Ultimele trei partide de la CM Brazilia 2014, disputate ieri 16 iunie 2014, au fost lider incontestabil de audienta la TVR 1.
RADAR DE MEDIA si TELEVIZIUNEA ROMANA va prezinta cifrele de audienta inregistrate pe timpul competitilor Argentina – Bosnia (scor 2-1), Germania – Portugalia (scor 4-0) si Iran – Nigeria (scor 0-0). Cifrele sunt referitoate la toate segmentele de public si sunt furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv.
ARGENTINA – BOSNIA, interval de difuzare 01:00-03:00
- PUBLICUL NATIONAL TVR 1 a fost lider de audienta in intervalul monitorizat cu 2.7% rating si o cota de piata de 26.2%, in total peste 500.000 telespectatori au urmarit partida dintre Argentina si Bosnia.
- PUBLICUL URBAN Locul 1 a fost ocupat tot de TVR 1 cu 2.9% rating si o cota de piata de 23.5% share, in total 289.000 telespectatori pe minut.
- PUBLICUL COMERCIAL TVR 1 a fost lider de audienta si la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani cu 2.7% rating si o cota de piata de 20.9% share, conform cifrelor furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv.
GERMANIA – PORTUGALIA, interval de difuzare 19:00-21:00
- PUBLICUL NATIONAL TVR 1 a reusit performanta sa fie lider de audienta pe acest interval orar cand la celelalte posturi sunt difuzate jurnala de stiri (Stirile Pro TV, Observator, Stirile Kanal D, etc.), Astfel meciul Germania – Portugalia a adus in fata televizoarelor peste 1.484.000 telespectatori pe minut.
- PUBLICUL URBAN. Prima pozitie a apartinut postului TVR 1 care a inregistrat 8.9% rating si o cota de piata de 19.6% share. Locul 2 a fost obtinut de PRO TV cu 6.3% rating si o cota de piata de 13.9% share, in total peste 640.000 telespectatori au urmarit Stirile Pro TV la nivelul publicului din mediul urban.
- PUBLICUL COMERCIAL TVR 1 a fost lider de audienta la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18-49 de ani cu 7.3% rating si o cota de piata de 21% share, in total 371.000 telespectatori pe minut.
IRAN – NIGERIA, interval de difuzare 22:00-24:00
- PUBLICUL NATIONAL TVR 1 s-a clasat pe prima pozitie in intervalul orar monitorizat cu 5.5% rating si o cota de piata de 13.9% share, in total 1.013.000 telespectatori pe minut.
- PUBLICUL URBAN Prima pozitie a fost adjudecata tot de TVR 1 cu 6.5% rating si o cota de piata de 15.4% share, in total peste 656.000 telespectatori pe minut au urmarit partita Iran – Nigeria, scor final 0-0.
- PUBLICUL COMERCIAL Telespectatorii au ramas tot la meci si la nivelul publicului comercial, TVR 1 s-a clasat pe prima pozitie, urmat de Pro Tv cu 5.5% rating si o cota de piata de 14.7% share, in total 282.000 telespectatori, conform cifrelor furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media, date prelucrate de SRTv
Interpretare Grafice: Radar de Media
RADAR DE MEDIA SI TELEVIZIUNEA ROMANA va prezinta zilnic toate cifrele de audienta a meciurilor de fotbal de la CM Brazilia 2014
- 12 iunie 2014, TVR 1 BRAZILIA – CROATIA, (3-1) cifre audienta AICI.
- 13 iunie 2014, TVR 1 MEXIC – CAMERUN (1-0) cifre audienta AICI.
- 13 iunie 2014, TVR 1 SPANIA – OLANDA (1-5) cifre audienta AICI
- 14 iunie 2014, TVR 1 CHILE – AUSTRALIA (1-3) cifre audienta AICI
- 14 iunie 2014, TVR 1 COLUMBIA – GRECIA (3-0) cifre audienta AICI
- 14 iunie 2014, TVR 1 URUGUAY – COSTA RICA (1-3) cifre audienta AICI
- 15 iunie 2014, TVR 1 ANGLIA – ITALIA (1-2) cifre audienta AICI
- 15 iunie 2014, TVR 1 COASTA DE FILDES – JAPONIA (2-1) cifre audienta AICI
- 15 iunie 2014, TVR 1 ELVETIA – ECUADOR (2-1) cifre audienta AICI
- 15 iunie 2014, TVR 1 FRANTA – HONDURAS (3-0) cifre audienta AICI
Foto Credit (antet): Digi 24
Foto Credit (subsol): libertatea.ro