Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE 16 noiembrie 2014. Cine a castigat alegerile prezidentiale in randul televiziunilor? Cifre detaliate aici!

Published

on

Reclame

Ziua decisiva pentru alegerea Presedintelui Romaniei a adunat in fata micilor ecrane milioane de telespectatori. Antena 3 a fost cel mai urmarit post de stiri al zilei, iar Pro TV cel mai urmarit post generalist.

 

RADAR DE MEDIA va prezinta o anliza privind cifrele de audienta inregistrate in ziua de 16 noiembrie pe mai multe tronsoane orare si segmente de public.

 

AUDIENTE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA

PUBLICUL NATIONAL

La nivelul publicului national Pro Tv a fost lider de audianta toata ziua cu 5% rating si 12% share, locul 2 a fost ocupat de Antena 3 cu 4.6% rating si o cota de piata de 11,3% share, iar locul 3, conform cifrelor furnizate de Kantar Media a fost ocupat de Antena 1. 

AUDIENTE 16 Nov 2014 publicul national

PUBLICUL URBAN

Cifrele de audienta calculate pe segmentul de public URBAN 18+ a desemnat castigator pe Antena 3 care a inregistrat cele mai mari cifre de audienta la nivelul intregi zi. Astfel, Antena 3 a cumulat 5.1% rating si 15,5 cota de piata.

Locul 2 a fost ocupat de PRO TV 3.7% rating si o cota de piata de 11,1% share, iar locul 3 de Antena 1 cu 2.8% rating si o cota de piata 8.5% share. Locul 4 a fost ocupat de Romania Tv si Realitatea TV.

Audiente 16 noiembrie 2014 (1)

 

PUBLICUL COMERCIAL 

La nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro TV a fost lider de audienta cu 4.7% rating si o cota de piata de 14.2% share, locul 2 este ocupat de Antena 3 cu 3.5% rating si o cota de piata de 10.6% share. Realitatea TV si Romania TV in top!

AUDIENTE 16 Nov 2014 publicul comercial

PRIME TIME

La nivelul publicului Urban 18+, in Prime Time Antena 3 a ocupat prima pozitie cu 10,5% share si 18.5% cota de piata. Locul 2 a fost ocupat de Pro Tv cu 7.3% si 12.8% cota de piata. Locul 3 si 4 a fost adjudecat de Realitatea Tv si Romania TV.

Audiente 16 noiembrie 2014 (2)

INTERVALUL DIFUZARII EMISIUNI SINTEZA ZILEI 20:00-00:41 PUBLICUL URBAN 18+

Cea mai urmarita emisiune de televiziune in noapte alegerilor a fost Sinteza Zilei de la Antena 3 care a fost lider de Audienta la nivelul publicului din mediul Urban 18+ care a inregistrat in intervalul orar 20:00-00:41, 11% share si 20.3% cota de piata.

Audiente 16 noiembrie 2014 (3)

INTERVALUL DIFUZARII EMISIUNII SINTEZA ZILEI 20:00-00:41 PUBLICUL COMERCIAL 18-49

Si la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Antena 3 a fost lider de audienta la mica distanta de Pro TV cu 7.4% rating si o cota de piata de 15.9% share. 

Audiente 16 noiembrie 2014 (4)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: captura PRO TV

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending