Ziua decisiva pentru alegerea Presedintelui Romaniei a adunat in fata micilor ecrane milioane de telespectatori. Antena 3 a fost cel mai urmarit post de stiri al zilei, iar Pro TV cel mai urmarit post generalist.
RADAR DE MEDIA va prezinta o anliza privind cifrele de audienta inregistrate in ziua de 16 noiembrie pe mai multe tronsoane orare si segmente de public.
AUDIENTE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA
PUBLICUL NATIONAL
La nivelul publicului national Pro Tv a fost lider de audianta toata ziua cu 5% rating si 12% share, locul 2 a fost ocupat de Antena 3 cu 4.6% rating si o cota de piata de 11,3% share, iar locul 3, conform cifrelor furnizate de Kantar Media a fost ocupat de Antena 1.
PUBLICUL URBAN
Cifrele de audienta calculate pe segmentul de public URBAN 18+ a desemnat castigator pe Antena 3 care a inregistrat cele mai mari cifre de audienta la nivelul intregi zi. Astfel, Antena 3 a cumulat 5.1% rating si 15,5 cota de piata.
Locul 2 a fost ocupat de PRO TV 3.7% rating si o cota de piata de 11,1% share, iar locul 3 de Antena 1 cu 2.8% rating si o cota de piata 8.5% share. Locul 4 a fost ocupat de Romania Tv si Realitatea TV.
PUBLICUL COMERCIAL
La nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro TV a fost lider de audienta cu 4.7% rating si o cota de piata de 14.2% share, locul 2 este ocupat de Antena 3 cu 3.5% rating si o cota de piata de 10.6% share. Realitatea TV si Romania TV in top!
PRIME TIME
La nivelul publicului Urban 18+, in Prime Time Antena 3 a ocupat prima pozitie cu 10,5% share si 18.5% cota de piata. Locul 2 a fost ocupat de Pro Tv cu 7.3% si 12.8% cota de piata. Locul 3 si 4 a fost adjudecat de Realitatea Tv si Romania TV.
INTERVALUL DIFUZARII EMISIUNI SINTEZA ZILEI 20:00-00:41 PUBLICUL URBAN 18+
Cea mai urmarita emisiune de televiziune in noapte alegerilor a fost Sinteza Zilei de la Antena 3 care a fost lider de Audienta la nivelul publicului din mediul Urban 18+ care a inregistrat in intervalul orar 20:00-00:41, 11% share si 20.3% cota de piata.
INTERVALUL DIFUZARII EMISIUNII SINTEZA ZILEI 20:00-00:41 PUBLICUL COMERCIAL 18-49
Si la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Antena 3 a fost lider de audienta la mica distanta de Pro TV cu 7.4% rating si o cota de piata de 15.9% share.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: captura PRO TV