Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE 15 Iunie Cupa Mondiala. Partidele Anglia – Italia si Coasta de Fildes Japonia, difuzate la orele diminetii, lider de audienta la TVR 1

Published

on

Reclame

Partidele disputate sambata dimineata, 15 iunie 2014, intre Anglia – Italia (scor 1-2)  si Coasta de Fildes- Japonia (scor 2-1), au fost lider de audienta la TVR 1.

 

RADAR DE MEDIA si TELEVIZIUNEA ROMANA va prezinta cifrele de audienta inregistrate de cele doua meciuri, Anglia – Italia (tronson orar 01:00-03:00) si Coasta de Fildes- Japonia (tronson orar 04:00-06:00), toate segmetele de public, cifre furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv (Socetatea Romana de Televiziune).

 

ANGLIA – ITALIA, tronson orar de difuzare 01:00-03:00

 

  • PUBLICUL NATIONAL TVR 1 a fost lider de audienta in intervalul orar monitorizat cu 3,4% rating si o cota de piata de 28,2% share, in total peste 628.000 telespectatori au urmarit in fiecare minut meciul Anglia – Italia, difuzat in direct.
  • PUBLICUL URBAN Locul 1 a fost ocupat tot de TVR 1 care a inregistrat 4,2% rating si o cota de piata de 30,7%, in total peste 422.000 telespectatori pe minut.
  • Pro Tv a ocupat locul 2 la orase cu 1,2% rating si o cota de piata de 8,7% share, in total peste 119.000 telespectatori au urmarit Pro TV in intervalul orar monitorizat (01:00-03:00).
  • PUBLICUL COMERCIAL La nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani TVR 1 a ocupat prima pozitie in preferintele telespectatorilor. Astfel a inregistrat 1,1% rating si o cota de piata de 29,1% share, conform cifrelor furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv.

 

AUDIENTE TV - 15 Iunie 2014, meci Anglia Italia, publicul NATIONAL

 

COASTA DE FILDES – JAPONIA, tronson orar de difuzare 04:00-06:00

 

  • PUBLICUL NATIONAL Locul 1 a fost ocupat de TVR 1 cu 1.5% rating si o cota de piata de 23.7% share, in total peste 275.000  telespectatori au urmarit duminica dimineata meciul Coasta de Fildes- Japonia.
  • PUBLICUL URBAN TVR 1 a ocupat prima pozitie si la orase cu 1.3% rating si o cota de piata de 20.6% share, in total 136.000 telespectatori.
  • Pro TV a fost locul 2 la orase cu 0.7% rating si o cota de piata de 11.2%, conform cifrelor furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv.
  • PUBLICUL COMERCIAL Situatia s-a schimbat la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, PRO Tv a fost lider cu 1% rating si o cota de piata de 18,7%, TVR 1 a ocupat pozitia secunda cu 0.9% raring si o cota de piata de 16.5% share.

 

AUDIENTE TV - 15 Iunie 2014, meci Coasta de Fildes Japonia, publicul NATIONAL

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media, date prelucrate de SRTv

Interpretare Grafice: Radar de Media

RADAR DE MEDIA SI TELEVIZIUNEA ROMANA va prezinta zilnic toate cifrele de audienta a meciurilor de fotbal de la CM Brazilia 2014

 

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending