Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE 15 Iunie Cupa Mondiala. Meciurile Elvetia – Ecuador si Franta – Honduras, au adus milioane de telespectatori pe TVR 1. Cum arata clasamentul?

Published

on

Reclame

Celelalte doua partide difuzate ieri, 15 iunie 2014 din CM Brazilia 2014, ELVETIA- ECUADOR (scor 2-1) si FRANTA – HONDURAS (3-0) au inregistrat audiente considerabile la TVR 1.

 

RADAR DE MEDIA si TELEVIZIUNEA ROMANA va prezinta cifrele de audienta inregistrate pe tronsonul orar 19:00- 21:00 (Elvetia- Ecuador) si 22:00-24:00 ( Franta – Honduras), pe toate segmentele de public, conform cifrelor furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv (Socetatea Romana de Televiziune).

 

ELVETIA – ECUADOR, TVR 1 19:00-21:00

  • PUBLICUL NATIONAL Pro TV a fost pe primu loc cu 6.9% rating si o cota de piata de 17.5, in total peste 1.277 milioane de telespectatori au urmarit Stirile Pro TV.
  • TVR 1 a fost pe locul 2 la nivelul publicului national pe intervalul orar monitorizat cu 5.9% rating si o cota de piata de 15% share, in total peste 1.093 milioane de telespectatori au urmarit partida Elvetia – Ecuador, scor 2-1.
  • PUBLICUL URBAN Pro TV a ocupat prima pozitie cu 7.6% rating si o cota de piata de 17.7% share. TVR 1 a fost pe locul 2 la nivelul publicului de la orase cu 6.1% rating si o cota de piata de 14.3%, in total 768.000 telespectatori pe minut.
  • PUBLICUL COMERCIAL TVR 1 a fost pe locul 2 la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani cu 4.5% rating si o cota de piata de 13% share, in total 228.000 telespectatori pe minut.

 

AUDIENTE TV - 15 Iunie 2014, meci ELVETIA - ECUADOR, publicul NATIONAL

 

FRANTA – HONDURAS, TVR 1 22:00-24:00

  • PUBLICUL NATIONAL TVR 1 a fost lider de audienta cu 6.9% rating si o cota de piata de 15.9%, in total peste 1.272  milioane de telespectatori au urmarit partida Franta – Honduras, scor final 3-0.
  • PUBLICUL URBAN Locul 1 a fost adjudecat tot de TVR 1 cu 7.6% share si o cota de piata de 16.9, in total 769.000 telespectatori pe minut la nivelul publicului urban.
  • PUBLICUL COMERCIAL Pro TV a fost lider de audienta la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani cu 7.8% rating si cota de piata de 19.1% share, in total 398.000 telespectatori pe minut au urmarit filmul serii la Pro TV .
  • Locul 2 la nivelul publicului comercial a fost ocupat de TVR 1 a inregistrat 6.8% rating si o cota de piata de 16.7% share, in total 348.000 telespectatori pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv.

 

AUDIENTE TV - 15 Iunie 2014, meci FRANTA - HONDURAS, publicul NATIONAL

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media, date prelucrate de SRTv

Interpretare Grafice: Radar de Media

RADAR DE MEDIA SI TELEVIZIUNEA ROMANA va prezinta zilnic toate cifrele de audienta a meciurilor de fotbal de la CM Brazilia 2014

 

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending