Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE 17 iunie Cupa Mondiala. Cifre record pentru TVR 1 cu meciul BRAZILIA- MEXIC. Ce audienta au facut celelalte partide?

Published

on

Reclame

Fotbalul de la Cupa Mondiala audce audiente record la TVR 1.

 

RADAR DE MEDIA si TELEVIZIUNEA ROMANA  va prezinta cifrele de audienta de la partidele din data de 17 iunie 2014,  GHANA – USA (scor 1-2), BELGIA – ALGERIA (scor 2-1) si BRAZILIA MEXIC (scor 0-0), toate segmentele de public, cifre furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv.

 

GHANA – SUA , TVR 1, interval orar de difuzare 01:00-03:00

 

  • PUBLICUL NATIONAL TVR 1 a fost lider de audienta cu 2% rating si o cota de piata de 20.9% share, in total peste 379.000 telespectatori au urmarit partida Ghana – Sua.
  • PUBLICUL URBAN Prima pozitie a fost ocupata de TVR 1 cu 2.1 rating si o cota de piata de 18.6% share, in total 216.000 telespectatori pe minut la nivelul publicului din mediul urban.
  • PUBLICUL COMERCIAL Si la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani TVR 1 a condus in topul audientelor, astfel TVR 1 a inregistrat 2,2% rating si o cota de piata de 18,4% share, conform cifrelor furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv.

AUDIENTE TV - 17 Iunie 2014, meci GHANA USA, publicul NATIONAL

 

BELGIA – ALGERIA , TVR 1, interval orar de difuzare 19:00-21:00

 

  • PUBLICUL NATIONAL TVR 1 a fost lider de audienta pe acest tronson orar cu 6.2% rating si o cota de piata de 16,8%, in total peste 1.146.000 telespectatori pe minut.
  • PUBLICUL URBAN TVR 1 a condus si la orase cu 7.1% rating si o cota de piata de 17%. Locul 2 a fost ocupat de Pro TV cu 6.7% rating si o cota de piata de 16.2%.
  • PUBLICUL COMERCIAL Prima pozitie este ocupata de Pro TV la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani cu 7.5% rating si o cota de piata de 22.4%.

AUDIENTE TV - 17 Iunie 2014, meci BELGIA-ALGERIA, publicul NATIONAL

 

BRAZILIA – MEXIC, TVR 1, interval orar de difuzare 22:00-24:00

 

  • PUBLICUL NATIONAL TVR 1 a ocupat prima pozitie cu 9,7% rating si o cota de piata de 23,1% share, in total peste 1.792.000 telespectatori au urmarit partida dintre Brazilia si Mexic, scor final 0-0.
  • PUBLICUL URBAN Locul 1, TVR 1 cu 10.6% rating si o cota de piata de 23.8. Locul 2 a fost ocupat la nivelul publicului urban de Pro Tv cu 4.3% rating si o cota de piata de 9.7%.
  • PUBLICUL COMERCIAL TVR 1 a fost lider de audienta cu 10,3% rating si o cota de piata 25.5% share, in total peste 525.000 telespectatori pe minut la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

AUDIENTE TV - 17 Iunie 2014, meci BRAZILIA MEXIC, publicul NATIONAL

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media, date prelucrate de SRTv

Interpretare Grafice: Radar de Media

RADAR DE MEDIA SI TELEVIZIUNEA ROMANA va prezinta zilnic toate cifrele de audienta a meciurilor de fotbal de la CM Brazilia 2014 

 

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending