Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE 10 iunie 2014. Mancarurile rafinate din Finala Masterchef au spulberat audienta. Cine a fost pe locul 2?

Published

on

Finala Masterchef a fost lider de audienta pe toate segmentele de public, locul 2 a fost impartit intre Kanal D si Antena 1. 

RADAR DE MEDIA va prezinta audientele TOP 5 inregistrate in Prime Time, 10 iunie 2014, intervalul orar 20:00-23:00, cifre furnizate de Kantar Media. 

 

PUBLICUL NATIONAL

  • Pro TV a fost lider de audienta la nivelul publicului national in intervalul mentionat; rating 7.6% si cota de piata de 20,65%, in total peste 1.399.000 mil de telespectatori pe minut au urmarit Finala Masterchef (in intervalul 20:00 – 20:30, Pro Tv a difuzat stirile din sport si meteo).
  • Locul 2 a fost obtinut de Kanal D, care a inregistrat 6.5% rating si o cota de piata de 16%, in total peste 1.207.000 mil de telespectatori au urmarit serialul Feriha.
  • Locul 3, Antena 1 cu 4.3 rating si o cota de piata de 9.1 la nivelul publicului national si peste 799.000 mii telespectatori pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media. (in intervalul orar 20:00-20:30 Antena 1 a difuzat Observator Special)
  • Locul 4 si 5, Antena 3 si National TV (detalii in grafice).

 

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, publicul NATIONAL

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, publicul NATIONAL rtg000

PUBLICUL URBAN

  • La nivelul publicului din mediul urban Pro TV a fost lider de audienta cu 8.5% rating si o cota de piata de 21.3, in total peste 888.000 mii de telespectatori pe minut au urmarit marea Finala Masterchef.
  • Kanal D a ocupat a doua pozitie pe orase cu 5.3.% rating si o cota de piata de 13%, in total peste 631.000 mii telespectatori pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
  • Antena 1 si Antena 3 au ocupat pozitiile 3 si 4, in total peste 460.000 mii telespectatori au urmarit Antena 1 si 278.000 mii telespectatori au urmarit Antena 3.
  • National Tv a prins locul 5 cu 1.8% rating si o cota de piata de 4.1% share.

 

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, publicul URBAN

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, publicul URBAN rtg000

 

PUBLICUL COMERCIAL

  • La nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 19-49 de ani, Pro TV a fost lider de audienta in intervalul monitorizat, astfel a obtinut 10.9% rating si 30,4% share in total peste 555.000 mii telespectatori pe minut.
  • Antena 1 a fost pe locul 2 la nivelul publicului comercial cu 4.4% rating si o cota de piata de 12.3% share si peste 226.000 mii telespectatori pe minut.
  • Kanal D a fost pe locul 3 cu 3.5% rating si o cota de piata de 9.8% si peste 179.000 mii telespectatori, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, publicul COMERCIAL

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, publicul COMERCIAL rtg000

În minutul de aur 22:56, PRO TV a atins un vârf de audienţă de 21 puncte de rating şi 48,9% cotă de piaţă. 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: Radar de Media

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending