Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE 10 iunie 2014. Mancarurile rafinate din Finala Masterchef au spulberat audienta. Cine a fost pe locul 2?

Published

on

Reclame

Finala Masterchef a fost lider de audienta pe toate segmentele de public, locul 2 a fost impartit intre Kanal D si Antena 1. 

RADAR DE MEDIA va prezinta audientele TOP 5 inregistrate in Prime Time, 10 iunie 2014, intervalul orar 20:00-23:00, cifre furnizate de Kantar Media. 

 

PUBLICUL NATIONAL

  • Pro TV a fost lider de audienta la nivelul publicului national in intervalul mentionat; rating 7.6% si cota de piata de 20,65%, in total peste 1.399.000 mil de telespectatori pe minut au urmarit Finala Masterchef (in intervalul 20:00 – 20:30, Pro Tv a difuzat stirile din sport si meteo).
  • Locul 2 a fost obtinut de Kanal D, care a inregistrat 6.5% rating si o cota de piata de 16%, in total peste 1.207.000 mil de telespectatori au urmarit serialul Feriha.
  • Locul 3, Antena 1 cu 4.3 rating si o cota de piata de 9.1 la nivelul publicului national si peste 799.000 mii telespectatori pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media. (in intervalul orar 20:00-20:30 Antena 1 a difuzat Observator Special)
  • Locul 4 si 5, Antena 3 si National TV (detalii in grafice).

 

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, publicul NATIONAL

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, publicul NATIONAL rtg000

PUBLICUL URBAN

  • La nivelul publicului din mediul urban Pro TV a fost lider de audienta cu 8.5% rating si o cota de piata de 21.3, in total peste 888.000 mii de telespectatori pe minut au urmarit marea Finala Masterchef.
  • Kanal D a ocupat a doua pozitie pe orase cu 5.3.% rating si o cota de piata de 13%, in total peste 631.000 mii telespectatori pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
  • Antena 1 si Antena 3 au ocupat pozitiile 3 si 4, in total peste 460.000 mii telespectatori au urmarit Antena 1 si 278.000 mii telespectatori au urmarit Antena 3.
  • National Tv a prins locul 5 cu 1.8% rating si o cota de piata de 4.1% share.

 

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, publicul URBAN

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, publicul URBAN rtg000

 

PUBLICUL COMERCIAL

  • La nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 19-49 de ani, Pro TV a fost lider de audienta in intervalul monitorizat, astfel a obtinut 10.9% rating si 30,4% share in total peste 555.000 mii telespectatori pe minut.
  • Antena 1 a fost pe locul 2 la nivelul publicului comercial cu 4.4% rating si o cota de piata de 12.3% share si peste 226.000 mii telespectatori pe minut.
  • Kanal D a fost pe locul 3 cu 3.5% rating si o cota de piata de 9.8% si peste 179.000 mii telespectatori, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, publicul COMERCIAL

AUDIENTE TV - 10 Iunie 2014, publicul COMERCIAL rtg000

În minutul de aur 22:56, PRO TV a atins un vârf de audienţă de 21 puncte de rating şi 48,9% cotă de piaţă. 

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: Radar de Media

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending