3 puncte de rating şi 30.6% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a înregistrat 3.4 puncte de rating şi 24.4% cotă de piaţă.

 

Pro TV a continuat ziua cu o ediţie specială a Ştirilor Pro TV, în care telespectatorii au urmărit transmisiunea LIVE de la parada militară de 1 decembrie. Programul a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 7.3 puncte de rating şi 28.2% share, de peste două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul secund, ANTENA 1, care a obţinut 3.3 puncte de rating şi 12.9% cotă de piaţă.

 

VORBESTE LUMEA

Cove şi Adela Popescu au intrat rapid în atmosfera de sărbătoare la Vorbește lumea, alături de invitaţi speciali. Vorbeşte lumea a fost lider de audiență pe toate segmentele de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 4.5 puncte de rating şi 19.3% share, faţă de locul secund, ANTENA 1, care a obţinut 3 puncte de rating şi 12.8% cotă de piaţă.

vorbeste-lumea

 

LA MARUTA

Ziua de sărbătoare a continuat cu o ediţie specială La Măruţă, care le-a adus românilor material inedite, amuzante, pline de tradiţie şi talent autentic. Emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 5.8 puncte de rating şi 21.2% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating şi 14.6% cotă de piaţă.

 la-maruta

 

CE SPUN ROMANII

Familia lui Cove şi familia lui Răzvan Fodor au încercat să afle Ce spun românii într-o ediţie specială a emisiunii prezentate de Cabral. Ediţia specială Ce spun românii de 1 decembrie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 10 puncte de rating şi 29.2% share, de aproape două ori mai mult faţă de postul de televiziune clasată pe locul secund, ANTENA 1,  care a obţinut 6.2 puncte de rating şi 18.2% cotă de piaţă.

 

STIRILE PRINCIPALE PREZENTATE DE ANDREEA ESCA 

Andreea Esca a spus, pentru a 21-a oară, Bună seara, România! Bună seara, București!, la ora 19:00 şi le-a adus românilor, de la pupitrul Ştirilor Pro TV, subiecte impresionante şi poveşti de succes ale unor oameni care au reuşit să ducă numele ţării noastre pe cele mai înalte culmi. Ediţia Ştirilor Pro TV de 1 decembrie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, 13.8 puncte de rating şi 36.8% share, de două ori mai mult faţă de postul de televiziune clasată pe locul doi, ANTENA 1,  care a obţinut 5.5 puncte de rating şi 14.6% cotă de piaţă.

 

LAS FIRBINTI

Ziua de 1 decembrie s-a încheiat cu Marea petrecere naţională – Las Fierbinţi, care a dat startul distracţiei, umorului, dar şi emoţiilor. Cele mai simpatice personaje din serialul de comedie Las Fierbinţi, împreună cu vedetele Pro TV, s-au distrat, au dansat şi au sărbătorit ziua naţională a României şi ziua Pro TV în mod tradiţional, pe terasa barului lui Bobiţă. Episodul special Marea petrecere naţională – Las Fierbinţi a obţinut o audienţă record, înregistrând 18.1 puncte de rating și 39.4% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape patru ori mai mult față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 6.4 puncte de rating și 14% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, peste 2.7 milioane de telespectatori au urmărit programul special din prime time, iar în minutul de maximă audienţă de la 20:53, Marea petrecere naţională a adus în faţa televizoarelor peste 3.6 milioane de români.

 

 

Foto Credit: PRO TV

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

 

 

Comentarii

comments

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending